got your back babyquote:
Yupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef DrNick het volgende:
Hints in het verhaaltje leiden alleen naar moordende personen toch?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgen, 4 uur, op het schoolplein
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou gewoon je knuppel meenemen
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volgens mij verwar je mij met iemand die denkt dat panterbadjassen niet voor tokkies isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjas
Is bedoeld als afleidsmanouvre. Dan denkt Hara: WTF is dat voor lelijk ding en dan heb je d'r.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volgens mij verwar je mij met iemand die denkt dat panterbadjassen niet voor tokkies is
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.quote:
Dat snap ik jaquote:
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén trapje tegen je rollator en daar ga je. Ik zag je wel hoor, in 40+.
Hier zit trouwens ergens een nellie veerkamp grap in. Misschien moet ik het sp3c vragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paraplu, neem ik die mee. In mijn panterbadjas
Ik ben heul niet oudquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Één dag, en hara maakt ook al grappen dat je oud bent corrie! Zo duidelijk is het nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |