SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
[ Bericht 1% gewijzigd door roos85 op 10-09-2013 11:58:25 ]![]()
Dan nu mijn officiele voorspellingen voor het aantal brieven dat de boeren gaan ontvangen. Hier mag ik op afgerekend worden.
Jan: 300
Aletta: 350
Johan: 60
Jos: 500
Wim: 300Gourmetten of steengrillen?![]()
Het record was 1100 toch? Nu natuurlijk over-all iets minder omdat het in het buitenland is, maar ik verwacht ook iets meer 'fun-inschrijvers' die gewoon eens een weekje naar Tanzania en Bonaire willen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Jos is de enige leuke.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Mijn voorspelling:
Jan: 50
Aletta: 70
Johan: 20
Jos: 80
Wim: 40
Ik zit een factor lager dan Silenus, voornamelijk vanwege het buitenlandse karakter.Somebody that I used to know![]()
Dat douche France was me idd ook opgevallenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:34 schreef Remzz het volgende:
Boer zoekt vrouw in 60 seconden is er ook weer
http://giel.vara.nl/rubrieken/bzv-in-60-sec/![]()
![]()
Ik vind Aletta in die documentaire over haar geitenboerderij wel een stuk relaxter overkomen dan in haar stukje in BZV.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
Ik ben net begonnen met de aflevering, nu bij de 2e boer... Ik vind Jan best leuk hoorEn ik zit in de USA zelf dus lekker dichtbij
![]()
![]()
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Oh Aletta is wel aantrekkelijk voor zover ik dat als hetero vrouw kan zien
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Hmm Jos is meer mijn leeftijd maar te boers (I know)
Live from Chicago
Hoezo Jos meer dan Wim ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:03 schreef Silenus het volgende:
Dan nu mijn officiele voorspellingen voor het aantal brieven dat de boeren gaan ontvangen. Hier mag ik op afgerekend worden.
Jan: 300
Aletta: 350
Johan: 60
Jos: 500
Wim: 300![]()
En de leeftijdquote:Op donderdag 12 september 2013 07:44 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Jos is die in Frankrijk, toch? Daar zal de omgeving wel meehelpen.Is al vaker gebleken dat de jongste toch de meeste brieven krijgt. Hoewel het nu wellicht anders ligt want wellicht dat ik ook wel had geschreven als hij niet zo expliciet aan had gegeven te willen dat het meisje snel naar Frankijk komt
Ik wil hier namelijk nog minstens 2,5 jaar studeren om wel een diploma te hebben
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Dus je gaat een brief schrijven ?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:39 schreef Meke het volgende:
[..]
En de leeftijdIs al vaker gebleken dat de jongste toch de meeste brieven krijgt. Hoewel het nu wellicht anders ligt want wellicht dat ik ook wel had geschreven als hij niet zo expliciet aan had gegeven te willen dat het meisje snel naar Frankijk komt
Ik wil hier namelijk nog minstens 2,5 jaar studeren om wel een diploma te hebben
![]()
Nee want ik voldoe niet aan zijn eisenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dus je gaat een brief schrijven ?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Wat heb je aan een diploma als je voor de kinderen zorgt en elke dag kookt?!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:39 schreef Meke het volgende:
[..]
En de leeftijdIs al vaker gebleken dat de jongste toch de meeste brieven krijgt. Hoewel het nu wellicht anders ligt want wellicht dat ik ook wel had geschreven als hij niet zo expliciet aan had gegeven te willen dat het meisje snel naar Frankijk komt
Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik studeer pedagogiek dus heb mijn diploma nodig om voor de kinderen te zorgenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat heb je aan een diploma als je voor de kinderen zorgt en elke dag kookt?!
Heey, dat studeer ik ook! Maa ik ben al bijna klaar, haha.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik studeer pedagogiek dus heb mijn diploma nodig om voor de kinderen te zorgen![]()
Schrijven!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want ik voldoe niet aan zijn eisenJe bent al een jaar verder voor het programma afgelopen is dus die kan je afstrepen.
En als je de vrouw van zijn dromen bent zal dat geen probleem zijn. En een prachtige omgeving en een 'normaal' gezin.![]()
Er is niets normaals aan een man die op z'n 24e al een gezinnetje wil.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schrijven!Je bent al een jaar verder voor het programma afgelopen is dus die kan je afstrepen.
En als je de vrouw van zijn dromen bent zal dat geen probleem zijn. En een prachtige omgeving en een 'normaal' gezin.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: