SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. BoL Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. plopkewker Profiel | History | Fotoboek
4. Dale. Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. Rave Profiel | History | Fotoboek
7. Nattekat Profiel | History | Fotoboek (Vigilante)
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek (Cult leader)
9. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
12. AchJa Profiel I History I Fotoboek
13. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
14. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
15. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
16. Karina (o.v.) Profiel | History | Fotoboek
17. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
18. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
19 marsan Profiel | History | Fotoboek
20 CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21 Mexicanobakker Profiel | History | Fotoboek
22 MIOWZ Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 21:30:03 ]
STEM ROCKFIRE, STEM ROCKFIREquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Rockfire het volgende:
Eerst een topic openen, dan weer sluiten (om te testen?) en dan is het topic ineens weg...
Weten jullie zeker dat jullie zo'n prutser als timmmmm als BM willen?
Jij weet niet hoe ingewikkeld het topicreeksproces isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Rockfire het volgende:
Eerst een topic openen, dan weer sluiten (om te testen?) en dan is het topic ineens weg...
Weten jullie zeker dat jullie zo'n prutser als timmmmm als BM willen?
Oke, dat is dus duidelijk, volgende keer doe ik niet zoveel moeite voor jequote:
SL beledigen, modkill.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, dat is dus duidelijk, volgende keer doe ik niet zoveel moeite voor je
Met je hoofd
Je moet ook gewoon met je tengels van je modknopjes afblijven in MEN, prutser. Helemaal als je er niet mee kan omgaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ingewikkeld het topicreeksproces is![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met je tengels van je modknopjes afblijven in MEN, prutser. Helemaal als je er niet mee kan omgaan.
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met je tengels van je modknopjes afblijven in MEN, prutser. Helemaal als je er niet mee kan omgaan.
Tijd van de maand? Volgens mij heb jij permanent problemen met die knopjes hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Da's een feit, maar normaal ben ik de enige die er last van heeftquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Tijd van de maand? Volgens mij heb jij permanent problemen met die knopjes hoor.
Je maakt jezelf alleen maar verdacht zoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Unvote Timmmm
Vote Chuck-Norris
Het treintje werd me iets te vol, en dan is in ieder geval duidelijk dat ik een dorpie ben dit keer
Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Timmmm (8) Hara, Chuck-N0rr1s, Mexicano, Maarten-Pieter, Burner82, Nattekat, MIOWZ, Karina
Rockfire (1) PatriQue89
Rave (5) Rockfire, AchJa, Bartjebart, Tamashii, marsen
BoL (2) timmmmm, rave
Nee hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt jezelf alleen maar verdacht zo
Het gaat er niet om hoe jij het ziet, maar hoe anderen het zien hequote:
Waarom is het dan duidelijk dat jij dorp zou zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Unvote Timmmm
Vote Chuck-Norris
Het treintje werd me iets te vol, en dan is in ieder geval duidelijk dat ik een dorpie ben dit keer
Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Timmmm (8) Hara, Chuck-N0rr1s, Mexicano, Maarten-Pieter, Burner82, Nattekat, MIOWZ, Karina
Rockfire (1) PatriQue89
BoL (2) timmmmm, rave
Nee je begrijpt het verkeerd. Want als mensen nu denken dat TV maffia is, dan zijn zij zelf maffia. Duh...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom is het dan duidelijk dat jij dorp zou zijnToen het al geen flikker meer uitmaakte stemde je op een ander en dus ben je dorp?
Zo werkt dat niet, hè.
Och ja, stom van me.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het verkeerd. Want als mensen nu denken dat TV maffia is, dan zijn zij zelf maffia. Duh...
Niks voor jou, als ervaren speelsterquote:
Oh en de rechercheur kan bij de SL navragen hoeveel maffia er op chuck hebben gestemd. En die gaat dat natuurlijk ook doen want dan kun je maarliefst 1 persoon uitsluiten en dan gaat hij dat hier melden natuurlijk. Het gevolg is dat hij dan waarschijnlijk het volgende doelwit van de maffia gaat zijn, maar dat maakt niet uitquote:
Zoals nog een aantal mensen die moeten stemmen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef DrNick het volgende:
20 minuten, er kan nog van alles gebeuren.
Komt omdat ik door die post overduidelijk mafia ben, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niks voor jou, als ervaren speelster
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zoals nog een aantal mensen die moeten stemmen?![]()
Die hoeft dat niet hier te meldenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh en de rechercheur kan bij de SL navragen hoeveel maffia er op chuck hebben gestemd. En die gaat dat natuurlijk ook doen want dan kun je maarliefst 1 persoon uitsluiten en dan gaat hij dat hier melden natuurlijk. Het gevolg is dat hij dan waarschijnlijk het volgende doelwit van de maffia gaat zijn, maar dat maakt niet uit
Nee hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt omdat ik door die post overduidelijk mafia ben, natuurlijk.
Je maakt je er nogal druk overquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh en de rechercheur kan bij de SL navragen hoeveel maffia er op chuck hebben gestemd. En die gaat dat natuurlijk ook doen want dan kun je maarliefst 1 persoon uitsluiten en dan gaat hij dat hier melden natuurlijk. Het gevolg is dat hij dan waarschijnlijk het volgende doelwit van de maffia gaat zijn, maar dat maakt niet uit
Ik vind het nogal een raar verhaal eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je maakt je er nogal druk over
De rechercheur kan na 19.00 uur in ieder geval of iemand vertrouwen of iemand als maffioso aanwijzen... een echte maffioso neemt dat risico nooitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een raar verhaal eigenlijk
Je kunt niemand iets verplichten maar het is doodzonde als mensen hun actie overslaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef DrNick het volgende:
Als je een nachtrol hebt, moet je die dan uitvoeren of mag je zeggen dat je niks doet?
Je moet je rol gewoon uitvoeren, wat is dit voor stom gedoequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef DrNick het volgende:
Als je een nachtrol hebt, moet je die dan uitvoeren of mag je zeggen dat je niks doet?
Uit de voorgaande topics heb ik begrepen dat je altijd een pm moet sturen, maar niet verplicht bent je rol te vervullen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef DrNick het volgende:
Bij de originele spellen is dat gewoon verplicht, hoor. Je moet altijd wat kiezen anders laat je de tijd uitlopen en word je automatisch uit het spel geknikkerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt niemand iets verplichten maar het is doodzonde als mensen hun actie overslaan
Ik kan me vooral geen enkele situatie voorstellen waarin je dat zou willen doen. Behalve de nachtwaker, dan kan ik me voorstellen dat je pas na de eerste hints killt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef DrNick het volgende:
Alleen de tracker heeft de mogelijkheid om te bekijken wat iemands rol/actie zou zijn toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die mij nu verdacht maken staan zelf hoog op MIJN lijst... en er zijn mensen die kunnen checken of ik de waarheid spreek en dorp ben
De nachtwaker mag dan ook nacht 1 niet killen, daarna moet de nachtwaker ook gewoon zijn ding doen. Dat zijn risico's van het vak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me vooral geen enkele situatie voorstellen waarin je dat zou willen doen. Behalve de nachtwaker, dan kan ik me voorstellen dat je pas na de eerste hints killt.
Vond ik vorige rondes ook zo achterlijk, dat de maffia 1 of 2 kills minder doet de eerste nachtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Straks een spel zonder dooien omdat de mafia geen zin heeft
Precies.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nachtwaker mag dan ook nacht 1 niet killen, daarna moet de nachtwaker ook gewoon zijn ding doen. Dat zijn risico's van het vak.
Tracker kan je volgen en rechercheur kan vragen stellen. Maar goed, we weten niet eens welke rollen meedoen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de tracker heeft de mogelijkheid om te bekijken wat iemands rol/actie zou zijn toch?
Ja, maar daarom, ik wilde zeggen dat het nogal kort door de bocht is om te zeggen 'hee, ik maak me verdacht, nu gaan jullie me vast checken dus als maffia zou het wel heel dom zijn om dit te doen, dus ik ben geen maffia'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tracker kan je volgen en rechercheur kan vragen stellen. Maar goed, we weten niet eens welke rollen meedoen.
Ha nog snel even uit de trein vluchten. Got ya!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Unvote Timmmm
Vote Chuck-Norris
Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Rockfire (1) PatriQue89
BoL (2) timmmmm, rave
Ja hahaahquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond ik vorige rondes ook zo achterlijk, dat de maffia 1 of 2 kills minder doet de eerste nacht
'om het dorp in verwarring te brengen'
Retards
Daar heb je helemaal gelijk in! Het is ook vaak een stom mafialid dat zulke dingen zegt, en soms een raar dorplid. Het slaat iig nergens opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar daarom, ik wilde zeggen dat het nogal kort door de bocht is om te zeggen 'hee, ik maak me verdacht, nu gaan jullie me vast checken dus als maffia zou het wel heel dom zijn om dit te doen, dus ik ben geen maffia'
Die achterlijke rol die steeds moest blaffenquote:
Hont.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die achterlijke rol die steeds moest blaffenwat was dat ook alweer
Geen idee. Ik vergeet die domme dingen gewoon meteen. Dorpsgek vond ik op zich wel leuk. Vooral omdat ik dat heel goed kan volgens mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die achterlijke rol die steeds moest blaffenwat was dat ook alweer
Hoe ging onze dorpsgek ook alweer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vergeet die domme dingen gewoon meteen. Dorpsgek vond ik op zich wel leuk. Vooral omdat ik dat heel goed kan volgens mij
Als je jezelf zo verdacht maakt dat je gelyncht wordt, heb je gewonnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe ging onze dorpsgek ook alweer?
Ah okay, zoals ik m ken dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je jezelf zo verdacht maakt dat je gelyncht wordt, heb je gewonnen
Jawohl Herr Ubersturmbahnzugfurhrer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Waarde landgenoten!
Ik wens u via deze weg te bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen. Samen zullen we ten strijde trekken tegen de krachten van het duister alsof we Gouden Dageraad leden zijn die tegenover een bus allochtonen staan.
Tegen onze gebundelde krachten staan booswichten machteloos, of het nu sekteleden zijn of mafiaboefjes.
WIJ ZULLEN OVERWINNEN
Ook wens ik een klein woordje te richten tot de mensen die minder vertrouwen in me hadden. Ik wil graag een burgervader voor íédereen. Zelfs van de mensen die zich achter mijn vijanden scharen. Ik vergeef jullie, en ik hoop dat jullie spoedig het licht zien. Voor de mensen die op Rave stemden wegens zijn militaire inzicht, wees gerust. Ik ben van plan onze vijanden hard aan te pakken, met elk middel wat ik daarvoor tot mijn beschikking heb.
Ik weet, mijn lieve kinderen, dat jullie bang zijn voor de komende nacht. Houd moed! En vooral, wees waakzaam. Als jullie vannacht lekker in je bedje liggen, en iets verdachts horen bij de buren, kom in actie! Samen kunnen we het.
Lieve groet,
Ein dorp, ein reich, ein Führer
Flink wie Windhunde, zäh wie Leder und hart wie Kruppstahlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Lieve groet,
Ein dorp, ein reich, ein Führer
Ik kijk gewoon altijd naar wat het beste past, niet naar waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef DrNick het volgende:
Mag ik zelf kiezen in welke volgorde de rollen worden uitgevoerd?
Gewoon Realtime doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef DrNick het volgende:
Mag ik zelf kiezen in welke volgorde de rollen worden uitgevoerd?
Ah, ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon altijd naar wat het beste past, niet naar waar ik zin in heb.
Gelukkig zit ie er jammer genoeg misshien wel helemaal nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Als je busdriver erin hebt is het soms even puzzelen
Dat is altijd wel leuk als je mafia bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Ooooooooooooooooooh die was ik nog vergeten belachelijk te maken hara!
Mensen die uitgebreid samen de hints naar de nachtwaker op gaan lossen
Ni hao Kai Lanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Voor mij is het allemaal nog Chinees waar jullie het over hebben
Niemand snapt het met de OP alleen, na een potje mee te hebben gedaan wordt het ineens allemaal duidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Ja dat denk ik ook wel. Ik zwem gewoon mee met de flow.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niemand snapt het met de OP alleen, na een potje mee te hebben gedaan wordt het ineens allemaal duidelijk.
Je mag altijd uitleg vragen corriequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Als ik het ECHT niet meer weet zal ik dan doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag altijd uitleg vragen corrie
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik het ECHT niet meer weet zal ik dan doenMaar zelf uitzoeken is leuker (en je onthoudt het dan sneller vind ik altijd).
Maar als je aan Corrie komt, kom je aan mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens.
Dat er op mij gebitched wordt ben ik wel gewendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens.
Kom vechten danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als je aan Corrie komt, kom je aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |