Zoals de titel het al zegt, ik had een stijve in de bus, ik ben behoorlijk geschapen en door ook een dunne broek zag je nu een behoorlijke bult, meestal draai ik dan weg van de mensen. Maar nu kwam er een bloed mooie dame (jaar of 25) met de rug naar me toe staan.
Het werd steeds drukker in de bus tot dat ze deun op me stond. Haar heerlijke luchtje en lichaam hielpen niet echt om m`n stijve kwijt te raken... ik had ook nog eens een dunne broek aan waardoor m`n stijve helemaal zichtbaar werd. Ik kon nog net een paar centimeter over houden om haar niet die stijve te laten voelen. Opeens kwam er een onverwachte heuvel waardoor ik m`n evenwicht even verloor en me harde paal zo bijna tussen haar billen drukte. Ik schaamde me dood! Ik kon wel door de grond zakken maar die heerlijke zachte billen hielpen van haar ook niet mee.... Na een minuutje (leek wel een eeuwigheid) keek ze achterom en lachte ze wat. De rit duurde een eeuwigheid, was blij dat ik kon uitstappen!
Ze leek er wel om te kunnen lachen maar ik schaamde me dood! Is zij een uitzondering en had ik hier bij de vrouwen een klap voor me bek gekregen? (kan ik me goed voorstellen

)