Ik bedoelde eigenlijk qua uiterlijk, net als de persoon waar ik op reageerde vermoed ikquote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.
Daarvoor kijk ik juist.quote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
Krijgen we van die kneuterige moeilijke 'binnen' momenten, zwijgend aan de eettafel.
QFTquote:
quote:
Ze weten wel wie ze vooraan aan die tafel moeten zetten.quote:Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De boeren staan intussen online, maar ik wacht bewust tot de uitzending
quote:
En een onderbroek als muts draagt.quote:Op zondag 7 september 2014 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Nukkige Jan die twee vrouwen aan tafel lastig vindt en boos richting weiland vlucht
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 19:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
En een onderbroek als muts draagt.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De boeren staan intussen online, maar ik wacht bewust tot de uitzending
Yvon hoort bij BZVquote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef Silenus het volgende:
JOEHOEEEEEEE HAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
...Ohja kut, even vergeten dat dat verschrikkelijke onmens van een Yvon Jaspers er ook nog steeds is.
Zo praat je niet over ons.quote:Op zondag 7 september 2014 20:17 schreef OProg het volgende:
Zo te zien is er weer genoeg contactgestoordheid aanwezig zodat het wel wat zou kunnen worden.
Die foto met omgedraaide boeren, ze is van haar kleuterlook afgestapt.quote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef Silenus het volgende:
JOEHOEEEEEEE HAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
...Ohja kut, even vergeten dat dat verschrikkelijke onmens van een Yvon Jaspers er ook nog steeds is.
quote:
quote:
Hij is een beetje opgevoerd volgens mijquote:
Met 'n GoPro op z'n kopquote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Yvon nu al overgieten met benzine in de fik steken.
Hahaha, duidelijk... Wie zou jij dit dan liever zien presenteren?quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Yvon nu al overgieten met benzine in de fik steken.
Hennie Huisman.quote:Op zondag 7 september 2014 20:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hahaha, duidelijk... Wie zou jij dit dan liever zien presenteren?
Dat proberen ze anoniem te houden, maar dat bestaat niet meer in deze wereld.quote:
Ja daarom dus, waar preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Jan Roos of Maxime Hartman.quote:Op zondag 7 september 2014 20:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hahaha, duidelijk... Wie zou jij dit dan liever zien presenteren?
echt hequote:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef Silenus het volgende:
hoofdkaas? kopkaas noemen ze dat toch.Je was me net voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef Silenus het volgende:
hoofdkaas? kopkaas noemen ze dat toch.Oh god, die foute grap maakte ik hier net hardop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er werd niet gelachen
![]()
Poedel op steroidenquote:
Serieus 19e eeuws...quote:Op zondag 7 september 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, wat een inrichting weer.
Erwin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |