Jij bent de volgendequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Eerste maffiamaatje weg... nu de rest nog
Donequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef DrNick het volgende:
Corrie, geef jij de OP even een beurt?
dat was een quickie...quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch! We moeten zoeken of we daar iets mee kunnen vinden
Dat zou ik niet doenquote:
Ik heb gisteren al naar die userid's zitten speuren maar daar kon ik geen chocolade van maken...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch! We moeten zoeken of we daar iets mee kunnen vinden
450 euro, dat was echt fantastisch. Sowieso dt de hint daarop slaat, gegarandeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al naar die userid's zitten speuren maar daar kon ik geen chocolade van maken...
Hara deed anders nogal haar best om mij verdacht te laten lijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Anders stuur je je maffiamaatjes op me af?
Mafia gebruikt die tactiek inderdaad nooitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hara deed anders nogal haar best om mij verdacht te laten lijken
Laten we vooral weer niet voor de te opvallende hints gaan... al was jij er gisteren samen met Hara ook als de kippen bij om Karina verdacht te makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmm agent neer geschoten in hoofd, Tamashii heeft een afbeelding in der fobo van een man die een wapen in een mond steekt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |