Waarom iedereen? Er zijn maar een paar Maffialedenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik haat jullie allemaal. Gelukkig is er sushi en drank in de hemel. Ga ik straks lekker nommen
3 of 4, of meer als ze niet al hun kills inzetten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom iedereen? Er zijn maar een paar Maffialeden
Voor mij is het tegendeel allang bewezenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iedereen is schuldig tot het tegendeel bewezen is
ja maar jij ligt lekker naast me te rottenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is het tegendeel allang bewezen
Alles wat ik in het lijstje heb gezet stond op de eerste pagina...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr.. kan niks vinden man.. alleen die belabberde hints die er al zijn.. waarvan sommige niet eens op de eerste pagina van de post history staan
Ok.. Die van die clown staat niet bij Karina op de eerste pagina..(maar dat is een hint gevonden door Chuck)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Alles wat ik in het lijstje heb gezet stond op de eerste pagina...
Bij mij wel hoor? Heb je alle filters aanstaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. Die van die clown staat niet bij Karina op de eerste pagina..(maar dat is een hint gevonden door Chuck)
Welke filters?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor? Heb je alle filters aanstaan?
Bij velen staan er topics van maanden geleden op de eerste pagina, lijkt me geen probleem zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Noob opmerking: de pohi verandert toch steeds?
Bij mij verschillen ze van lengte bij de een heb ik een hele rij en bij de ander is het een stuk korter...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Niet iedereen post 600 berichten per dag, Corrie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Ah OKquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij velen staan er topics van maanden geleden op de eerste pagina, lijkt me geen probleem zo.
Er zijn wel eens mensen die heel snel in veel verschillende topics beginnen te posten op het moment dat ze maffia zijn, om de verdachte topics naar beneden te krijgenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet iedereen post 600 berichten per dag, Corrie.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn wel eens mensen die heel snel in veel verschillende topics beginnen te posten op het moment dat ze maffia zijn, om de verdachte topics naar beneden te krijgen
Daarom altijd ook een paar pagina´s verder kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn wel eens mensen die heel snel in veel verschillende topics beginnen te posten op het moment dat ze maffia zijn, om de verdachte topics naar beneden te krijgen
Die clown van Karina staat bij mij op blz 11 van haar pohi... Noem dat maar een paar blz terug...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daarom altijd ook een paar pagina´s verder kijken
Ik verbaasde me er ook over ja.quote:woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef TheVulture het volgende:
" Hij was stiller nu, een ander persoon bijna. "
Wat een rare zin
Zo raar is ie toch niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef TheVulture het volgende:
" Hij was stiller nu, een ander persoon bijna. "
Wat een rare zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |