Precies.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nachtwaker mag dan ook nacht 1 niet killen, daarna moet de nachtwaker ook gewoon zijn ding doen. Dat zijn risico's van het vak.
Tracker kan je volgen en rechercheur kan vragen stellen. Maar goed, we weten niet eens welke rollen meedoen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de tracker heeft de mogelijkheid om te bekijken wat iemands rol/actie zou zijn toch?
Ja, maar daarom, ik wilde zeggen dat het nogal kort door de bocht is om te zeggen 'hee, ik maak me verdacht, nu gaan jullie me vast checken dus als maffia zou het wel heel dom zijn om dit te doen, dus ik ben geen maffia'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tracker kan je volgen en rechercheur kan vragen stellen. Maar goed, we weten niet eens welke rollen meedoen.
Ha nog snel even uit de trein vluchten. Got ya!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Unvote Timmmm
Vote Chuck-Norris
Het treintje werd me iets te vol, en dan is in ieder geval duidelijk dat ik een dorpie ben dit keer
Chuck-N0rr1s (1) TV
TheVulture (1) PS
Timmmm (8) Hara, Chuck-N0rr1s, Mexicano, Maarten-Pieter, Burner82, Nattekat, MIOWZ, Karina
Rockfire (1) PatriQue89
Rave (5) Rockfire, AchJa, Bartjebart, Tamashii, marsen
BoL (2) timmmmm, rave
Ja hahaahquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond ik vorige rondes ook zo achterlijk, dat de maffia 1 of 2 kills minder doet de eerste nacht
'om het dorp in verwarring te brengen'
Retards
Daar heb je helemaal gelijk in! Het is ook vaak een stom mafialid dat zulke dingen zegt, en soms een raar dorplid. Het slaat iig nergens opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar daarom, ik wilde zeggen dat het nogal kort door de bocht is om te zeggen 'hee, ik maak me verdacht, nu gaan jullie me vast checken dus als maffia zou het wel heel dom zijn om dit te doen, dus ik ben geen maffia'
Die achterlijke rol die steeds moest blaffenquote:
Hont.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die achterlijke rol die steeds moest blaffenwat was dat ook alweer
Geen idee. Ik vergeet die domme dingen gewoon meteen. Dorpsgek vond ik op zich wel leuk. Vooral omdat ik dat heel goed kan volgens mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die achterlijke rol die steeds moest blaffenwat was dat ook alweer
Hoe ging onze dorpsgek ook alweer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vergeet die domme dingen gewoon meteen. Dorpsgek vond ik op zich wel leuk. Vooral omdat ik dat heel goed kan volgens mij
Als je jezelf zo verdacht maakt dat je gelyncht wordt, heb je gewonnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe ging onze dorpsgek ook alweer?
Ah okay, zoals ik m ken dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je jezelf zo verdacht maakt dat je gelyncht wordt, heb je gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |