Zo rollen wijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BEDANKT DAT JE VET VEEL HINTS ZOCHT, NU MOET JE DOOD.
Ik moet bekennen dat ik me even afvroeg waar jij nu weer last van hadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je mijn sarcasme zag.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me even afvroeg waar jij nu weer last van hadIk voel me al of ik hier de enige ben met een greintje verstand, krijg ik dat gezeur ook nog eens
Jij hebt ook niet op corrie gestemd, dus ook een +1 voor jou.quote:
Oh yes, dan heb ik ook een +1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet op corrie gestemd, dus ook een +1 voor jou.
En als we even eerlijk zijn, ik heb bij gebrek aan betere hints op plok gegokt en daar klopte ook geen zak van
Als je dan toch an het wachten bent, kan je de OP fixenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:25 schreef DrNick het volgende:
Vooralsnog heeft 1/4 zijn nachtactie doorgegeven
Nattekat is TSquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dan toch an het wachten bent, kan je de OP fixen
Plop leeft nog volgens de OPquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nattekat is TS
Wat is er mis mee trouwens?
Op mobiel is de [/s] stukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nattekat is TS
Wat is er mis mee trouwens?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan hadden jullie nu lekker keihard met zijn allen Tim opgehangen, want zo rollen we hier
Gelijk maar daten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
whooop ik kom naar Nederland binnenkort. Wou ik even delen
datenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
whooop ik kom naar Nederland binnenkort. Wou ik even delen
*FoBo opent*quote:
Dan kun je nog wel een jaartje extra wachten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht al 5 jaar ja, rattengebroed. Op je beurt wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |