Prioriteiten...quote:Op donderdag 5 september 2013 11:05 schreef WRH het volgende:
[..]
nou, dat was dus ook mijn gedachte, heel zielig iets roepen over ijsjes voor de kids met maar 50 cent in je portemonnee. boehoe, sigaret voor mijzelf of ijsje voor de kids, moeilijk, moeilijk...
Dit dus.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:24 schreef SunChaser het volgende:
Die tandeloze Henk met zn sweatpants en niet matchende groene trui en schoenen die als een klein kind behandeld moet worden. Wat moet zo'n leuke Colombiaanse met die lapzwans
Toch wel spontaner dan die Henk vind ik hoor..quote:Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef WRH het volgende:
nou, ook twijfels hoor, bij de leuke colombiaanse.
ondertussen was dat iemand die als excuus had dat ze voor haar 8ste in het kindertehuis gepest was en was dat de reden dat ze onzeker werd en daarom dus nooit kon werken.
wel kinderen krijgen. maar niet werken.
en roken.
kweenie hoor, zo heel veel deed ze zelf ook niet om de boel op te lossen.
Dat klopt, dat kan ik ook niet begrijpen als je schulden hebt en toch aan kinderen beginnen. En je kids geen ijsje kan geven en wel rokenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:50 schreef WRH het volgende:
dat wel, kwam stuk leuker over maar vind niet dat ze al te zielig moet doen omdat ze er toch ook echt zelf bij was met de schulden, het roken, het kinderen nemen, niet werken etc.
gewoon even wat onaardige dingen zeggen dan heb je vanzelf vanavond mail, wedden?quote:
Eef is van Executie van Uitstelquote:Op donderdag 5 september 2013 13:06 schreef WRH het volgende:
gewoon even wat onaardige dingen zeggen dan heb je vanzelf vanavond mail, wedden?
btw, zou het niet veel leuker zijn als we ipv Annemarie in dit programma ook Eef zouden hebben?
die zou echt zoveel leukere dingen zeggen
Er van uit gaan dat ze allebei een baan hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:20 schreef WRH het volgende:
in dat geval: vanavond nieuwe ronde, nieuwe kansen op dm's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |