SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. BoL Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. plopkewker Profiel | History | Fotoboek
4. Dale. Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. Rave Profiel | History | Fotoboek
7. Nattekat Profiel | History | Fotoboek (Vigilante)
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek (Cult leader)
9. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
12. AchJa Profiel I History I Fotoboek
13. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
14. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
15. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
16. Karina (o.v.) Profiel | History | Fotoboek
17. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
18. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
19 marsan Profiel | History | Fotoboek
20 CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21 Mexicanobakker Profiel | History | Fotoboek
22 MIOWZ Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 21:30:03 ]
STEM ROCKFIRE, STEM ROCKFIREquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Rockfire het volgende:
Eerst een topic openen, dan weer sluiten (om te testen?) en dan is het topic ineens weg...
Weten jullie zeker dat jullie zo'n prutser als timmmmm als BM willen?
Jij weet niet hoe ingewikkeld het topicreeksproces isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Rockfire het volgende:
Eerst een topic openen, dan weer sluiten (om te testen?) en dan is het topic ineens weg...
Weten jullie zeker dat jullie zo'n prutser als timmmmm als BM willen?
Oke, dat is dus duidelijk, volgende keer doe ik niet zoveel moeite voor jequote:
SL beledigen, modkill.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, dat is dus duidelijk, volgende keer doe ik niet zoveel moeite voor je
Met je hoofd
Je moet ook gewoon met je tengels van je modknopjes afblijven in MEN, prutser. Helemaal als je er niet mee kan omgaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ingewikkeld het topicreeksproces is![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met je tengels van je modknopjes afblijven in MEN, prutser. Helemaal als je er niet mee kan omgaan.
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met je tengels van je modknopjes afblijven in MEN, prutser. Helemaal als je er niet mee kan omgaan.
Tijd van de maand? Volgens mij heb jij permanent problemen met die knopjes hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Da's een feit, maar normaal ben ik de enige die er last van heeftquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Tijd van de maand? Volgens mij heb jij permanent problemen met die knopjes hoor.
Je maakt jezelf alleen maar verdacht zoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Unvote Timmmm
Vote Chuck-Norris
Het treintje werd me iets te vol, en dan is in ieder geval duidelijk dat ik een dorpie ben dit keer
Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Timmmm (8) Hara, Chuck-N0rr1s, Mexicano, Maarten-Pieter, Burner82, Nattekat, MIOWZ, Karina
Rockfire (1) PatriQue89
Rave (5) Rockfire, AchJa, Bartjebart, Tamashii, marsen
BoL (2) timmmmm, rave
Nee hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt jezelf alleen maar verdacht zo
Het gaat er niet om hoe jij het ziet, maar hoe anderen het zien hequote:
Waarom is het dan duidelijk dat jij dorp zou zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Unvote Timmmm
Vote Chuck-Norris
Het treintje werd me iets te vol, en dan is in ieder geval duidelijk dat ik een dorpie ben dit keer
Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Timmmm (8) Hara, Chuck-N0rr1s, Mexicano, Maarten-Pieter, Burner82, Nattekat, MIOWZ, Karina
Rockfire (1) PatriQue89
BoL (2) timmmmm, rave
Nee je begrijpt het verkeerd. Want als mensen nu denken dat TV maffia is, dan zijn zij zelf maffia. Duh...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom is het dan duidelijk dat jij dorp zou zijnToen het al geen flikker meer uitmaakte stemde je op een ander en dus ben je dorp?
Zo werkt dat niet, hè.
Och ja, stom van me.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het verkeerd. Want als mensen nu denken dat TV maffia is, dan zijn zij zelf maffia. Duh...
Niks voor jou, als ervaren speelsterquote:
Oh en de rechercheur kan bij de SL navragen hoeveel maffia er op chuck hebben gestemd. En die gaat dat natuurlijk ook doen want dan kun je maarliefst 1 persoon uitsluiten en dan gaat hij dat hier melden natuurlijk. Het gevolg is dat hij dan waarschijnlijk het volgende doelwit van de maffia gaat zijn, maar dat maakt niet uitquote:
Zoals nog een aantal mensen die moeten stemmen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef DrNick het volgende:
20 minuten, er kan nog van alles gebeuren.
Komt omdat ik door die post overduidelijk mafia ben, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niks voor jou, als ervaren speelster
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zoals nog een aantal mensen die moeten stemmen?![]()
Die hoeft dat niet hier te meldenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh en de rechercheur kan bij de SL navragen hoeveel maffia er op chuck hebben gestemd. En die gaat dat natuurlijk ook doen want dan kun je maarliefst 1 persoon uitsluiten en dan gaat hij dat hier melden natuurlijk. Het gevolg is dat hij dan waarschijnlijk het volgende doelwit van de maffia gaat zijn, maar dat maakt niet uit
Nee hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt omdat ik door die post overduidelijk mafia ben, natuurlijk.
Je maakt je er nogal druk overquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh en de rechercheur kan bij de SL navragen hoeveel maffia er op chuck hebben gestemd. En die gaat dat natuurlijk ook doen want dan kun je maarliefst 1 persoon uitsluiten en dan gaat hij dat hier melden natuurlijk. Het gevolg is dat hij dan waarschijnlijk het volgende doelwit van de maffia gaat zijn, maar dat maakt niet uit
Ik vind het nogal een raar verhaal eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je maakt je er nogal druk over
De rechercheur kan na 19.00 uur in ieder geval of iemand vertrouwen of iemand als maffioso aanwijzen... een echte maffioso neemt dat risico nooitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een raar verhaal eigenlijk
Je kunt niemand iets verplichten maar het is doodzonde als mensen hun actie overslaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef DrNick het volgende:
Als je een nachtrol hebt, moet je die dan uitvoeren of mag je zeggen dat je niks doet?
Je moet je rol gewoon uitvoeren, wat is dit voor stom gedoequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef DrNick het volgende:
Als je een nachtrol hebt, moet je die dan uitvoeren of mag je zeggen dat je niks doet?
Uit de voorgaande topics heb ik begrepen dat je altijd een pm moet sturen, maar niet verplicht bent je rol te vervullen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef DrNick het volgende:
Bij de originele spellen is dat gewoon verplicht, hoor. Je moet altijd wat kiezen anders laat je de tijd uitlopen en word je automatisch uit het spel geknikkerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt niemand iets verplichten maar het is doodzonde als mensen hun actie overslaan
Ik kan me vooral geen enkele situatie voorstellen waarin je dat zou willen doen. Behalve de nachtwaker, dan kan ik me voorstellen dat je pas na de eerste hints killt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef DrNick het volgende:
Alleen de tracker heeft de mogelijkheid om te bekijken wat iemands rol/actie zou zijn toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die mij nu verdacht maken staan zelf hoog op MIJN lijst... en er zijn mensen die kunnen checken of ik de waarheid spreek en dorp ben
De nachtwaker mag dan ook nacht 1 niet killen, daarna moet de nachtwaker ook gewoon zijn ding doen. Dat zijn risico's van het vak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me vooral geen enkele situatie voorstellen waarin je dat zou willen doen. Behalve de nachtwaker, dan kan ik me voorstellen dat je pas na de eerste hints killt.
Vond ik vorige rondes ook zo achterlijk, dat de maffia 1 of 2 kills minder doet de eerste nachtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Straks een spel zonder dooien omdat de mafia geen zin heeft
Precies.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nachtwaker mag dan ook nacht 1 niet killen, daarna moet de nachtwaker ook gewoon zijn ding doen. Dat zijn risico's van het vak.
Tracker kan je volgen en rechercheur kan vragen stellen. Maar goed, we weten niet eens welke rollen meedoen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de tracker heeft de mogelijkheid om te bekijken wat iemands rol/actie zou zijn toch?
Ja, maar daarom, ik wilde zeggen dat het nogal kort door de bocht is om te zeggen 'hee, ik maak me verdacht, nu gaan jullie me vast checken dus als maffia zou het wel heel dom zijn om dit te doen, dus ik ben geen maffia'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tracker kan je volgen en rechercheur kan vragen stellen. Maar goed, we weten niet eens welke rollen meedoen.
Ha nog snel even uit de trein vluchten. Got ya!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Unvote Timmmm
Vote Chuck-Norris
Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Rockfire (1) PatriQue89
BoL (2) timmmmm, rave
Ja hahaahquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond ik vorige rondes ook zo achterlijk, dat de maffia 1 of 2 kills minder doet de eerste nacht
'om het dorp in verwarring te brengen'
Retards
Daar heb je helemaal gelijk in! Het is ook vaak een stom mafialid dat zulke dingen zegt, en soms een raar dorplid. Het slaat iig nergens opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar daarom, ik wilde zeggen dat het nogal kort door de bocht is om te zeggen 'hee, ik maak me verdacht, nu gaan jullie me vast checken dus als maffia zou het wel heel dom zijn om dit te doen, dus ik ben geen maffia'
Die achterlijke rol die steeds moest blaffenquote:
Hont.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die achterlijke rol die steeds moest blaffenwat was dat ook alweer
Geen idee. Ik vergeet die domme dingen gewoon meteen. Dorpsgek vond ik op zich wel leuk. Vooral omdat ik dat heel goed kan volgens mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die achterlijke rol die steeds moest blaffenwat was dat ook alweer
Hoe ging onze dorpsgek ook alweer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vergeet die domme dingen gewoon meteen. Dorpsgek vond ik op zich wel leuk. Vooral omdat ik dat heel goed kan volgens mij
Als je jezelf zo verdacht maakt dat je gelyncht wordt, heb je gewonnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe ging onze dorpsgek ook alweer?
Ah okay, zoals ik m ken dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je jezelf zo verdacht maakt dat je gelyncht wordt, heb je gewonnen
Jawohl Herr Ubersturmbahnzugfurhrer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Waarde landgenoten!
Ik wens u via deze weg te bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen. Samen zullen we ten strijde trekken tegen de krachten van het duister alsof we Gouden Dageraad leden zijn die tegenover een bus allochtonen staan.
Tegen onze gebundelde krachten staan booswichten machteloos, of het nu sekteleden zijn of mafiaboefjes.
WIJ ZULLEN OVERWINNEN
Ook wens ik een klein woordje te richten tot de mensen die minder vertrouwen in me hadden. Ik wil graag een burgervader voor íédereen. Zelfs van de mensen die zich achter mijn vijanden scharen. Ik vergeef jullie, en ik hoop dat jullie spoedig het licht zien. Voor de mensen die op Rave stemden wegens zijn militaire inzicht, wees gerust. Ik ben van plan onze vijanden hard aan te pakken, met elk middel wat ik daarvoor tot mijn beschikking heb.
Ik weet, mijn lieve kinderen, dat jullie bang zijn voor de komende nacht. Houd moed! En vooral, wees waakzaam. Als jullie vannacht lekker in je bedje liggen, en iets verdachts horen bij de buren, kom in actie! Samen kunnen we het.
Lieve groet,
Ein dorp, ein reich, ein Führer
Flink wie Windhunde, zäh wie Leder und hart wie Kruppstahlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Lieve groet,
Ein dorp, ein reich, ein Führer
Ik kijk gewoon altijd naar wat het beste past, niet naar waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef DrNick het volgende:
Mag ik zelf kiezen in welke volgorde de rollen worden uitgevoerd?
Gewoon Realtime doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef DrNick het volgende:
Mag ik zelf kiezen in welke volgorde de rollen worden uitgevoerd?
Ah, ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon altijd naar wat het beste past, niet naar waar ik zin in heb.
Gelukkig zit ie er jammer genoeg misshien wel helemaal nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Als je busdriver erin hebt is het soms even puzzelen
Dat is altijd wel leuk als je mafia bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Ooooooooooooooooooh die was ik nog vergeten belachelijk te maken hara!
Mensen die uitgebreid samen de hints naar de nachtwaker op gaan lossen
Ni hao Kai Lanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Voor mij is het allemaal nog Chinees waar jullie het over hebben
Niemand snapt het met de OP alleen, na een potje mee te hebben gedaan wordt het ineens allemaal duidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Ja dat denk ik ook wel. Ik zwem gewoon mee met de flow.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niemand snapt het met de OP alleen, na een potje mee te hebben gedaan wordt het ineens allemaal duidelijk.
Je mag altijd uitleg vragen corriequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Als ik het ECHT niet meer weet zal ik dan doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag altijd uitleg vragen corrie
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik het ECHT niet meer weet zal ik dan doenMaar zelf uitzoeken is leuker (en je onthoudt het dan sneller vind ik altijd).
Maar als je aan Corrie komt, kom je aan mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens.
Dat er op mij gebitched wordt ben ik wel gewendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens.
Kom vechten danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als je aan Corrie komt, kom je aan mij
got your back babyquote:
Yupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef DrNick het volgende:
Hints in het verhaaltje leiden alleen naar moordende personen toch?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgen, 4 uur, op het schoolplein
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou gewoon je knuppel meenemen
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volgens mij verwar je mij met iemand die denkt dat panterbadjassen niet voor tokkies isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjas
Is bedoeld als afleidsmanouvre. Dan denkt Hara: WTF is dat voor lelijk ding en dan heb je d'r.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volgens mij verwar je mij met iemand die denkt dat panterbadjassen niet voor tokkies is
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.quote:
Dat snap ik jaquote:
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.
Hier zit trouwens ergens een nellie veerkamp grap in. Misschien moet ik het sp3c vragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjas
Ik ben heul niet oudquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Één dag, en hara maakt ook al grappen dat je oud bent corrie! Zo duidelijk is het nu
geen bendorium basterdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
[..]
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.
Hoiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit trouwens ergens een nellie veerkamp grap in. Misschien moet ik het sp3c vragen
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Verder zijn we hier heel lief voor elkaar, hoor.
Ik ook, maar ik woon nu in Chiraq (Chicagoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
[..]
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.
En ik ben een cougarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeehhh Patrique is gerontofiel oeehhh
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik woon nu in Chiraq (Chicago). I live in the hood!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gerontofiel?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja toch! Lekker die 67+ dametjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nicequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gerontofilie is een seksuele voorkeur van een relatief jong persoon voor ouderen en bejaarden.quote:
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woontquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!
Ja heb ik ook gedaan inderdaad...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gerontofilie is een seksuele voorkeur van een relatief jong persoon voor ouderen en bejaarden.
moest ook even googlen
Toch nog wat geleerd hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het ooit op de FOKs geleerd.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe zo oud nou ook weer niet
Of zo klein met een groot hoofd
Als ik weer ga studeren ga ik ook wel een semester in Murrica doen en dan ga ik de tango dansen met PS op oude railroad tracks, daar foto's van maken en daar een diepzinnige tekst opplakken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woont
Oh gelukkigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Nee, ik weet nog wel hoe je er uit ziet
Picsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Nee, ik weet nog wel hoe je er uit ziet
Wtf, panterprint, Zeeman, altijd in een badjas. Ben jij echt dat Veerkampje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo voor de Zeeman badjassenfoto
ja dat ben ik echt. Die foto was voor het Zeeman bazenbadjassentopic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf, panterprint, Zeeman, altijd in een badjas. Ben jij echt dat Veerkampje?
O mijn god corrie. Haal die foto offlinequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo voor de Zeeman badjassenfoto
Nee man die is leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O mijn god corrie. Haal die foto offline
Ik zei toch dat ik heul niet oud wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, lang, slank en nog lang haar! Je bent niet pittig.
En je woont in Amsterdam zei je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik heul niet oud wasVan binnen en zo.
Nu kan het wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
IK KAN NIET IN KARINA DR FOBO KIJKEN, HOE DOE IK DAT WEER VAN ANONIEM AF HELP!
Yep. Amsterdam Zuid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En je woont in Amsterdam zei je?
Gek genoeg was dat voordat ik deze foto erin had staanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me nu wel af waarom je zovel PM's van vieze mannen krijgt, met zo'n lelleke foto in je fobo
Dat verklaart hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek genoeg was dat voordat ik deze foto erin had staan
OMG OOK NOG ZUID!! Amsterdam is één van mijn opties, regel jij dan een mooi huis in Zuid voor me? Dan vertel ik iedereen hoe knap en jong je bent.quote:
En ik wil geen kinderenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Stiekem is corrie best tofNiet doorvertellen hè
Ik wilde haar aan mijn paps koppelen maar dat wilde ze niet omdat cougar enzo
Haha kon ik dat maar regelen, ik wil ook wel wat andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OMG OOK NOG ZUID!! Amsterdam is één van mijn opties, regel jij dan een mooi huis in Zuid voor me? Dan vertel ik iedereen hoe knap en jong je bent.
Als je in Amsterdam gaat wonen ben je dood voor mequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OMG OOK NOG ZUID!! Amsterdam is één van mijn opties, regel jij dan een mooi huis in Zuid voor me? Dan vertel ik iedereen hoe knap en jong je bent.
Oh, ik hoef me dus niet meer in te schrijven als ik er in september wil wonen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha kon ik dat maar regelen, ik wil ook wel wat andersHeb je tijd, wachtlijst van 17 jaar of zo
Maar waarom dan toch? Ik moet toch studeren en mezelf ontwikkelen enzo?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam gaat wonen ben je dood voor me
Je maakt best kans al je aan september 2030 denktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik hoef me dus niet meer in te schrijven als ik er in september wil wonen?Dan maar particulier voor een rib uit mijn lijf.
Neuh dat heeft zelfs geen zin als je in de allerslechtste buurt wil wonenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik hoef me dus niet meer in te schrijven als ik er in september wil wonen?Dan maar particulier voor een rib uit mijn lijf.
Ik wil wel met jou samen wonenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit wordt een kamer van 10m² voor 800 euro zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je maakt best kans al je aan september 2030 denkt
Amsterdam is een kutstad. En nog eens matige universiteiten ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch? Ik moet toch studeren en mezelf ontwikkelen enzo?!
En Amsterdam is drop dead gorgeous.
Vindt mijn vriend niet ok denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou samen wonen![]()
Minnetje voor jou timmmmmm Met je hoofd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Amsterdam is een kutstad. En nog eens matige universiteiten ook
Een bezemhok waarin je staand moet slapenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit wordt een kamer van 10m² voor 800 euro zeker?
Schop ik hem de deur uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vindt mijn vriend niet ok denk ik.
Ben ik het?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sowieso, maar dat riep ik vanmiddag al! Nog een ander!
Jij ook niet vermoed ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vindt mijn vriend niet ok denk ik.
ja man. Klaar met school, nu een baan in de grote stad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!
Nou ja, als Chuck Norris me wél een huis in Amsterdam kan geven..quote:
South Central?quote:
Jij blijft gewoon in Murrica? Wat doe je nu danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja man. Klaar met school, nu een baan in de grote stad.
Wat wil je voor opleiding gaan doen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, als Chuck Norris me wél een huis in Amsterdam kan geven..
Kom maaaarrr dooorrrrrrrrquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef DrNick het volgende:
We zijn al klaar voor de nachtpost denk ik
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woont
dit sowieso.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik weer ga studeren ga ik ook wel een semester in Murrica doen en dan ga ik de tango dansen met PS op oude railroad tracks, daar foto's van maken en daar een diepzinnige tekst opplakken.
nahhh vast niet voor altijdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon in Murrica? Wat doe je nu dan
okokokoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Als de nachtpost er is gaan we wel weer stoppen met SCen he?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom van Oud-Westquote:
Ik ben de aller-leukste.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je leuk bent wil ik zelfs naar de VS gaan om met je te trouwen enzo hoor
nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Stiekem doe ik alleen maar stoer hoor. Ik wil nog steeds met je daten omdat je awwesome bent. Niet doorertellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
je weet niet wat je mist
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:17 schreef Nattekat het volgende:
Dussss.... bij deze meld ik me aan als co-SL, wil nog wel iets te doen hebben
Volgende keer meer geluk schattekequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wel zuur dat ik er meteen uit lig. zal ook eens niet anders
niet als het weer een flauwe maffia isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer meer geluk schatteke
Ik kijk even mijn afleveringetje new girl af, en daarna ga ik hints zoeken
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA HALLO! Zit ik voor niks te wachten
Nouja, douchen!
Precies, die cult vind ik altijd zo ongelofelijk kutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Een win en een loss. Doet toch wel een beetje pijn dit.
Maar de cult eruit zo vroeg is wel ideaal
Wat de neuk? Mede-cult?quote:
Zolang ik het maar niet benquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, dacht ik, maar ik doe het op deze volgorde.
Lees nou even, stresskipquote:
Twee hints en gelijk een trein starten...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Karina is niet heel lief geweest
clownspak : NWS / Mysterieuze clown in Northampton (UK)
Henk: TV / [DWDD] #701 henk 4 burgemeester (TT)
Jarig: 40+ / Inso is jarig.
Voor nu
##Vote karina
Karina (1) Chuck
Ohquote:
3 alquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee hints en gelijk een trein starten...sure
Whoa there, cowboyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Karina is niet heel lief geweest
Voor nu
##Vote karina
Karina (1) Chuck
Ze liggen er wel heel dik bovenopquote:
Overduidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze liggen er wel heel dik bovenop
Eerste pagina toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoever moeten we de pohi door spitten?
Daarom vraag ik het ook aan de nieuwe SL, voor het zelfde geld heeft ie ook op pagina 2 of 3 zitten kijkenquote:
Nee niet tjoek tjoek...quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee niet tjoek tjoek...
chuuck chuuck
Het zit in je naam, kun jij ook niks aan doen
Daar heb je de complete maffia alquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef Rockfire het volgende:
Karina:
AchJa:
snorretje onder zijn neus: zie FoBo
bezuinigingen: DEF / [DEF] Defensie bezuinigingen 2013/2014 #12
mexicanobakker:
Henk: TV / [DWDD] #701 henk 4 burgemeester
Rave:
burner82:
450 pintjes achter de kiezen: R&P / Veel drinken
Morgen weer verder zoeken
Als vaste stamgast van Def is het natuurlijk niet zo verwonderlijk dat ik gepost heb in het bezuinigingstopic...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef Rockfire het volgende:
Karina:
AchJa:
snorretje onder zijn neus: zie FoBo
mexicanobakker:
Henk: TV / [DWDD] #701 henk 4 burgemeester
Rave:
burner82:
450 pintjes achter de kiezen: R&P / Veel drinken
Morgen weer verder zoeken
Dat wil toch niet zeggen dat het geen hint kan zijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als vaste stamgast van Def is het natuurlijk niet zo verwonderlijk dat ik gepost heb in het bezuinigingstopic...
Niet verwonderlijk nee, maar dat zou ook kunnen gelden voor mexicanobakker en voor Rave (weet ik veel wie waar vaak komtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als vaste stamgast van Def is het natuurlijk niet zo verwonderlijk dat ik gepost heb in het bezuinigingstopic...
Ho ho, hij is stamgast dus no way dat ie mafia is, jongens!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat het geen hint kan zijn?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ho ho, hij is stamgast dus no way dat ie mafia is, jongens!
Stamgast? Cafe = hintquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is zwarte neger een contaminatie? Oude corrie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Is vaste stamgast geen contaminatie?
Hoe kon ik zo dom zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom iedereen? Er zijn maar een paar Maffialedenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik haat jullie allemaal. Gelukkig is er sushi en drank in de hemel. Ga ik straks lekker nommen
3 of 4, of meer als ze niet al hun kills inzetten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom iedereen? Er zijn maar een paar Maffialeden
Voor mij is het tegendeel allang bewezenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iedereen is schuldig tot het tegendeel bewezen is
ja maar jij ligt lekker naast me te rottenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is het tegendeel allang bewezen
Alles wat ik in het lijstje heb gezet stond op de eerste pagina...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr.. kan niks vinden man.. alleen die belabberde hints die er al zijn.. waarvan sommige niet eens op de eerste pagina van de post history staan
Ok.. Die van die clown staat niet bij Karina op de eerste pagina..(maar dat is een hint gevonden door Chuck)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Alles wat ik in het lijstje heb gezet stond op de eerste pagina...
Bij mij wel hoor? Heb je alle filters aanstaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. Die van die clown staat niet bij Karina op de eerste pagina..(maar dat is een hint gevonden door Chuck)
Welke filters?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor? Heb je alle filters aanstaan?
Bij velen staan er topics van maanden geleden op de eerste pagina, lijkt me geen probleem zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Noob opmerking: de pohi verandert toch steeds?
Bij mij verschillen ze van lengte bij de een heb ik een hele rij en bij de ander is het een stuk korter...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Niet iedereen post 600 berichten per dag, Corrie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Ah OKquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij velen staan er topics van maanden geleden op de eerste pagina, lijkt me geen probleem zo.
Er zijn wel eens mensen die heel snel in veel verschillende topics beginnen te posten op het moment dat ze maffia zijn, om de verdachte topics naar beneden te krijgenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet iedereen post 600 berichten per dag, Corrie.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn wel eens mensen die heel snel in veel verschillende topics beginnen te posten op het moment dat ze maffia zijn, om de verdachte topics naar beneden te krijgen
Daarom altijd ook een paar pagina´s verder kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn wel eens mensen die heel snel in veel verschillende topics beginnen te posten op het moment dat ze maffia zijn, om de verdachte topics naar beneden te krijgen
Die clown van Karina staat bij mij op blz 11 van haar pohi... Noem dat maar een paar blz terug...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daarom altijd ook een paar pagina´s verder kijken
Ik verbaasde me er ook over ja.quote:woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef TheVulture het volgende:
" Hij was stiller nu, een ander persoon bijna. "
Wat een rare zin
Zo raar is ie toch niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef TheVulture het volgende:
" Hij was stiller nu, een ander persoon bijna. "
Wat een rare zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |