quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:08 schreef timmmmm het volgende:
Dat ge-emo er omheen steeds, dodelijk vermoeiend. Je weet het hè, als je gaat snijden alleen op je bovenbenen, zodat niemand het ziet
Hhahhaha wat?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En siesta ook. Die heb ik nog wel een gemeet, op een station
ja heus. Pre-Amerika. Ik was op weg naar mijn theorie examen, dat moest ik in fokking drenthe nemen want ik was in een time crunch en gezakt voor de eerste keerquote:
Omg ik ben Drenthe, waarom deed je mij niet meeten bitchquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja heus. Pre-Amerika. Ik was op weg naar mijn theorie examen, dat moest ik in fokking drenthe nemen want ik was in een time crunch en gezakt voor de eerste keer
weet ik niet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg ik ben Drenthe, waarom deed je mij niet meeten bitch
Was hij pretty?
Zal wel niet dan, anders was dat wel beklijfd.quote:
I guess...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal wel niet dan, anders was dat wel beklijfd.
Eh je kijkt mobiel zeker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
Vandaag ging even iets anders dan gepland.
Kijk ik naar de OP, is iedereen op 2 na dood... Watskeburt?
If only.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
Vandaag ging even iets anders dan gepland.
Kijk ik naar de OP, is iedereen op 2 na dood... Watskeburt?
Er zijn er 6 dood (quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:08 schreef timmmmm het volgende:
En wat verwacht je dan? Dat ik mijn diepe welgemeende excuses aanbied omdat jij je als een gek verdacht hebt zitten maken? Of dat de meeste hints naar jou wijzen?
Het is toch volkomen onlogisch dat er hints naar zowel hara als jou in één stukje zitten.
Je bent gewoon het meest aannemelijk nu, en ik denk dat je mafia bent. c'est ca
Dat ge-emo er omheen steeds, dodelijk vermoeiend. Je weet het hè, als je gaat snijden alleen op je bovenbenen, zodat niemand het ziet
Stem dus allen op tv.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Maar ik hoop op verstandige stemmers vandaag!
Eens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de hints naar Mexicano ook heel sterk. Misschien een dubbele lynch?
doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Stem verstandig, lynch een TV..quote:
Dus omdat ik niet stem op jou én aanwezig ben in het topic, ben ik maffia?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Jullie gaan lekker he, alleen al op basis van stempatronen en aanwezigheid in het topic kun je de maffialeden eruit pikken.
Van Chuck denk ik eigenlijk ondertussen dat hij gewoon naief en kortzichtig is maar de rest speelt er handig op in. Mijn gok is dat er uit het rijtje van Tim, Patrique, Burner en Rockfire sowieso drie maffialeden te kiezen zijn. Bartje ben ik ook niet helemaal van overtuigd.
Doe er je voordeel mee als volgend dorp als ik straks gelynched ben
Ik denk uit dat rijtje maar 1.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Jullie gaan lekker he, alleen al op basis van stempatronen en aanwezigheid in het topic kun je de maffialeden eruit pikken.
Van Chuck denk ik eigenlijk ondertussen dat hij gewoon naief en kortzichtig is maar de rest speelt er handig op in. Mijn gok is dat er uit het rijtje van Tim, Patrique, Burner en Rockfire sowieso drie maffialeden te kiezen zijn. Bartje ben ik ook niet helemaal van overtuigd.
Doe er je voordeel mee als volgend dorp als ik straks gelynched ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden en je hoeft natuurlijk als maffia niet allemaal op dezelfde te stemmen, zolang het maar een dorpeling is...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet stem op jou én aanwezig ben in het topic, ben ik maffia?![]()
Rare conclusies trek jij...
Wel alleen naar moord 2 kijken hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Rustig op stage.. eens kijken of ik iets boeiends kan vinden! Alleen is internet hier SSSUUUUUPPPPEEEEERRRRsloom En vanavond niet werken, dus als ik thuiskom kan ik ook nog zoeken.
Omdat ik anders hints naar jou vind?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel alleen naar moord 2 kijken he
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat ik anders hints naar jou vind?
Ja... ik twijfelde net nog of hij nou zo naief was en graag wil, of toch maffia.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hij doet zo zijn best om iedereen er maar van proberen te overtuigen dat zij verkeerd zitten dat het bijna aandoenlijk is
Pas op, je bent aanwezig in het topic, dus je bent maffia!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hij doet zo zijn best om iedereen er maar van proberen te overtuigen dat zij verkeerd zitten dat het bijna aandoenlijk is
Maakt het wel lekker overzichtelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Pas op, je bent aanwezig in het topic, dus je bent maffia!
Kort griepjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, ben benieuwd wie van jullie er uiteindelijk te dom om te poepen blijkt door zich zo mak naar de slachtbank te laten lijden.
Ik ben naar Anouk
Dat is volgens mij wel zijn redenering jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Pas op, je bent aanwezig in het topic, dus je bent maffia!
Stem je zelf niet? En de stem van BoL is weggevallen...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Burner82
Henk --> TAL / SYTYCD NL - Henk
Kroeg, gister 450 glazen bier --> R&P / Ik drink teveel en R&P / Veel drinken
Bartjebart
Mol --> RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
tamashiiSEX / Een stijve in de bus, aanranding? motor ontploft van bus
foto van wapen in mond in fobo
TV
RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten - Was dit de enige mol in het korps?”?
TAL / SYTYCD NL - Ik ben niet Rambo - Plotseling klinken er 450 schoten -veel schieten. iets wat rambo doet.
In fobo, rocker.->concert
tieners - noemt zichzelf jongeman
tieners- AFC AJAX #2111: Beste jeugdopleiding van Europareeks
concert - rocker
450 - schoenmaat 45
En vorige nacht met die 450 pintjes --> drankorgel in zijn fobo
PatriQue89
Tieners: TAL / [Voice of Holland IV] #18 - Met jankende tieners
Mol: RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
Henk: TV / Een dubbeltje op zijn kant #9 Waar Henk DM's stuurt aan FOK!kers
Mexicanobakker
Ondertitel: totale perfectie - 'er bleef niks meer van hem over'
TV / [DWDD] #703 Anouk, r.i.p. - Uitstellen concert
TV / [3FM #4251] Domien gaat weer terug naar de nacht. - dj (3FM - Domien)
Favo forum Muziek -concert
Chuck_n0rris
Favo forum (volgen FoBo) PTA - rijdt in een bus
Rockfire
Mol --> RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
Stemlijst
TV (5) Chuck, Timmmmm, Maarten-Pieter, Burner82
Timmmmm (1) TV
Mexicanobakker (1) Rockfire
.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:37 schreef Tamashii het volgende:
Timmmmm (2) TV, Tamashii
Mexicanobakker (3) Rockfire BoL CaLeX
Patrique89 (1) AchJa
Ik vertrouw het niet. Dat hele gebeuren over wie dom is en niet in dit topic is voor mij negatief ten opzichte van Timmmm. Als iemand zo erg wilt duidelijk maken dat je het verkeerd doet en zo bezig is om elkaar tegen elkaar op te zetten klopt het niet. Bovendien vind ik de hints tegen TV niet sterk, 450 met 45 vergelijken en tiener met jongeman... Nee.
Vote# Timmmm
Ik ben nu aan het zoeken. Ik vind de hints die leiden naar TV te zwak. En ik stem alvast voor ik weer te laat ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
.
Je vertrouwt de hints niet, maar ik zie jou niet zelf zoeken en posten?
Tamashii - Vrijheidsstrijdsterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
.
Je vertrouwt de hints niet, maar ik zie jou niet zelf zoeken en posten?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tamashii - Vrijheidsstrijdster
Vrijheidsstrijdster = rebel = eigen clan = eigen regels = maffia...
Viel me opquote:
Nouja moet je vooral doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Viel me opkan bij iedereen wel zoiets bedenken hoor
Roep maar een naamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja moet je vooral doen.
Ik vind de hints moeilijk
Ja, ik ga nu stemmen, en dacht dat ik zijn stem erbij had, niet dus. Excuzes moi!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Stem je zelf niet? En de stem van BoL is weggevallen...
Je vind de hints tegen TV niet sterk (kan ik wel begrijpen, ik vind die tegen Mexicanobakker ook sterker, bovendien had hij de vorige keer ook al veel hints tegen), maar nu stem je maar op iemand die helemaal geen hints tegen heeft? Dat vertrouw ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:37 schreef Tamashii het volgende:
Timmmmm (2) TV, Tamashii
Mexicanobakker (3) Rockfire BoL CaLeX
Patrique89 (1) AchJa
Ik vertrouw het niet. Dat hele gebeuren over wie dom is en niet in dit topic is voor mij negatief ten opzichte van Timmmm. Als iemand zo erg wilt duidelijk maken dat je het verkeerd doet en zo bezig is om elkaar tegen elkaar op te zetten klopt het niet. Bovendien vind ik de hints tegen TV niet sterk, 450 met 45 vergelijken en tiener met jongeman... Nee.
Vote# Timmmm
Je hebt nog iets minder dan 40 minuten om je te bedenken en je stem te wijzigenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Hints op mecicabo zijn wel sterker. Ik brgin tv te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |