Judith ziet er aardig beroerd uit in die preview.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Soldier2000 het volgende:
Het ziet er naar uit dat Jan met niemand gaat eindigen. Als Jan voor Claire zou kiezen loopt Clair vanzelf wel een keer weg.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef roos85 het volgende:
Hebben jullie net voorstukje voor zondag gezien?
Johan
Een mooie donkere vrouw heb je zo gevonden in Tanzania.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duh, niet via Boer zoekt vrouw
Gewoon beetje om je heen kijken in Tanzania, of de kroeg ingaan in Canada (Jan).
Maar misschien zeg ik nu wat geks?
Aan de andere kant, voor ons goed, anders was er geen smeuig TV programma
Ik denk dat dit na de dagdate was. Als de voorstelronde half september was, is 10 oktober voor de dagdate best een reeele datum.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:52 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is het best raar, de KRO die op de perssite al allerlei dingen spoilert. Mensen kunnen daarop ook gewoon kijken?
Nog wel een aardig weetje. Als je de EXIF data kijkt van de foto's van de perssite kun je zien wanneer de foto gemaakt is. Deze foto is bijvoorbeeld van 10 oktober.
[ afbeelding ]
De meeste foto's lijken in oktober te zijn geschoten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:20 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit na de dagdate was. Als de voorstelronde half september was, is 10 oktober voor de dagdate best een reeele datum.
Dit niet kijkenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 03:21 schreef W00fer het volgende:
De nieuwe promo beloofd alvast weer wat moois.
Geinig die plaatjes op http://yvonsreisdagboek.kro.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok ok goed dat we dit wetenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik moet morgen opnemen want ik ga uiteten
Nee, want hij vind haar niet leuk. Toen vond hij Claire ook interessanter....quote:Op zondag 26 januari 2014 09:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Jan had Florance niet moeten laten gaan. Zij vond hem oprecht leuk en gaf blijkbaar niks om zijn sociale onhandigheid en terughoudende karakter. Nu blijft hij alleen over omdat Judith hem toch niet zo leuk vindt en Claire alleen mee deed voor de competitie.
Nou hij vond haar wel een beetje leuk, anders had hij haar niet uitgekozenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, want hij vind haar niet leuk. Toen vond hij Claire ook interessanter....
wtfquote:Op zondag 26 januari 2014 03:21 schreef W00fer het volgende:
De nieuwe promo beloofd alvast weer wat moois.
Geinig die plaatjes op http://yvonsreisdagboek.kro.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste wat ik denk; wat een sfeervolle foto met stralende mensenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:52 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is het best raar, de KRO die op de perssite al allerlei dingen spoilert. Mensen kunnen daarop ook gewoon kijken?
Nog wel een aardig weetje. Als je de EXIF data kijkt van de foto's van de perssite kun je zien wanneer de foto gemaakt is. Deze foto is bijvoorbeeld van 10 oktober.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |