quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:08 schreef timmmmm het volgende:
Dat ge-emo er omheen steeds, dodelijk vermoeiend. Je weet het hè, als je gaat snijden alleen op je bovenbenen, zodat niemand het ziet
Hhahhaha wat?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En siesta ook. Die heb ik nog wel een gemeet, op een station
ja heus. Pre-Amerika. Ik was op weg naar mijn theorie examen, dat moest ik in fokking drenthe nemen want ik was in een time crunch en gezakt voor de eerste keerquote:
Omg ik ben Drenthe, waarom deed je mij niet meeten bitchquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja heus. Pre-Amerika. Ik was op weg naar mijn theorie examen, dat moest ik in fokking drenthe nemen want ik was in een time crunch en gezakt voor de eerste keer
weet ik niet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg ik ben Drenthe, waarom deed je mij niet meeten bitch
Was hij pretty?
Zal wel niet dan, anders was dat wel beklijfd.quote:
I guess...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal wel niet dan, anders was dat wel beklijfd.
Eh je kijkt mobiel zeker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
Vandaag ging even iets anders dan gepland.
Kijk ik naar de OP, is iedereen op 2 na dood... Watskeburt?
If only.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
Vandaag ging even iets anders dan gepland.
Kijk ik naar de OP, is iedereen op 2 na dood... Watskeburt?
Er zijn er 6 dood (quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:08 schreef timmmmm het volgende:
En wat verwacht je dan? Dat ik mijn diepe welgemeende excuses aanbied omdat jij je als een gek verdacht hebt zitten maken? Of dat de meeste hints naar jou wijzen?
Het is toch volkomen onlogisch dat er hints naar zowel hara als jou in één stukje zitten.
Je bent gewoon het meest aannemelijk nu, en ik denk dat je mafia bent. c'est ca
Dat ge-emo er omheen steeds, dodelijk vermoeiend. Je weet het hè, als je gaat snijden alleen op je bovenbenen, zodat niemand het ziet
Stem dus allen op tv.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Maar ik hoop op verstandige stemmers vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |