SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mike op 23-01-2014 10:51:51 ]»» Democracy is so overrated »»
Je gaat er vanuit dat de logeerweken gelijktijdig waren?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar ze is voor de eerste aflevering ook bij alle boeren geweest.
Ahquote:
Dat zeg ik toch ook niet, ik bedoel heen en weer naar Nederland.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat de logeerweken gelijktijdig waren?
Ik weet niet of dat zo is, maar dat lijkt me sterk.
Echt hequote:Op donderdag 23 januari 2014 09:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah
Leuk stel, gijsbert en femke.
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt he
Eerst dacht ik dat wordt niks, maar ik vind het een geweldig stel!
Dat denk ik ook ja door de OS zou dat wel allemaal gauw gedaan zijn met uitzendingen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Djeez het volgende:
Damn, nog maar twee afleveringen. Dan wordt er idd veel afgeraffeld. Dus geen weekendje weg met ongemakkelijke momenten? Jammer, en dat allemaal door die stomme OS
quote:In de laatste aflevering van dit seizoen van het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal op zondag 2 februari (20.20 uur, Nederland 1) zien we de ontknoping op de boerderijen van boer Wim en boerin Aletta, beiden zijn nog met twee logeerders over. Yvon Jaspers komt langs om hun defintieve keuze te horen.
Aletta op Bonaire heeft een geweldige week gehad met Patrick en Jan. Ze heeft gelachen, gehuild, hard gewerkt en kunnen ontspannen. Maar ze blijft twijfelen. Kan de vriendschap met een van deze mannen uitgroeien tot liefde? Hoe en met wie ziet zij haar toekomst op de geitenboerderij?
In Tanzania moet Wim met pijn in zijn hart een keuze maken. Hij heeft genoten van zijn tijd met Evelyne en Janne. Hij heeft uitgebreid kunnen vertellen over zijn werk, maar heeft hij ook genoeg van zichzelf laten zien? Met welke vrouw wil hij een toekomst opbouwen in Tanzania? Wie past het beste bij hem, zijn leven en zijn land? En ziet de vrouw van zijn dromen een toekomst in Tanzania voor zich? Nu het keuzemoment zo dichtbij komt en emigreren een optie lijkt, is Tanzania toch wel erg ver weg van de kinderen en vrienden…
Boer Jos en boer Johan hebben vorige week hun liefde betuigd aan een van de dames. Deze week gaan ze op citytrip in eigen land. Even de boel de boel, de koeien de koeien en op liefdestrip. Voor het eerst brengen ze een paar dagen met elkaar door. Even weg van de boerderij. Maar het loopt niet bij allebei zoals gehoopt…
Boer zoekt Vrouw Afterparty
Traditioneel wordt Boer zoekt Vrouw Internationaal afgesloten met de Boer zoekt Vrouw Afterparty. Op zaterdag 8 februari kunnen fans van het programma in De Fabrique in Maarssen nagenieten van het seizoen Boer zoekt Vrouw met tv-boeren, Yvon Jaspers, KRO-dj Gijs Staverman, goeie bands en nog veel meer. Kaarten zijn te bestellen via de site kro.nl/boerzoektvrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Die zijn ze vergeten.... die zitten daar nog steeds met hun drieen op die kille boerderij glutenvrij te eten...quote:
Ontknoping week erop of de beide vrouwen laten hen vallen..quote:
Denk dat Wij dan te weinig brieven had gehad. Hoeveel mensen zouden een tv hebben in Tanzania?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ontknoping week erop of de beide vrouwen laten hen vallen..
Bedenk me net, gek dat de boeren niet dames kiezen in het land waar ze nu wonen?
Veel makkelijker toch, ook met het oog op kroost later?
Nee, nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Keroppi het volgende:
Is er nog eigenlijk een Lucky Tv gemaakt over dat eind-shot met Jan van afgelopen week?
Duh, niet via Boer zoekt vrouwquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:52 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Denk dat Wij dan te weinig brieven had gehad. Hoeveel mensen zouden een tv hebben in Tanzania?
O zo, ik dacht via boer zoekt vrouw maar dan met mensen uit het land waarin ze wonen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duh, niet via Boer zoekt vrouw
Gewoon beetje om je heen kijken in Tanzania, of de kroeg ingaan in Canada (Jan).
Maar misschien zeg ik nu wat geks?
Aan de andere kant, voor ons goed, anders was er geen smeuig TV programma
Nee maar dat geldt voor heel veel mensen, ik denk dat er nog wel andere dames naar hem zullen schrijven. Dus die vindt misschien alsnog wel iemand indirect via BZV.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie Jan niet zo snel iemand versieren in de kroeg
Jou zou versieren in de kroeg wel lukkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie Jan niet zo snel iemand versieren in de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |