Hm, ze was wel erg verdrietig toen ze weg moest. En zei ze niet tegen Yvon dat ze hem echt heel leuk vond, vlak voordat ze weg werd gestuurd?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:04 schreef Terreros85 het volgende:
Florence had op een gegeven moment ook wel gezien dat er in hem weinig actie zit.
Alles speelt in een span van een paar dagen. Ik denk dat Claire en Ingrid toen ook wel gezegd hadden dat ze hem leuk vonden.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, ze was wel erg verdrietig toen ze weg moest. En zei ze niet tegen Yvon dat ze hem echt heel leuk vond, vlak voordat ze weg werd gestuurd?
Nu weet ik het zeker. Yvon is gewoon een kleuter. Het is niet alleen haar kledingquote:Op zondag 26 januari 2014 03:21 schreef W00fer het volgende:
De nieuwe promo beloofd alvast weer wat moois.
Geinig die plaatjes op http://yvonsreisdagboek.kro.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natural harvest.quote:Johan eet met zijn Ingrids een bord stamppot tussen de koeien. 'We begonnen in de melkpput te eten met peenstamp, met spek en een beetje saus erbij, maar na verloop van tijd kwamen daar ook andere vormen van saus bij', lacht Johan.
Was dit weer een dubbelzinnig grapje van Johaen?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)ten_tussen_de_koeien
[..]
Natural harvest.
Nee, die koeien gingen schijten, daar verwees hij naarquote:Op zondag 26 januari 2014 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dit weer een dubbelzinnig grapje van Johaen?
Oh, nog ranziger.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, die koeien gingen schijten, daar verwees hij naar
Is hip tegenwoordigquote:Op zondag 26 januari 2014 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zitten ze eigenlijk tussen die koeien te eten...?
wat ook waarschijnlijk jaquote:
Al was het alleen maar om Claire te stangen..quote:Op zondag 26 januari 2014 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag dat Jan en Judith toch iets wordt
Ja dit dan weer wel!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Al was het alleen maar om Claire te stangen..
An offer you can't refuse, capiche?quote:
quote:
waarom niet gewoon op de tv?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Live tv kijken op internet.. Zie je ineens na anderhalf jaar ook weer tv reclames!
Heb ik al een tijdje niet meer. Ik had een bakbeestquote:
quote:
Ik las eerst Bonnie.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef Marieke_w het volgende:
in het engels voor claire: Bye Claire
Ja idd, lijkt me echt naar...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Pandaplint het volgende:
Ook lekker minimal 3 man camerateam, Yvon erbij en dat dit soort dingen moeten zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |