Jawohl Herr Ubersturmbahnzugfurhrer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Waarde landgenoten!
Ik wens u via deze weg te bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen. Samen zullen we ten strijde trekken tegen de krachten van het duister alsof we Gouden Dageraad leden zijn die tegenover een bus allochtonen staan.
Tegen onze gebundelde krachten staan booswichten machteloos, of het nu sekteleden zijn of mafiaboefjes.
WIJ ZULLEN OVERWINNEN
Ook wens ik een klein woordje te richten tot de mensen die minder vertrouwen in me hadden. Ik wil graag een burgervader voor íédereen. Zelfs van de mensen die zich achter mijn vijanden scharen. Ik vergeef jullie, en ik hoop dat jullie spoedig het licht zien. Voor de mensen die op Rave stemden wegens zijn militaire inzicht, wees gerust. Ik ben van plan onze vijanden hard aan te pakken, met elk middel wat ik daarvoor tot mijn beschikking heb.
Ik weet, mijn lieve kinderen, dat jullie bang zijn voor de komende nacht. Houd moed! En vooral, wees waakzaam. Als jullie vannacht lekker in je bedje liggen, en iets verdachts horen bij de buren, kom in actie! Samen kunnen we het.
Lieve groet,
Ein dorp, ein reich, ein Führer
Flink wie Windhunde, zäh wie Leder und hart wie Kruppstahlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Lieve groet,
Ein dorp, ein reich, ein Führer
Ik kijk gewoon altijd naar wat het beste past, niet naar waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef DrNick het volgende:
Mag ik zelf kiezen in welke volgorde de rollen worden uitgevoerd?
Gewoon Realtime doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef DrNick het volgende:
Mag ik zelf kiezen in welke volgorde de rollen worden uitgevoerd?
Ah, ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon altijd naar wat het beste past, niet naar waar ik zin in heb.
Gelukkig zit ie er jammer genoeg misshien wel helemaal nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Als je busdriver erin hebt is het soms even puzzelen
Dat is altijd wel leuk als je mafia bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Ooooooooooooooooooh die was ik nog vergeten belachelijk te maken hara!
Mensen die uitgebreid samen de hints naar de nachtwaker op gaan lossen
Ni hao Kai Lanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Voor mij is het allemaal nog Chinees waar jullie het over hebben
Niemand snapt het met de OP alleen, na een potje mee te hebben gedaan wordt het ineens allemaal duidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Ja dat denk ik ook wel. Ik zwem gewoon mee met de flow.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niemand snapt het met de OP alleen, na een potje mee te hebben gedaan wordt het ineens allemaal duidelijk.
Je mag altijd uitleg vragen corriequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Als ik het ECHT niet meer weet zal ik dan doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag altijd uitleg vragen corrie
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik het ECHT niet meer weet zal ik dan doenMaar zelf uitzoeken is leuker (en je onthoudt het dan sneller vind ik altijd).
Maar als je aan Corrie komt, kom je aan mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens.
Dat er op mij gebitched wordt ben ik wel gewendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze bitchen hier wel als je iets fout doet, trouwens.
Kom vechten danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als je aan Corrie komt, kom je aan mij
got your back babyquote:
Yupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef DrNick het volgende:
Hints in het verhaaltje leiden alleen naar moordende personen toch?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgen, 4 uur, op het schoolplein
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou gewoon je knuppel meenemen
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volgens mij verwar je mij met iemand die denkt dat panterbadjassen niet voor tokkies isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjas
Is bedoeld als afleidsmanouvre. Dan denkt Hara: WTF is dat voor lelijk ding en dan heb je d'r.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volgens mij verwar je mij met iemand die denkt dat panterbadjassen niet voor tokkies is
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.quote:
Dat snap ik jaquote:
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.
Hier zit trouwens ergens een nellie veerkamp grap in. Misschien moet ik het sp3c vragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjas
Ik ben heul niet oudquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Één dag, en hara maakt ook al grappen dat je oud bent corrie! Zo duidelijk is het nu
geen bendorium basterdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
[..]
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.
Hoiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit trouwens ergens een nellie veerkamp grap in. Misschien moet ik het sp3c vragen
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Verder zijn we hier heel lief voor elkaar, hoor.
Ik ook, maar ik woon nu in Chiraq (Chicagoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
[..]
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.
En ik ben een cougarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeehhh Patrique is gerontofiel oeehhh
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik woon nu in Chiraq (Chicago). I live in the hood!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gerontofiel?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja toch! Lekker die 67+ dametjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nicequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gerontofilie is een seksuele voorkeur van een relatief jong persoon voor ouderen en bejaarden.quote:
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woontquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!
Ja heb ik ook gedaan inderdaad...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gerontofilie is een seksuele voorkeur van een relatief jong persoon voor ouderen en bejaarden.
moest ook even googlen
Toch nog wat geleerd hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het ooit op de FOKs geleerd.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe zo oud nou ook weer niet
Of zo klein met een groot hoofd
Als ik weer ga studeren ga ik ook wel een semester in Murrica doen en dan ga ik de tango dansen met PS op oude railroad tracks, daar foto's van maken en daar een diepzinnige tekst opplakken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woont
Oh gelukkigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Nee, ik weet nog wel hoe je er uit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |