Jij blijft gewoon in Murrica? Wat doe je nu danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja man. Klaar met school, nu een baan in de grote stad.
Wat wil je voor opleiding gaan doen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, als Chuck Norris me wél een huis in Amsterdam kan geven..
Kom maaaarrr dooorrrrrrrrquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef DrNick het volgende:
We zijn al klaar voor de nachtpost denk ik
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze doet alsof, want ze weet dat ze met mij moet daten als ze weer in Nederland woont
dit sowieso.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik weer ga studeren ga ik ook wel een semester in Murrica doen en dan ga ik de tango dansen met PS op oude railroad tracks, daar foto's van maken en daar een diepzinnige tekst opplakken.
nahhh vast niet voor altijdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon in Murrica? Wat doe je nu dan
okokokoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Als de nachtpost er is gaan we wel weer stoppen met SCen he?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom van Oud-Westquote:
Ik ben de aller-leukste.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je leuk bent wil ik zelfs naar de VS gaan om met je te trouwen enzo hoor
nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Stiekem doe ik alleen maar stoer hoor. Ik wil nog steeds met je daten omdat je awwesome bent. Niet doorertellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
je weet niet wat je mist
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:17 schreef Nattekat het volgende:
Dussss.... bij deze meld ik me aan als co-SL, wil nog wel iets te doen hebben
Volgende keer meer geluk schattekequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wel zuur dat ik er meteen uit lig. zal ook eens niet anders
niet als het weer een flauwe maffia isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer meer geluk schatteke
Ik kijk even mijn afleveringetje new girl af, en daarna ga ik hints zoeken
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA HALLO! Zit ik voor niks te wachten
Nouja, douchen!
Precies, die cult vind ik altijd zo ongelofelijk kutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Een win en een loss. Doet toch wel een beetje pijn dit.
Maar de cult eruit zo vroeg is wel ideaal
Wat de neuk? Mede-cult?quote:
Zolang ik het maar niet benquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, dacht ik, maar ik doe het op deze volgorde.
Lees nou even, stresskipquote:
Twee hints en gelijk een trein starten...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Karina is niet heel lief geweest
clownspak : NWS / Mysterieuze clown in Northampton (UK)
Henk: TV / [DWDD] #701 henk 4 burgemeester (TT)
Jarig: 40+ / Inso is jarig.
Voor nu
##Vote karina
Karina (1) Chuck
Ohquote:
3 alquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee hints en gelijk een trein starten...sure
Whoa there, cowboyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Karina is niet heel lief geweest
Voor nu
##Vote karina
Karina (1) Chuck
Ze liggen er wel heel dik bovenopquote:
Overduidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze liggen er wel heel dik bovenop
Eerste pagina toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoever moeten we de pohi door spitten?
Daarom vraag ik het ook aan de nieuwe SL, voor het zelfde geld heeft ie ook op pagina 2 of 3 zitten kijkenquote:
Nee niet tjoek tjoek...quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee niet tjoek tjoek...
chuuck chuuck
Het zit in je naam, kun jij ook niks aan doen
Daar heb je de complete maffia alquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef Rockfire het volgende:
Karina:
AchJa:
snorretje onder zijn neus: zie FoBo
bezuinigingen: DEF / [DEF] Defensie bezuinigingen 2013/2014 #12
mexicanobakker:
Henk: TV / [DWDD] #701 henk 4 burgemeester
Rave:
burner82:
450 pintjes achter de kiezen: R&P / Veel drinken
Morgen weer verder zoeken
Als vaste stamgast van Def is het natuurlijk niet zo verwonderlijk dat ik gepost heb in het bezuinigingstopic...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef Rockfire het volgende:
Karina:
AchJa:
snorretje onder zijn neus: zie FoBo
mexicanobakker:
Henk: TV / [DWDD] #701 henk 4 burgemeester
Rave:
burner82:
450 pintjes achter de kiezen: R&P / Veel drinken
Morgen weer verder zoeken
Dat wil toch niet zeggen dat het geen hint kan zijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als vaste stamgast van Def is het natuurlijk niet zo verwonderlijk dat ik gepost heb in het bezuinigingstopic...
Niet verwonderlijk nee, maar dat zou ook kunnen gelden voor mexicanobakker en voor Rave (weet ik veel wie waar vaak komtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als vaste stamgast van Def is het natuurlijk niet zo verwonderlijk dat ik gepost heb in het bezuinigingstopic...
Ho ho, hij is stamgast dus no way dat ie mafia is, jongens!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat het geen hint kan zijn?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ho ho, hij is stamgast dus no way dat ie mafia is, jongens!
Stamgast? Cafe = hintquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is zwarte neger een contaminatie? Oude corrie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Is vaste stamgast geen contaminatie?
Hoe kon ik zo dom zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom iedereen? Er zijn maar een paar Maffialedenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik haat jullie allemaal. Gelukkig is er sushi en drank in de hemel. Ga ik straks lekker nommen
3 of 4, of meer als ze niet al hun kills inzetten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom iedereen? Er zijn maar een paar Maffialeden
Voor mij is het tegendeel allang bewezenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iedereen is schuldig tot het tegendeel bewezen is
ja maar jij ligt lekker naast me te rottenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is het tegendeel allang bewezen
Alles wat ik in het lijstje heb gezet stond op de eerste pagina...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr.. kan niks vinden man.. alleen die belabberde hints die er al zijn.. waarvan sommige niet eens op de eerste pagina van de post history staan
Ok.. Die van die clown staat niet bij Karina op de eerste pagina..(maar dat is een hint gevonden door Chuck)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Alles wat ik in het lijstje heb gezet stond op de eerste pagina...
Bij mij wel hoor? Heb je alle filters aanstaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. Die van die clown staat niet bij Karina op de eerste pagina..(maar dat is een hint gevonden door Chuck)
Welke filters?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor? Heb je alle filters aanstaan?
Bij velen staan er topics van maanden geleden op de eerste pagina, lijkt me geen probleem zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Noob opmerking: de pohi verandert toch steeds?
Bij mij verschillen ze van lengte bij de een heb ik een hele rij en bij de ander is het een stuk korter...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Niet iedereen post 600 berichten per dag, Corrie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Ah OKquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij velen staan er topics van maanden geleden op de eerste pagina, lijkt me geen probleem zo.
Er zijn wel eens mensen die heel snel in veel verschillende topics beginnen te posten op het moment dat ze maffia zijn, om de verdachte topics naar beneden te krijgenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet iedereen post 600 berichten per dag, Corrie.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn wel eens mensen die heel snel in veel verschillende topics beginnen te posten op het moment dat ze maffia zijn, om de verdachte topics naar beneden te krijgen
Daarom altijd ook een paar pagina´s verder kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn wel eens mensen die heel snel in veel verschillende topics beginnen te posten op het moment dat ze maffia zijn, om de verdachte topics naar beneden te krijgen
Die clown van Karina staat bij mij op blz 11 van haar pohi... Noem dat maar een paar blz terug...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daarom altijd ook een paar pagina´s verder kijken
Ik verbaasde me er ook over ja.quote:woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef TheVulture het volgende:
" Hij was stiller nu, een ander persoon bijna. "
Wat een rare zin
Zo raar is ie toch niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef TheVulture het volgende:
" Hij was stiller nu, een ander persoon bijna. "
Wat een rare zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |