Eens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de hints naar Mexicano ook heel sterk. Misschien een dubbele lynch?
doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Stem verstandig, lynch een TV..quote:
Dus omdat ik niet stem op jou én aanwezig ben in het topic, ben ik maffia?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Jullie gaan lekker he, alleen al op basis van stempatronen en aanwezigheid in het topic kun je de maffialeden eruit pikken.
Van Chuck denk ik eigenlijk ondertussen dat hij gewoon naief en kortzichtig is maar de rest speelt er handig op in. Mijn gok is dat er uit het rijtje van Tim, Patrique, Burner en Rockfire sowieso drie maffialeden te kiezen zijn. Bartje ben ik ook niet helemaal van overtuigd.
Doe er je voordeel mee als volgend dorp als ik straks gelynched ben
Ik denk uit dat rijtje maar 1.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Jullie gaan lekker he, alleen al op basis van stempatronen en aanwezigheid in het topic kun je de maffialeden eruit pikken.
Van Chuck denk ik eigenlijk ondertussen dat hij gewoon naief en kortzichtig is maar de rest speelt er handig op in. Mijn gok is dat er uit het rijtje van Tim, Patrique, Burner en Rockfire sowieso drie maffialeden te kiezen zijn. Bartje ben ik ook niet helemaal van overtuigd.
Doe er je voordeel mee als volgend dorp als ik straks gelynched ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden en je hoeft natuurlijk als maffia niet allemaal op dezelfde te stemmen, zolang het maar een dorpeling is...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet stem op jou én aanwezig ben in het topic, ben ik maffia?![]()
Rare conclusies trek jij...
Wel alleen naar moord 2 kijken hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Rustig op stage.. eens kijken of ik iets boeiends kan vinden! Alleen is internet hier SSSUUUUUPPPPEEEEERRRRsloom En vanavond niet werken, dus als ik thuiskom kan ik ook nog zoeken.
Omdat ik anders hints naar jou vind?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel alleen naar moord 2 kijken he
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat ik anders hints naar jou vind?
Ja... ik twijfelde net nog of hij nou zo naief was en graag wil, of toch maffia.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hij doet zo zijn best om iedereen er maar van proberen te overtuigen dat zij verkeerd zitten dat het bijna aandoenlijk is
Pas op, je bent aanwezig in het topic, dus je bent maffia!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hij doet zo zijn best om iedereen er maar van proberen te overtuigen dat zij verkeerd zitten dat het bijna aandoenlijk is
Maakt het wel lekker overzichtelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Pas op, je bent aanwezig in het topic, dus je bent maffia!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |