hoelaat nacht postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ging over de pm's, maar inbox staat toch gedeeld.
Geef ze op hun donderquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Of eerder, mits alle rollen binnen zijn.
Omdat ze de meeste stemmen had.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij in vredesnaam vertellen waarom corrie op basis van die generieke hints gelycht is? Of waarom er niet eens op me gereageerd wordt als ik zeg dat ik haast zeker weet dat corrie dorp is, door hoe ze zich gedraagt? Laat staan dat er misschien een beetje geluisterd wordt
Goed bezig wel, lekker dorp lynchen, terwijl het gemakkelijk voorkomen had kunnen worden, en we mogelijkerwijs een mafia haden kunnen pakken. Prutsers.
Wie legt het me uit?
iedereen is verdacht. Dus eens met haraquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Dat jij zegt dat ze geen mafia is om toch heeft voor ons geen enkele waarde natuurlijk.
quote:
Ja, dát is me een goed idee. Stemt op dorp, meteen daarna beginnen met de schuld op een ander schuiven en de volgende verdachtmakingen te starten, en dan willen dat zo ongeveer de enige belangrijke rol die we nog hebben contact met je opneemtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Als de rechercheur wil mag hij even contact met me zoeken
En dus maak je maar dorp dood. Stumperdsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Dat jij zegt dat ze geen mafia is om toch heeft voor ons geen enkele waarde natuurlijk.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ja, dát is me een goed idee. Stemt op dorp, meteen daarna beginnen met de schuld op een ander schuiven en de volgende verdachtmakingen te starten, en dan willen dat zo ongeveer de enige belangrijke rol die we nog hebben contact met je opneemt![]()
Als ik jou was zou ik hopen dat de rechercheur een geestelijke beperking heeft, dat is de enige manier waarop ik kan bedenken dat hij dit ook een goed ide vindt
Naw, dat is een ander verhaal. Ik heb ook niet op haar gestemd, hè! Maar als jij werkelijk vindt dat wij jouw woord gebaseerd op helemaal niets maar gewoon moeten aannemen dan moet je echt even uit je ivory tower komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dus maak je maar dorp dood. Stumperds
Nou ja, als ik je zeg dat ik vrijwel zeker weet dat corrie geen mafia is, en je kan kiezen uit een stuk of 3, 4 personen die matige hints tegen zich hebben (ja, corrie had matige hints tegen zich), kan je die wilde gok best op een ander plaatsen. Voor het geval dat ik gelijk heb. WANT DAT HAD IK POTVERDIKKEMEquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, dat is een ander verhaal. Ik heb ook niet op haar gestemd, hè! Maar als jij werkelijk vindt dat wij jouw woord gebaseerd op helemaal niets maar gewoon moeten aannemen dan moet je echt even uit je ivory tower komen.
En wat als ze wel maffia was?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als ik je zeg dat ik vrijwel zeker weet dat corrie geen mafia is, en je kan kiezen uit een stuk of 3, 4 personen die matige hints tegen zich hebben (ja, corrie had matige hints tegen zich), kan je die wilde gok best op een ander plaatsen. Voor het geval dat ik gelijk heb. WANT DAT HAD IK POTVERDIKKEME
Dan hadden jullie nu lekker keihard met zijn allen Tim opgehangen, want zo rollen we hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En wat als ze wel maffia was?
Dan had ik niet gedacht dat ze dorp was omdat ze dat niet was. d'ohquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En wat als ze wel maffia was?
Precies. En ik denk dat de mafia hier ook aardig gebruik van gemaakt heeft en de trein in gang gezet heeft. Daar zou ík nou gaan kijken als ik rechercheur was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Perhaps, perhaps. Karina had nu lekker makkelijk een paar stemmen waar de n00bs volgden en mafia er vervolgens hendig gebruik van maakte.
N00bies moeten ook gewoon hints uitpluizen en een weloverwogen stem uitbrengen m.i., ze hoppen altijd zo makkelijk op welke trein dan ook. Je hoeft echt niet te volgen hoor, nieuwelingen. Je mag je eigen hersentjes ook aan het werk zetten en je eigen mening ten toon spreiden.
Ja, net als wat Vulture met Chuck aan het doen was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan had ik niet gedacht dat ze dorp was omdat ze dat niet was. d'oh
Ik zeg zoiets natuurlijk alleen als ik er zeker van ben, anders ben ik degene die er de volgende dag aangaat.
BEDANKT DAT JE VET VEEL HINTS ZOCHT, NU MOET JE DOOD.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, net als wat Vulture met Chuck aan het doen was.
Hoe vaak was ik de tweede dag niet bijna de lul omdat ik hints had opgezocht, mensen die volgden en hoppa, dan ben jij de sjaak als dat geen mafia was
Dat ga je alsnog...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan had ik niet gedacht dat ze dorp was omdat ze dat niet was. d'oh
Ik zeg zoiets natuurlijk alleen als ik er zeker van ben, anders ben ik degene die er de volgende dag aangaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |