SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Die Barbara van Johen is ook wel een apart type. Die ging bij terugkomst in NL nog eens diep in gesprek met haar ex en die zijn nu weer samen.
http://boerzoektvrouw.kro(...)en_onbeschreven_blad
Met haar onbeschreven blad geklets.![]()
![]()
Wel apart dat 8 februari een feestje is om na te genieten van het prachtige seizoen.
Boer zoekt Vrouw Afterparty 2014 - 8 februari 2014
Zaterdag 8 februari 2014 vindt in De Fabrique in Maarssen de Boer zoekt Vrouw Afterparty plaats. Nagenieten van het prachtige seizoen Boer zoekt Vrouw. Natuurlijk is Yvon ook aanwezig. Er is muziek en entertainment vier zalen, van alles te beleven dus.
Er zijn 2000 kaarten, 1000 mannen en 1000 voor vrouwen... dus zorg dat je er snel bij bent!![]()
Precies, nagenieten. Dus 2 februari zou wel eens de laatste kunnen zijn. Ook ivm de Olympische spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:12 schreef MCH het volgende:
Wel apart dat 8 februari een feestje is om na te genieten van het prachtige seizoen.
Zaterdag 8 februari 2014 vindt in De Fabrique in Maarssen de Boer zoekt Vrouw Afterparty plaats. Nagenieten van het prachtige seizoen Boer zoekt Vrouw. Natuurlijk is Yvon ook aanwezig. Er is muziek en entertainment vier zalen, van alles te beleven dus.
Er zijn 2000 kaarten, 1000 mannen en 1000 voor vrouwen... dus zorg dat je er snel bij bent!
Die aflevering van Jan, wow die had ik gezien toentertijd. Kon het me niet meer herinneren.
[ Bericht 2% gewijzigd door W00fer op 21-01-2014 20:50:27 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Dat belooft een knotsgekke boel te wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:12 schreef MCH het volgende:
Er zijn 2000 kaarten, 1000 mannen en 1000 voor vrouwen... dus zorg dat je er snel bij bent!
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Als het acteurs waren hadden ze die verhaallijn bij Aletta wel wat spannender gemaakt
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klopt inderdaad, hier staan de uitzenddata:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Precies, nagenieten. Dus 2 februari zou wel eens de laatste kunnen zijn. Ook ivm de Olympische spelen.
Die aflevering van Jan, wow die had ik gezien toentertijd. Kon het me niet meer herinneren.
http://pers.kro.nl/progra(...)en_ruim_1000_brieven
Dan moeten ze nog veel afraffelen in twee afleveringen.....![]()
Geen woord gerept over dat Jan's keuzemomen in de omschrijving. Dus Claire en Judith gaan vast zelf weg.![]()
Nee hij gaat Claire al voor het keuzemoment de deur uitwerken, in de hoop dat Judith hem dan wel ziet zittenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:47 schreef blij_ei het volgende:
Geen woord gerept over dat Jan's keuzemomen in de omschrijving. Dus Claire en Judith gaan vast zelf weg.en ze leefden nog lang en gelukkig...
I'm not the girl in the picture..![]()
Het is toch ook wel een druk voor de boeren en hun bezoek om in zo'n korte tijd te beslissen of de ander iemand is met wie je een serieuze relatie aan zou willen gaan.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja, dat vermoeden kreeg ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:29 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Nee hij gaat Claire al voor het keuzemoment de deur uitwerken, in de hoop dat Judith hem dan wel ziet zittenen ze leefden nog lang en gelukkig...
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Damn, nog maar twee afleveringen. Dan wordt er idd veel afgeraffeld. Dus geen weekendje weg met ongemakkelijke momenten? Jammer, en dat allemaal door die stomme OS
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Claire en Judith hadden het zo gezellig in de keuken, die gaan samen verder als koppeltjeDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Die Kleding! Broek veels te lang. Dat shirtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef MCH het volgende:
Die Barbara van Johen is ook wel een apart type. Die ging bij terugkomst in NL nog eens diep in gesprek met haar ex en die zijn nu weer samen.
Met haar onbeschreven blad geklets.kan toch niet... Wat Jullie?
![]()
Geen van de dames van Johen is een vlotte verschijning te noemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Die Kleding! Broek veels te lang. Dat shirtkan toch niet... Wat Jullie?
Hij gaat voor hobbezak dames, blijkbaar voelt hij zich daar het minst ongemakkelijk bij. De twee 'moekes' zijn overgebleven, wordt het Ingrid of Ingrid?
![]()
![]()
Ik heb juist altijd het idee dat die twee elkaar wel kunnen schieten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef Waaghals het volgende:
Claire en Judith hadden het zo gezellig in de keuken, die gaan samen verder als koppeltje![]()
Een aflevering met de laatste keuzes en een aflevering met de citytrips. Moet kunnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Djeez het volgende:
Damn, nog maar twee afleveringen. Dan wordt er idd veel afgeraffeld. Dus geen weekendje weg met ongemakkelijke momenten? Jammer, en dat allemaal door die stomme OS
Maar ze hadden beter iets meer vaart in de afleveringen kunnen brengen.![]()
Ik heb altijd het idee dat zoiets zo'n suf feestje is voor Margriet-mutsen. Giebel giebel oh-daar-loopt-de-boer hahaihihihiihih hiiiiiilarisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat belooft een knotsgekke boel te wordenGourmetten of steengrillen?![]()
Er komen heus geen citytrips. Twee boeren maken hun keuze in de volgende aflevering en de resterende drie in de laatste aflevering. Het programma was al duur genoeg dit seizoen denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Een aflevering met de laatste keuzes en een aflevering met de citytrips. Moet kunnen.
Maar ze hadden beter iets meer vaart in de afleveringen kunnen brengen.Al lijkt me dat heel dik terugverdiend te worden met de reclames rondom het programma (maar zo mag je waarschijnlijk niet rekenen bij de PO).
![]()
Denk dat de damesch nog een of twee dagen blijven bij de boeren in kwestie voordat ze huiswaarts keren. Dan is het programma ook weer afgelopen. Op de reünie na. Ben ook benieuwd naar de boeren van afgelopen seizoenen.![]()
Wel citytrips, lees maar:quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Er komen heus geen citytrips. Twee boeren maken hun keuze in de volgende aflevering en de resterende drie in de laatste aflevering. Het programma was al duur genoeg dit seizoen denk ik.Al lijkt me dat heel dik terugverdiend te worden met de reclames rondom het programma (maar zo mag je waarschijnlijk niet rekenen bij de PO).
'9. Jos en Johan maken keuze
zondag 26 januari 2014
Bij boer Johan eindigt de logeerweek eerder dan gepland. Hij kan zijn gevoelens niet meer voor zich houden en verklaart een van beide Ingrids de liefde… In Frankrijk komt Yvon Jaspers naar Jos toe voor zijn definitieve keuze. Wie neemt hij mee op citytrip? Wil hij met Saskia of met Leonie de toekomst in?'
http://boerzoektvrouw.kro(...)everingen/26-01-2014![]()
![]()
Je hebt gelijk! Maar drie boeren maken in de laatste aflevering hun keuze en moeten dan ook nog in dezelfde aflevering op citytrip? Dat wordt haasten! Of komen er na de OS nog afleveringen?
![]()
Al die verschillende manieren om onderscheid tussen de Ingrids te maken. Ik weet alleen welke Ingrid het is als ze schuldsaneringIngrid zeggenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef MCH het volgende:
Met haar onbeschreven blad geklets.![]()
Welke is dan dus Ingrid H?![]()
Zoals ik al zei, volgens mij komen er geen citytrips vanwege de kosten. Het kost nogal wat om al die grietjes naar de boeren te vliegen. De boeren naar Nederland en dan Yvonne die ook nog overal minimaal twee keer is geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Je hebt gelijk! Maar drie boeren maken in de laatste aflevering hun keuze en moeten dan ook nog in dezelfde aflevering op citytrip? Dat wordt haasten! Of komen er na de OS nog afleveringen?
![]()
![]()
nietschuldsaneringsIngrid, de andere is geloof ik Ingrid K.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Al die verschillende manieren om onderscheid tussen de Ingrids te maken. Ik weet alleen welke Ingrid het is als ze schuldsaneringIngrid zeggen![]()
Welke is dan dus Ingrid H?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Het staat toch echt in de aankondigingquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, volgens mij komen er geen citytrips vanwege de kosten. Het kost nogal wat om al die grietjes naar de boeren te vliegen. De boeren naar Nederland en dan Yvonne die ook nog overal minimaal twee keer is geweest.![]()
En ik neem aan dat Yvon er gewoon is blijven slapen, en niet heen en weer is gaan vliegen tijdens de logeerweek
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Dat lijkt me ook, maar ze is voor de eerste aflevering ook bij alle boeren geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Het staat toch echt in de aankondiging![]()
En ik neem aan dat Yvon er gewoon is blijven slapen, en niet heen en weer is gaan vliegen tijdens de logeerweek![]()
O. Ja, hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar ze is voor de eerste aflevering ook bij alle boeren geweest.Ik vond het al interessant dat je dacht dat ze op en neer vloog
Met 3,5 miljoen kijkers per aflevering moet dat allemaal toch prima te betalen zijn?
Zou het nogal karig vinden als ze niet op citytrip gaan. Volgens mij is vliegen vanuit Canada naar (insert plaats in Amerika) net zo goedkoop als van Amsterdam naar Riga oid. Dan hebben ze alleen de vliegtickets van de dames en crew als extra kosten.![]()
Als je het houdt op "kort haar" (Ingrid H. ) en "lang(ere) haar" (Ingrid K.) is het onderscheid (zonder ze verder te hoeven beledigen) toch wel duidelijk?
[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 22-01-2014 15:24:07 ]Tails tell tales![]()
Een BZV zonder citytrip vind ik echt geen ene reet aan. Dat is juist het moment waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Voor het eerst krijg je dan ook een beetje de indruk of het ook echt iets gaat worden/kan worden... zonder anderen (nou ja, op de cameramensen na dan enzo) en zonder zich achter het boerenleven/werk te kunnen "verschuilen"...
Voorheen was er toch ook nog zo'n (schoon)ouders-bezoek of vergis ik mij nou?Tails tell tales![]()
Kennis maken met de schoonfamilie inderdaad. Was leuk met die homo's vorig jaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:18 schreef Forbry het volgende:
Een BZV zonder citytrip vind ik echt geen ene reet aan. Dat is juist het moment waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Voor het eerst krijg je dan ook een beetje de indruk of het ook echt iets gaat worden/kan worden... zonder anderen (nou ja, op de cameramensen na dan enzo) en zonder zich achter het boerenleven/werk te kunnen "verschuilen"...
Voorheen was er toch ook nog zo'n (schoon)ouders-bezoek of vergis ik mij nou?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2014 15:23:56 ]![]()
Wel gezien geloof ik, maar kan mij er zo niet iets bijzonders aan herinneren?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Kennis maken met de schoonfamilie inderdaad. Was leuk met die homo's vorig jaar.![]()
Ook dat familiebezoek vond ik zo'n moment waar je eindelijk eens wat meer uit kon halen (voor op de lange termijn zeg maar)...
Voorheen kwam er toch ook méteen al een aflevering met hoe het ze maanden later verging of werd dat pas een stuk láter uitgezonden?Tails tell tales![]()
Geen idee, zo'n kenner ben ik niet. Maar het is sowieso al maanden geleden opgenomen en er zijn altijd wel 1 of 2 stellen die nadat de serie afgelopen is bij andere programma's op bezoek gaan. Die vreselijke Frank zat bijvoorbeeld bij DWDD en die Gijsbert heb ik ook nog wel eens ergens gezien meende ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wel gezien geloof ik, maar kan mij er zo niet iets bijzonders aan herinneren?![]()
Ook dat familiebezoek vond ik zo'n moment waar je eindelijk eens wat meer uit kon halen (voor op de lange termijn zeg maar)...
Voorheen kwam er toch ook méteen al een aflevering met hoe het ze maanden later verging of werd dat pas een stuk láter uitgezonden?![]()
Ja, juist omdat het al veel eerder opgenomen is, dacht ik dat ze er altijd nog zo'n "update" aan vast plakten en dan weer stukken later (na een jaar ofzo, gok maar wat) kreeg je dan nog eens een "update" te zien dacht ik...quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen idee, zo'n kenner ben ik niet. Maar het is sowieso al maanden geleden opgenomen en er zijn altijd wel 1 of 2 stellen die nadat de serie afgelopen is bij andere programma's op bezoek gaan. Die vreselijke Frank zat bijvoorbeeld bij DWDD en die Gijsbert heb ik ook nog wel eens ergens gezien meende ik.
Buiten dat heb ik die lui zelf eigenlijk nooit meer gezien en ik heb ook niet alle seizoenen gevolgd
Tails tell tales![]()
Ja volgens mij ook. De opnames zijn natuurlijk al een mooie tijd geleden en je kreeg dan op het eind een recente versie. Weet nog dat er bij een boer hier in de buurt gefilmd werd in de zomer, die uitzendingen waren in december.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wel gezien geloof ik, maar kan mij er zo niet iets bijzonders aan herinneren?![]()
Voorheen kwam er toch ook méteen al een aflevering met hoe het ze maanden later verging of werd dat pas een stuk láter uitgezonden?![]()
Jan zit nu in z'n eentje te kniezen in de kou, afgesloten van de bewoonde wereld door meters sneeuw.![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze hoeven niks te doen, want het is al geweest.
Trouwens jaloers op Yvon Jaspers, leuke snoepreisjes naar Bonaire etc om in totaal uur aan beeldmateriaal te schieten. Verder gewoon vakantie![b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Nou ik vond het nogal schokkend dat ze al drie honden had en nog eens twee pups heeft opgehaald 'als troost'...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef MCH het volgende:
Met haar onbeschreven blad geklets.Chick on a mission![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Nou ik vond het nogal schokkend dat ze al drie honden had en nog eens twee pups heeft opgehaald 'als troost'...
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Verbaast me dat Jan zijn zoons wil achterlaten om bij Aletta op Bonaire te gaan wonen, dat ie die overweging in zijn hoofd al gemaakt heeft. Al zijn die knullen misschien nu alweer wat ouder.
Moest vorige bzv zo lachen dat die meid van Gijsbert meen ik, een zoontje had uit een eerdere relatie, Romke, komt er zo´n zwart jongetje aangelopen...![]()
Dat was idd best een gillerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef Lanah het volgende:
Moest vorige bzv zo lachen dat die meid van Gijsbert meen ik, een zoontje had uit een eerdere relatie, Romke, komt er zo´n zwart jongetje aangelopen...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mike op 23-01-2014 10:51:51 ]»» Democracy is so overrated »»![]()
Je gaat er vanuit dat de logeerweken gelijktijdig waren?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar ze is voor de eerste aflevering ook bij alle boeren geweest.
Ik weet niet of dat zo is, maar dat lijkt me sterk.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ahquote:
Leuk stel, gijsbert en femke.But while the earth sinks to its grave
Dat zeg ik toch ook niet, ik bedoel heen en weer naar Nederland.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat de logeerweken gelijktijdig waren?
Ik weet niet of dat zo is, maar dat lijkt me sterk.![]()
Echt hequote:Op donderdag 23 januari 2014 09:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah
Leuk stel, gijsbert en femke.
Eerst dacht ik dat wordt niks, maar ik vind het een geweldig stel!![]()
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt he
Eerst dacht ik dat wordt niks, maar ik vind het een geweldig stel!![]()
Dat denk ik ook ja door de OS zou dat wel allemaal gauw gedaan zijn met uitzendingen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Djeez het volgende:
![]()
Dit komt van de perssite van de KRO:quote:In de laatste aflevering van dit seizoen van het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal op zondag 2 februari (20.20 uur, Nederland 1) zien we de ontknoping op de boerderijen van boer Wim en boerin Aletta, beiden zijn nog met twee logeerders over. Yvon Jaspers komt langs om hun defintieve keuze te horen.
Aletta op Bonaire heeft een geweldige week gehad met Patrick en Jan. Ze heeft gelachen, gehuild, hard gewerkt en kunnen ontspannen. Maar ze blijft twijfelen. Kan de vriendschap met een van deze mannen uitgroeien tot liefde? Hoe en met wie ziet zij haar toekomst op de geitenboerderij?
In Tanzania moet Wim met pijn in zijn hart een keuze maken. Hij heeft genoten van zijn tijd met Evelyne en Janne. Hij heeft uitgebreid kunnen vertellen over zijn werk, maar heeft hij ook genoeg van zichzelf laten zien? Met welke vrouw wil hij een toekomst opbouwen in Tanzania? Wie past het beste bij hem, zijn leven en zijn land? En ziet de vrouw van zijn dromen een toekomst in Tanzania voor zich? Nu het keuzemoment zo dichtbij komt en emigreren een optie lijkt, is Tanzania toch wel erg ver weg van de kinderen en vrienden…
Boer Jos en boer Johan hebben vorige week hun liefde betuigd aan een van de dames. Deze week gaan ze op citytrip in eigen land. Even de boel de boel, de koeien de koeien en op liefdestrip. Voor het eerst brengen ze een paar dagen met elkaar door. Even weg van de boerderij. Maar het loopt niet bij allebei zoals gehoopt…
Boer zoekt Vrouw Afterparty
Traditioneel wordt Boer zoekt Vrouw Internationaal afgesloten met de Boer zoekt Vrouw Afterparty. Op zaterdag 8 februari kunnen fans van het programma in De Fabrique in Maarssen nagenieten van het seizoen Boer zoekt Vrouw met tv-boeren, Yvon Jaspers, KRO-dj Gijs Staverman, goeie bands en nog veel meer. Kaarten zijn te bestellen via de site kro.nl/boerzoektvrouw.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Van een andere site. Citytrip spoilert. Ik zie dat Terreros85 me net voor was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Die zijn ze vergeten.... die zitten daar nog steeds met hun drieen op die kille boerderij glutenvrij te eten...quote:![]()
Ontknoping week erop of de beide vrouwen laten hen vallen..quote:
Bedenk me net, gek dat de boeren niet dames kiezen in het land waar ze nu wonen?
Veel makkelijker toch, ook met het oog op kroost later?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Is er nog eigenlijk een Lucky Tv gemaakt over dat eind-shot met Jan van afgelopen week?Chick on a mission![]()
Denk dat Wij dan te weinig brieven had gehad. Hoeveel mensen zouden een tv hebben in Tanzania?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ontknoping week erop of de beide vrouwen laten hen vallen..
Bedenk me net, gek dat de boeren niet dames kiezen in het land waar ze nu wonen?
Veel makkelijker toch, ook met het oog op kroost later?![]()
Het ziet er naar uit dat Jan met niemand gaat eindigen. Als Jan voor Claire zou kiezen loopt Clair vanzelf wel een keer weg.BlaBlaBla![]()
Nee, nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Keroppi het volgende:
Is er nog eigenlijk een Lucky Tv gemaakt over dat eind-shot met Jan van afgelopen week?The love you take is equal to the love you make.![]()
Duh, niet via Boer zoekt vrouwquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:52 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Denk dat Wij dan te weinig brieven had gehad. Hoeveel mensen zouden een tv hebben in Tanzania?
Gewoon beetje om je heen kijken in Tanzania, of de kroeg ingaan in Canada (Jan).
Maar misschien zeg ik nu wat geks?
Aan de andere kant, voor ons goed, anders was er geen smeuig TV programma
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
O zo, ik dacht via boer zoekt vrouw maar dan met mensen uit het land waarin ze wonen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duh, niet via Boer zoekt vrouw
Gewoon beetje om je heen kijken in Tanzania, of de kroeg ingaan in Canada (Jan).
Aan de andere kant, voor ons goed, anders was er geen smeuig TV programma
Tsja, dat lukte niet dus daarom boer zoekt vrouw he![]()
![]()
Ik zie Jan niet zo snel iemand versieren in de kroeg
But while the earth sinks to its grave
Nee maar dat geldt voor heel veel mensen, ik denk dat er nog wel andere dames naar hem zullen schrijven. Dus die vindt misschien alsnog wel iemand indirect via BZV.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie Jan niet zo snel iemand versieren in de kroeg٩๏̯͡๏)۶![]()
Jou zou versieren in de kroeg wel lukkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie Jan niet zo snel iemand versieren in de kroeg
Dus je komt waarschijnlijk nooit in Boer zoekt vrouw![]()
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Judith ziet er aardig beroerd uit in die preview.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Soldier2000 het volgende:
Het ziet er naar uit dat Jan met niemand gaat eindigen. Als Jan voor Claire zou kiezen loopt Clair vanzelf wel een keer weg.![]()
![]()
Heeft iemand nog een gifje van Claire door de Donald Duck bladert alsof ze in de wachtkamer van de tandarts zit. Dat was wel het pijnlijkste moment in de hele serie.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef roos85 het volgende:
Hebben jullie net voorstukje voor zondag gezien?
Johan![]()
![]()
Een mooie donkere vrouw heb je zo gevonden in Tanzania.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duh, niet via Boer zoekt vrouw
Aan de andere kant, voor ons goed, anders was er geen smeuig TV programma5 Ferrari's op videoband!![]()
Zou Judith al naar huis hebben willen gaan? Omdat Jan in dat voorstukje zegt: ik zou het wel fijn vinden als je vanavond nog hier wil blijven zodat we elkaar nog beter kunnen leren kennen.![]()
Eigenlijk is het best raar, de KRO die op de perssite al allerlei dingen spoilert. Mensen kunnen daarop ook gewoon kijken?
Nog wel een aardig weetje. Als je de EXIF data kijkt van de foto's van de perssite kun je zien wanneer de foto gemaakt is. Deze foto is bijvoorbeeld van 10 oktober.
[ Bericht 54% gewijzigd door W00fer op 25-01-2014 16:18:07 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik denk dat dit na de dagdate was. Als de voorstelronde half september was, is 10 oktober voor de dagdate best een reeele datum.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:52 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is het best raar, de KRO die op de perssite al allerlei dingen spoilert. Mensen kunnen daarop ook gewoon kijken?
Nog wel een aardig weetje. Als je de EXIF data kijkt van de foto's van de perssite kun je zien wanneer de foto gemaakt is. Deze foto is bijvoorbeeld van 10 oktober.
[ afbeelding ]De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
De meeste foto's lijken in oktober te zijn geschoten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:20 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit na de dagdate was. Als de voorstelronde half september was, is 10 oktober voor de dagdate best een reeele datum.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Dit niet kijkenquote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
De nieuwe promo beloofd alvast weer wat moois.
Geinig die plaatjes op http://yvonsreisdagboek.kro.nl
[ Bericht 78% gewijzigd door W00fer op 26-01-2014 03:37:38 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Jan had Florance niet moeten laten gaan. Zij vond hem oprecht leuk en gaf blijkbaar niks om zijn sociale onhandigheid en terughoudende karakter. Nu blijft hij alleen over omdat Judith hem toch niet zo leuk vindt en Claire alleen mee deed voor de competitie.But while the earth sinks to its grave
quote:Op zondag 26 januari 2014 03:21 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Yvon praat alsof ze 16 is en voor het eerst naar het buitenland gaat
![]()
Ok ok goed dat we dit wetenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik moet morgen opnemen want ik ga uitetenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, want hij vind haar niet leuk. Toen vond hij Claire ook interessanter....quote:Op zondag 26 januari 2014 09:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Jan had Florance niet moeten laten gaan. Zij vond hem oprecht leuk en gaf blijkbaar niks om zijn sociale onhandigheid en terughoudende karakter. Nu blijft hij alleen over omdat Judith hem toch niet zo leuk vindt en Claire alleen mee deed voor de competitie.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Nou hij vond haar wel een beetje leuk, anders had hij haar niet uitgekozenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, want hij vind haar niet leuk. Toen vond hij Claire ook interessanter....
Maar blijkbaar niet leuk genoeg inderdaad.
His loss, nu blijft hij alleen over denk ik.But while the earth sinks to its grave
wtfquote:Op zondag 26 januari 2014 03:21 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Florence had op een gegeven moment ook wel gezien dat er in hem weinig actie zit.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Eerste wat ik denk; wat een sfeervolle foto met stralende mensenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:52 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]Nu nog in de afleveringen.
Hm, ze was wel erg verdrietig toen ze weg moest. En zei ze niet tegen Yvon dat ze hem echt heel leuk vond, vlak voordat ze weg werd gestuurd?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:04 schreef Terreros85 het volgende:
Florence had op een gegeven moment ook wel gezien dat er in hem weinig actie zit.But while the earth sinks to its grave
Alles speelt in een span van een paar dagen. Ik denk dat Claire en Ingrid toen ook wel gezegd hadden dat ze hem leuk vonden.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, ze was wel erg verdrietig toen ze weg moest. En zei ze niet tegen Yvon dat ze hem echt heel leuk vond, vlak voordat ze weg werd gestuurd?De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Nu weet ik het zeker. Yvon is gewoon een kleuter. Het is niet alleen haar kledingquote:Op zondag 26 januari 2014 03:21 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://boerzoektvrouw.kro(...)ten_tussen_de_koeienNatural harvest.quote:Johan eet met zijn Ingrids een bord stamppot tussen de koeien. 'We begonnen in de melkpput te eten met peenstamp, met spek en een beetje saus erbij, maar na verloop van tijd kwamen daar ook andere vormen van saus bij', lacht Johan.![]()
Was dit weer een dubbelzinnig grapje van Johaen?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)ten_tussen_de_koeien
[..]
Natural harvest.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee, die koeien gingen schijten, daar verwees hij naarquote:Op zondag 26 januari 2014 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dit weer een dubbelzinnig grapje van Johaen?![]()
![]()
Oh, nog ranziger.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, die koeien gingen schijten, daar verwees hij naar"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Is hip tegenwoordigquote:Op zondag 26 januari 2014 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zitten ze eigenlijk tussen die koeien te eten...?
#teamclaireDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik zie boer Jan al in z'n eentje een stedentrip maken in een regenachtige Canadese stad![]()
Eenzaam snotterend in een koetsje onder een kleedje
Love hurts op de achtergrond
wat ook waarschijnlijk jaquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Al was het alleen maar om Claire te stangen..quote:Op zondag 26 januari 2014 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag dat Jan en Judith toch iets wordtI'm not the girl in the picture..![]()
Harry Piekema
Ja dit dan weer wel!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Al was het alleen maar om Claire te stangen..![]()
Live tv kijken op internet.. Zie je ineens na anderhalf jaar ook weer tv reclames!
Your beauty never ever scared me.![]()
An offer you can't refuse, capiche?quote:
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
waarom niet gewoon op de tv?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Live tv kijken op internet.. Zie je ineens na anderhalf jaar ook weer tv reclames!
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Heb ik al een tijdje niet meer. Ik had een bakbeestquote:En ik kan via internet alles wel terugkijken en schijnbaar ook gewoon live kijken
Your beauty never ever scared me.![]()
Happy Jan
HJAHHHAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
NiksIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Friendzone!Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
![]()
Claire
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
beetje medelijden met janReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Het zijn niet echt vrolijke feestbeesten.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dan maar weer een wintertje alleen voor Jan.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:
opzouten met je glutenvrije rommel
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoppa met de botte bijlOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Oeh, dit wordt lastig
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Ik las eerst Bonnie.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef Marieke_w het volgende:
in het engels voor claire: Bye Claire
Claire is KeesThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ook nog eerst een half uur om de hete brij heendraaienOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ook lekker. Minimaal 3 man camerateam, Yvon erbij en dat dit soort dingen moeten zeggen
Genieten dit.
Ja idd, lijkt me echt naar...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Pandaplint het volgende:
Ook lekker minimal 3 man camerateam, Yvon erbij en dat dit soort dingen moeten zeggenknow'm sayin?
word? word.![]()
Lekker dit hoor
Wederzijds zegt ze.... En dan toch janken over aan het lijntje gehouden?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Wat ranzig dit
Bourgondiers die brabanders
Wat is er kut aan met die camera erbij. Ze weten toch waar ze zich voor opgeven
ik ken geen enkele boer die eet tussen de schijtende koeien
![]()
Peenstamp?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Hij moest Claire vertellen dat ze het niet zag zitten met derquote:Op zondag 26 januari 2014 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
Kut, het stuk met Jan net gemist Wat is er gebeurd?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Awkwardnessquote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef Starlie het volgende:
Shit dacht dat het om half 9 begon... wat heb ik gemist?!Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
shit met namequote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef Starlie het volgende:
Shit dacht dat het om half 9 begon... wat heb ik gemist?!![]()
![]()
Claire is weg gemoffeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef Starlie het volgende:
Shit dacht dat het om half 9 begon... wat heb ik gemist?!![]()
exit claire. awkward enzoquote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef Starlie het volgende:
Shit dacht dat het om half 9 begon... wat heb ik gemist?!Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Chocoladevla als toetje?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Het is nog nooit om half 9 begonnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef Starlie het volgende:
Shit dacht dat het om half 9 begon... wat heb ik gemist?!
Jan was ongemakkelijk, meer nog niet.![]()
ScatfilmThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Chocomousequote:
Speklapjes
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hij is wel mysterieus he dames?
Is pas 12 jaar het geval.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef Starlie het volgende:
Shit dacht dat het om half 9 begon... wat heb ik gemist?!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Haha, wat een baas!Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Met ien boel PIT!
Neequote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Chai het volgende:
Als hij het over grote Ingrid heeft dan bedoelt hij onderkingrid toch?![]()
Is het notenmeisje nog over?But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run![]()
Nee dit gaat hem niet worden
Judith zit erbij alsof ze is aangerand.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Plot twist: zijn koeien heten ook allemaal Ingrid.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Chai het volgende:
Als hij het over grote Ingrid heeft dan bedoelt hij onderkingrid toch?![]()
Ik denk niet dat Judith zou willen. Maar voor hem hoop ik het
Dit is een 'ja' uit medelijdenOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Nu moet hij er voor gaan. Toch wat anders dan dat er drie vrouwen voor je strijden!Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Ze wil niet. Geef het maar op Jan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat een saai gebeuren
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Een beleefdheids 'ja'Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wut? Vorige week wilde ze nog op hem duiken?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Awwww.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Niet dat iemand dit gaat kijken. Maar toch:quote:
hou op joh, moven met clairequote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Die sprong een gat in de lucht. Wat een enthousiasme. Hans van Zetten is er niks bij.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:33 schreef utrecht1970 het volgende:
Bij judith straalt het enthousiasme er vanaf
"Geeft niks". "Geregeld hebben":')Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: