Nee..quote:
Nee, per dagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef padlarf het volgende:
Die 12-14 is dat voor vrijdag en zaterdag samen?
Niet drinken is het probleem ook niet... Het naar de supermarkt gaan en geen bier kopen wel...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef Deetch het volgende:
minder drinken is helemaal niet moeilijk, gewoon doen.
dan moet je dus juist drank kopen, het klaarzetten en NIET opdrinken, daar wordt je een vent vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:35 schreef jogy het volgende:
Probeer minimaal één week helemaal niets te drinken, koop ice tea of zo. Ik kan makkelijk niets drinken maar zodra ik begin dan moet het op. Dus begin ik er niet aan dan komt het helemaal goed maar zodra ik iets in huis heb dan ben ik blijkbaar ergens bang dat het maar één avond houdbaar is en voel ik dat het mijn plicht is om het op te zuipen.
ik heb dus precies hetzelfde... maar hoe ga je dan naar de winkel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:35 schreef jogy het volgende:
Probeer minimaal één week helemaal niets te drinken, koop ice tea of zo. Ik kan makkelijk niets drinken maar zodra ik begin dan moet het op. Dus begin ik er niet aan dan komt het helemaal goed maar zodra ik iets in huis heb dan ben ik blijkbaar ergens bang dat het maar één avond houdbaar is en voel ik dat het mijn plicht is om het op te zuipen.
Dit wel. Gewoon niet te veel inslaan en klaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef Limburg82 het volgende:
Ontopic; Op rantsoen. Wat je niet in huis hebt, kun je niet drinken.
Dat is dan weer stap twee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan moet je dus juist drank kopen, het klaarzetten en NIET opdrinken, daar wordt je een vent van
voor mij stap 1, als dat niet lukt, moet je er nog even aan werken, een dag niet drinken uit noodzaak lukt wel, als bewuste keuze heb je al echt wat meer nodigquote:
Geen bier kopen doet geen pijn hoor, koop gewoon een vervangend drankje zonder alcohol. Voor mij is het ice tea met veel ijs wat goed werkt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb dus precies hetzelfde... maar hoe ga je dan naar de winkel?
Precies... zonder alcohol in huis, naja, bier.... geen probleem... maar ikkan geen supermarkt verlaten zonder bier...quote:
Nee, ik moest een 2e topic openen met een betere opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:39 schreef Worsteman het volgende:
Dus maar 2x een topic erover openen
en als je weet dat je teveel zuipt..en je kan of wil er niets aan doen...niet jankenquote:
Dat is gelul, ik heb ook een ruggengraat gemaakt van zacht rubber maar geen bier kopen lukt wel, als je maar wel genoeg drinken in huis hebt, zoals voor mij ice tea, koop dubbelfris of wat dan ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies... zonder alcohol in huis, naja, bier.... geen probleem... maar ikkan geen supermarkt verlaten zonder bier...
Lijstje maken en stick to the list enzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies... zonder alcohol in huis, naja, bier.... geen probleem... maar ikkan geen supermarkt verlaten zonder bier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |