Heb je erover nagedacht om het etablissement zelf te bellen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:19 schreef Burner82 het volgende:
Maar waarom moet dat?
ik wil bier en calzone gvd!!!
Ja, maar niet genoeg cash in huis...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je erover nagedacht om het etablissement zelf te bellen?
Loop je naar de lokale pinautomaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar niet genoeg cash in huis...
Laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Loop je naar de lokale pinautomaat.
Meid wat fijn. Ga je nu gewoon in dit topic doen waarvoor je aan dit spel mee doet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef Burner82 het volgende:
Via laptop werkte het wel...
Dus tip... NIeuwste Java update, ff niet doen
Och, wijffie, kruip ff snel tegen Ang3l aan als het je niet bevalt..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Meid wat fijn. Ga je nu gewoon in dit topic doen waarvoor je aan dit spel mee doet?
Je zou nogmaals kunnen kijken naar de kills in de eerste nacht. Misschien dat je daar nog hints uithaalt.
quote:
All is fair in love and Fok!maffia Spelquote:
Jij met je Ang3l obsessiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, wijffie, kruip ff snel tegen Ang3l aan als het je niet bevalt..
En mijn stem is al paar dagen duidelijk toch?
Die reputatie heb ik toch al, dus ik gebruik die (en ik heb gelijk, maar dat is een heel ander verhaal)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij met je Ang3l obsessie
Je stemt wel, maar waar baseer je je stem op? Waarom TV de eerste dag?
Als je dat soort dingen nou zou delen dan zouden anderen wellicht ook om diezelfde reden een keuze kunnen maken.
Je hebt nog een half uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Een rustige nacht voor de verandering, er is niets gebeurd.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Een rustige nacht voor de verandering, er is niets gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |