geen bendorium basterdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
[..]
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.
Hoiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit trouwens ergens een nellie veerkamp grap in. Misschien moet ik het sp3c vragen
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Verder zijn we hier heel lief voor elkaar, hoor.
Ik ook, maar ik woon nu in Chiraq (Chicagoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
[..]
Ik ben een bastard, een Amsterdam Basterd, ik sla je gewoon met die rollator.
En ik ben een cougarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeehhh Patrique is gerontofiel oeehhh
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik woon nu in Chiraq (Chicago). I live in the hood!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gerontofiel?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja toch! Lekker die 67+ dametjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nicequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gerontofilie is een seksuele voorkeur van een relatief jong persoon voor ouderen en bejaarden.quote:
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woontquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit jij serieus nog steeds in Amerika?!
Ja heb ik ook gedaan inderdaad...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gerontofilie is een seksuele voorkeur van een relatief jong persoon voor ouderen en bejaarden.
moest ook even googlen
Toch nog wat geleerd hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het ooit op de FOKs geleerd.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe zo oud nou ook weer niet
Of zo klein met een groot hoofd
Als ik weer ga studeren ga ik ook wel een semester in Murrica doen en dan ga ik de tango dansen met PS op oude railroad tracks, daar foto's van maken en daar een diepzinnige tekst opplakken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woont
Oh gelukkigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Nee, ik weet nog wel hoe je er uit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |