Ik bedoelde eigenlijk qua uiterlijk, net als de persoon waar ik op reageerde vermoed ikquote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.
Daarvoor kijk ik juist.quote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
Krijgen we van die kneuterige moeilijke 'binnen' momenten, zwijgend aan de eettafel.
QFTquote:
quote:
Ze weten wel wie ze vooraan aan die tafel moeten zetten.quote:Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De boeren staan intussen online, maar ik wacht bewust tot de uitzending
quote:
En een onderbroek als muts draagt.quote:Op zondag 7 september 2014 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Nukkige Jan die twee vrouwen aan tafel lastig vindt en boos richting weiland vlucht
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 19:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
En een onderbroek als muts draagt.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De boeren staan intussen online, maar ik wacht bewust tot de uitzending
Yvon hoort bij BZVquote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef Silenus het volgende:
JOEHOEEEEEEE HAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
...Ohja kut, even vergeten dat dat verschrikkelijke onmens van een Yvon Jaspers er ook nog steeds is.
Zo praat je niet over ons.quote:Op zondag 7 september 2014 20:17 schreef OProg het volgende:
Zo te zien is er weer genoeg contactgestoordheid aanwezig zodat het wel wat zou kunnen worden.
Die foto met omgedraaide boeren, ze is van haar kleuterlook afgestapt.quote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef Silenus het volgende:
JOEHOEEEEEEE HAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
...Ohja kut, even vergeten dat dat verschrikkelijke onmens van een Yvon Jaspers er ook nog steeds is.
quote:
quote:
Hij is een beetje opgevoerd volgens mijquote:
Met 'n GoPro op z'n kopquote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Yvon nu al overgieten met benzine in de fik steken.
Hahaha, duidelijk... Wie zou jij dit dan liever zien presenteren?quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Yvon nu al overgieten met benzine in de fik steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |