Ik hou niet van in de verdediging schieten, maar ik kwam niet met hints naar Karina. Ik had alleen de hints van chuck gekopieerd om daar mijn hints (naar andere personen) aan toe te voegen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens wat er gisteravond gebeurde
Chuck en Rockfire kwamen daarvoor ook al met wat hints richting Karina trouwens
Was ik de mol maarquote:
Gozer je bent een moord op een maffioso en de moord die zij heeft gepleegd aan het oplossen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
tamashii
SEX / Een stijve in de bus, aanranding? motor ontploft van bus
foto van wapen in mond in fobo
TV
RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten - Was dit de enige mol in het korps?”?
TAL / SYTYCD NL - Ik ben niet Rambo - Plotseling klinken er 450 schoten -veel schieten. iets wat rambo doet.
In fobo, rocker.->concert
PatriQue89
Tieners: TAL / [Voice of Holland IV] #18 - Met jankende tieners
Mol: RLS / Wie is de Mol? 2014 #3 Met de eerste 9 kandidaten
Henk: TV / Een dubbeltje op zijn kant #9 Waar Henk DM's stuurt aan FOK!kers
Omdat ik morgen geen tijd heb, stem ik nu maar ()
##Vote TheVulture
TheVulture (1) Chuck
wie zegt dat er niet 3 maffia aan het moorden zijn geweest. Niet een geheel onbekende tactiekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gozer je bent een moord op een maffioso en de moord die zij heeft gepleegd aan het oplossen...
Je kunt toch lezen? Hara wordt vermoord en zij schiet vervolgens Rave dood... zo staat het er letterlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wie zegt dat er niet 3 maffia aan het moorden zijn geweest. Niet een geheel onbekende tactiek
Zat ik ook al aan te denken. Dat hara gebusdrived is met het eigenlijke targetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wie zegt dat er niet 3 maffia aan het moorden zijn geweest. Niet een geheel onbekende tactiek
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef timmmmm het volgende:
TV:
tieners - noemt zichzelf jongeman
tieners- AFC AJAX #2111: Beste jeugdopleiding van Europareeks
concert - rocker
450 - schoenmaat 45
En vorige nacht met die 450 pintjes --> drankorgel in zijn fobo
Dus ondanks je pogingen in DM me ervan te overtuigen dat je echt geen mafia bent, door een rol te claimen die door mij totaal niet meer te controleren is
## TV
TV (3) chuck-n0rr1s, timmmmm
Jij snapt hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Dat hara gebusdrived is met het eigenlijke target
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Als jullie me morgen onschuldig lynchen is het in ieder geval duidelijk dat we een maffiaburgemeester hebben
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Als jullie me morgen onschuldig lynchen is het in ieder geval duidelijk dat we een maffiaburgemeester hebben
Maffia tactiek. Aandacht weg trekkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
spelen we die kaart weer. Elk spel weer is er wel en of andere kneus die zo gaat doen
wil je alle hints mergen. Dan is het plaatje compleetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik roep niemand op om op TV te stemmen hoor. Als jullie bang zijn dat ik mafia ben, zou ik je vooral willen vragen niet naar mij te luisteren, maar naar hints en gedrag te kijken.
Ik heb er het volste vertrouwen in dt je dan tot dezelfde conclusie komt
Die 450 staat in de moord op Hara... een moord door een dorpsrol... maar fijn dat duidelijk is dat Chuck en jij bij de club horenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef timmmmm het volgende:
TV:
tieners - noemt zichzelf jongeman
tieners- AFC AJAX #2111: Beste jeugdopleiding van Europareeks
concert - rocker
450 - schoenmaat 45
En vorige nacht met die 450 pintjes --> drankorgel in zijn fobo
Dus ondanks je pogingen in DM me ervan te overtuigen dat je echt geen mafia bent, door een rol te claimen die door mij totaal niet meer te controleren is
## TV
TV (3) chuck-n0rr1s, timmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |