SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. BoL Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. plopkewker Profiel | History | Fotoboek (Zombie)
4. Dale. Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. Rave Profiel | History | Fotoboek watcher
7. Nattekat Profiel | History | Fotoboek (Vigilante)
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek (Cult leader)
9. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
12. AchJa Profiel I History I Fotoboek
13. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
14. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
15. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
16. Karina (o.v.) Profiel | History | Fotoboek (Blacksmith)
17. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
18. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek mafia en toch awesome
19 marsan Profiel | History | Fotoboek busdriver
20 CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21 Mexicanobakker Profiel | History | Fotoboek
22 MIOWZ Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Nacht 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 17-10-2013 22:24:33 ]
Dit topic is toch zo volquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nu moet Karina de OP up to date houden.
Ach, dat is sowieso handig met d'r blauwe kleur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
plus punt,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, dat is sowieso handig met d'r blauwe kleur.
FOK!meet bamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In december mogen jullie in de rij komen staan terwijl ik met Hara door de sneeuw huppel en oliebollen deel
FOK!Maffia meetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In december mogen jullie in de rij komen staan terwijl ik met Hara door de sneeuw huppel en oliebollen deel
Juist wel in Amsterdam. En dan voor die cam waar iedereen elke winter onderuit gaat.quote:
Nog steeds niet alles binnen, dus jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
Nu dus nog echt 20 minuten wachten voordat we de nacht krijgen?
Ow kutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor jullie kan ik het één dag tolereren denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Juist wel in Amsterdam. En dan voor die cam waar iedereen elke winter onderuit gaat.
Ik doe het wel popjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow kutGeen idee wat ik dan moet updaten
Mensen doodmaken met een streep en rol er bold achter, en linkjes naar nacht- en dagposts.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow kutGeen idee wat ik dan moet updaten
En dan moeten jullie nog een verhaal maken. Dat duurt dus nog evenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds niet alles binnen, dus ja
Het verhaal wordt al aan gewerkt, die is wel klaar om 22:00quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En dan moeten jullie nog een verhaal maken. Dat duurt dus nog even
altijd. Ik kom me stadsie niet uit hoor. Nou ja, misschien naar Egmond of Utrecht, mijn uitzonderingen.quote:
Koningspleinquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Juist wel in Amsterdam. En dan voor die cam waar iedereen elke winter onderuit gaat.
Ja maar, dan moet ik mijn paspoort meenemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
altijd. Ik kom me stadsie niet uit hoor. Nou ja, misschien naar Egmond of Utrecht, mijn uitzonderingen.
Nein, gewoon een methode om de resterende tijd aan te geven. Word oa. gebruikt door NASA.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok. Is dat geheimtaal van de maffia?
ETA nachtpost...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok. Is dat geheimtaal van de maffia?
Ja .. eh... Ik ben geen alphamannetjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nein, gewoon een methode om de resterende tijd aan te geven. Word oa. gebruikt door NASA.
T+1...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Oh al machtige spelleiders waar is het
Chuck zijn Nederlands is niet zo sterk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Almachtig is één woord.
wordt gebruikt trouwens met een t
Jij bent de volgendequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Eerste maffiamaatje weg... nu de rest nog
Donequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef DrNick het volgende:
Corrie, geef jij de OP even een beurt?
dat was een quickie...quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch! We moeten zoeken of we daar iets mee kunnen vinden
Dat zou ik niet doenquote:
Ik heb gisteren al naar die userid's zitten speuren maar daar kon ik geen chocolade van maken...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch! We moeten zoeken of we daar iets mee kunnen vinden
450 euro, dat was echt fantastisch. Sowieso dt de hint daarop slaat, gegarandeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al naar die userid's zitten speuren maar daar kon ik geen chocolade van maken...
Hara deed anders nogal haar best om mij verdacht te laten lijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Anders stuur je je maffiamaatjes op me af?
Mafia gebruikt die tactiek inderdaad nooitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hara deed anders nogal haar best om mij verdacht te laten lijken
Laten we vooral weer niet voor de te opvallende hints gaan... al was jij er gisteren samen met Hara ook als de kippen bij om Karina verdacht te makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmm agent neer geschoten in hoofd, Tamashii heeft een afbeelding in der fobo van een man die een wapen in een mond steekt,
Vertrouw me nu gewoon maar een keerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mafia gebruikt die tactiek inderdaad nooit![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hara deed anders nogal haar best om mij verdacht te laten lijken
Waar heeft hara Karina precies verdacht gemaakt, en waar heeft ze jou verdacht gemaakt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we vooral weer niet voor de te opvallende hints gaan... al was jij er gisteren samen met Hara ook als de kippen bij om Karina verdacht te maken
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmm agent neer geschoten in hoofd, Tamashii heeft een afbeelding in der fobo van een man die een wapen in een mond steekt,
Tevens: Pohi van tamashii
SEX / Een stijve in de bus, aanranding? motor ontploft van bus
foto van wapen in mond in fobo
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Waar heeft hara Karina precies verdacht gemaakt, en waar heeft ze jou verdacht gemaakt?
Klinkt vooral als makkelijk scoren, chuck verdacht maken en jezelf vrijpleiten in één klap
Kijk eens wat er gisteravond gebeurdequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je geen hints naar jezelf te zoeken, dan.
PAUW & WITTEMAN #339Topshow met een andere Henkie. ---> Henk
De Rijdende Rechter #118 Meneer Geluk is een dorpsidioot ---> clown
Spangas #44 - Naakte Mocro's met negermasker -----> masker
Een betere versie van jezelf --------> stiller, bijna ander persoon
Het is in ieder geval al meer dan waar jij tot nu toe mee bent gekomenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Was dt het? spectaculair. 1 matige link om een van de twee stellingen te onderbouwen
Volgens mij heb ik vorige nacht al meer hints gezocht dan jij, maar goed. Volgens mij zei ik dat Karina dorp was, en heb jij op haar gestemd. Maar goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al meer dan waar jij tot nu toe mee bent gekomen
Laten we het voortschrijdend inzicht noemen... als je een verkeerde lyncht ga je kijken wie dat heeft geïniteerd... daar waren een paar mensen toch vrij rap bij... Chuck Karina en Rockfire...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vorige nacht al meer hints gezocht dan jij, maar goed. Volgens mij zei ik dat Karina dorp was, en heb jij op haar gestemd. Maar goed.
man man manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
tamashii
TV
RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten - Was dit de enige mol in het korps?”?
TAL / SYTYCD NL - Ik ben niet Rambo - Plotseling klinken er 450 schoten -veel schieten. iets wat rambo doet.
In fobo, rocker.->concert
Omdat ik morgen geen tijd heb, stem ik nu maar ()
##Vote TheVulture
TheVulture (1) Chuck
Jij loopt gisteren gelijk richting Karina, en nu op basis van twee uberslechte hints naar mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je word bang hé, zit je al met je maffia maatjes te pm 'en van shit chuck heeft mij![]()
![]()
![]()
Clues follow you must, my young padawan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij loopt gisteren gelijk richting Karina, en nu op basis van twee uberslechte hints naar mij
Dat treintje starten is een leuke tactiek maar je mag het wel iets beter uitvoeren
Ik ben het nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef AchJa het volgende:
En what about PatriQue89?
Tieners: TAL / [Voice of Holland IV] #18 - Met jankende tieners
Mol: RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
Henk: TV / Een dubbeltje op zijn kant #9 Waar Henk DM's stuurt aan FOK!kers
Ik hou niet van in de verdediging schieten, maar ik kwam niet met hints naar Karina. Ik had alleen de hints van chuck gekopieerd om daar mijn hints (naar andere personen) aan toe te voegen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens wat er gisteravond gebeurde
Chuck en Rockfire kwamen daarvoor ook al met wat hints richting Karina trouwens
Was ik de mol maarquote:
Gozer je bent een moord op een maffioso en de moord die zij heeft gepleegd aan het oplossen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
tamashii
TV
RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten - Was dit de enige mol in het korps?”?
TAL / SYTYCD NL - Ik ben niet Rambo - Plotseling klinken er 450 schoten -veel schieten. iets wat rambo doet.
PatriQue89
Omdat ik morgen geen tijd heb, stem ik nu maar ()
##Vote TheVulture
TheVulture (1) Chuck
wie zegt dat er niet 3 maffia aan het moorden zijn geweest. Niet een geheel onbekende tactiekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gozer je bent een moord op een maffioso en de moord die zij heeft gepleegd aan het oplossen...
Je kunt toch lezen? Hara wordt vermoord en zij schiet vervolgens Rave dood... zo staat het er letterlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wie zegt dat er niet 3 maffia aan het moorden zijn geweest. Niet een geheel onbekende tactiek
Zat ik ook al aan te denken. Dat hara gebusdrived is met het eigenlijke targetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wie zegt dat er niet 3 maffia aan het moorden zijn geweest. Niet een geheel onbekende tactiek
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef timmmmm het volgende:
TV:
tieners - noemt zichzelf jongeman
tieners- AFC AJAX #2111: Beste jeugdopleiding van Europareeks
concert - rocker
450 - schoenmaat 45
En vorige nacht met die 450 pintjes --> drankorgel in zijn fobo
Dus ondanks je pogingen in DM me ervan te overtuigen dat je echt geen mafia bent, door een rol te claimen die door mij totaal niet meer te controleren is
## TV
TV (3) chuck-n0rr1s, timmmmm
Jij snapt hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Dat hara gebusdrived is met het eigenlijke target
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Als jullie me morgen onschuldig lynchen is het in ieder geval duidelijk dat we een maffiaburgemeester hebben
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Als jullie me morgen onschuldig lynchen is het in ieder geval duidelijk dat we een maffiaburgemeester hebben
Maffia tactiek. Aandacht weg trekkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
spelen we die kaart weer. Elk spel weer is er wel en of andere kneus die zo gaat doen
wil je alle hints mergen. Dan is het plaatje compleetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik roep niemand op om op TV te stemmen hoor. Als jullie bang zijn dat ik mafia ben, zou ik je vooral willen vragen niet naar mij te luisteren, maar naar hints en gedrag te kijken.
Ik heb er het volste vertrouwen in dt je dan tot dezelfde conclusie komt
Die 450 staat in de moord op Hara... een moord door een dorpsrol... maar fijn dat duidelijk is dat Chuck en jij bij de club horenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef timmmmm het volgende:
TV:
concert - rocker
450 - schoenmaat 45
Dus ondanks je pogingen in DM me ervan te overtuigen dat je echt geen mafia bent, door een rol te claimen die door mij totaal niet meer te controleren is
## TV
TV (3) chuck-n0rr1s, timmmmm
Moord door een dorpsrol, dat zei je al. Dat jij sniper was en hara vermoord hebt. Maar waarom staat 450 dan ook in nacht 1, als het op de moord door een dorpsrol slaat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 450 staat in de moord op Hara... een moord door een dorpsrol... maar fijn dat duidelijk is dat Chuck en jij bij de club horen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
Als jullie elkaar nu allemaal even snel doodmaken is het weer leuk voor PS en mij.
Dat hele stuk tekst bevat zowel hints naar mijn kill als dorpsrol als naar de kill die Hara op Rave pleegt... die 450 die terugkomt betekent dus dat Hara gisteravond al heeft gemoord...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moord door een dorpsrol, dat zei je al. Dat jij sniper was en hara vermoord hebt. Maar waarom staat 450 dan ook in nacht 1, als het op de moord door een dorpsrol slaat?
Misschien omdat het toch door de busdriver was, met je neprol?
Ik mis heel veel mensen die zich wel hebben aangemeld, maar niet "mee lijken te doen"...quote:
Dat is elke ronde weer aan de orde hèquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik mis heel veel mensen die zich wel hebben aangemeld, maar niet "mee lijken te doen"...
Die komen morgen even snel langs om op mij te stemmen omdat ze geen tijd hebben verderquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik mis heel veel mensen die zich wel hebben aangemeld, maar niet "mee lijken te doen"...
Ja daar heb je wat aan bij een maffialidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben morgen vrij, ik had vet veel hints kunnen zoeken. Jammer joh.
Jonge, je weet het niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan bij een maffialid
Morgen om 19.00 weet iedereen dat ik gelijk heb als ik echt de sniper blijk te zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef timmmmm het volgende:
Want TV vindt het makkelijk om de rol die je niet kan controleren te claimen. Hebben we vaker gehad
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:08 schreef timmmmm het volgende:
Dat ge-emo er omheen steeds, dodelijk vermoeiend. Je weet het hè, als je gaat snijden alleen op je bovenbenen, zodat niemand het ziet
Hhahhaha wat?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En siesta ook. Die heb ik nog wel een gemeet, op een station
ja heus. Pre-Amerika. Ik was op weg naar mijn theorie examen, dat moest ik in fokking drenthe nemen want ik was in een time crunch en gezakt voor de eerste keerquote:
Omg ik ben Drenthe, waarom deed je mij niet meeten bitchquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja heus. Pre-Amerika. Ik was op weg naar mijn theorie examen, dat moest ik in fokking drenthe nemen want ik was in een time crunch en gezakt voor de eerste keer
weet ik niet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg ik ben Drenthe, waarom deed je mij niet meeten bitch
Was hij pretty?
Zal wel niet dan, anders was dat wel beklijfd.quote:
I guess...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal wel niet dan, anders was dat wel beklijfd.
Eh je kijkt mobiel zeker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
Vandaag ging even iets anders dan gepland.
Kijk ik naar de OP, is iedereen op 2 na dood... Watskeburt?
If only.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
Vandaag ging even iets anders dan gepland.
Kijk ik naar de OP, is iedereen op 2 na dood... Watskeburt?
Er zijn er 6 dood (quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:08 schreef timmmmm het volgende:
En wat verwacht je dan? Dat ik mijn diepe welgemeende excuses aanbied omdat jij je als een gek verdacht hebt zitten maken? Of dat de meeste hints naar jou wijzen?
Het is toch volkomen onlogisch dat er hints naar zowel hara als jou in één stukje zitten.
Je bent gewoon het meest aannemelijk nu, en ik denk dat je mafia bent. c'est ca
Dat ge-emo er omheen steeds, dodelijk vermoeiend. Je weet het hè, als je gaat snijden alleen op je bovenbenen, zodat niemand het ziet
Stem dus allen op tv.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Maar ik hoop op verstandige stemmers vandaag!
Eens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de hints naar Mexicano ook heel sterk. Misschien een dubbele lynch?
doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Stem verstandig, lynch een TV..quote:
Dus omdat ik niet stem op jou én aanwezig ben in het topic, ben ik maffia?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Jullie gaan lekker he, alleen al op basis van stempatronen en aanwezigheid in het topic kun je de maffialeden eruit pikken.
Van Chuck denk ik eigenlijk ondertussen dat hij gewoon naief en kortzichtig is maar de rest speelt er handig op in. Mijn gok is dat er uit het rijtje van Tim, Patrique, Burner en Rockfire sowieso drie maffialeden te kiezen zijn. Bartje ben ik ook niet helemaal van overtuigd.
Doe er je voordeel mee als volgend dorp als ik straks gelynched ben
Ik denk uit dat rijtje maar 1.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Jullie gaan lekker he, alleen al op basis van stempatronen en aanwezigheid in het topic kun je de maffialeden eruit pikken.
Van Chuck denk ik eigenlijk ondertussen dat hij gewoon naief en kortzichtig is maar de rest speelt er handig op in. Mijn gok is dat er uit het rijtje van Tim, Patrique, Burner en Rockfire sowieso drie maffialeden te kiezen zijn. Bartje ben ik ook niet helemaal van overtuigd.
Doe er je voordeel mee als volgend dorp als ik straks gelynched ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden en je hoeft natuurlijk als maffia niet allemaal op dezelfde te stemmen, zolang het maar een dorpeling is...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet stem op jou én aanwezig ben in het topic, ben ik maffia?![]()
Rare conclusies trek jij...
Wel alleen naar moord 2 kijken hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Rustig op stage.. eens kijken of ik iets boeiends kan vinden! Alleen is internet hier SSSUUUUUPPPPEEEEERRRRsloom En vanavond niet werken, dus als ik thuiskom kan ik ook nog zoeken.
Omdat ik anders hints naar jou vind?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel alleen naar moord 2 kijken he
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat ik anders hints naar jou vind?
Ja... ik twijfelde net nog of hij nou zo naief was en graag wil, of toch maffia.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hij doet zo zijn best om iedereen er maar van proberen te overtuigen dat zij verkeerd zitten dat het bijna aandoenlijk is
Pas op, je bent aanwezig in het topic, dus je bent maffia!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hij doet zo zijn best om iedereen er maar van proberen te overtuigen dat zij verkeerd zitten dat het bijna aandoenlijk is
Maakt het wel lekker overzichtelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Pas op, je bent aanwezig in het topic, dus je bent maffia!
Kort griepjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, ben benieuwd wie van jullie er uiteindelijk te dom om te poepen blijkt door zich zo mak naar de slachtbank te laten lijden.
Ik ben naar Anouk
Dat is volgens mij wel zijn redenering jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Pas op, je bent aanwezig in het topic, dus je bent maffia!
Stem je zelf niet? En de stem van BoL is weggevallen...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Burner82
Henk --> TAL / SYTYCD NL - Henk
Kroeg, gister 450 glazen bier --> R&P / Ik drink teveel en R&P / Veel drinken
Bartjebart
Mol --> RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
tamashiiSEX / Een stijve in de bus, aanranding? motor ontploft van bus
TV
concert - rocker
450 - schoenmaat 45
PatriQue89
Mexicanobakker
Ondertitel: totale perfectie - 'er bleef niks meer van hem over'
TV / [DWDD] #703 Anouk, r.i.p. - Uitstellen concert
TV / [3FM #4251] Domien gaat weer terug naar de nacht. - dj (3FM - Domien)
Favo forum Muziek -concert
Chuck_n0rris
Favo forum (volgen FoBo) PTA - rijdt in een bus
Rockfire
Mol --> RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
Stemlijst
TV (5) Chuck, Timmmmm, Maarten-Pieter, Burner82
Timmmmm (1) TV
Mexicanobakker (1) Rockfire
.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:37 schreef Tamashii het volgende:
Timmmmm (2) TV, Tamashii
Mexicanobakker (3) Rockfire BoL CaLeX
Patrique89 (1) AchJa
Ik vertrouw het niet. Dat hele gebeuren over wie dom is en niet in dit topic is voor mij negatief ten opzichte van Timmmm. Als iemand zo erg wilt duidelijk maken dat je het verkeerd doet en zo bezig is om elkaar tegen elkaar op te zetten klopt het niet. Bovendien vind ik de hints tegen TV niet sterk, 450 met 45 vergelijken en tiener met jongeman... Nee.
Vote# Timmmm
Ik ben nu aan het zoeken. Ik vind de hints die leiden naar TV te zwak. En ik stem alvast voor ik weer te laat ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
.
Je vertrouwt de hints niet, maar ik zie jou niet zelf zoeken en posten?
Tamashii - Vrijheidsstrijdsterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
.
Je vertrouwt de hints niet, maar ik zie jou niet zelf zoeken en posten?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tamashii - Vrijheidsstrijdster
Vrijheidsstrijdster = rebel = eigen clan = eigen regels = maffia...
Viel me opquote:
Nouja moet je vooral doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Viel me opkan bij iedereen wel zoiets bedenken hoor
Roep maar een naamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja moet je vooral doen.
Ik vind de hints moeilijk
Ja, ik ga nu stemmen, en dacht dat ik zijn stem erbij had, niet dus. Excuzes moi!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Stem je zelf niet? En de stem van BoL is weggevallen...
Je vind de hints tegen TV niet sterk (kan ik wel begrijpen, ik vind die tegen Mexicanobakker ook sterker, bovendien had hij de vorige keer ook al veel hints tegen), maar nu stem je maar op iemand die helemaal geen hints tegen heeft? Dat vertrouw ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:37 schreef Tamashii het volgende:
Timmmmm (2) TV, Tamashii
Mexicanobakker (3) Rockfire BoL CaLeX
Patrique89 (1) AchJa
Ik vertrouw het niet. Dat hele gebeuren over wie dom is en niet in dit topic is voor mij negatief ten opzichte van Timmmm. Als iemand zo erg wilt duidelijk maken dat je het verkeerd doet en zo bezig is om elkaar tegen elkaar op te zetten klopt het niet. Bovendien vind ik de hints tegen TV niet sterk, 450 met 45 vergelijken en tiener met jongeman... Nee.
Vote# Timmmm
Je hebt nog iets minder dan 40 minuten om je te bedenken en je stem te wijzigenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Hints op mecicabo zijn wel sterker. Ik brgin tv te geloven.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:24 schreef timmmmm het volgende:
Vraag is of ik op verdacht gedrag of beste stemmen.
Nirmaal zou ik altijs stemmen zeggen maar hij is zooo verdacht
Wel lijstje aanpassen dan he...quote:
450...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel lijstje aanpassen dan he...
En hoeveel steekpenningen heb je aangenomen?
El Cheapo...quote:
TV (4) Chuck, Maarten-Pieter, Burner82, PatriQue89quote:
Ondertiteling is aanwezig voor mensen die het nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Godvrdodmme xjoh, gezeik. Dnk eigenlk dst ze alledbei mafia zijn mr hints qijzen naar mexicano. Met je ateekpenningen. En je hoogd
Ah, daar zijn die 450 bier gebleven...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Godvrdodmme xjoh, gezeik. Dnk eigenlk dst ze alledbei mafia zijn mr hints qijzen naar mexicano. Met je ateekpenningen. En je hoogd
Iedereen blijft van mijn slokjes af hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, daar zijn die 450 bier gebleven...
Opgevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef Rockfire het volgende:
Dale., mexicanobakker en MIOWZ hebben niet gestemd
Nou ja mexicanobakker vliegt er toch uit...
Omdat SL, SL moet spelen, is vertraging terecht? Lynchenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet thuis dus Nick moet alles alleen doen, terechte vertraging zo
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet thuis dus Nick moet alles alleen doen, terechte vertraging zo
UN-lynch SLquote:
Niks met achteraf te maken.... de rest moet zich achteraf verontschuldigenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:18 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk praten...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Iets in me zegt me dat de maffia gaat winnen...
zeg zou jij niet voor Team Dorp moeten zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Iets in me zegt me dat de maffia gaat winnen...
Neen? Ben ik dorp geworden? Dat vind ik nou vervelend.quote:
Ik ben neutraalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zeg zou jij niet voor Team Dorp moeten zijn
Hoe werkt het wel dan?quote:
Hahah, inderdaad.quote:
Oops! Google Chrome could not connect to www.thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://www.thuisbezorgd.nl/?
Doet het hier gewoon hoor
Faalinternetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Oops! Google Chrome could not connect to www.thuisbezorgd.nl
Try reloading: www.thuisbezorgd.nl
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef Burner82 het volgende:
HET WERKT HIER GVD NIET!!!!!! IEMAND MOET DOOD... NU!!!!!!!!!!!!
Ff rondje gebeld... iedereen komt op die site, behalve ik... Dat is voor mij wel even een punt om te ontvlammen in ongekende woedequote:
Heb je erover nagedacht om het etablissement zelf te bellen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:19 schreef Burner82 het volgende:
Maar waarom moet dat?
ik wil bier en calzone gvd!!!
Ja, maar niet genoeg cash in huis...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je erover nagedacht om het etablissement zelf te bellen?
Loop je naar de lokale pinautomaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar niet genoeg cash in huis...
Laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Loop je naar de lokale pinautomaat.
Meid wat fijn. Ga je nu gewoon in dit topic doen waarvoor je aan dit spel mee doet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef Burner82 het volgende:
Via laptop werkte het wel...
Dus tip... NIeuwste Java update, ff niet doen
Och, wijffie, kruip ff snel tegen Ang3l aan als het je niet bevalt..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Meid wat fijn. Ga je nu gewoon in dit topic doen waarvoor je aan dit spel mee doet?
Je zou nogmaals kunnen kijken naar de kills in de eerste nacht. Misschien dat je daar nog hints uithaalt.
quote:
All is fair in love and Fok!maffia Spelquote:
Jij met je Ang3l obsessiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, wijffie, kruip ff snel tegen Ang3l aan als het je niet bevalt..
En mijn stem is al paar dagen duidelijk toch?
Die reputatie heb ik toch al, dus ik gebruik die (en ik heb gelijk, maar dat is een heel ander verhaal)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij met je Ang3l obsessie
Je stemt wel, maar waar baseer je je stem op? Waarom TV de eerste dag?
Als je dat soort dingen nou zou delen dan zouden anderen wellicht ook om diezelfde reden een keuze kunnen maken.
Je hebt nog een half uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Een rustige nacht voor de verandering, er is niets gebeurd.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Een rustige nacht voor de verandering, er is niets gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |