got your back babyquote:
Yupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef DrNick het volgende:
Hints in het verhaaltje leiden alleen naar moordende personen toch?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgen, 4 uur, op het schoolplein
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou gewoon je knuppel meenemen
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volgens mij verwar je mij met iemand die denkt dat panterbadjassen niet voor tokkies isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjas
Is bedoeld als afleidsmanouvre. Dan denkt Hara: WTF is dat voor lelijk ding en dan heb je d'r.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volgens mij verwar je mij met iemand die denkt dat panterbadjassen niet voor tokkies is
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.quote:
Dat snap ik jaquote:
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.
Hier zit trouwens ergens een nellie veerkamp grap in. Misschien moet ik het sp3c vragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjas
Ik ben heul niet oudquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Één dag, en hara maakt ook al grappen dat je oud bent corrie! Zo duidelijk is het nu
geen bendorium basterdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
[..]
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.
Hoiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit trouwens ergens een nellie veerkamp grap in. Misschien moet ik het sp3c vragen
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Verder zijn we hier heel lief voor elkaar, hoor.
Ik ook, maar ik woon nu in Chiraq (Chicagoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
[..]
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.
En ik ben een cougarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeehhh Patrique is gerontofiel oeehhh
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik woon nu in Chiraq (Chicago). I live in the hood!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gerontofiel?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja toch! Lekker die 67+ dametjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nicequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gerontofilie is een seksuele voorkeur van een relatief jong persoon voor ouderen en bejaarden.quote:
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woontquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!
Ja heb ik ook gedaan inderdaad...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gerontofilie is een seksuele voorkeur van een relatief jong persoon voor ouderen en bejaarden.
moest ook even googlen
Toch nog wat geleerd hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het ooit op de FOKs geleerd.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe zo oud nou ook weer niet
Of zo klein met een groot hoofd
Als ik weer ga studeren ga ik ook wel een semester in Murrica doen en dan ga ik de tango dansen met PS op oude railroad tracks, daar foto's van maken en daar een diepzinnige tekst opplakken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woont
Oh gelukkigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Nee, ik weet nog wel hoe je er uit ziet
Picsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Nee, ik weet nog wel hoe je er uit ziet
Wtf, panterprint, Zeeman, altijd in een badjas. Ben jij echt dat Veerkampje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo voor de Zeeman badjassenfoto
ja dat ben ik echt. Die foto was voor het Zeeman bazenbadjassentopic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf, panterprint, Zeeman, altijd in een badjas. Ben jij echt dat Veerkampje?
O mijn god corrie. Haal die foto offlinequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo voor de Zeeman badjassenfoto
Nee man die is leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O mijn god corrie. Haal die foto offline
Ik zei toch dat ik heul niet oud wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, lang, slank en nog lang haar! Je bent niet pittig.
En je woont in Amsterdam zei je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik heul niet oud wasVan binnen en zo.
Nu kan het wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
IK KAN NIET IN KARINA DR FOBO KIJKEN, HOE DOE IK DAT WEER VAN ANONIEM AF HELP!
Yep. Amsterdam Zuid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En je woont in Amsterdam zei je?
Gek genoeg was dat voordat ik deze foto erin had staanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me nu wel af waarom je zovel PM's van vieze mannen krijgt, met zo'n lelleke foto in je fobo
Dat verklaart hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek genoeg was dat voordat ik deze foto erin had staan
OMG OOK NOG ZUID!! Amsterdam is één van mijn opties, regel jij dan een mooi huis in Zuid voor me? Dan vertel ik iedereen hoe knap en jong je bent.quote:
En ik wil geen kinderenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Stiekem is corrie best tofNiet doorvertellen hè
Ik wilde haar aan mijn paps koppelen maar dat wilde ze niet omdat cougar enzo
Haha kon ik dat maar regelen, ik wil ook wel wat andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OMG OOK NOG ZUID!! Amsterdam is één van mijn opties, regel jij dan een mooi huis in Zuid voor me? Dan vertel ik iedereen hoe knap en jong je bent.
Als je in Amsterdam gaat wonen ben je dood voor mequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OMG OOK NOG ZUID!! Amsterdam is één van mijn opties, regel jij dan een mooi huis in Zuid voor me? Dan vertel ik iedereen hoe knap en jong je bent.
Oh, ik hoef me dus niet meer in te schrijven als ik er in september wil wonen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha kon ik dat maar regelen, ik wil ook wel wat andersHeb je tijd, wachtlijst van 17 jaar of zo
Maar waarom dan toch? Ik moet toch studeren en mezelf ontwikkelen enzo?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam gaat wonen ben je dood voor me
Je maakt best kans al je aan september 2030 denktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik hoef me dus niet meer in te schrijven als ik er in september wil wonen?Dan maar particulier voor een rib uit mijn lijf.
Neuh dat heeft zelfs geen zin als je in de allerslechtste buurt wil wonenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik hoef me dus niet meer in te schrijven als ik er in september wil wonen?Dan maar particulier voor een rib uit mijn lijf.
Ik wil wel met jou samen wonenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit wordt een kamer van 10m² voor 800 euro zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je maakt best kans al je aan september 2030 denkt
Amsterdam is een kutstad. En nog eens matige universiteiten ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch? Ik moet toch studeren en mezelf ontwikkelen enzo?!
En Amsterdam is drop dead gorgeous.
Vindt mijn vriend niet ok denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou samen wonen![]()
Minnetje voor jou timmmmmm Met je hoofd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Amsterdam is een kutstad. En nog eens matige universiteiten ook
Een bezemhok waarin je staand moet slapenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit wordt een kamer van 10m² voor 800 euro zeker?
Schop ik hem de deur uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vindt mijn vriend niet ok denk ik.
Ben ik het?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sowieso, maar dat riep ik vanmiddag al! Nog een ander!
Jij ook niet vermoed ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vindt mijn vriend niet ok denk ik.
ja man. Klaar met school, nu een baan in de grote stad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!
Nou ja, als Chuck Norris me wél een huis in Amsterdam kan geven..quote:
South Central?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |