Ik ben knapper dus ik mag eerst met PS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht al 5 jaar ja, rattengebroed. Op je beurt wachten
Oh ik hoef niet hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn, jouw tijd komt nog wel
nog maar 4quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht al 5 jaar ja, rattengebroed. Op je beurt wachten
Jij hebt al een vriend jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben knapper dus ik mag eerst met PS.
en jij hebt grote tieten net als ik. Feest!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben knapper dus ik mag eerst met PS.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
V an mij is er wel ergens een foto op FOK!
waarrrrquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik was toch geen maffia?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
FOK!maffia modus hegeen UI, geen ondertitel, geen sig. geen fobo, geen profiel
![]()
Alsof hij niet wil kijkenquote:
Dan wordt de tango misschien ietwat lastigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en jij hebt grote tieten net als ik. Feest!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterf, vuig stuk kut dt je er rondloopt
Gewoon openen. Ik durf het aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
voor dat ik dat open moet ik wel even zeggen dat mijn ex-vriendje een football speler is dus dat ben ik gewend
Jezus, doe anders ff lekkur alsof je uit Murrica komt of zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
voor dat ik dat open moet ik wel even zeggen dat mijn ex-vriendje een football speler is dus dat ben ik gewend
Die denkt toch dat Nederland een provincie van Duitsland is, dus die gaat naar Duitsland toe, en kan niemand vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik ook. Ik heb alleen vaker lenzenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
da's wel anders dan ik had gedacht! ik dacht dat je een bril had
indekken jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jezus, doe anders ff lekkur alsof je uit Murrica komt of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |