SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
"Good morning cows"
Wel een beetje posh English."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Trouwen omdat je er dan een magnetron bij krijgt
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Johan houdt graag wat vast
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Modderworstelen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
De geiligheid spuit door mijn scherm heen. Bah."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als het nu een microwave wasquote:Op zondag 12 januari 2014 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
Trouwen omdat je er dan een magnetron bij krijgt![]()
Past ook het beste bij hem.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Hij gaat voor die met dat pittige kapsel kiezenknow'm sayin?
word? word.![]()
Prostaatje melken straksThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Janne is de vrouwelijke Jan manohman
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
"Kijken of dat lukt met...Wim...of..."
Iemand anders?
Ze komt hier dus voor zichzelf."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De man... zij zoekt daar gewoon daarna een dikke negerIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Ik weet nog iets dat daar droog is in de buurt van Johan."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Yvon ziet er hier wel lekker uit, damn
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zo'n bosneger die ze op de foto heeft gezet.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
"Kijken of dat lukt met...Wim...of..."
Iemand anders?
Ze komt hier dus voor zichzelf.![]()
Deze Karin is leuker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Bij wim wordt het niemandAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Corry konings wintOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Met een ladder ja
Evelyne is tof
Maar die is binnen een week wegquote:All I need is for my man to live up to his role
Wat een dikke pakkert was dat mensen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Te tof voor Wimquote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Welke FOK!ker werkt er bij de KRO?Josgodquote:Leef jij als een god in Frankrijk?
Als je hier op vakantie bent, kun je dat gevoel zeker hebben, maar als je hier woont, hoe mooi ook, moet je net als in Nederland gewoon werken.![]()
![]()
Evelyne ziet er goed uit voor haar leeftijd
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Jos kiest niet voor praktisch, Wim wel."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
En hard.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Yvon staat nu, wim zitOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik weet niet waarom maar bij wim krijg ik echt het gevoel dat het een vies mannetje is.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:00 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet waarom maar bij wim krijg ik echt het gevoel dat het een vies mannetje is.![]()
Me2quote:Op zondag 12 januari 2014 21:00 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet waarom maar bij wim krijg ik echt het gevoel dat het een vies mannetje is.And I am a weapon of massive consumption
Wim
"Karin. Mag. Niet. Blijven.""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hoppa. Delegeren en eruit mikken. Zonder emotie."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Echte VOC-Mentaliteitquote:Op zondag 12 januari 2014 21:01 schreef OProg het volgende:
Hoppa. Delegeren en eruit mikken. Zonder emotie.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Ze kan er niet bij
Kan Janne nog wat trouwfoto's maken van Wim en Evelientje
All I need is for my man to live up to his role
Wim heeft een beetje gel in zijn haar nodig.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef roos85 het volgende:
Echt dat wijf weer de aandacht naar zich toe trekkenknow'm sayin?
word? word.![]()
Corrie Konings naar huis
Nog een aflevering met die Janne opgescheept
A mind with a heart of it's own![]()
Die blik van Janke naar Evelyn.![]()
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Janna![]()
![]()
En nou mijn terrein af!!!!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik word helemaal rozig van al dat buitenleven
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
De giraffezoon
Gewoon een dropping doen in de jungle en Janna ergens achterlatenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Je kan wel merken dat de boeren in het buitenland zitten en eigenlijk echt geen leven hebben buiten de boerderij. Misschien is het daarom zo saai.
Ik kan me nog wel een schuurparty herinneren enz. Maar ze spelen ook geen spelletjes, geen karaoke, geen drank niks.![]()
Lekkere groente afdeling
Deze gaat noten zoeken daar."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wat een dooiequote:Op zondag 12 januari 2014 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Je zult elke dag met Jan moeten samenleven
Janne lijkt mij niet leuk en wim lijkt mij niet leuk, dus lijkt het mij een leuk stel.
evelyne verdient een echte leuke vent![]()
'Liet duh wee'"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Oeh, Claire pissig bekkie omdat iemand nee tegen dr zegt
En die glutenjankeritis. Ff. Rot op met je zielige ziekte.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Claire
Alsof wij dat allemaal moeten weten, Claire.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Prima voor jan. Komt hij vanzelf wel achter.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:05 schreef Starlie het volgende:
Claire heeft echt een bitchy uitstraling en dito karakter."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik zou als Judith juist glutenspul kopen. Claire houdt van strijd toch?
Jan is er ook wel klaar mee geloof ikOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
ik vraag me af hoe Jan in bed is. Niet dat ik hem wil proberen, maar gewoon, ik vraag het me af. Zal hij dan ook zo'n dooie zijn?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hoe doen zij boodschappen, een beetje voor zich uit staren?:')![]()
Hij is slimmer dan ik dacht
Is Jan glutenvrij ?All I need is for my man to live up to his role
Ik geloof dat het prima voor Jan is als Claire hem zal leiden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Courgettes, echt, dat eet je toch niet man. Idioten. Kies Judith!Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef matthijst het volgende:
Courgettes, echt, dat eet je toch niet man. Idioten. Kies Judith!![]()
Hij kiest voor Judith.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Claire is te makkelijk voor Jan.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Judith koos voor de courgettes.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef matthijst het volgende:
Courgettes, echt, dat eet je toch niet man. Idioten. Kies Judith!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
#TeamJudithquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Oke, dit is wel liefJudith past op zich wel bij Jan... ze zijn allebei goed introvert. Dat gaat botsen met Claire...
![]()
Jan vindt Judith wel leuk met haar twinkelende oogjesAnd I am a weapon of massive consumption
Lekker manquote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het niet kende, gore troep.![]()
Volgens mij is het net andersom JudithIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Welke boeiende dingen heeft Saskia nou eigenlijk gedaan of gezegd?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Leonie in jeans
"Ik kan Frans"quote:Op zondag 12 januari 2014 21:09 schreef marcodej het volgende:
Welke boeiende dingen heeft Saskia nou eigenlijk gedaan of gezegd?![]()
Leonie had minder moeite met die paal
Hell, ik zou zelfs die puist op haar voorhoofd opknabbelen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geef mie maar John Deere.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Doe mie moar een Lanz Bulldogquote:
Saskia is zelfs voor mij te tuttig."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat een bijzondere kleur blauwe ogen
Saskia is wat saaiig, maar Leonie is geen blijver. Dus hij moet gaan voor Saskia.
En Leonie moet niet zeuren over plassen, dat is niet sexy.![]()
Dit dusquote:Op zondag 12 januari 2014 21:11 schreef Starlie het volgende:
Nee lullo Leonie vind je geil en Saskia is praktisch![]()
Leonie met donker haar en minder make-up is
Mooi, kunnen we nu naar de BBC voor Sherlock
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
De sletquote:
Judith wil niet meer
Uh, nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
Mooi, kunnen we nu naar de BBC voor Sherlock
TV Show![]()
![]()
Ik ben net begonnen, seizoen 1.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
Mooi, kunnen we nu naar de BBC voor Sherlock![]()
![]()
Oh jee, Jos gaat toch niet dat tutje kiezen?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Hij had beter Claire kunnen wegsturen en Florence kunnen houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Jantje gaat er niemand aan over houden. Zielug.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had beter Claire kunnen wegsturen en Florence kunnen houden.![]()
Dan moet Jos toch voor Saskia kiezen, kan jij fijn een brief schrijven.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:12 schreef Cardozo het volgende:
Godverdomme, hij kiest dus die brilmongool. Jos is een debiel. Ik wil Leonie.![]()
Ivo spreekt wel zijn talenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:13 schreef Eerin het volgende:
[..]
Gatver, Ivo Niehe is de mannelijke Claire.![]()
Lekker zwemmen met Wim
Misschien zegt ze wel dat ze het niet meer weet omdat hij ook veel met Claire bezig was, praat hij dit uit haar hoofd en komt alles nog goed!quote:![]()
Paniek bij Johan, Jos die de verkeerde keuze gaat maken, Jan met een wijf die niet wil. Eindelijk gaat er wat gebeuren."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Geen Aletta in voorstukje is omdat zij de meest saaie, nietszeggende deelnemer is.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nee joh, zij gaat zo sensueel doen in haar bikini volgende week dat ze dat pas na 22:00 mogen uitzenden.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen Aletta in voorstukje is omdat zij de meest saaie, nietszeggende deelnemer is.![]()
Ja idd, het is natuurlijk vaak allemaal veel spannender geknipt dat de werkelijkheid.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien zegt ze wel dat ze het niet meer weet omdat hij ook veel met Claire bezig was, praat hij dit uit haar hoofd en komt alles nog goed!know'm sayin?
word? word.![]()
Lekkahquote:Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee joh, zij gaat zo sensueel doen in haar bikini volgende week dat ze dat pas na 22:00 mogen uitzenden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Aletta in bikini ?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee joh, zij gaat zo sensueel doen in haar bikini volgende week dat ze dat pas na 22:00 mogen uitzenden.I'm not the girl in the picture..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: