SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Die Barbara van Johen is ook wel een apart type. Die ging bij terugkomst in NL nog eens diep in gesprek met haar ex en die zijn nu weer samen.
http://boerzoektvrouw.kro(...)en_onbeschreven_blad
Met haar onbeschreven blad geklets.![]()
![]()
Wel apart dat 8 februari een feestje is om na te genieten van het prachtige seizoen.
Boer zoekt Vrouw Afterparty 2014 - 8 februari 2014
Zaterdag 8 februari 2014 vindt in De Fabrique in Maarssen de Boer zoekt Vrouw Afterparty plaats. Nagenieten van het prachtige seizoen Boer zoekt Vrouw. Natuurlijk is Yvon ook aanwezig. Er is muziek en entertainment vier zalen, van alles te beleven dus.
Er zijn 2000 kaarten, 1000 mannen en 1000 voor vrouwen... dus zorg dat je er snel bij bent!![]()
Precies, nagenieten. Dus 2 februari zou wel eens de laatste kunnen zijn. Ook ivm de Olympische spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:12 schreef MCH het volgende:
Wel apart dat 8 februari een feestje is om na te genieten van het prachtige seizoen.
Zaterdag 8 februari 2014 vindt in De Fabrique in Maarssen de Boer zoekt Vrouw Afterparty plaats. Nagenieten van het prachtige seizoen Boer zoekt Vrouw. Natuurlijk is Yvon ook aanwezig. Er is muziek en entertainment vier zalen, van alles te beleven dus.
Er zijn 2000 kaarten, 1000 mannen en 1000 voor vrouwen... dus zorg dat je er snel bij bent!
Die aflevering van Jan, wow die had ik gezien toentertijd. Kon het me niet meer herinneren.
[ Bericht 2% gewijzigd door W00fer op 21-01-2014 20:50:27 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Dat belooft een knotsgekke boel te wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:12 schreef MCH het volgende:
Er zijn 2000 kaarten, 1000 mannen en 1000 voor vrouwen... dus zorg dat je er snel bij bent!
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Als het acteurs waren hadden ze die verhaallijn bij Aletta wel wat spannender gemaakt
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klopt inderdaad, hier staan de uitzenddata:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Precies, nagenieten. Dus 2 februari zou wel eens de laatste kunnen zijn. Ook ivm de Olympische spelen.
Die aflevering van Jan, wow die had ik gezien toentertijd. Kon het me niet meer herinneren.
http://pers.kro.nl/progra(...)en_ruim_1000_brieven
Dan moeten ze nog veel afraffelen in twee afleveringen.....![]()
Geen woord gerept over dat Jan's keuzemomen in de omschrijving. Dus Claire en Judith gaan vast zelf weg.![]()
Nee hij gaat Claire al voor het keuzemoment de deur uitwerken, in de hoop dat Judith hem dan wel ziet zittenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:47 schreef blij_ei het volgende:
Geen woord gerept over dat Jan's keuzemomen in de omschrijving. Dus Claire en Judith gaan vast zelf weg.en ze leefden nog lang en gelukkig...
I'm not the girl in the picture..![]()
Het is toch ook wel een druk voor de boeren en hun bezoek om in zo'n korte tijd te beslissen of de ander iemand is met wie je een serieuze relatie aan zou willen gaan.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja, dat vermoeden kreeg ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:29 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Nee hij gaat Claire al voor het keuzemoment de deur uitwerken, in de hoop dat Judith hem dan wel ziet zittenen ze leefden nog lang en gelukkig...
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Damn, nog maar twee afleveringen. Dan wordt er idd veel afgeraffeld. Dus geen weekendje weg met ongemakkelijke momenten? Jammer, en dat allemaal door die stomme OS
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Claire en Judith hadden het zo gezellig in de keuken, die gaan samen verder als koppeltjeDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Die Kleding! Broek veels te lang. Dat shirtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef MCH het volgende:
Die Barbara van Johen is ook wel een apart type. Die ging bij terugkomst in NL nog eens diep in gesprek met haar ex en die zijn nu weer samen.
http://boerzoektvrouw.kro(...)en_onbeschreven_blad
Met haar onbeschreven blad geklets.kan toch niet... Wat Jullie?
![]()
Geen van de dames van Johen is een vlotte verschijning te noemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Die Kleding! Broek veels te lang. Dat shirtkan toch niet... Wat Jullie?
Hij gaat voor hobbezak dames, blijkbaar voelt hij zich daar het minst ongemakkelijk bij. De twee 'moekes' zijn overgebleven, wordt het Ingrid of Ingrid?
![]()
![]()
Ik heb juist altijd het idee dat die twee elkaar wel kunnen schieten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef Waaghals het volgende:
Claire en Judith hadden het zo gezellig in de keuken, die gaan samen verder als koppeltje![]()
Een aflevering met de laatste keuzes en een aflevering met de citytrips. Moet kunnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Djeez het volgende:
Damn, nog maar twee afleveringen. Dan wordt er idd veel afgeraffeld. Dus geen weekendje weg met ongemakkelijke momenten? Jammer, en dat allemaal door die stomme OS
Maar ze hadden beter iets meer vaart in de afleveringen kunnen brengen.![]()
Ik heb altijd het idee dat zoiets zo'n suf feestje is voor Margriet-mutsen. Giebel giebel oh-daar-loopt-de-boer hahaihihihiihih hiiiiiilarisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat belooft een knotsgekke boel te wordenGourmetten of steengrillen?![]()
Er komen heus geen citytrips. Twee boeren maken hun keuze in de volgende aflevering en de resterende drie in de laatste aflevering. Het programma was al duur genoeg dit seizoen denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Een aflevering met de laatste keuzes en een aflevering met de citytrips. Moet kunnen.
Maar ze hadden beter iets meer vaart in de afleveringen kunnen brengen.Al lijkt me dat heel dik terugverdiend te worden met de reclames rondom het programma (maar zo mag je waarschijnlijk niet rekenen bij de PO).
![]()
Denk dat de damesch nog een of twee dagen blijven bij de boeren in kwestie voordat ze huiswaarts keren. Dan is het programma ook weer afgelopen. Op de reünie na. Ben ook benieuwd naar de boeren van afgelopen seizoenen.![]()
Wel citytrips, lees maar:quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Er komen heus geen citytrips. Twee boeren maken hun keuze in de volgende aflevering en de resterende drie in de laatste aflevering. Het programma was al duur genoeg dit seizoen denk ik.Al lijkt me dat heel dik terugverdiend te worden met de reclames rondom het programma (maar zo mag je waarschijnlijk niet rekenen bij de PO).
'9. Jos en Johan maken keuze
zondag 26 januari 2014
Bij boer Johan eindigt de logeerweek eerder dan gepland. Hij kan zijn gevoelens niet meer voor zich houden en verklaart een van beide Ingrids de liefde… In Frankrijk komt Yvon Jaspers naar Jos toe voor zijn definitieve keuze. Wie neemt hij mee op citytrip? Wil hij met Saskia of met Leonie de toekomst in?'
http://boerzoektvrouw.kro(...)everingen/26-01-2014
Forum Opties Forumhop: Hop naar: