Jij bent de volgendequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Eerste maffiamaatje weg... nu de rest nog
Donequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef DrNick het volgende:
Corrie, geef jij de OP even een beurt?
dat was een quickie...quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch! We moeten zoeken of we daar iets mee kunnen vinden
Dat zou ik niet doenquote:
Ik heb gisteren al naar die userid's zitten speuren maar daar kon ik geen chocolade van maken...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch! We moeten zoeken of we daar iets mee kunnen vinden
450 euro, dat was echt fantastisch. Sowieso dt de hint daarop slaat, gegarandeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al naar die userid's zitten speuren maar daar kon ik geen chocolade van maken...
Hara deed anders nogal haar best om mij verdacht te laten lijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Anders stuur je je maffiamaatjes op me af?
Mafia gebruikt die tactiek inderdaad nooitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hara deed anders nogal haar best om mij verdacht te laten lijken
Laten we vooral weer niet voor de te opvallende hints gaan... al was jij er gisteren samen met Hara ook als de kippen bij om Karina verdacht te makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmm agent neer geschoten in hoofd, Tamashii heeft een afbeelding in der fobo van een man die een wapen in een mond steekt,
Vertrouw me nu gewoon maar een keerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mafia gebruikt die tactiek inderdaad nooit![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hara deed anders nogal haar best om mij verdacht te laten lijken
Waar heeft hara Karina precies verdacht gemaakt, en waar heeft ze jou verdacht gemaakt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we vooral weer niet voor de te opvallende hints gaan... al was jij er gisteren samen met Hara ook als de kippen bij om Karina verdacht te maken
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmm agent neer geschoten in hoofd, Tamashii heeft een afbeelding in der fobo van een man die een wapen in een mond steekt,
Tevens: Pohi van tamashii
SEX / Een stijve in de bus, aanranding? motor ontploft van bus
foto van wapen in mond in fobo
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Waar heeft hara Karina precies verdacht gemaakt, en waar heeft ze jou verdacht gemaakt?
Klinkt vooral als makkelijk scoren, chuck verdacht maken en jezelf vrijpleiten in één klap
Kijk eens wat er gisteravond gebeurdequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je geen hints naar jezelf te zoeken, dan.
PAUW & WITTEMAN #339Topshow met een andere Henkie. ---> Henk
De Rijdende Rechter #118 Meneer Geluk is een dorpsidioot ---> clown
Spangas #44 - Naakte Mocro's met negermasker -----> masker
Een betere versie van jezelf --------> stiller, bijna ander persoon
Het is in ieder geval al meer dan waar jij tot nu toe mee bent gekomenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Was dt het? spectaculair. 1 matige link om een van de twee stellingen te onderbouwen
Volgens mij heb ik vorige nacht al meer hints gezocht dan jij, maar goed. Volgens mij zei ik dat Karina dorp was, en heb jij op haar gestemd. Maar goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al meer dan waar jij tot nu toe mee bent gekomen
Laten we het voortschrijdend inzicht noemen... als je een verkeerde lyncht ga je kijken wie dat heeft geïniteerd... daar waren een paar mensen toch vrij rap bij... Chuck Karina en Rockfire...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vorige nacht al meer hints gezocht dan jij, maar goed. Volgens mij zei ik dat Karina dorp was, en heb jij op haar gestemd. Maar goed.
man man manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
tamashii
SEX / Een stijve in de bus, aanranding? motor ontploft van bus
foto van wapen in mond in fobo
TV
RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten - Was dit de enige mol in het korps?”?
TAL / SYTYCD NL - Ik ben niet Rambo - Plotseling klinken er 450 schoten -veel schieten. iets wat rambo doet.
In fobo, rocker.->concert
Omdat ik morgen geen tijd heb, stem ik nu maar ()
##Vote TheVulture
TheVulture (1) Chuck
Jij loopt gisteren gelijk richting Karina, en nu op basis van twee uberslechte hints naar mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je word bang hé, zit je al met je maffia maatjes te pm 'en van shit chuck heeft mij![]()
![]()
![]()
Clues follow you must, my young padawan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij loopt gisteren gelijk richting Karina, en nu op basis van twee uberslechte hints naar mij
Dat treintje starten is een leuke tactiek maar je mag het wel iets beter uitvoeren
Ik ben het nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef AchJa het volgende:
En what about PatriQue89?
Tieners: TAL / [Voice of Holland IV] #18 - Met jankende tieners
Mol: RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
Henk: TV / Een dubbeltje op zijn kant #9 Waar Henk DM's stuurt aan FOK!kers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |