Dit!quote:Op woensdag 9 april 2014 08:35 schreef Injetta het volgende:
Wat een fantastische match die twee. Echt leuk!
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is 'ze komt hier vandaan?' of 'ze gaat hier weg?'
Gekke Drent.
Nee, hier in Drenthe is 'komt weg' de uitdrukking. Niks mis mee dusquote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gekke Drent.
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gekke Drent.
quote:Boer Arthur en Miranda trots ouders van een zoon
Boer Arthur en Miranda zijn de trotste ouders geworden van zoon Casper.
'Het is hartstikke leuk, hij is zo’n leuk mannetje', vertelt een trotse Arthur aan de KRO. 'Hij komt nog maar een keer per nacht. We hebben niks te klagen', haakt moeder Miranda daarop in.
Casper woog bij geboorte 3400 gram en was 48 centimeter.
In 2012 deed komkommerboer Arthur mee aan het programma Boer Zoekt Vrouw waar hij de vrouw van zijn leven tegen het lijf liep: Miranda.
Sindsdien is het stel onafscheidelijk.
In oktober 2013 gaven zij elkaar het ja-woord en in januari van dit jaar werd bekend dat Miranda zwanger was.
quote:'Boer Jos weer alleen'
Boer Jos, die meedeed aan het laatste seizoen van Boer Zoekt Vrouw, is niet meer samen met Saskia. En zijn 'tweede keuze' Leonie is gevallen voor zijn broer!
Jos en Saskia hebben anderhalve week geleden hun relatie verbroken, onthult een goede kennis van de boer aan Privé.
De twee woonden samen op Jos' geitenboerderij in de Dordogne, Frankrijk, maar zij waren daar, nu blijkt, niet helemaal happy. "Saskia woont daar niet meer. Ze heeft haar spullen gepakt en is vertrokken."
Jos zou niet rouwig zijn om de breuk. "Hij is niet iemand die in de put gaat zitten. Het moment dat een andere vrouw voorbij komt, grijpt hij zijn kans. Hij houdt ervan om achter de meiden aan te gaan."
Ervandoor met Leonie
Met wie het verrassend genoeg wel voor de wind gaat in de liefde, is Richard, de broer van Jos. Hij heeft een prille relatie met Leonie, die in Boer Zoekt Vrouw naar Frankrijk afreisde om Jos beter te leren kennen!
"Jos vindt het prima dat Richard verkering heeft met haar. Tussen die twee broers is er niets aan de hand."
Saillant detail: Richard was al verloofd toen hij voor de Alkmaarse blondine viel. "De kaartjes met de aankondiging van hun trouwerij waren al de deur uit. Richard heeft zijn verloofde verlaten voor Leonie."
De KRO was niet bereikbaar voor commentaar.
quote:De kaartjes met de aankondiging van hun trouwerij waren al de deur uit
Goh wat een verassing ditquote:
Vals alarmquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef NY_Giant het volgende:
Bij de Telegraaf is het bericht weer verdwenen: http://www.telegraaf.nl/p(...)s_weer_alleen__.html
Weten ze zeker dat er niet nog een kindje daar binnen is achtergebleven?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:57 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat het een baby-update was....
Tweede kindje voor boer Hans
Boer Hans en Inge waren al de trotse ouders van zoon Tigo, nu is daar nog een kleine spruit bijgekomen: Leona. 'We zijn ontzettend gelukkig. Het gezin is nu echt compleet.'
[ afbeelding ]
Leona is begin juli geboren. Toen woog ze 3525 gram en was ze 51 centimeter lang. 'Ze groeit als kool', vertelt Hans. 'Ze doet het hartstikke goed. En dat is toch het belangrijkste, dat je baby gezond is.'
'Met Inge gaat het ook goed. Ze is nog wel wat moe, maar een stuk minder dan na de bevalling van Tigo.'
Grote broer
'Tigo vindt het erg leuk om grote broer te zijn. Hij roept om de haverklap: ‘Zusje!’. Hij is ook heel nieuwsgierig. Als Leona bijvoorbeeld een nieuwe luier moet, zet hij meteen een stoel bij de commode zodat hij ook boven de commode uitkomt. Hij helpt mee door de billendoekjes en kleertjes aan te geven, en daarna klimt hij van de stoel en gooit hij de andere luier in de luierbak. Behalve lief ook nog eens heel praktisch, haha. Daarnaast geeft hij Leona ook graag kusjes, vaak een kusje op haar hoofdje.'
[ afbeelding ]
'Het is prachtig om twee kinderen te hebben. We wilden heel graag een tweede kindje. Dat vonden we ook belangrijk voor Tigo. Over een paar jaar heeft hij met Leona een speelkameraadje. Het gezin is nu echt compleet.'
helaas:quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef NY_Giant het volgende:
Bij de Telegraaf is het bericht weer verdwenen: http://www.telegraaf.nl/p(...)s_weer_alleen__.html
Ja, Johan en Wimquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
Boer zoekt vrouw international heeft nu nog maar 2 stellen die bij elkaar zijn?
Misschien moet Yvon er eerst naar toe om het ter plekke te verifiëren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:30 schreef Leandra het volgende:
Is het nou al op de BZV-site bevestigd?
Nog steeds dezelfde bron, volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:46 schreef NY_Giant het volgende:
Hier wat meer informatie: http://www.televizier.nl/(...)elkaar.3799665.lynkx
Jawel, maar volgens mij wat meer informatie dan ik in het eerder geciteerde bericht las. Maar het blijft inderdaad allemaal uit de Privé komen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde bron, volgens mij.
En weer een kekke oude autoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Op 7 september draaien deze tien boeren om!"
Je bedoelt Boerin zoekt vrouw. We hebben ook nog nooit een Boer zoekt boerin gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie variant zijn trouwens... die hebben we nog niet gehad.
Dit eerste bedoelde ik inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt Boerin zoekt vrouw. We hebben ook nog nooit een Boer zoekt boerin gehad.
waar zie jij een vrouw?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Leandra het volgende:
Weer een boerin erbij zo te zien? Leuk!
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:20 schreef EenzameFietser het volgende:
Volgens mij herken ik het grijze kopie van boer Aad!!
Die gaat gewoon keihard voor een herkansing.
audreyquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:19 schreef roos85 het volgende:
Hans en Audrey hebben een tweede kindje gekregen. Een zoontje: Jurre.
http://boerzoektvrouw.kro(...)_voor_hans_en_audrey
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie variant zijn trouwens... die hebben we nog niet gehad.
dat laatste kan wachtenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:53 schreef Cee het volgende:
Dibs op Boer 1.![]()
Ik zou haast alle ongeblurde stukjes aan elkaar photoshoppen om alvast het totale plaatje te zien maar ik moet nog stofzuigen en de hamster uitlaten.
Die schijnt er in te zitten. Alle redactrices gleden van hun stoel.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Silenus het volgende:
Nou één soepele gast is nog wel oke omdat je dan meestal ook wel een kudde lekkere wijven erbij krijgt.
Maar voor de rest graag wat sociaal-gestoorden.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die schijnt er in te zitten. Alle redactrices gleden van hun stoel.
Maar is het morgen 1 aflevering en dan paar maand wachten voor het echt begint?
Die geitjesboer had toen ook best wat lekkere wijven achter zich aan. Koos hij uiteindelijk voor zijn buurmeisje zonder wenkbrauwen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Silenus het volgende:
Nou één soepele gast is nog wel oke omdat je dan meestal ook wel een kudde lekkere wijven erbij krijgt.
Maar voor de rest graag wat sociaal-gestoorden.
Die hebben dit jaar een dochter gekregen:quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me nog altijd af hoe het met Wietse en Neeltje afgelopen is. Zij was echt
Bedankt, had ik over het hoofd gezien. Inmiddels gelezen dat Yvon het ook bekend gemaakt heeft. Dus alleen proefdames deze keer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Morgen het voorstellen, dan kunnen alle vrouwen schrijven, wordt de serie opgenomen en dan verwacht ik vanaf januari oid de uitzendingen
Je mag dat artikel niet zomaar lezen, maar het belangrijkste konden wel wel zien (mededeling sec en een recente foto van het paar).quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben dit jaar een dochter gekregen:
http://www.stellingwerf.n(...)-een-dochtertje.html
Oh het ging mij ook om dat kleine stukjequote:Op zondag 7 september 2014 02:32 schreef Teslynd het volgende:
Je mag dat artikel niet zomaar lezen, maar het belangrijkste konden wel wel zien (mededeling sec en een recente foto van het paar).
quote:Op zondag 7 september 2014 06:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het ging mij ook om dat kleine stukje
Ze zijn nog bij elkaar iig.
Was dat die blonde?quote:Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam Leonie (van Jos) gisteren tegen op Tinder.
...Helaas nog geen match.
Die ging toch met de broer van Jos?quote:Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam Leonie (van Jos) gisteren tegen op Tinder.
...Helaas nog geen match.
En dan wachten tot januari.quote:Op zondag 7 september 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Wist niet eens dat vanavond alweer wat op tv kwam van BZV![]()
In december komt er nog een terugblik op de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dan wachten tot januari.
Best wel lang😳
Dat wist ik niet..quote:Op zondag 7 september 2014 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
In december komt er nog een terugblik op de afgelopen 10 jaar.
Yvon heeft bij Pauw verteld dat er een lesbische boerin meedoet dit jaar.quote:Op zondag 7 september 2014 14:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
hoeft toch niet? heeft wel vaker een boerin mee gedaan die een boer zocht zoals henrieke
O, gaafquote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yvon heeft bij Pauw verteld dat er een lesbische boerin meedoet dit jaar.
Een pot op de boerderij...ik verwacht eerlijk gezegd niet een of andere kneitergeile biseksuele babe....quote:
Dan zal ze niet opvallen tussen de andere boeren, ook niet bepaald kneitergeil materiaalquote:Op zondag 7 september 2014 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een pot op de boerderij...ik verwacht eerlijk gezegd niet een of andere kneitergeile biseksuele babe....
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.quote:Op zondag 7 september 2014 15:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dan zal ze niet opvallen tussen de andere boeren, ook niet bepaald kneitergeil materiaal
Ja en wat zo jammer is, dan is er weer gefilmd in de herfstige maanden... toch een stuk minder leuk dan zomerse beelden lekker buiten op de boerderij vind ik. Krijgen we van die kneuterige moeilijke 'binnen' momenten, zwijgend aan de eettafel.quote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dan wachten tot januari.
Best wel lang😳
Dat nieuwsberichtje had veel weg van een samenvatting van geile Fok!erswensen. Als dat zo was, was er al lang een interview met de broers en de dames geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 12:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die ging toch met de broer van Jos?
Hoe kan je nou dat afgezeurde piepkleine zoentje als belangrijk zien?quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.![]()
Ik bedoelde eigenlijk qua uiterlijk, net als de persoon waar ik op reageerde vermoed ikquote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |