abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132232630

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. BoL Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. plopkewker Profiel | History | Fotoboek
4. Dale. Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. Rave Profiel | History | Fotoboek
7. Nattekat Profiel | History | Fotoboek (Vigilante)
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek (Cult leader)
9. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
12. AchJa Profiel I History I Fotoboek
13. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
14. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
15. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
16. Karina (o.v.) Profiel | History | Fotoboek
17. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
18. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
19 marsan Profiel | History | Fotoboek
20 CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21 Mexicanobakker Profiel | History | Fotoboek
22 MIOWZ Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 21:30:03 ]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:52:36 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132232656
Maar ik ben nog steeds awesome

Trouwens he, nu we toch op Rave stemmen omdat hij als enige argumentatie heeft gegeven dat hij SL geweest is

Was hij niet degene die een ronde een temper tantrum kreeg en daarom niet meer verder wilde SLen?

Nog een crosspost
Laffe huichelaar
pi_132232671
Zo.
  One tough cookie woensdag 16 oktober 2013 @ 17:53:01 #4
169210 liesje1979
pi_132232672
@timmmmm volgens mij wel ja, twee jaar geleden alweer dacht ik. :D
(bedoel het verder niet als spel inhoudelijke bemoeienis hoor)
pi_132232734
Eerst een topic openen, dan weer sluiten (om te testen?) en dan is het topic ineens weg...

Weten jullie zeker dat jullie zo'n prutser als timmmmm als BM willen? :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_132232751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Rockfire het volgende:
Eerst een topic openen, dan weer sluiten (om te testen?) en dan is het topic ineens weg...

STEM ROCKFIRE, STEM ROCKFIRE _O_
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:56:59 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132232757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Rockfire het volgende:

Jij weet niet hoe ingewikkeld het topicreeksproces is :') ;(

Iets anders kon ik niet bedenken om Nick TS te laten zijn zodat de SL de OP aan kan passen
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:57:27 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132232766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef DrNick het volgende:

[..]

STEM ROCKFIRE, STEM ROCKFIRE _O_
Oke, dat is dus duidelijk, volgende keer doe ik niet zoveel moeite voor je

Met je hoofd
Laffe huichelaar
pi_132232777
quote:
8s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Oke, dat is dus duidelijk, volgende keer doe ik niet zoveel moeite voor je

Met je hoofd
SL beledigen, modkill.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:59:01 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132232799
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:58 schreef DrNick het volgende:

[..]

SL beledigen, modkill.
:')
Laffe huichelaar
pi_132232940
Nog een uur *O* en we hebben onze Burgemeester...

Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

-O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:06:35 #12
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_132232949
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij weet niet hoe ingewikkeld het topicreeksproces is :') ;(
Je moet ook gewoon met je tengels van je modknopjes afblijven in MEN, prutser. Helemaal als je er niet mee kan omgaan.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_132232982
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:06 schreef Bart het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon met je tengels van je modknopjes afblijven in MEN, prutser. Helemaal als je er niet mee kan omgaan.
^O^
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:09:04 #14
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_132232991
Met modder gooien en zooi verprutsen.
Meer chromosoompjes dan M-en teveel...
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:09:47 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132233005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:06 schreef Bart het volgende:

[..]

Is het weer die tijd van de maand? :')
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:13:00 #16
65252 Bart
pi_132233071
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Is het weer die tijd van de maand? :')
Tijd van de maand? Volgens mij heb jij permanent problemen met die knopjes hoor.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:14:13 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132233090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef Bart het volgende:

[..]

Tijd van de maand? Volgens mij heb jij permanent problemen met die knopjes hoor.
Da's een feit, maar normaal ben ik de enige die er last van heeft
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:14:35 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132233094
Nou ja, en sp3c en frutsel, want die moeten het altijd oplossen als ik het niet meer snap
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:14:47 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132233099
Wat best eens voorkomt
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:14:55 #20
65252 Bart
pi_132233102
Ik heb medelijden met ze.
pi_132233127
Mijn stem maakt niet echt meer uit he?
#Vote TV

Chuck-N0rr1s (0)
TheVulture (1) PS
Timmmm (9) Hara, TV, Chuck-N0rr1s, Mexicano, Maarten-Pieter, Burner82, Nattekat, MIOWZ, Karina
Rockfire (1) PatriQue89
Rave (5) Rockfire, AchJa, Bartjebart, Tamashii, marsen
BoL (2) timmmmm, rave
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_132233587
Unvote Timmmm

Vote Chuck-Norris

Het treintje werd me iets te vol, en dan is in ieder geval duidelijk dat ik een dorpie ben dit keer :7

Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Timmmm (8) Hara, Chuck-N0rr1s, Mexicano, Maarten-Pieter, Burner82, Nattekat, MIOWZ, Karina
Rockfire (1) PatriQue89
BoL (2) timmmmm, rave
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 oktober 2013 @ 18:33:22 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132233632
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Unvote Timmmm

Vote Chuck-Norris

Het treintje werd me iets te vol, en dan is in ieder geval duidelijk dat ik een dorpie ben dit keer :7

Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Timmmm (8) Hara, Chuck-N0rr1s, Mexicano, Maarten-Pieter, Burner82, Nattekat, MIOWZ, Karina
Rockfire (1) PatriQue89
BoL (2) timmmmm, rave
Je maakt jezelf alleen maar verdacht zo :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_132233663
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je maakt jezelf alleen maar verdacht zo :o
Nee hoor :+
pi_132233688
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee hoor :+
Het gaat er niet om hoe jij het ziet, maar hoe anderen het zien he :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_132233717
Mensen die mij nu verdacht maken staan zelf hoog op MIJN lijst... en er zijn mensen die kunnen checken of ik de waarheid spreek en dorp ben :P
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:38:16 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132233776
quote:
Unvote Timmmm

Vote Chuck-Norris

Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Rockfire (1) PatriQue89
BoL (2) timmmmm, rave
Waarom is het dan duidelijk dat jij dorp zou zijn :? Toen het al geen flikker meer uitmaakte stemde je op een ander en dus ben je dorp?

Zo werkt dat niet, hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132233816
quote:
5s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom is het dan duidelijk dat jij dorp zou zijn :? Toen het al geen flikker meer uitmaakte stemde je op een ander en dus ben je dorp?

Zo werkt dat niet, hè.
Nee je begrijpt het verkeerd. Want als mensen nu denken dat TV maffia is, dan zijn zij zelf maffia. Duh...

:?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:40:13 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132233840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee je begrijpt het verkeerd. Want als mensen nu denken dat TV maffia is, dan zijn zij zelf maffia. Duh...

:?
Och ja, stom van me.
pi_132233867
20 minuten, er kan nog van alles gebeuren.
pi_132233868
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Och ja, stom van me.
Niks voor jou, als ervaren speelster
pi_132233891
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Och ja, stom van me.
Oh en de rechercheur kan bij de SL navragen hoeveel maffia er op chuck hebben gestemd. En die gaat dat natuurlijk ook doen want dan kun je maarliefst 1 persoon uitsluiten en dan gaat hij dat hier melden natuurlijk. Het gevolg is dat hij dan waarschijnlijk het volgende doelwit van de maffia gaat zijn, maar dat maakt niet uit :')
pi_132233903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef DrNick het volgende:
20 minuten, er kan nog van alles gebeuren.
Zoals nog een aantal mensen die moeten stemmen? :P :')
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:42:17 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132233904
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Niks voor jou, als ervaren speelster
Komt omdat ik door die post overduidelijk mafia ben, natuurlijk.
pi_132233926
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zoals nog een aantal mensen die moeten stemmen? :P :')
:Y
pi_132233933
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh en de rechercheur kan bij de SL navragen hoeveel maffia er op chuck hebben gestemd. En die gaat dat natuurlijk ook doen want dan kun je maarliefst 1 persoon uitsluiten en dan gaat hij dat hier melden natuurlijk. Het gevolg is dat hij dan waarschijnlijk het volgende doelwit van de maffia gaat zijn, maar dat maakt niet uit :')
Die hoeft dat niet hier te melden
pi_132233944
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Komt omdat ik door die post overduidelijk mafia ben, natuurlijk.
Nee hoor O+
pi_132233965
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je maakt je er nogal druk over :P
pi_132234005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je maakt je er nogal druk over :P
Ik vind het nogal een raar verhaal eigenlijk :')

Maar doe lekker wat je niet laten kunt :')
pi_132234034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een raar verhaal eigenlijk :')
De rechercheur kan na 19.00 uur in ieder geval of iemand vertrouwen of iemand als maffioso aanwijzen... een echte maffioso neemt dat risico nooit
pi_132234084
Als je een nachtrol hebt, moet je die dan uitvoeren of mag je zeggen dat je niks doet?
pi_132234107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef DrNick het volgende:
Als je een nachtrol hebt, moet je die dan uitvoeren of mag je zeggen dat je niks doet?
Je kunt niemand iets verplichten maar het is doodzonde als mensen hun actie overslaan
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:49:07 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234118
quote:
Je moet je rol gewoon uitvoeren, wat is dit voor stom gedoe :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 oktober 2013 @ 18:49:42 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132234138
quote:
Uit de voorgaande topics heb ik begrepen dat je altijd een pm moet sturen, maar niet verplicht bent je rol te vervullen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:50:09 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234150
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je kunt niemand iets verplichten maar het is doodzonde als mensen hun actie overslaan
Bij de originele spellen is dat gewoon verplicht, hoor. Je moet altijd wat kiezen anders laat je de tijd uitlopen en word je automatisch uit het spel geknikkerd.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:50:54 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132234168
quote:
Ik kan me vooral geen enkele situatie voorstellen waarin je dat zou willen doen. Behalve de nachtwaker, dan kan ik me voorstellen dat je pas na de eerste hints killt.
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:50:58 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234171
Straks een spel zonder dooien omdat de mafia geen zin heeft :')
  Redactie Sport woensdag 16 oktober 2013 @ 18:51:22 #48
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132234180
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die mij nu verdacht maken staan zelf hoog op MIJN lijst... en er zijn mensen die kunnen checken of ik de waarheid spreek en dorp ben :P
Alleen de tracker heeft de mogelijkheid om te bekijken wat iemands rol/actie zou zijn toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:51:29 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik kan me vooral geen enkele situatie voorstellen waarin je dat zou willen doen. Behalve de nachtwaker, dan kan ik me voorstellen dat je pas na de eerste hints killt.
De nachtwaker mag dan ook nacht 1 niet killen, daarna moet de nachtwaker ook gewoon zijn ding doen. Dat zijn risico's van het vak.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:51:47 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132234193
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Straks een spel zonder dooien omdat de mafia geen zin heeft :')
Vond ik vorige rondes ook zo achterlijk, dat de maffia 1 of 2 kills minder doet de eerste nacht

'om het dorp in verwarring te brengen'

Retards
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:52:06 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132234204
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De nachtwaker mag dan ook nacht 1 niet killen, daarna moet de nachtwaker ook gewoon zijn ding doen. Dat zijn risico's van het vak.
Precies.
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:52:06 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Alleen de tracker heeft de mogelijkheid om te bekijken wat iemands rol/actie zou zijn toch?
Tracker kan je volgen en rechercheur kan vragen stellen. Maar goed, we weten niet eens welke rollen meedoen.
  Redactie Sport woensdag 16 oktober 2013 @ 18:53:01 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132234233
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Tracker kan je volgen en rechercheur kan vragen stellen. Maar goed, we weten niet eens welke rollen meedoen.
Ja, maar daarom, ik wilde zeggen dat het nogal kort door de bocht is om te zeggen 'hee, ik maak me verdacht, nu gaan jullie me vast checken dus als maffia zou het wel heel dom zijn om dit te doen, dus ik ben geen maffia'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132234238
quote:
Unvote Timmmm

Vote Chuck-Norris

Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Rockfire (1) PatriQue89
BoL (2) timmmmm, rave
Ha nog snel even uit de trein vluchten. Got ya!!
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:54:11 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vond ik vorige rondes ook zo achterlijk, dat de maffia 1 of 2 kills minder doet de eerste nacht

'om het dorp in verwarring te brengen'

Retards
Ja hahaah

"Oh fuck fuck fuck, maar één kill, what the fuck betekent dit?!!? Laten we zelfmoord plegen want hier kan ik niet mee omgaaaaaaaaaaan"
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:55:29 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234314
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, maar daarom, ik wilde zeggen dat het nogal kort door de bocht is om te zeggen 'hee, ik maak me verdacht, nu gaan jullie me vast checken dus als maffia zou het wel heel dom zijn om dit te doen, dus ik ben geen maffia'
Daar heb je helemaal gelijk in! Het is ook vaak een stom mafialid dat zulke dingen zegt, en soms een raar dorplid. Het slaat iig nergens op :7
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:55:54 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132234336
Dorpsgek spotted!
Laffe huichelaar
pi_132234349
Spanning ende sensatie *G*
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:56:58 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234370
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef timmmmm het volgende:
Dorpsgek spotted!
Die achterlijke rol die steeds moest blaffen :') wat was dat ook alweer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 oktober 2013 @ 18:57:01 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132234373
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef timmmmm het volgende:
Dorpsgek spotted!
Doet die ook mee dan? :o :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_132234390
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hont.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:58:39 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132234429
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Geen idee. Ik vergeet die domme dingen gewoon meteen. Dorpsgek vond ik op zich wel leuk. Vooral omdat ik dat heel goed kan volgens mij
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:59:10 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234449
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geen idee. Ik vergeet die domme dingen gewoon meteen. Dorpsgek vond ik op zich wel leuk. Vooral omdat ik dat heel goed kan volgens mij
Hoe ging onze dorpsgek ook alweer?
pi_132234481

Een feestelijke dag in ons gloedjenieuwe dorpje. De burgemeesterverkiezingen! Uit alle lemen hutjes komen de dorpelingen naar buiten gekropen om dit heugelijke verschijnsel mee te maken.

Al vlug wordt er op het dorpsplein gespeculeerd. Welke van de vier kandidaten is het meest geschikt? Zal er een maffia tussen zitten? Iedereen verdenkt iedereen, en dat zonder dat er ook maar één moord gepleegd is. De rechercheur vond het maar overdreven en gaf iedereen een aluminiumhoedje en vroeg de bewoners hun stembiljet in te leveren.

Al snel was duidelijk dat timmmmm, de enige echte baas, aan kop liep. Het moment naderde en de kans was klein dar er nog iemand was die hem inhaalde. Met dit heugelijk nieuws stuikelde hij, half stikkend in zijn avondeten, het plateau op om blauw aangelopen zijn volk de eerste woorden toe te rochelen.

Wat een feest, Timmmmm is onze nieuwe burgevader! *G*

Nachtrollen, doe je ding.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:00:05 #65
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234484
Vigilante is beste rol ever.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:00:17 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234487
OMGWTF TIM IS BURGEMEESTER
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:00:20 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132234490
quote:
5s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hoe ging onze dorpsgek ook alweer?
Als je jezelf zo verdacht maakt dat je gelyncht wordt, heb je gewonnen
Laffe huichelaar
pi_132234500
quote:
11s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
OMGWTF TIM IS BURGEMEESTER
:o :o
pi_132234509
Loeminadie
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:00:54 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132234515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je jezelf zo verdacht maakt dat je gelyncht wordt, heb je gewonnen
Ah okay, zoals ik m ken dus :+
pi_132234534
*PM inbox volstromen doet*
pi_132234589
Waar blijft die speech nou?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 19:05:10 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_132234662
Yo timmmmm burgemeestertje *O*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:11:20 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132234867
Waarde landgenoten!

Ik wens u via deze weg te bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen. Samen zullen we ten strijde trekken tegen de krachten van het duister alsof we Gouden Dageraad leden zijn die tegenover een bus allochtonen staan.

Tegen onze gebundelde krachten staan booswichten machteloos, of het nu sekteleden zijn of mafiaboefjes.

WIJ ZULLEN OVERWINNEN

Ook wens ik een klein woordje te richten tot de mensen die minder vertrouwen in me hadden. Ik wil graag een burgervader voor íédereen. Zelfs van de mensen die zich achter mijn vijanden scharen. Ik vergeef jullie, en ik hoop dat jullie spoedig het licht zien. Voor de mensen die op Rave stemden wegens zijn militaire inzicht, wees gerust. Ik ben van plan onze vijanden hard aan te pakken, met elk middel wat ik daarvoor tot mijn beschikking heb.

Ik weet, mijn lieve kinderen, dat jullie bang zijn voor de komende nacht. Houd moed! En vooral, wees waakzaam. Als jullie vannacht lekker in je bedje liggen, en iets verdachts horen bij de buren, kom in actie! Samen kunnen we het.

Lieve groet,
Ein dorp, ein reich, ein Führer
Laffe huichelaar
pi_132234937
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Waarde landgenoten!

Ik wens u via deze weg te bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen. Samen zullen we ten strijde trekken tegen de krachten van het duister alsof we Gouden Dageraad leden zijn die tegenover een bus allochtonen staan.

Tegen onze gebundelde krachten staan booswichten machteloos, of het nu sekteleden zijn of mafiaboefjes.

WIJ ZULLEN OVERWINNEN

Ook wens ik een klein woordje te richten tot de mensen die minder vertrouwen in me hadden. Ik wil graag een burgervader voor íédereen. Zelfs van de mensen die zich achter mijn vijanden scharen. Ik vergeef jullie, en ik hoop dat jullie spoedig het licht zien. Voor de mensen die op Rave stemden wegens zijn militaire inzicht, wees gerust. Ik ben van plan onze vijanden hard aan te pakken, met elk middel wat ik daarvoor tot mijn beschikking heb.

Ik weet, mijn lieve kinderen, dat jullie bang zijn voor de komende nacht. Houd moed! En vooral, wees waakzaam. Als jullie vannacht lekker in je bedje liggen, en iets verdachts horen bij de buren, kom in actie! Samen kunnen we het.

Lieve groet,
Jawohl Herr Ubersturmbahnzugfurhrer.
pi_132235066
Mag ik zelf kiezen in welke volgorde de rollen worden uitgevoerd?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:19:37 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132235113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef DrNick het volgende:
Ik kijk gewoon altijd naar wat het beste past, niet naar waar ik zin in heb.
pi_132235125
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:

:')
pi_132235128
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef DrNick het volgende:
Gewoon Realtime doen :+
pi_132235134
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon altijd naar wat het beste past, niet naar waar ik zin in heb.
Ah, ok.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:20:40 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132235150
Als je busdriver erin hebt is het soms even puzzelen :')
pi_132235191
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
busdriver
Dus jij bent de busdriver
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:23:33 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132235240
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Dus jij bent de busdriver
Handig ook dat je dat zo even zegt voor de mafia :')
Laffe huichelaar
pi_132235248
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Als je busdriver erin hebt is het soms even puzzelen :')
Gelukkig zit ie er jammer genoeg misshien wel helemaal niet :P
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:24:04 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132235258
Ooooooooooooooooooh die was ik nog vergeten belachelijk te maken hara!

Mensen die uitgebreid samen de hints naar de nachtwaker op gaan lossen _O-
Laffe huichelaar
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:25:03 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132235290
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Ooooooooooooooooooh die was ik nog vergeten belachelijk te maken hara!

Mensen die uitgebreid samen de hints naar de nachtwaker op gaan lossen _O-
Dat is altijd wel leuk als je mafia bent.
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 19:26:40 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_132235332
Voor mij is het allemaal nog Chinees waar jullie het over hebben _O-
niet zo tof doen
pi_132235347
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Ni hao Kai Lan
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 19:27:35 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_132235374
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef DrNick het volgende:

[..]

Ni hao Kai Lan
:D Ni hao weet ik dan toevallig. Meer niet ;)
niet zo tof doen
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:27:37 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132235376
quote:
Niemand snapt het met de OP alleen, na een potje mee te hebben gedaan wordt het ineens allemaal duidelijk. :7
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 19:28:30 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_132235407
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niemand snapt het met de OP alleen, na een potje mee te hebben gedaan wordt het ineens allemaal duidelijk. :7
Ja dat denk ik ook wel. Ik zwem gewoon mee met de flow.
niet zo tof doen
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:29:07 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132235434
quote:
Je mag altijd uitleg vragen corrie O+
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 19:29:44 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_132235458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je mag altijd uitleg vragen corrie O+
Als ik het ECHT niet meer weet zal ik dan doen :) Maar zelf uitzoeken is leuker (en je onthoudt het dan sneller vind ik altijd).
niet zo tof doen
pi_132235576
Corrie _O-
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:32:58 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132235592
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Als ik het ECHT niet meer weet zal ik dan doen :) Maar zelf uitzoeken is leuker (en je onthoudt het dan sneller vind ik altijd).
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens. :7
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:33:35 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132235623
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar als je aan Corrie komt, kom je aan mij
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 19:33:54 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_132235634
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat er op mij gebitched wordt ben ik wel gewend :D
niet zo tof doen
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:34:19 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132235653
quote:
8s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar als je aan Corrie komt, kom je aan mij
Kom vechten dan
pi_132235663
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kom vechten dan
Oeh

5 euro op Hara
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')