Moord door een dorpsrol, dat zei je al. Dat jij sniper was en hara vermoord hebt. Maar waarom staat 450 dan ook in nacht 1, als het op de moord door een dorpsrol slaat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 450 staat in de moord op Hara... een moord door een dorpsrol... maar fijn dat duidelijk is dat Chuck en jij bij de club horen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
Als jullie elkaar nu allemaal even snel doodmaken is het weer leuk voor PS en mij.
Dat hele stuk tekst bevat zowel hints naar mijn kill als dorpsrol als naar de kill die Hara op Rave pleegt... die 450 die terugkomt betekent dus dat Hara gisteravond al heeft gemoord...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moord door een dorpsrol, dat zei je al. Dat jij sniper was en hara vermoord hebt. Maar waarom staat 450 dan ook in nacht 1, als het op de moord door een dorpsrol slaat?
Misschien omdat het toch door de busdriver was, met je neprol?
Ik mis heel veel mensen die zich wel hebben aangemeld, maar niet "mee lijken te doen"...quote:
Dat is elke ronde weer aan de orde hèquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik mis heel veel mensen die zich wel hebben aangemeld, maar niet "mee lijken te doen"...
Die komen morgen even snel langs om op mij te stemmen omdat ze geen tijd hebben verderquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik mis heel veel mensen die zich wel hebben aangemeld, maar niet "mee lijken te doen"...
Ja daar heb je wat aan bij een maffialidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben morgen vrij, ik had vet veel hints kunnen zoeken. Jammer joh.
Jonge, je weet het niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan bij een maffialid
Morgen om 19.00 weet iedereen dat ik gelijk heb als ik echt de sniper blijk te zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef timmmmm het volgende:
Want TV vindt het makkelijk om de rol die je niet kan controleren te claimen. Hebben we vaker gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |