Kort griepjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, ben benieuwd wie van jullie er uiteindelijk te dom om te poepen blijkt door zich zo mak naar de slachtbank te laten lijden.
Ik ben naar Anouk
Dat is volgens mij wel zijn redenering jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Pas op, je bent aanwezig in het topic, dus je bent maffia!
Stem je zelf niet? En de stem van BoL is weggevallen...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Burner82
Henk --> TAL / SYTYCD NL - Henk
Kroeg, gister 450 glazen bier --> R&P / Ik drink teveel en R&P / Veel drinken
Bartjebart
Mol --> RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
tamashiiSEX / Een stijve in de bus, aanranding? motor ontploft van bus
foto van wapen in mond in fobo
TV
RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten - Was dit de enige mol in het korps?”?
TAL / SYTYCD NL - Ik ben niet Rambo - Plotseling klinken er 450 schoten -veel schieten. iets wat rambo doet.
In fobo, rocker.->concert
tieners - noemt zichzelf jongeman
tieners- AFC AJAX #2111: Beste jeugdopleiding van Europareeks
concert - rocker
450 - schoenmaat 45
En vorige nacht met die 450 pintjes --> drankorgel in zijn fobo
PatriQue89
Tieners: TAL / [Voice of Holland IV] #18 - Met jankende tieners
Mol: RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
Henk: TV / Een dubbeltje op zijn kant #9 Waar Henk DM's stuurt aan FOK!kers
Mexicanobakker
Ondertitel: totale perfectie - 'er bleef niks meer van hem over'
TV / [DWDD] #703 Anouk, r.i.p. - Uitstellen concert
TV / [3FM #4251] Domien gaat weer terug naar de nacht. - dj (3FM - Domien)
Favo forum Muziek -concert
Chuck_n0rris
Favo forum (volgen FoBo) PTA - rijdt in een bus
Rockfire
Mol --> RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
Stemlijst
TV (5) Chuck, Timmmmm, Maarten-Pieter, Burner82
Timmmmm (1) TV
Mexicanobakker (1) Rockfire
.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:37 schreef Tamashii het volgende:
Timmmmm (2) TV, Tamashii
Mexicanobakker (3) Rockfire BoL CaLeX
Patrique89 (1) AchJa
Ik vertrouw het niet. Dat hele gebeuren over wie dom is en niet in dit topic is voor mij negatief ten opzichte van Timmmm. Als iemand zo erg wilt duidelijk maken dat je het verkeerd doet en zo bezig is om elkaar tegen elkaar op te zetten klopt het niet. Bovendien vind ik de hints tegen TV niet sterk, 450 met 45 vergelijken en tiener met jongeman... Nee.
Vote# Timmmm
Ik ben nu aan het zoeken. Ik vind de hints die leiden naar TV te zwak. En ik stem alvast voor ik weer te laat ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
.
Je vertrouwt de hints niet, maar ik zie jou niet zelf zoeken en posten?
Tamashii - Vrijheidsstrijdsterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
.
Je vertrouwt de hints niet, maar ik zie jou niet zelf zoeken en posten?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tamashii - Vrijheidsstrijdster
Vrijheidsstrijdster = rebel = eigen clan = eigen regels = maffia...
Viel me opquote:
Nouja moet je vooral doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Viel me opkan bij iedereen wel zoiets bedenken hoor
Roep maar een naamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja moet je vooral doen.
Ik vind de hints moeilijk
Ja, ik ga nu stemmen, en dacht dat ik zijn stem erbij had, niet dus. Excuzes moi!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Stem je zelf niet? En de stem van BoL is weggevallen...
Je vind de hints tegen TV niet sterk (kan ik wel begrijpen, ik vind die tegen Mexicanobakker ook sterker, bovendien had hij de vorige keer ook al veel hints tegen), maar nu stem je maar op iemand die helemaal geen hints tegen heeft? Dat vertrouw ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:37 schreef Tamashii het volgende:
Timmmmm (2) TV, Tamashii
Mexicanobakker (3) Rockfire BoL CaLeX
Patrique89 (1) AchJa
Ik vertrouw het niet. Dat hele gebeuren over wie dom is en niet in dit topic is voor mij negatief ten opzichte van Timmmm. Als iemand zo erg wilt duidelijk maken dat je het verkeerd doet en zo bezig is om elkaar tegen elkaar op te zetten klopt het niet. Bovendien vind ik de hints tegen TV niet sterk, 450 met 45 vergelijken en tiener met jongeman... Nee.
Vote# Timmmm
Je hebt nog iets minder dan 40 minuten om je te bedenken en je stem te wijzigenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:18 schreef timmmmm het volgende:
Hints op mecicabo zijn wel sterker. Ik brgin tv te geloven.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:24 schreef timmmmm het volgende:
Vraag is of ik op verdacht gedrag of beste stemmen.
Nirmaal zou ik altijs stemmen zeggen maar hij is zooo verdacht
Wel lijstje aanpassen dan he...quote:
450...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel lijstje aanpassen dan he...
En hoeveel steekpenningen heb je aangenomen?
El Cheapo...quote:
TV (4) Chuck, Maarten-Pieter, Burner82, PatriQue89quote:
Ondertiteling is aanwezig voor mensen die het nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Godvrdodmme xjoh, gezeik. Dnk eigenlk dst ze alledbei mafia zijn mr hints qijzen naar mexicano. Met je ateekpenningen. En je hoogd
Ah, daar zijn die 450 bier gebleven...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Godvrdodmme xjoh, gezeik. Dnk eigenlk dst ze alledbei mafia zijn mr hints qijzen naar mexicano. Met je ateekpenningen. En je hoogd
Iedereen blijft van mijn slokjes af hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, daar zijn die 450 bier gebleven...
Opgevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef Rockfire het volgende:
Dale., mexicanobakker en MIOWZ hebben niet gestemd
Nou ja mexicanobakker vliegt er toch uit...
Omdat SL, SL moet spelen, is vertraging terecht? Lynchenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet thuis dus Nick moet alles alleen doen, terechte vertraging zo
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet thuis dus Nick moet alles alleen doen, terechte vertraging zo
UN-lynch SLquote:
Niks met achteraf te maken.... de rest moet zich achteraf verontschuldigenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:18 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk praten...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Iets in me zegt me dat de maffia gaat winnen...
zeg zou jij niet voor Team Dorp moeten zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Iets in me zegt me dat de maffia gaat winnen...
Neen? Ben ik dorp geworden? Dat vind ik nou vervelend.quote:
Ik ben neutraalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zeg zou jij niet voor Team Dorp moeten zijn
Hoe werkt het wel dan?quote:
Hahah, inderdaad.quote:
Oops! Google Chrome could not connect to www.thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://www.thuisbezorgd.nl/?
Doet het hier gewoon hoor
Faalinternetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Oops! Google Chrome could not connect to www.thuisbezorgd.nl
Try reloading: www.thuisbezorgd.nl
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef Burner82 het volgende:
HET WERKT HIER GVD NIET!!!!!! IEMAND MOET DOOD... NU!!!!!!!!!!!!
Ff rondje gebeld... iedereen komt op die site, behalve ik... Dat is voor mij wel even een punt om te ontvlammen in ongekende woedequote:
Heb je erover nagedacht om het etablissement zelf te bellen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:19 schreef Burner82 het volgende:
Maar waarom moet dat?
ik wil bier en calzone gvd!!!
Ja, maar niet genoeg cash in huis...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je erover nagedacht om het etablissement zelf te bellen?
Loop je naar de lokale pinautomaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar niet genoeg cash in huis...
Laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Loop je naar de lokale pinautomaat.
Meid wat fijn. Ga je nu gewoon in dit topic doen waarvoor je aan dit spel mee doet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef Burner82 het volgende:
Via laptop werkte het wel...
Dus tip... NIeuwste Java update, ff niet doen
Och, wijffie, kruip ff snel tegen Ang3l aan als het je niet bevalt..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Meid wat fijn. Ga je nu gewoon in dit topic doen waarvoor je aan dit spel mee doet?
Je zou nogmaals kunnen kijken naar de kills in de eerste nacht. Misschien dat je daar nog hints uithaalt.
quote:
All is fair in love and Fok!maffia Spelquote:
Jij met je Ang3l obsessiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, wijffie, kruip ff snel tegen Ang3l aan als het je niet bevalt..
En mijn stem is al paar dagen duidelijk toch?
Die reputatie heb ik toch al, dus ik gebruik die (en ik heb gelijk, maar dat is een heel ander verhaal)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij met je Ang3l obsessie
Je stemt wel, maar waar baseer je je stem op? Waarom TV de eerste dag?
Als je dat soort dingen nou zou delen dan zouden anderen wellicht ook om diezelfde reden een keuze kunnen maken.
Je hebt nog een half uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Een rustige nacht voor de verandering, er is niets gebeurd.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Een rustige nacht voor de verandering, er is niets gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |