Al die verschillende manieren om onderscheid tussen de Ingrids te maken. Ik weet alleen welke Ingrid het is als ze schuldsaneringIngrid zeggenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef MCH het volgende:
Die Barbara van Johen is ook wel een apart type. Die ging bij terugkomst in NL nog eens diep in gesprek met haar ex en die zijn nu weer samen.
http://boerzoektvrouw.kro(...)en_onbeschreven_blad
Met haar onbeschreven blad geklets.
Zoals ik al zei, volgens mij komen er geen citytrips vanwege de kosten. Het kost nogal wat om al die grietjes naar de boeren te vliegen. De boeren naar Nederland en dan Yvonne die ook nog overal minimaal twee keer is geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Je hebt gelijk! Maar drie boeren maken in de laatste aflevering hun keuze en moeten dan ook nog in dezelfde aflevering op citytrip? Dat wordt haasten! Of komen er na de OS nog afleveringen?
nietschuldsaneringsIngrid, de andere is geloof ik Ingrid K.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Al die verschillende manieren om onderscheid tussen de Ingrids te maken. Ik weet alleen welke Ingrid het is als ze schuldsaneringIngrid zeggen![]()
Welke is dan dus Ingrid H?
Het staat toch echt in de aankondigingquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, volgens mij komen er geen citytrips vanwege de kosten. Het kost nogal wat om al die grietjes naar de boeren te vliegen. De boeren naar Nederland en dan Yvonne die ook nog overal minimaal twee keer is geweest.
Dat lijkt me ook, maar ze is voor de eerste aflevering ook bij alle boeren geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Het staat toch echt in de aankondiging![]()
En ik neem aan dat Yvon er gewoon is blijven slapen, en niet heen en weer is gaan vliegen tijdens de logeerweek
O. Ja, hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar ze is voor de eerste aflevering ook bij alle boeren geweest.
Kennis maken met de schoonfamilie inderdaad. Was leuk met die homo's vorig jaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:18 schreef Forbry het volgende:
Een BZV zonder citytrip vind ik echt geen ene reet aan. Dat is juist het moment waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Voor het eerst krijg je dan ook een beetje de indruk of het ook echt iets gaat worden/kan worden... zonder anderen (nou ja, op de cameramensen na dan enzo) en zonder zich achter het boerenleven/werk te kunnen "verschuilen"...
Voorheen was er toch ook nog zo'n (schoon)ouders-bezoek of vergis ik mij nou?
Wel gezien geloof ik, maar kan mij er zo niet iets bijzonders aan herinneren?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Kennis maken met de schoonfamilie inderdaad. Was leuk met die homo's vorig jaar.
Geen idee, zo'n kenner ben ik niet. Maar het is sowieso al maanden geleden opgenomen en er zijn altijd wel 1 of 2 stellen die nadat de serie afgelopen is bij andere programma's op bezoek gaan. Die vreselijke Frank zat bijvoorbeeld bij DWDD en die Gijsbert heb ik ook nog wel eens ergens gezien meende ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wel gezien geloof ik, maar kan mij er zo niet iets bijzonders aan herinneren?![]()
Ook dat familiebezoek vond ik zo'n moment waar je eindelijk eens wat meer uit kon halen (voor op de lange termijn zeg maar)...
Voorheen kwam er toch ook méteen al een aflevering met hoe het ze maanden later verging of werd dat pas een stuk láter uitgezonden?
Ja, juist omdat het al veel eerder opgenomen is, dacht ik dat ze er altijd nog zo'n "update" aan vast plakten en dan weer stukken later (na een jaar ofzo, gok maar wat) kreeg je dan nog eens een "update" te zien dacht ik...quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen idee, zo'n kenner ben ik niet. Maar het is sowieso al maanden geleden opgenomen en er zijn altijd wel 1 of 2 stellen die nadat de serie afgelopen is bij andere programma's op bezoek gaan. Die vreselijke Frank zat bijvoorbeeld bij DWDD en die Gijsbert heb ik ook nog wel eens ergens gezien meende ik.
Ja volgens mij ook. De opnames zijn natuurlijk al een mooie tijd geleden en je kreeg dan op het eind een recente versie. Weet nog dat er bij een boer hier in de buurt gefilmd werd in de zomer, die uitzendingen waren in december.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wel gezien geloof ik, maar kan mij er zo niet iets bijzonders aan herinneren?![]()
Ook dat familiebezoek vond ik zo'n moment waar je eindelijk eens wat meer uit kon halen (voor op de lange termijn zeg maar)...
Voorheen kwam er toch ook méteen al een aflevering met hoe het ze maanden later verging of werd dat pas een stuk láter uitgezonden?
Dit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze hoeven niks te doen, want het is al geweest.
Nou ik vond het nogal schokkend dat ze al drie honden had en nog eens twee pups heeft opgehaald 'als troost'...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef MCH het volgende:
Die Barbara van Johen is ook wel een apart type. Die ging bij terugkomst in NL nog eens diep in gesprek met haar ex en die zijn nu weer samen.
http://boerzoektvrouw.kro(...)en_onbeschreven_blad
Met haar onbeschreven blad geklets.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Nou ik vond het nogal schokkend dat ze al drie honden had en nog eens twee pups heeft opgehaald 'als troost'...
Dat was idd best een gillerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef Lanah het volgende:
Moest vorige bzv zo lachen dat die meid van Gijsbert meen ik, een zoontje had uit een eerdere relatie, Romke, komt er zo´n zwart jongetje aangelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |