SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Snakey op 04-10-2013 11:31:35 ]![]()
Die tan is inderdaad het ergste, net alsof ze met z'n allen in de Nutella geworsteld hebben voor ze dat podium oplopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:34 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind de bodybuilders die op het podium stonden bij Mr. Olympia echt verschrikkelijk lelijk trouwensZulk fysiek is echt afgrijselijk, laat staan die 'tan'
[ afbeelding ]
fullhomo
Wat is nou het voordeel van bruiner zijn? Neppe zooi
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Je spieren komen beter uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Die tan is inderdaad het ergste, net alsof ze met z'n allen in de Nutella geworsteld hebben voor ze dat podium oplopen.
[ afbeelding ]
Wat is nou het voordeel van bruiner zijn? Neppe zooi![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:24 schreef no1uknow het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold SchwarzeneggerSPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suggestie om de Mr. O. 2012 pics te vervangen door die van 2013:SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ afbeelding ]
1. Phil Heath
2. Kai Greene
3. Dennis Wolf![]()
![]()
Het blijft triest i.d.d.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:46 schreef seto het volgende:
Weer klagen over professionele bodybuilders in de bodybuilding-reeks, zucht.
Ik ga toch ook niet klagen over tatoo's in een tatoo-topic?
Of over voetbaltuig in een voetbaltopic?![]()
![]()
Je kan de wiki toch aanpassen evt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Suggestie om de Mr. O. 2012 pics te vervangen door die van 2013:
1. Phil Heath
[ afbeelding ]
2. Kai Greene
[ afbeelding ]
3. Dennis Wolf
[ afbeelding ]![]()
testSPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: volgens mij moet het nu kloppen en ook voor alle opvolgende topics.![]()
Die laatste pic mag eruit.
Plus dat die irritante newbie guide er weer ingeslopen is
Edit: als dit via die zgn. Wiki gemaakt is, is die Wiki niet goed en verouderd.![]()
Dafuq is er ineens met die header aan de hand? Sterkte ermee Carbon, ik heb nog andere dingen te doen![]()
![]()
Ik word hier zo moe van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef no1uknow het volgende:
Dafuq is er ineens met die header aan de hand? Sterkte ermee Carbon, ik heb nog andere dingen te doen
Verder moet ik ook werken.![]()
Ik neem aan dat je wel een beetje weer hoe BBcode werkt, anders kan je niet altijd van die prachtige multiquote posts in elkaar bouwen, druk onderin de OP op 'hier' en dan kom je op de wiki, bovenin zie je 'bewerken' en leef je uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Van die verneukte OP's elke keer. Wat de oorzaak dan ook mag zijn.
Edit: niet van jou iig.
edit: Newbieguide is eruit iov Carbon
Ter referentie:SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 96% gewijzigd door no1uknow op 04-10-2013 12:04:33 ]![]()
Zo bedoel ik het uiteraard niet. Er is niks mis met 6 maaltijden per dag, maar de redenatie die Tom Venuto opvoert, is dat het thermisch effect hoger zou zijn dan wanneer je dezelfde macro's in drie maaltijden zou eten. Dit is allang ontkracht en als je een beetje logisch nadenkt gaat het ook nergens overquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom is 6 maaltijden per dag achterhaald?
BTFFTM is op zich geen verkeerd boek, maar je moet wel in de gaten houden dat het al wat ouder is."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wat is OHP toch een lastige oefening... 3x5x52.5kg gaat prima, maar op 55kg faal ik halverwege de tweede set al
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Bij alle boven-je-hoofd-oefeningen heb ik het gevoel dat je snel instort. Bij de meeste andere oefeningen pers je er nog wel 1 of 2 reps uit als het moeilijk gaat, hier is het van de ene op de andere rep afgelopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef star_gazer het volgende:
Wat is OHP toch een lastige oefening... 3x5x52.5kg gaat prima, maar op 55kg faal ik halverwege de tweede set al![]()
Zeg ook nergens dat ik het slecht vond. Maar dat het nogal oppervlakkige info geeft van basisprincipes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het uiteraard niet. Er is niks mis met 6 maaltijden per dag, maar de redenatie die Tom Venuto opvoert, is dat het thermisch effect hoger zou zijn dan wanneer je dezelfde macro's in drie maaltijden zou eten. Dit is allang ontkracht en als je een beetje logisch nadenkt gaat het ook nergens over
BTFFTM is op zich geen verkeerd boek, maar je moet wel in de gaten houden dat het al wat ouder is.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ik blijf altijd op de helft ~ 3/4 hangen als het te zwaar wordt. Dat laatste stukje gaat dan echt niet meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bij alle boven-je-hoofd-oefeningen heb ik het gevoel dat je snel instort. Bij de meeste andere oefeningen pers je er nog wel 1 of 2 reps uit als het moeilijk gaat, hier is het van de ene op de andere rep afgelopen.![]()
Met een enorme >130db oerkreet wil het me nog wel eens lukken die af te makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik blijf altijd op de helft ~ 3/4 hangen als het te zwaar wordt. Dat laatste stukje gaat dan echt niet meer.![]()
![]()
Ik doe meestal; nnnnnnnnnnggggggnnnnnnnn, nee. Rack!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Met een enorme >130db oerkreet wil het me nog wel eens lukken die af te maken![]()
2500 kcal, 220 gram eiwit, 180 carb, 55 gram vet, in minder dan 10 minuten tijd in mijn maag .... sta op t punt om te kotsenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Water, shitloads water...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
2500 kcal, 220 gram eiwit, 180 carb, 55 gram vet, in minder dan 10 minuten tijd in mijn maag .... sta op t punt om te kotsen![]()
haha ja, net laatste slokje van mijn antichrist shake genomen.. hij is op .. kokhalzend.. maar het zit er nu helemaal in.quote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
stuk efficiënter ...tijdsbesparend...gemakkelijk... snel .. ipv koken/afwassen e.d., bijna de helft van mijn kcals.. kan ik me bezig houden met andere zaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:32 schreef Questular het volgende:
en waarom zo veel op zo een korte tijd?
plus ik vind het altijd een sport opzich om te kijken hoeveel macro's ik in een zo kort mogelijke tijd naar binnen kan krijgen. Daarom hou ik ook van bulken
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik maak mijn sets altijd af met push presses. Ik tel ze niet mee in mijn schrift, maar op die manier pak ik toch nog wat extra's mee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe meestal; nnnnnnnnnnggggggnnnnnnnn, nee. Rack!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Je pakt in ieder geval de eccentric mee dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik maak mijn sets altijd af met push presses. Ik tel ze niet mee in mijn schrift, maar op die manier pak ik toch nog wat extra's mee.![]()
als je pushpress omhoog gaat , gaat je stricte vrijwel ook altijd omhoog.
bij mij was dat wel het gevalBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Klopt, ik doe altijd gewoon laatste paar reps push press en dan zo langzaam mogelijk (4-5 sec lang) laten zakken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je pakt in ieder geval de eccentric mee dan.![]()
Ikdoe sinds een tijdje ook dumbbell en machine shoulder presses. Daarmee is m´n OHP in een week of 5 met 10 kilo omhoog gegaan naar 70 kilo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef dreamerbulk het volgende:
als je pushpress omhoog gaat , gaat je stricte vrijwel ook altijd omhoog.
bij mij was dat wel het geval![]()
Clean? Dan respect, dirty, dan easy.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
2500 kcal, 220 gram eiwit, 180 carb, 55 gram vet, in minder dan 10 minuten tijd in mijn maag .... sta op t punt om te kotsenBodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Gooi er anders een scheutje dreft bijquote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik besef me eigenlijk nu pas dat ik uit automatisme high bar squat met bijna ATG. Net in de gym een setje low bar geprobeerd, maar dat voelt heel vreemd om de bar zo laag op je rug te hebben liggen, alsof je continue bezig bent om hem niet ervan af te laten vallen.
Is het verschil qua gains te verwaarlozen, of zou ik toch moeten oefenen op low bar? Zit nu in de opbouwfase van SS op 65kg, en heb nog wel minimaal een kilo of 15-20 marge (op high bar dus).![]()
Ik ken geen clean of dirty... maar ik snap je punt welquote:suikers/fastfood etc ..
nee t was redelijk clean ... wat dat ook mag zijn
1300ml volle melk
225 gram havermout
200 gram whey
en nog scheutje olijfolie
in 1 grote monstershake kanBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
maakt niet uit welke je doet, zolang je maar squat en progressief overload. Je kan als je meer ervaren bent altijd nog overstappen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:14 schreef BigSmurf het volgende:
Ik besef me eigenlijk nu pas dat ik uit automatisme high bar squat met bijna ATG. Net in de gym een setje low bar geprobeerd, maar dat voelt heel vreemd om de bar zo laag op je rug te hebben liggen, alsof je continue bezig bent om hem niet ervan af te laten vallen.
Is het verschil qua gains te verwaarlozen, of zou ik toch moeten oefenen op low bar? Zit nu in de opbouwfase van SS op 65kg, en heb nog wel minimaal een kilo of 15-20 marge (op high bar dus).Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
^^
yes. Je lichaam weet niet wat voor oefening je aan het doen bent, net zoals het niet weet welke label op je whey staat of welke held je sportdrank in een reclame aanprijst.
Het lichaam reageert op steeds zwaardere prikkels (progressive overload) en groeit daardoor.Confidence through competence![]()
Dan John weet dat mooi te zeggen: don't forget its all about one thing; adaptation.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
^^
yes. Je lichaam weet niet wat voor oefening je aan het doen bent, net zoals het niet weet welke label op je whey staat of welke held je sportdrank in een reclame aanprijst.
Het lichaam reageert op steeds zwaardere prikkels (progressive overload) en groeit daardoor.![]()
^^ beide mooie waarheden op deze prachtige vrijdagavond.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Deze is echt baas haha. Kan die 200gram whey ook 200gram caseïne zijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik ken geen clean of dirty... maar ik snap je punt welsuikers/fastfood etc ..
nee t was redelijk clean ... wat dat ook mag zijn
1300ml volle melk
225 gram havermout
200 gram whey
en nog scheutje olijfolie
in 1 grote monstershake kan![]()
Jazekers!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:19 schreef Atemno het volgende:
[..]
Deze is echt baas haha. Kan die 200gram whey ook 200gram caseïne zijn?
ik ga zo weer zo'n behemoth shake nemenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Vanaf november eindigt mijn cut eindelijk en wil ik 4x per week gaan trainen (nu is het tijdelijk 3x), maar ik kan alleen op dinsdag, vrijdag, zaterdag en zondag naar de gym.
Het liefst train ik elke spiergroep 2x per week, dus dan zou ik op een UB/LB schema uitkomen denk ik. Heeft iemand een beter idee?![]()
![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Later jongens, iets meer dan twee maand gewoon compleet geen fuck eten en weinig tot niet trainen. The verdict? Weegschaal van 81 kg naar 70 kg morningweight. No joke. Vetpercentage gelijk gebleven. (10-11%)
Hoe snel gaat dit terugkomen?Met een surplus van 500 kcal ben ik tot mijn 30e nog bezig.
En ik ga nog wel op strandvakantie eind deze week.
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?![]()
dat wordt hard trainenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Later jongens, iets meer dan twee maand gewoon compleet geen fuck eten en weinig tot niet trainen. The verdict? Weegschaal van 81 kg naar 70 kg morningweight. No joke. Vetpercentage gelijk gebleven. (10-11%)
Hoe snel gaat dit terugkomen?Met een surplus van 500 kcal ben ik tot mijn 30e nog bezig.
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?![]()
Zonde man, zondequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Shit.
![]()
Ik heb er geen zin meer in momenteel maar dit slaat echt alles.quote:
Fucking Panda is ook allang uit de markt gehaald.![]()
![]()
haha, ecto alertquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?
Hoe vind je jezelf eruit zien in de spiegel?Confidence through competence![]()
I look like SHIT! Rondingen van schouders zijn zo goed als weg, waardoor armen (die nu te dun lijken voor de wijdte van rug) maar raar uit mijn lijf lijken te steken. Benen is weinig meer van over. Abs zijn wel te zien (het vet is er immers niet) maar staat totaal geen spanning op.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
haha, ecto alert
Hoe vind je jezelf eruit zien in de spiegel?
Voor de rest zie ik er heel 'flabby' en 'leeg' uit. Geen spanning, geen pump, geen solid/thick/tight, te weinig massa. Gewoon als een normaal iemand. Maar dan met een v-taper en pecs, die blijven dan weer wel.
Ik zou het alleen al terug moeten hebben omdat ik nu alles ben geworden wat ik niet wilde zijn.Hoeveel kcal surplus zou ik nu kunnen doen zonder echt weer chubby te worden? Muscle memory dit dat?
![]()
phil is toch wel wat droger jaquote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
GTFO kut ectoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
GTFO kut ectoZou niet eens zo'n gek idee zijn, thanks. Nu maar even wat in elkaar flansen. Sowieso overal olijfolie Mild doorheen, die shit proef je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man, ik acht dat ik spoken begon te zien en er weinig aan de hand was, en ik gewoon afgedaald was naar 75 kg ofzo.Maar holy shit.
Dit is toch wel weer andere koek.
![]()
500 Mg testoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I look like SHIT! Rondingen van schouders zijn zo goed als weg, waardoor armen (die nu te dun lijken voor de wijdte van rug) maar raar uit mijn lijf lijken te steken. Benen is weinig meer van over. Abs zijn wel te zien (het vet is er immers niet) maar staat totaal geen spanning op.
Voor de rest zie ik er heel 'flabby' en 'leeg' uit. Geen spanning, geen pump, geen solid/thick/tight, te weinig massa. Gewoon als een normaal iemand. Maar dan met een v-taper en pecs, die blijven dan weer wel.
Ik zou het alleen al terug moeten hebben omdat ik nu alles ben geworden wat ik niet wilde zijn.Hoeveel kcal surplus zou ik nu kunnen doen zonder echt weer chubby te worden? Muscle memory dit dat?
![]()
Opzich is het ook wel logisch (elke dag een tekort van 1000-1500), maar ik vraag me af waar die 10 kg dan in godsnaam uit bestaat. 10 kg aan vocht is bullshit en ik ben ook niet veel extra vet kwijt. (juist niet)
Ik dacht dat je niet zó snel spiermassa kon kwijtraken.![]()
ik ben nog nooit spiermassa kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:23 schreef Panzermaus het volgende:
Opzich is het ook wel logisch (elke dag een tekort van 1000-1500), maar ik vraag me af waar die 10 kg dan in godsnaam uit bestaat. 10 kg aan vocht is bullshit en ik ben ook niet veel extra vet kwijt. (juist niet)
Ik dacht dat je niet zó snel spiermassa kon kwijtraken.![]()
Haha, probeer dit dan maar eens. Andere verschijnselen zijn overigens lage bloeddruk (ik ging laatst bijna out, wist niet wat me gebeurde), snel buiten adem, lager libido, alles wat God verboden heeft. Mijn vriendin zei dat het waarschijnlijk aan een tekort aan cardio lag, maar ik heb deze uithongeringsfase echt onderschat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben nog nooit spiermassa kwijtgeraakt.
* Panzermaus gooit Engelse olijfolie uit april 2004 door volle melk en havermout![]()
Zo licht ben ik sinds 2011 niet meer geweest. Bizar gewoon zeg, laat je niet zo ver gaan jongens.quote:Ben benieuwd waar ik over een maand sta.
![]()
![]()
discipline kan je niet kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo licht ben ik sinds 2011 niet meer geweest. Bizar gewoon zeg, laat je niet zo ver gaan jongens.Ben benieuwd waar ik over een maand sta.
![]()
![]()
Zijn je lifts dan ook zwaar achteruit gegaan? Of heb je nog niet geprobeerd wat je nu kan pakken na die 2 maanden?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
True. Ik heb nu geen school of stage meer, of een uurbaan of wat dan ook, ik kan een beetje GTA V spelen, shit bouwen en geld verdienen vanaf mijn laptop. Hele ritme is weggevallen en de motivatie om te trainen ook, was hiervoor tevreden met mijn lichaam en vond het wel mooi geweest.quote:![]()
Daarna is het steeds meer terug gaan glijden en werd het meer een 'hm ik zie dat het minder wordt, meh', 'ontwijken van confrontatie' en minder zin om te trainen en 'laat het maar, nu andere dingen doen'.
Overigens blijft je omgeving altijd zeggen dat je er gewoon goed uit ziet. Tot mijn ouders vroegen of 'de sprinkhaan op zijn retour was' toen ik daar de laatste keer was. En ik op de weegschaal ging staan. En laatst bijna out ging. Dit is van de gekke, man.Hmm. Ik train misschien 20% van wat ik daarvoor deed. Deze week nog geen enkele keer geweest bijvoorbeeld, ik heb namelijk ook geen energie en tot voor nu ook geen motivatie meer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:54 schreef Beach het volgende:
Zijn je lifts dan ook zwaar achteruit gegaan? Of heb je nog niet geprobeerd wat je nu kan pakken na die 2 maanden?15 pullups lukte me vorige keer nog wel (was 20), maar dat is niet eens zwaar meer eigenlijk, ben daar zo aan gewend geraakt.
Voor de rest voelt alles een stuk zwaarder inderdaad, heb squats twee weken geleden 'nog' gedaan (![]()
!!) en dat was met 80 kg al uitdaging genoeg. (was een paar maand terug nog 130)
As we speak met mijn supportive fitnesschick allemaal eten en hoeveelheden opschrijven.Winterbulking til' summer.
![]()
We zijn bijna even zwaar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo licht ben ik sinds 2011 niet meer geweest. Bizar gewoon zeg, laat je niet zo ver gaan jongens.Ben benieuwd waar ik over een maand sta.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2013 15:18:14 ]![]()
Ik heb sinds kort koolzaadolie. Stuk lekkerder dan olijfolie (als je het zo inneemt) en laat niet zo'n vette filmlaag in je mond achter. 875 kcal per 100 gram.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou niet eens zo'n gek idee zijn, thanks. Nu maar even wat in elkaar flansen. Sowieso overal olijfolie Mild doorheen, die shit proef je niet.
Man man man, ik acht dat ik spoken begon te zien en er weinig aan de hand was, en ik gewoon afgedaald was naar 75 kg ofzo.Maar holy shit.
Dit is toch wel weer andere koek.
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:14 schreef Awesome_ het volgende:
UB/LB is een goed idee. Doe het zelf ook al een tijdje.Ok, bedankt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:25 schreef Snakey het volgende:
Ik heb geen beter idee. Ik denk dat UB/LB het meest aansluit bij je trainingstijden.Gebruik zelf MCT olie, bevalt goed. Macadamia olie (waar ik mee kook) heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat vond ik net zo vies om zo in te nemen als olijfolie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort koolzaadolie. Stuk lekkerder dan olijfolie (als je het zo inneemt) en laat niet zo'n vette filmlaag in je mond achter. 875 kcal per 100 gram.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?Haha, deze man is verliefd.
Dat je chick je niet rechtstreeks naar de gym schopt man, dat doet JB wel met mij als ik een dagje verzaak.
Deathlift or Die.![]()
Op zich kan de tijd dat het je gaat kosten om terug te komen best meevallen. Zelf heb ik dit jaar een pauze van 3 a 4 maanden moeten nemen, en met een klein kcal tekort (was aan het cutten, nu nog steeds) duurde het bijna 2 maanden voordat ik weer op mijn oude niveau zat (had ongeveer 50% van mijn kracht verloren). Zelf heb ik toen weinig gewicht verloren, bij jou zal het niet meer dan 5kg aan spiermassa zijn lijkt me. Wel jammer natuurlijk, maar niet iets waar je een jaar mee bezig zult zijn om terug te krijgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I look like SHIT! Rondingen van schouders zijn zo goed als weg, waardoor armen (die nu te dun lijken voor de wijdte van rug) maar raar uit mijn lijf lijken te steken. Benen is weinig meer van over. Abs zijn wel te zien (het vet is er immers niet) maar staat totaal geen spanning op.
![]()
gisteren na 7 weken eindelijk weer mijn 260kg deadlift gepakt, 265 schoot omhoog...stopte helaas net 3cm onder de lockout. soon!
Ben weer flink aan het focussen op de pulls, dus hoop dit jaar nog wel de 280 te halen!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef dreamerbulk het volgende:
gisteren na 7 weken eindelijk weer mijn 260kg deadlift gepakt, 265 schoot omhoog...stopte helaas net 3cm onder de lockout. soon!
Ben weer flink aan het focussen op de pulls, dus hoop dit jaar nog wel de 280 te halen!![]()
Als je het maar niet zo doet. Z'n rug.![]()
![]()
lolled, kan zijn onderrug niet zo goed zien... maar hij stort redelijk in ja haha heupen schieten te snel omhoog. geen hamstring spanningquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:33 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
zonde...want hij heeft wel snelheid en power... dat hitchen had ook niet gehoeven. Als hij zijn voeten iets naar buiten laat wijzen(plus smaller gaat staan) lost hij dat hitchen wss op aangezien er dan veel meer glute activatie isBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Gewoon doorgaan met bulken tot maart 2015 ofzo, lekker minimaal 1.5 jaar gainen. Cutten voor de zomerquote:Je bent toch geen beachboy?
Verder sterkte met het verlies. RIP Panzergains.![]()
Intense liefde voor het ijzer ontwikkelen en niet liften voor externe factoren .. dan zal er een permanente motivatie ontstaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met bulken tot maart 2015 ofzo, lekker minimaal 1.5 jaar gainen. Cutten voor de zomerJe bent toch geen beachboy?
Verder sterkte met het verlies. RIP Panzergains.
De barbell en ik zijn bloedbroeders.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het is een liefde voor het leven. Als je het voor andere redenen doet hou je het niet lang uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Intense liefde voor het ijzer ontwikkelen en niet liften voor externe factoren .. dan zal er een permanente motivatie ontstaan.
De barbell en ik zijn bloedbroeders.![]()
Ik ben een big ass voedingsschema aan het maken as we speak. Deze man komt er niet meer in voordat hij weer minimaal 4x per week naar de gym gaat en 3500+ kcal per dag weg werktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Haha, deze man is verliefd.
Dat je chick je niet rechtstreeks naar de gym schopt man, dat doet JB wel met mij als ik een dagje verzaak.![]()
![]()
dus jij bent de succubus die zijn gains heeft gestolen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben een big ass voedingsschema aan het maken as we speak. Deze man komt er niet meer in voordat hij weer minimaal 4x per week naar de gym gaat en 3500+ kcal per dag weg werktBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dus jij bent de succubus die zijn gains heeft gestolen?
Om me te verdedigen: mijn sportschoolprestaties zijn er ook niet beter op geworden sinds Mr. Maus in m'n leven isHoewel m'n streef wel dichterbij komt zo, met een lager vetpercentage
![]()
![]()
Zie mijn signature.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Intense liefde voor het ijzer ontwikkelen en niet liften voor externe factoren .. dan zal er een permanente motivatie ontstaan.
De barbell en ik zijn bloedbroeders.![]()
Zie mijn signature.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een liefde voor het leven. Als je het voor andere redenen doet hou je het niet lang uit.![]()
M.a.w.: schop elkaar naar de gym.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Om me te verdedigen: mijn sportschoolprestaties zijn er ook niet beter op geworden sinds Mr. Maus in m'n leven isHoewel m'n streef wel dichterbij komt zo, met een lager vetpercentage
Verder zijn vrouwen die zowel slim als sterk zijn per definitie![]()
![]()
Goed bezig. Respect.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef dreamerbulk het volgende:
Ben weer flink aan het focussen op de pulls, dus hoop dit jaar nog wel de 280 te halen!![]()
Uit pure nieuwsgierigheid: waar ligt die grens van sterk zijn dan? Ik ben bijv al heel trots als 1 pullup me luktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
M.a.w.: schop elkaar naar de gym.
Verder zijn vrouwen die zowel slim als sterk zijn per definitie![]()
![]()
![]()
2x bw squatquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid: waar ligt die grens van sterk zijn dan? Ik ben bijv al heel trots als 1 pullup me lukt![]()
3x bw dl
1.5x bw ohpfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dat laatste gaat m niet worden denk ikquote:Bij de eerste twee was ik heel dichtbij, tot relatieshizzle
Maar nu gaan we samen weer beesten, dus wie weet kunnen we hier binnenkort leuke progressverhalen houden
![]()
![]()
Pull-ups zijn kut om te doen. Verder doet in de meeste gyms alleen het prachtwijkvolk pull-ups. Ik vind iets van 5x70kg squat wel een redelijke grens voor een vrouw. Overigens heb ik ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid: waar ligt die grens van sterk zijn dan? Ik ben bijv al heel trots als 1 pullup me lukt![]()
![]()
Ah nice. Dat vind ik zelf ook wel een mooi streven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pull-ups zijn kut om te doen. Verder doet in de meeste gyms alleen het prachtwijkvolk pull-ups. Ik vind iets van 5x70kg squat wel een redelijke grens voor een vrouw. Overigens heb ik ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte.![]()
![]()
That's right. Feed 'm. Inject zijn glute als het moet. 70kg heb ik sinds mijn 12de niet meer gewogen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben een big ass voedingsschema aan het maken as we speak. Deze man komt er niet meer in voordat hij weer minimaal 4x per week naar de gym gaat en 3500+ kcal per dag weg werktDeathlift or Die.![]()
Dude, JB heeft vandaag 8*70 gesquat. Niets geen grens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pull-ups zijn kut om te doen. Verder doet in de meeste gyms alleen het prachtwijkvolk pull-ups. Ik vind iets van 5x70kg squat wel een redelijke grens voor een vrouw. Overigens heb ik ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte.Deathlift or Die.![]()
Yeah als arts in opleiding heb ik toch wel een lichte morele struggle bij hem roids inspuiten. Laatst nog een gozer bij het plastisch chirurgie spreekuur die na 1(!) kuur een tiet van hier tot Tokyo gekregen had. En nou weet ik dat dat extremen zijn, maar tochquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
That's right. Feed 'm. Inject zijn glute als het moet. 70kg heb ik sinds mijn 12de niet meer gewogen!
Ik forcefeed hem wel gewoon en dreig met couchduty als hij niet gaat buffen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah als arts in opleiding heb ik toch wel een lichte morele struggle bij hem roids inspuiten. Laatst nog een gozer bij het plastisch chirurgie spreekuur die na 1(!) kuur een tiet van hier tot Tokyo gekregen had. En nou weet ik dat dat extremen zijn, maar toch
Ik forcefeed hem wel gewoon en dreig met couchduty als hij niet gaat buffen.
Brotip voor vavond; 0.75 kg Angus Burgers met zijn tweetjes. Dat is liefde
Deathlift or Die.![]()
Dat doet me er aan denken, het is gewoon ook onze anniversary vanavondquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brotip voor vavond; 0.75 kg Angus Burgers met zijn tweetjes. Dat is liefdeThanks, zal er wat mee doen
![]()
![]()
hoe lang hebben jullie al?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken, het is gewoon ook onze anniversary vanavondThanks, zal er wat mee doen
![]()
Wat een butt-app. Kun je niet gewoon je streefgewicht instellen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Congratulations mensen.
Het ding had gewoon grafmuziek moeten gaan spelen.![]()
Bro: lezen: een vrouw die >= 5x70kg squat kwalificeert zich als "sterk", IMHO.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude, JB heeft vandaag 8*70 gesquat. Niets geen grens.![]()
Foto's?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
Panzer is net zoals al die wijven die 20 kilo aankomen als ze een man aan de haak hebben geslagen![]()
![]()
hahah iddquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
Panzer is net zoals al die wijven die 20 kilo aankomen als ze een man aan de haak hebben geslagen![]()
Of zoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:33 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Serieus, mijn rug breekt al als ik er naar kijk."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Daar zit een pijnlijke kern van waarheid in. Mijn vriendin doet ook mee aan die trend: ze is langzaam maar zeker haar strakke aziatische lijfje aan het verkloten met donuts en chocola. Gelukkig pleeg ik op tijd interventie en is ze afgelopen zondag met me het squatrack in gegaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
Panzer is net zoals al die wijven die 20 kilo aankomen als ze een man aan de haak hebben geslagen"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
mirin dying cat formquote:Op zondag 6 oktober 2013 06:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of zo
Serieus, mijn rug breekt al als ik er naar kijk.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
yeah, die bitches moeten in check worden gehouden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 06:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar zit een pijnlijke kern van waarheid in. Mijn vriendin doet ook mee aan die trend: ze is langzaam maar zeker haar strakke aziatische lijfje aan het verkloten met donuts en chocola. Gelukkig pleeg ik op tijd interventie en is ze afgelopen zondag met me het squatrack in gegaan.![]()
Er is niks beters dan de filmpjes van Diesel Weasel als je even het gevoel hebt dat je beter op je form moet lettenquote:Op zondag 6 oktober 2013 06:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of zo
Serieus, mijn rug breekt al als ik er naar kijk.
Die startpositie alleen al![]()
![]()
Diesel Weasel is altijd gegarandeerd genieten whahahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef seto het volgende:
[..]
Er is niks beters dan de filmpjes van Diesel Weasel als je even het gevoel hebt dat je beter op je form moet letten
Die startpositie alleen alBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
![]()
inb4 john98 "cant believe i got this up... going to do some tests to see why my muscle fibers are so strong and im all natural... thats the greatest thing.. going to the track now to have a picnic and eat more soy and butter and wedding soup with a dash of candy"
[ Bericht 19% gewijzigd door dreamerbulk op 06-10-2013 18:21:34 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nog zo'n kotsende kat met diarree form.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef seto het volgende:
[..]
Er is niks beters dan de filmpjes van Diesel Weasel als je even het gevoel hebt dat je beter op je form moet letten
Die startpositie alleen al![]()
![]()
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.![]()
Delts/upper pecs/Absquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.![]()
De stapediusquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Zie TTquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Curlbrah op 06-10-2013 23:18:07 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
De Musculus bulbospongiosusquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Zijn hier nog mensen die op DBB posten?
Ik lees elke dag het AAS gedeelte als ik even wil lachen, wat een debielen zitten daar![]()
![]()
nee, ik word sacho als ik zie wat voor een klootjes volk er wat wel niet in spuit achter elkaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef Maoist het volgende:
Zijn hier nog mensen die op DBB posten?
Ik lees elke dag het AAS gedeelte als ik even wil lachen, wat een debielen zitten daar
Sowiezo als je op DBB een pic post, krijg je 10 leuke/motiverende reacties, en 1 reactie van een undercouver juice head van 19 die dan ff moet zeggen dat je nog maar door moet bulken![]()
![]()
Om zichzelf beter te voelen denk.
Zal nog wel eens een keer een pic update doen, maar kom d'r nauwelijks meer lol. Laatste inlog was met dat super topic van Strtsoldaat
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 07-10-2013 07:52:15 ]![]()
Godverdomme, vreten jij en pompen met die handel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in momenteel maar dit slaat echt alles.
Fucking Panda is ook allang uit de markt gehaald.
Of moet ik soms persoonlijk naar Groningen komen om je die gym in te slaan?
Edit:
Jongens, Groningen was het toch? Ik stap nu in m'n Kever, ben d'r over 6 uur.
Maak foto's nu, en bedenk als je weer een gym dipje hebt dat je het nooit meer zo ver laat komen dude.
Je bent zo weer de oude als je d'r vol voor gaat.
Gewoon een goeie eet en train routine voor jezelf krijgen weer
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 07-10-2013 09:46:21 ]![]()
Delts groeien bij mij juist super makkelijk (dat wil zeggen, ik kill ze compleet 2x per week, rondom, in een bulk, no mercy)quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Beetje spelen met je rep range misschien? Drop setje dumbel overhead press is ook goddelijk soms![]()
En jezelf gewoon verplichten om elke week een nieuw record te zetten. Is het niet een rep extra, dan wel 2kg te zwaar en je setje dan maar falen op 3 reps. En iemand d'r achter laten staan die je alleen heel licht pushed onder je ellebogen bij je fail reps. En dan nog ff 2 of 3x met hulp. Je moet die delts zo zuur maken dat je je fles water niet meer aan je mond kan zetten (srs) en dat je niet meer weet hoe je het hebt de rest v.d. training![]()
![]()
Calfs idd. groeien heel moeilijk. Al heb ik m'n form daarop onlangs verbeterd. Doe altijd met legg press m'n calfs, en dan kun je makkelijk volle stack 15x of zo doen. Maar wat je moet doen is als je op je tenen staat zeg maar, 5 tot 10 seconden vast houden tot het zuur wordt. En dan op die manier je reps maken. Dan kun je niet meer lopen na afloop.
En er zit een verschil tussen je knieeen opslot en dan calfs, of je knieen net unlocked zeg maar.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 07-10-2013 08:33:13 ]![]()
lolquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tussenwervelschijven vliegen je om de oren met die form![]()
![]()
Idioot is dat he, dat je dan net niet kan locken terwijl de hele beweging daarvoor 100x zwaarder was kwa inspanningquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef dreamerbulk het volgende:
gisteren na 7 weken eindelijk weer mijn 260kg deadlift gepakt, 265 schoot omhoog...stopte helaas net 3cm onder de lockout.
Sta je te shaken met die bar in je handen als een 55 jarige alcoholist die z'n eerste wijntje nog niet gehad heeft lol
bar die aan de uiteinden op en neer zwiebert.
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 07-10-2013 08:18:11 ]![]()
Mooiste zijn die mensen van 19 die 74kg en 173cm lang zijn en elk weekend aan de xtc en drank zitten en dan ook nog willen kurenquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, ik word sacho als ik zie wat voor een klootjes volk er wat wel niet in spuit achter elkaar.
Sowiezo als je op DBB een pic post, krijg je 10 leuke/motiverende reacties, en 1 reactie van een undercouver juice head van 19 die dan ff moet zeggen dat je nog maar door moet bulken![]()
![]()
Om zichzelf beter te voelen denk.
Zal nog wel eens een keer een pic update doen, maar kom d'r nauwelijks meer lol. Laatste inlog was met dat super topic van Strtsoldaat![]()
![]()
![]()
ja,quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:06 schreef Maoist het volgende:
[..]
Mooiste zijn die mensen van 19 die 74kg en 173cm lang zijn en elk weekend aan de xtc en drank zitten en dan ook nog willen kuren
ik zal eens zoeken, maar er is een dik 34 pagina vol topic van een dude van 70kg die continue juiced. Ene na de andere verklaard hem voor gek. Ene idiote kuur na de andere.
vraag me af of die nog leeft nu
maar het erge is dat mensen het nog met "trots" en "haha" schrijven en doen ook
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 07-10-2013 08:35:51 ]![]()
BRB 1 uur powernap na de workout
-
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7785291
Kan iemand aub deze voor mij krijgen?
Ik heb hem al eens eerder gepost, niemand kon mij helpen..
Waarom werkt het wel als Diabox het doet?
Fokken op school is risky business...![]()
Na een zware workout heb ik de volgende dag/2 dagen erna bijna altijd flinke spierpijn in het betreffende lichaamsdeel, behalve bij delts eigenlijk. Alleen traps en rear delts voel ik echt goed de volgende dag, front delts en side delts amper, terwijl m'n delts gewoon goed groeien, vind ik. Zal dit persoonsgebonden zijn?quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Delts groeien bij mij juist super makkelijk (dat wil zeggen, ik kill ze compleet 2x per week, rondom, in een bulk, no mercy)![]()
Beetje spelen met je rep range misschien? Drop setje dumbel overhead press is ook goddelijk soms![]()
En jezelf gewoon verplichten om elke week een nieuw record te zetten. Is het niet een rep extra, dan wel 2kg te zwaar en je setje dan maar falen op 3 reps. En iemand d'r achter laten staan die je alleen heel licht pushed onder je ellebogen bij je fail reps. En dan nog ff 2 of 3x met hulp. Je moet die delts zo zuur maken dat je je fles water niet meer aan je mond kan zetten (srs) en dat je niet meer weet hoe je het hebt de rest v.d. training![]()
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
ik denk dat als je in bepaalde delen van je lichaam een betere doorbloeding hebt dan een ander persoon dat dat wel uit kan maken in de hoeveelheid/gevoeligheid voor spierpijn op een bepaalde plek ja. melkzuren worden dan beter of minder goed afgevoerd...quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Na een zware workout heb ik de volgende dag/2 dagen erna bijna altijd flinke spierpijn in het betreffende lichaamsdeel, behalve bij delts eigenlijk. Alleen traps en rear delts voel ik echt goed de volgende dag, front delts en side delts amper, terwijl m'n delts gewoon goed groeien, vind ik. Zal dit persoonsgebonden zijn?![]()
Ik krijg ook bijna geen spierpijn in m'n schouders. Ik doe nu 1x per week machine shoulder press als assist waarbij ik niet zwaarder ga dan een kilo of 40 - 50 x 12 reps. Na 3 setjes heb ik dan ook dat ik m'n fles even niet meer naar m'n mond krijg.![]()
lol. heerlijk he.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:07 schreef Snakey het volgende:
Ik krijg ook bijna geen spierpijn in m'n schouders. Ik doe nu 1x per week machine shoulder press als assist waarbij ik niet zwaarder ga dan een kilo of 40 - 50 x 12 reps. Na 3 setjes heb ik dan ook dat ik m'n fles even niet meer naar m'n mond krijg.
Dat je van gekkigheid niet weet welke houding je aan moet nemen. Armen ergens op legggen en naar beneden hangen.
Of op je hurken (diepe doorgezakte squat ontspannen) gaan zitten en je schouders naar voren over je knieeen laten hangen en je handen ontspannen op de grond. Dan gaat er meer bloed naar boven![]()
Ik leg m'n handen altijd op de preacher curl of de bar op de BP, dan ontspannen m'n schouders een beetje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. heerlijk he.
Dat je van gekkigheid niet weet welke houding je aan moet nemen. Armen ergens op legggen en naar beneden hangen.
Of op je hurken (diepe doorgezakte squat ontspannen) gaan zitten en je schouders naar voren over je knieeen laten hangen en je handen ontspannen op de grond. Dan gaat er meer bloed naar boven![]()
![]()
Shit man, hoe heb je het zo ver kunnen laten komen? Als ik het goed heb ben/was jij een grote inspiratie voor velen in dit topic. Had je gewoon geen motivatie meer? Echt zonde man! Maar komt wel weer terugquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Mooi topic op DBB weer:quote:Hallo dbb
Ja sorry dat ik weer een topic open maar moet dit even kwijt.
Zit nu in week 5 van mijn test e kuur 500 mg ew en als ik ejaculeer komt er bijna tot geen sperma. Mijn testo gehalte is super hoog komt dit doordat mijn testikels plat liggen want ze zijn ook enorm klein geworden.
Ik ben van plan om vanaf maandag hcg te gebruiken tot einde van me kuur (500 iu 2 keer per week dus totaal 1000iu) zou dit mijn spermaproductie weer verhogen?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
D'r zijn wel wat afgelegen lokalen te vinden hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:mijn vriendin speelt graag met mijn ballen en die zijn nu zo klein als een pindanootje. Maandag knallen met hcg dan maar 2 shots ma en do en hopen dat ze weer groeien
-
Daar heb ik nu last van, net borst triceps schouders gehad, ben even een kwartiertje op m'n bed gaan liggen, niet omdat ik zo moe ben of voor een powernap, maar om m'n schouders een beetje rust te kunnen gevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. heerlijk he.
![]()
Ik ken ook zo'n gozer. Zichzelf helemaal de tering in gekuurd met test, dbol en clen en nooit een PCT gedaan. En nu maar klagen dat 'ie niet kan slapen, kleine ballen heeft, impotent is, geen libido heeft en z'n gains kwijt is. Idioot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zulke verdienen toch gewoon een spuitje![]()
Squirrel nuts"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
of een pct daar wat aan verandert zou hebben weet ik niet, je herstelt alleen "sneller" en met minder kans op tieten, maar uiteindelijk is het o.a. gewoon je eigen test stil leggen wat verneukeratief is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n gozer. Zichzelf helemaal de tering in gekuurd met test, dbol en clen en nooit een PCT gedaan. En nu maar klagen dat 'ie niet kan slapen, kleine ballen heeft, impotent is, geen libido heeft en z'n gains kwijt is. Idioot.
Ken d'r ook 1 (indirect dan) die op z'n 30e niet meer kan krikken omdat i totaal niet meer omhoog komt van het juicegebruik in het verleden.![]()
![]()
fantastisch lichaam heb je dan![]()
![]()
Met juiste PCT overkomt je dat niet hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
of een pct daar wat aan verandert zou hebben weet ik niet, je herstelt alleen "sneller" en met minder kans op tieten, maar uiteindelijk is het o.a. gewoon je eigen test stil leggen wat verneukeratief is.
Ken d'r ook 1 (indirect dan) die op z'n 30e niet meer kan krikken omdat i totaal niet meer omhoog komt van het juicegebruik in het verleden.![]()
![]()
fantastisch lichaam heb je dan![]()
Het zijn niet de melkzuren (lactaat) die voor spierpijn zorgen. De schuldige zijn H+ ionen die de PH waardes doet stijgen met acute spierpijn als gevolg. Lactaat zorgt voor afvoer van deze H+ ionen welke bijproduct zijn van de ATP-ase. Het zorgt dus voor het minder worden van spierpijn. DOMS is weer een ander verhaal waar nog veel discussie over is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik denk dat als je in bepaalde delen van je lichaam een betere doorbloeding hebt dan een ander persoon dat dat wel uit kan maken in de hoeveelheid/gevoeligheid voor spierpijn op een bepaalde plek ja. melkzuren worden dan beter of minder goed afgevoerd...
Oefeningen met een eccentrische beweging zoals squats en bench press, zorgen voor veel DOMS. Dit komt doordat de spier moet contraheren en ondertussen stretchen. Oefeningen zonder deze eccentrische beweging hebben (bijna) geen spierpijn als gevolg. Fietsen is hier een voorbeeld van. Elke beweging vraagt om een concentrische beweging(verkorting van de spier) en nergens moet hij kracht zetten onder rek.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dit. Zover ik weet is een combo van HCG, Clomid en Nolva genoeg om vrijwel alle problemen tegen te gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Met juiste PCT overkomt je dat niet hoor."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
ok dit kan ik wel begrijpen, weer wat geleerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het zijn niet de melkzuren (lactaat) die voor spierpijn zorgen. De schuldige zijn H+ ionen die de PH waardes doet stijgen met acute spierpijn als gevolg. Lactaat zorgt voor afvoer van deze H+ ionen welke bijproduct zijn van de ATP-ase.![]()
Maargoed, dit gaat dus alleen maar over de verzuring die je voelt op het moment aan het eind van je setje... (athans, dat ervaar ik/wordt gezien als de directe vorm van spierpijn toch?)![]()
Jup voor directe spierpijn tijdens een setje wat de meeste verzuren noemen. DOMS wordt beschouwd als een ontstekingseffect. Vandaar dat behandeling van een ontsteking ook werkt voor spierpijn (Hitte, kou, compressie etc.)quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ok dit kan ik wel begrijpen, weer wat geleerd![]()
Maargoed, dit gaat dus alleen maar over de verzuring die je voelt op het moment aan het eind van je setje... (athans, dat ervaar ik/wordt gezien als de directe vorm van spierpijn toch?)Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
whaha ja mooi beschreven lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Idioot is dat he, dat je dan net niet kan locken terwijl de hele beweging daarvoor 100x zwaarder was kwa inspanning
Sta je te shaken met die bar in je handen als een 55 jarige alcoholist die z'n eerste wijntje nog niet gehad heeft lol
bar die aan de uiteinden op en neer zwiebert.![]()
heb gisteren maar meteen zware glute bridges gedaan voor de lockout power, ook handig voor in de slaapkamer.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Kan er niet bij. Misschien bij de centrale bibliotheek van je hoge school beschikbaar?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Fokken op school is risky business...Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whaha ja mooi beschreven lol
heb gisteren maar meteen zware glute bridges gedaan voor de lockout power, ook handig voor in de slaapkamer.
ik zie in eens een hond voor me die een bitch gepulseerd staat aan te duwen van achter
vanuit de heupen![]()
whahaha ja, mijn laatste set deed ik met 150kg ... dat is een beste bitch lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zie in eens een hond voor me die een bitch gepulseerd staat aan te duwen van achter
vanuit de heupenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
die ga ik ook eens doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whahaha ja, mijn laatste set deed ik met 150kg ... dat is een beste bitch lol
ff kijken hoe ze reageren hier in de gym. Ziet er vrij doable uit i.i.g.
Met yoga doen we de bodyweight versie wel zeg maar. Nog nooit loaded gedaan...![]()
is zeker doable, shit deed alleen beetje pijn aan mijn heupbotten/bekkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die ga ik ook eens doen.
ff kijken hoe ze reageren hier in de gym. Ziet er vrij doable uit i.i.g.
Met yoga doen we de bodyweight versie wel zeg maar. Nog nooit loaded gedaan...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Jij was toch moderator op DBB of iets dergelijks?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Met juiste PCT overkomt je dat niet hoor.
Hoe hou je het uit?![]()
![]()
Heb je een DM gestuurd met linkquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee, nooit geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Maoist het volgende:
[..]
Jij was toch moderator op DBB of iets dergelijks?
Hoe hou je het uit?
Ik ga gewoon geen discussies meer aan.![]()
Nee dat was Mr.J ofzo toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Maoist het volgende:
[..]
Jij was toch moderator op DBB of iets dergelijks?
Hoe hou je het uit?![]()
Voel jij je daar niet een beetje als gehandicaptebegeleider? Zodra je daar iets wetenschappelijks aanhaalt zijn ze het spoor al bijsterquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest.
Ik ga gewoon geen discussies meer aan.![]()
tranen over mn wangenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:12 schreef Maoist het volgende:
[..]
Voel jij je daar niet een beetje als gehandicaptebegeleider? Zodra je daar iets wetenschappelijks aanhaalt zijn ze het spoor al bijster
Behulpzaam als een waterkraan.
Soms. Men ziet daar i.h.a. nog geen contradictie in een en dezelfde zin, dus is vaak moeilijk discussiëren. Desalniettemin, er zitten wat slimme gasten tussen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:12 schreef Maoist het volgende:
[..]
Voel jij je daar niet een beetje als gehandicaptebegeleider? Zodra je daar iets wetenschappelijks aanhaalt zijn ze het spoor al bijster![]()
Zeg, prutser: ik heb CY niet, maar op basis van wat ze hier post zie ik een intelligente, assertieve vrouw die geen moeite heeft met je BB-hobbylevensstijl: doe verdomme eens wat meer moeite voor haar!!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Shit.
Jij bent wel mijn favo user op DBB. #beetjehomoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest.
Ik ga gewoon geen discussies meer aan.Deathlift or Die.![]()
Moeite doen voor een vrouwOf nog erger: jezelf veranderen voor een vrouw en je laten kneden tot de ideale vriend/echtgenoot
![]()
![]()
Been there done thatquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Moeite doen voor een vrouwOf nog erger: jezelf veranderen voor een vrouw en je laten kneden tot de ideale vriend/echtgenoot
![]()
![]()
Haha samequote:Maarja fouten maken is menselijk en daar kun je alleen maar van leren.
#spreukvooropeentegeltje![]()
Zo bar slecht dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeg, prutser: ik heb CY niet, maar op basis van wat ze hier post zie ik een intelligente, assertieve vrouw die geen moeite heeft met je BB-hobbylevensstijl: doe verdomme eens wat meer moeite voor haar!!!Je neemt je zelfaangemeten papa rol hier op fok iets te serieus nu.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
die chick van de befaamde badkamerpic?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha sameMaarja fouten maken is menselijk en daar kun je alleen maar van leren.
#spreukvooropeentegeltjeDeathlift or Die.![]()
Haha ja. Het kneden viel wel mee, maar wel meer moeite voor gedaan dan ik eigenlijk zou moeten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die chick van de befaamde badkamerpic?![]()
Zouden NSAIDs ook werken? Zou mooi zijn als je zware benen DOMS hebt. Ibuprofennetje en je kan weer normaal lopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jup voor directe spierpijn tijdens een setje wat de meeste verzuren noemen. DOMS wordt beschouwd als een ontstekingseffect. Vandaar dat behandeling van een ontsteking ook werkt voor spierpijn (Hitte, kou, compressie etc.)
-
Even mierenneuken: H+ verlaagt toch juist de PH?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het zijn niet de melkzuren (lactaat) die voor spierpijn zorgen. De schuldige zijn H+ ionen die de PH waardes doet stijgen met acute spierpijn als gevolg. Lactaat zorgt voor afvoer van deze H+ ionen welke bijproduct zijn van de ATP-ase. Het zorgt dus voor het minder worden van spierpijn. DOMS is weer een ander verhaal waar nog veel discussie over is.
Oefeningen met een eccentrische beweging zoals squats en bench press, zorgen voor veel DOMS. Dit komt doordat de spier moet contraheren en ondertussen stretchen. Oefeningen zonder deze eccentrische beweging hebben (bijna) geen spierpijn als gevolg. Fietsen is hier een voorbeeld van. Elke beweging vraagt om een concentrische beweging(verkorting van de spier) en nergens moet hij kracht zetten onder rek."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Klopt, foutje van mijn kant een zuur is altijd lager in PH. Zat op mobiel uit te typen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Even mierenneuken: H+ verlaagt toch juist de PH?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Het komt overeen met het ontstekingsproces en NSAIDS helpen inderdaad lichtelijk, maar er zijn studies die aantonen dat het herstel slechter verloopt en bij veel/frequent gebruiken kan het zelf leiden tot leverschade. Maar een positief effect van NSAIDS is er niet echt voor DOMS, wel mogelijke complicaties.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zouden NSAIDs ook werken? Zou mooi zijn als je zware benen DOMS hebt. Ibuprofennetje en je kan weer normaal lopen
De DOMS overleef je ook wel zonder ibuprofen, tenzij je zo heftig zijn dat je raar loopt. Alleen gaat er dan wat verkeerd in je programmering. Bijvoorbeeld te fanatiek beginnen na een stop van een paar maanden. Je zenuwstelsel is dan nog altijd efficiënt genoeg om zware gewichten te tillen (onderdeel van 'muscle memory'), maar je spieren zijn niet voorbereid op deze lading.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hahahaha.quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Godverdomme, vreten jij en pompen met die handel.
Of moet ik soms persoonlijk naar Groningen komen om je die gym in te slaan?
Edit:
Jongens, Groningen was het toch? Ik stap nu in m'n Kever, ben d'r over 6 uur.
Maak foto's nu, en bedenk als je weer een gym dipje hebt dat je het nooit meer zo ver laat komen dude.
Je bent zo weer de oude als je d'r vol voor gaat.
Gewoon een goeie eet en train routine voor jezelf krijgen weer![]()
![]()
Amsterdam tegenwoordig. Maar thanks man, dit is inderdaad een no-no op dit moment. Moet niet meer zo.
Het ging vrij snel eigenlijk, daar schrik ik ook van. Een paar maand terug zat ik al op een punt waarop ik het zelf gewoon goed vond, en het meer in stand hield omdat het gewoon slecht voelde om terug te laten vallen. Bovendien was maintainen gewoon goed te doen, omdat ik destijds stage liep en gewoon altijd vaste prik eten ging klaarmaken voor ik weg ging en dat over de hele dag opeten etc.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:12 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Shit man, hoe heb je het zo ver kunnen laten komen? Als ik het goed heb ben/was jij een grote inspiratie voor velen in dit topic. Had je gewoon geen motivatie meer? Echt zonde man! Maar komt wel weer terug.
![]()
Na mijn stage was het einde zoek.Geen ritme meer (want geen school), ik was al teruggevallen en had geen zin om dat nog weer in te lopen (voor wie? voor mezelf niet in ieder geval), en die 'mate van terugval' (lees: verloren gains) is alleen nog maar meer geworden. Vanaf een gegeven moment werd het verschil voor mijn gevoel te groot om me nog te motiveren om het weer op te pakken.
Vanaf dat punt was het aantrekkelijker om de boel te boel te laten, ervoor kiezen dat dat het verleden was en gewoon tijd te steken in andere dingen waar ik minstens zoveel voldoening uit haalde.Het laten hangen had immers ook geen consequenties, ik was nog steeds tevreden met mezelf, had op die manier meer tijd over, hoefde niet al dat eten te smeren en te verstouwen, en zelfs mijn vriendin vond het allemaal prima dat het nu minder was. (en vond het zelfs mooier, dem pecs
)
Ik kan me gewoon bar slecht inzetten voor doelen waar ik niet 100% voor wil gaan. Vanaf het punt dat ik dacht 'nu hoef ik mezelf niet meer te overtreffen' is de klad er in gekomen, en zodra de terugval te groot werd heb ik de hele hobby en levensstijl achter me gelaten en ben ik tijd in andere dingen gaan steken. Ik was er immers niet meer 100% mee bezig en dan deed ik het liever niet.Perfectionisme, alles-of-niets, dit dat. Ik ga niet graag voor 70% resultaat, dan steek ik liever 130% in iets anders. Vandaar dat ik dan ook een uitstekende kandidaat ben voor een toekomstige burnout.
100% op dit gebied kon me gewoon niet meer boeien, en de gedachte van de achterstand in lopen was ook alles behalve aantrekkelijk.
ANYWAY, ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het toch wel weer erg mis en dat ik het weer op ga pakken, maar alleen met de instelling dat ik mezelf weer ga overtreffen.Thanks voor je erkenning en heads up brah. Ik ga ook weer bezig nu. Maar laat duidelijk zijn dat het niet is puur om haar te pleasen ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeg, prutser: ik heb CY niet, maar op basis van wat ze hier post zie ik een intelligente, assertieve vrouw die geen moeite heeft met je BB-hobbylevensstijl: doe verdomme eens wat meer moeite voor haar!!!![]()
Het kan haar eigenlijk ook gestolen worden, mits ik maar niet chubby word of gewoon geen conditie meer heb. Liften voor chicks is nooit viable geweest, je moet het doel voor jezelf kunnen rechtvaardigen en daar ontbrak het de afgelopen tijd aan.
Minus avondeten en broodbeleg. Multivitamine erbij, later creatine. Drie liter kraanwater bovenop bovenstaande. (6 flesjes) Ik weet zeker dat ik hier heel snel mijn energie weer mee terugheb.Driedaagse split, 15 minuten crosstrainer na elke workout en 1x per week hardlopen.
Eigenlijk is het (in ieder geval voor mij) een cirkel. Zonder genoeg te eten heb ik gewoon niet de energie om serieus te trainen. En zonder serieus te trainen krijg ik gewoon niet meer het hongergevoel dat ik nodig had om te blijven eten, ik kon weer gemakkelijk een dag zonder hongergevoel. Bovendien voelt serieus eten ook als onzin wanneer je toch niet traint. En andersom.ANYWAY. GO OG GO.
[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 07-10-2013 15:58:57 ]![]()
Succes gogogoquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Amsterdam tegenwoordig. Maar thanks man, dit is inderdaad een no-no op dit moment. Moet niet meer zo.
[..]
Het ging vrij snel eigenlijk, daar schrik ik ook van. Een paar maand terug zat ik al op een punt waarop ik het zelf gewoon goed vond, en het meer in stand hield omdat het gewoon slecht voelde om terug te laten vallen. Bovendien was maintainen gewoon goed te doen, omdat ik destijds stage liep en gewoon altijd vaste prik eten ging klaarmaken voor ik weg ging en dat over de hele dag opeten etc.![]()
Na mijn stage was het einde zoek.Geen ritme meer (want geen school), ik was al teruggevallen en had geen zin om dat nog weer in te lopen (voor wie? voor mezelf niet in ieder geval), en die 'mate van terugval' (lees: verloren gains) is alleen nog maar meer geworden. Vanaf een gegeven moment werd het verschil voor mijn gevoel te groot om me nog te motiveren om het weer op te pakken.
Vanaf dat punt was het aantrekkelijker om de boel te boel te laten, ervoor kiezen dat dat het verleden was en gewoon tijd te steken in andere dingen waar ik minstens zoveel voldoening uit haalde.Het laten hangen had immers ook geen consequenties, ik was nog steeds tevreden met mezelf, had op die manier meer tijd over, hoefde niet al dat eten te smeren en te verstouwen, en zelfs mijn vriendin vond het allemaal prima dat het nu minder was. (en vond het zelfs mooier, dem pecs
)
Ik kan me gewoon bar slecht inzetten voor doelen waar ik niet 100% voor wil gaan. Vanaf het punt dat ik dacht 'nu hoef ik mezelf niet meer te overtreffen' is de klad er in gekomen, en zodra de terugval te groot werd heb ik de hele hobby en levensstijl achter me gelaten en ben ik tijd in andere dingen gaan steken. Ik was er immers niet meer 100% mee bezig en dan deed ik het liever niet.Perfectionisme, alles-of-niets, dit dat. Ik ga niet graag voor 70% resultaat, dan steek ik liever 130% in iets anders. Vandaar dat ik dan ook een uitstekende kandidaat ben voor een toekomstige burnout.
100% op dit gebied kon me gewoon niet meer boeien, en de gedachte van de achterstand in lopen was ook alles behalve aantrekkelijk.
ANYWAY, ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het toch wel weer erg mis en dat ik het weer op ga pakken, maar alleen met de instelling dat ik mezelf weer ga overtreffen.
[..]
Thanks voor je erkenning en heads up brah. Ik ga ook weer bezig nu. Maar laat duidelijk zijn dat het niet is puur om haar te pleasen ofzo.![]()
Het kan haar eigenlijk ook gestolen worden, mits ik maar niet chubby word of gewoon geen conditie meer heb. Liften voor chicks is nooit viable geweest, je moet het doel voor jezelf kunnen rechtvaardigen en daar ontbrak het de afgelopen tijd aan.
[ afbeelding ]
Minus avondeten en broodbeleg. Multivitamine erbij, later creatine. Drie liter kraanwater bovenop bovenstaande. (6 flesjes) Ik weet zeker dat ik hier heel snel mijn energie weer mee terugheb.Driedaagse split, 15 minuten crosstrainer na elke workout en 1x per week hardlopen.
Eigenlijk is het (in ieder geval voor mij) een cirkel. Zonder genoeg te eten heb ik gewoon niet de energie om serieus te trainen. En zonder serieus te trainen krijg ik gewoon niet meer het hongergevoel dat ik nodig had om te blijven eten, ik kon weer gemakkelijk een dag zonder hongergevoel. Bovendien voelt serieus eten ook als onzin wanneer je toch niet traint. En andersom.ANYWAY. GO OG GO.
Deathlift or Die.![]()
oh yeahquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
ANYWAY, ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het toch wel weer erg mis en dat ik het weer op ga pakken, maar alleen met de instelling dat ik mezelf weer ga overtreffen.
[..]
[ [url=http://cl.ly![]()
![]()
lolz
Iedereen heeft wel eens een tijdje dat het wat minder is kwa energie en zo, maar gewoon goed blijven eten scheelt een hoop. Ook om uit zo'n dalletje te komen. Als dat er gewoon in zit (niet voor een paar weken maar voor maanden/ jaren) dan weet je gewoon niet anders meer. Dan gaat het vanzelf goed, en kost het tracen je 30 seconden per dag...
![]()
![]()
Lekkere training gehad zojuist. Met DL bijna op me niveau van voor de zomer.
Ik denk trouwens dat mijn motivatieprobleem kwam doordat het contstant druk is in onze gym. Vrij weinig zin altijd daardoor.![]()
Goedenavond lifting bro's,
Lang geleden dat ik hier heb gepost, met de progressie gaat het goed.
Ondertussen zijn dit mijn 1 rep stats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ging ik deadliften en een superbrede neger kwam naar mij toe om te vragen waarom ik zo zwaar ga. Hijzelf gaat nooit zo zwaar als ik maar is toch stukken breder, daarbij zei hij ook nog dat hij altijd is verteld dat met deze oefeningen zo zwaar gaan slecht voor de gewrichten is.
Mijn uitzicht hierop is dat ik zo sterk en fit mogelijk wil worden, zou ik eigenlijk lichter moeten gaan tillen om mijn gewrichten niet te verneuken? Hebben jullie jezelf restricties opgelegd bij bepaalde oefeningen?![]()
Hoeveel DL je?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:11 schreef XSbig het volgende:
Lekkere training gehad zojuist. Met DL bijna op me niveau van voor de zomer.
Ik denk trouwens dat mijn motivatieprobleem kwam doordat het contstant druk is in onze gym. Vrij weinig zin altijd daardoor.![]()
45 kg maar hahaquote:
Maargoed voor iemand van 1,84m, 63kg(?, twee weken geleden gewogen) is het nog wel redelijk denk ik.![]()
Kablam dat is gudverdumme licht, hoe lang train je al en wat is je schema?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef XSbig het volgende:
[..]
45 kg maar haha
Maargoed voor iemand van 1,84m, 63kg(?, twee weken geleden gewogen) is het nog wel redelijk denk ik.![]()
Sinds afgelopen november bijna een jaar dus. Woog toen 53 kg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kablam dat is gudverdumme licht, hoe lang train je al en wat is je schema?
Wel paar periodes tussendoor niet getrained enz.
Schema is;
Ma; borst en rug
Wo; armen
Vr; benen en schouders
Tijdje SS gedaan maar vond het op een of andere manier geen fijn schema![]()
En je deadlift is nu nog maar 45 KG? Deadlift bedoel je toch? Waarom overigens de keuze om borst/rug op 1 dag te doen en biceps/triceps op 1 dag?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef XSbig het volgende:
[..]
Sinds afgelopen november bijna een jaar dus. Woog toen 53 kg.
Wel paar periodes tussendoor niet getrained enz.
Schema is;
Ma; borst en rug
Wo; armen
Vr; benen en schouders
Tijdje SS gedaan maar vond het op een of andere manier geen fijn schema![]()
Ja. Ik DP ook maar 32 kg ofzo..quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En je deadlift is nu nog maar 45 KG? Deadlift bedoel je toch? Waarom overigens de keuze om borst/rug op 1 dag te doen en biceps/triceps op 1 dag?
Achja alles op zn tijd.
En een vriend can me haf een artikel waarin Arnold het uitlegde waarom je armen beter apart kon doen. Zal het weer eens opzoeken.![]()
Ja de 1 zal sneller progressie maken dan de ander, maar ik zit zelf binnen 5 maanden op 140KG DL. Ik kan me niet voorstellen dat je zo langzaam gains maakt, hoe zit het met je voeding?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ja. Ik DP ook maar 32 kg ofzo..
Achja alles op zn tijd.
En een vriend can me haf een artikel waarin Arnold het uitlegde waarom je armen beter apart kon doen. Zal het weer eens opzoeken.
edit: das 1RM 140KG trouwens, ik doe 3x5x110.![]()
Wel raar dat je aprox. 10kg aankomt, maar je dl nog 45kg is. Je zou verwachten met 10kg bw toename ruim boven dit gewicht zou moeten kunnen. Zie je wel goede progressie in de spiegel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ja. Ik DP ook maar 32 kg ofzo..
Achja alles op zn tijd.
En een vriend can me haf een artikel waarin Arnold het uitlegde waarom je armen beter apart kon doen. Zal het weer eens opzoeken.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Gebruik geen voedingsschema, ik ken mezelf dit gaat totaal niet werken. Ik eet, tel me kcals en als ik niet boven onderhoud zit eet ik wat meer. Ectolife.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja de 1 zal sneller progressie maken dan de ander, maar ik zit zelf binnen 5 maanden op 140KG DL. Ik kan me niet voorstellen dat je zo langzaam gains maakt, hoe zit het met je voeding?
edit: das 1RM 140KG trouwens, ik doe 3x5x110.
En tja genen he. Achja hard work beats talent op de lange termijn zullen we maar zeggen.![]()
Ja. Krijg er zelfs commentaar op dat je het eindelijk een beetje begint te zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wel raar dat je aprox. 10kg aankomt, maar je dl nog 45kg is. Je zou verwachten met 10kg bw toename ruim boven dit gewicht zou moeten kunnen. Zie je wel goede progressie in de spiegel?![]()
Oké dat is iig mooiquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:34 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ja. Krijg er zelfs commentaar op dat je het eindelijk een beetje begint te zien..
Heb je wel eens iemand naar je form laten kijken?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik gebruik ook geen voedingsschema, maar zorg dat ik gewoon rond de 3500 kcals zit en voldoende eiwitten binnen krijg, werkt prima. Maar zo weinig progressie? Ik weet niet of je dat (alleen) op genen kan gooien hoor..quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Gebruik geen voedingsschema, ik ken mezelf dit gaat totaal niet werken. Ik eet, tel me kcals en als ik niet boven onderhoud zit eet ik wat meer. Ectolife.
En tja genen he. Achja hard work beats talent op de lange termijn zullen we maar zeggen.![]()
Ja een vriend van me. Is zelf ook pas begonnen met DL. Zei dat het 'gewoongoed was'.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oké dat is iig mooi.
Heb je wel eens iemand naar je form laten kijken?
Voorderest DL er niemand en ik hoorde net de instructeur zeggen dat je met squatten je knieen niet voorbij je tenen mogen komen...![]()
Mijn vader werkt al 30 jaar in de bouw, nogsteeds niet super breed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen voedingsschema, maar zorg dat ik gewoon rond de 3500 kcals zit en voldoende eiwitten binnen krijg, werkt prima. Maar zo weinig progressie? Ik weet niet of je dat (alleen) op genen kan gooien hoor..![]()
je bedoelt 45kg per kant met deadliften?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:37 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ja een vriend van me. Is zelf ook pas begonnen met DL. Zei dat het 'gewoongoed was'.
Voorderest DL er niemand en ik hoorde net de instructeur zeggen dat je met squatten je knieen niet voorbij je tenen mogen komen...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef SunTzu het volgende:
Goedenavond lifting bro's,
Lang geleden dat ik hier heb gepost, met de progressie gaat het goed.
Ondertussen zijn dit mijn 1 rep stats:Nette stats! Nee niet jezef beperken, altijd vooruit blijven gaan. Je kan eventueel je knieeen en ellebogen beschermen met wraps voor bij squatten en deadliften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ging ik deadliften en een superbrede neger kwam naar mij toe om te vragen waarom ik zo zwaar ga. Hijzelf gaat nooit zo zwaar als ik maar is toch stukken breder, daarbij zei hij ook nog dat hij altijd is verteld dat met deze oefeningen zo zwaar gaan slecht voor de gewrichten is.
Mijn uitzicht hierop is dat ik zo sterk en fit mogelijk wil worden, zou ik eigenlijk lichter moeten gaan tillen om mijn gewrichten niet te verneuken? Hebben jullie jezelf restricties opgelegd bij bepaalde oefeningen?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Na 5 maanden al 110 zitten met deadlift best netjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja de 1 zal sneller progressie maken dan de ander, maar ik zit zelf binnen 5 maanden op 140KG DL. Ik kan me niet voorstellen dat je zo langzaam gains maakt, hoe zit het met je voeding?
edit: das 1RM 140KG trouwens, ik doe 3x5x110.
Ik train nu ook al 5 maanden en zit nog op 80-85 ongeveer, ging niet echt hoger omdat mijn vorm er onder begon te lijden maar ik weet nu wat ik fout deed, dus volgende keer zou ik hoger moeten kunne. Squat wel 90.![]()
Heb laatst nog straps en een riem gekocht voor het deadliften, verder geen lichamelijke klachten dus kan nog wel verder. Vraag me alleen af op langer termijn of het wel verstandig is. Stel je hebt je volledig natuurlijke lichamelijke potentie bereikt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nette stats! Nee niet jezef beperken, altijd vooruit blijven gaan. Je kan eventueel je knieeen en ellebogen beschermen met wraps voor bij squatten en deadliften.![]()
Volgens mij is een riem niet per definitie aan te raden, is volgens mij in het vorige deeltje e.e.a. over gezegd n.a.v. een vraag van mijquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb laatst nog straps en een riem gekocht voor het deadliften, verder geen lichamelijke klachten dus kan nog wel verder. Vraag me alleen af op langer termijn of het wel verstandig is. Stel je hebt je volledig natuurlijke lichamelijke potentie bereikt.![]()
En je volledig natuurlijke lichamelijke potentie merk je wel als je niet meer omhoog gaat in gewichten oftewel een plateau bereikt waar je niet meer natty doorheen kan komen?! Ik zeg dit wel zonder al te veel wetenschappelijke kennis btw.![]()
Een riem gebruik ik eigenlijk alleen wanneer ik ga maxen, de sets ervoor doe ik nog zonder dus mijn lichaam moet zich sowieso versterken omdat ik nog in gewicht omhoog ga.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volgens mij is een riem niet per definitie aan te raden, is volgens mij in het vorige deeltje e.e.a. over gezegd n.a.v. een vraag van mij![]()
En je volledig natuurlijke lichamelijke potentie merk je wel als je niet meer omhoog gaat in gewichten oftewel een plateau bereikt waar je niet meer natty doorheen kan komen?! Ik zeg dit wel zonder al te veel wetenschappelijke kennis btw.![]()
![]()
Ik heb 3 maanden SL gedaan en m'n DL ging inderdaad idioot hard omhoog altijd, in tegenstelling tot bijvoorbeeld m'n OHP, ik doe nu 3x8x30kg. M'n squat blijft haken op 70kg, maar dat heeft meer met de bar placement te maken dan met m'n benen volgens mijquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Na 5 maanden al 110 zitten met deadlift best netjes.
Ik train nu ook al 5 maanden en zit nog op 80-85 ongeveer, ging niet echt hoger omdat mijn vorm er onder begon te lijden maar ik weet nu wat ik fout deed, dus volgende keer zou ik hoger moeten kunne. Squat wel 90.![]()
![]()
Geen 1 "top" sport is op langere termijn geheel gezond voor het lichaam. Maar powerliften bijv kan je lichaam ook versterken voor de oudere dag... mits je het goed doet lol. Maar feitelijk gezien zal je op je 70ste wel last hebben van je gewrichten als je je hele leven zwaar squat en deadlift ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb laatst nog straps en een riem gekocht voor het deadliften, verder geen lichamelijke klachten dus kan nog wel verder. Vraag me alleen af op langer termijn of het wel verstandig is. Stel je hebt je volledig natuurlijke lichamelijke potentie bereikt.
Je natuurlijke lichamelijk potentie haal je niet, op een gegeven moment gaat progressief overloaden niet meer.. en zal het lichaam soms wel een jaar doen over een 5kg pr op bijvoorbeeld de deadlift of squat... dan duurt het zo lang dat je de ouderdomsverschijnselen zoals testosteron tekort in de weg gaan liggen voor vooruitgang.... we worden te snel oud om onze natuurlijke potentie volledig te kunnen benutten.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Vandaag 1x90 OHP gedaan. Was daarna wel helemaal duizelig en kapot.
Over een paar maanden OHP ik net zoveel als ik bench (100)(190 @ 95kg @ 11%)
Krijg ook last van mijn schouder als ik zwaar bench terwijl ik daar normaal nooit last van heb. Snap niet wat ik fout doe. Misschien is borst aantikken toch niet zo goed met mijn lengte![]()
Misschien beter het bij 90 graden en niet dieper te houden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef Maoist het volgende:
Krijg ook last van mijn schouder als ik zwaar bench terwijl ik daar normaal nooit last van heb. Snap niet wat ik fout doe. Misschien is borst aantikken toch niet zo goed met mijn lengte
In verband met je aanhechtingen en rotator cuff.![]()
sterke press hoor, doe je dit staand en zonder heup/legdrive ? Beginpunt vanaf je borst?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef Maoist het volgende:
Krijg ook last van mijn schouder als ik zwaar bench terwijl ik daar normaal nooit last van heb. Snap niet wat ik fout doe. Misschien is borst aantikken toch niet zo goed met mijn lengte
Er klopt iets niet want je bench zou sterker moeten zijn, lengte is geen excuus voor geen volle rom.. ik ben 193cm en heb geen moeite mijn borst aan te raken met bench. Leer je ellebogen te tucken , en probeer een smallere grip.
Je bench vorm is gewoon slecht, feit. anders zou die verhouding met je OHP niet zo slecht zijn, plus dat je last van je schouder krijgt betekent dat je vorm gewoon compleet verneukt is. 90kg stricte ohp en een 100kg bench is een verhouding die ik echt nog nooit ergens heb gezien of gelezen.
90kg stricte ohp (zeker met jouw lichaams gewicht komt al in de buurt van mini elite).Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hm, mijn military press zit op 3x5x35, deed vandaag 3x6x35 maar kreeg die laatste rep er niet uitgeperst.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden SL gedaan en m'n DL ging inderdaad idioot hard omhoog altijd, in tegenstelling tot bijvoorbeeld m'n OHP, ik doe nu 3x8x30kg. M'n squat blijft haken op 70kg, maar dat heeft meer met de bar placement te maken dan met m'n benen volgens mij![]()
Zijn m'n slechte schoudergenen vast en zeker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hm, mijn military press zit op 3x5x35, deed vandaag 3x6x35 maar kreeg die laatste rep er niet uitgeperst.![]()
Ik ben wel pas/al 24, zie de Hodgetwins en Frank Yang nu pas ongeveer op hun top zitten nu ze rond de 30 jaar zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Geen 1 "top" sport is op langere termijn geheel gezond voor het lichaam. Maar powerliften bijv kan je lichaam ook versterken voor de oudere dag... mits je het goed doet lol. Maar feitelijk gezien zal je op je 70ste wel last hebben van je gewrichten als je je hele leven zwaar squat en deadlift ja.
Je natuurlijke lichamelijk potentie haal je niet, op een gegeven moment gaat progressief overloaden niet meer.. en zal het lichaam soms wel een jaar doen over een 5kg pr op bijvoorbeeld de deadlift of squat... dan duurt het zo lang dat je de ouderdomsverschijnselen zoals testosteron tekort in de weg gaan liggen voor vooruitgang.... we worden te snel oud om onze natuurlijke potentie volledig te kunnen benutten.Wel benieuwd naar de komende 6 jaar, hoe ver het kan gaan.
![]()
Ja ik clean het gewicht van de grond, leg het stil op mijn borst en druk het dan uit zonder gebruik van benen. Heb ook genetisch grote schouders.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sterke press hoor, doe je dit staand en zonder heup/legdrive ? Beginpunt vanaf je borst?
Er klopt iets niet want je bench zou sterker moeten zijn, lengte is geen excuus voor geen volle rom.. ik ben 193cm en heb geen moeite mijn borst aan te raken met bench. Leer je ellebogen te tucken , en probeer een smallere grip.
Je bench vorm is gewoon slecht, feit. anders zou die verhouding met je OHP niet zo slecht zijn, plus dat je last van je schouder krijgt betekent dat je vorm gewoon compleet verneukt is.
En ik ben meerdere malen geformcheckt door powerlifters die zelf 180+ drukken en die zagen niks bijzonders.
Ik wil een keer Clean and Jerk doen maar dat is echt lastig in mijn gym![]()
![]()
Hoe bedoel je precies "top" ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben wel pas/al 24, zie de Hodgetwins en Frank Yang nu pas ongeveer op hun top zitten nu ze rond de 30 jaar zitten.Wel benieuwd naar de komende 6 jaar, hoe ver het kan gaan.
Hodgetwins als in fysieke? . Ook hun kunnen nog massa winnen
Frank yang als in kracht? Die kan nog veel sterker worden en nog meer massa bouwen
Het zal steeds langzamer gaan maar tot je 40ste kan je echt nog massa gains maken, na je 40ste kan je zelfs nog krachtgains maken.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je bench form, kan je keer filmpje maken, kan ik je misschien nog tips geven!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ja ik clean het gewicht van de grond, leg het stil op mijn borst en druk het dan uit zonder gebruik van benen. Heb ook genetisch grote schouders.
En ik ben meerdere malen geformcheckt door powerlifters die zelf 180+ drukken en die zagen niks bijzonders.
Ik wil een keer Clean and Jerk doen maar dat is echt lastig in mijn gymBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hodgetwins zijn nog nooit zo sterk geweest als nu, evenals Frank Yang met de deadlift en squat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies "top" ?
Frank yang als in kracht? Die kan nog veel sterker worden en nog meer massa bouwen![]()
Als mijn test plat gaat ga ik gewoon aan de TRTquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies "top" ?
Frank yang als in kracht? Die kan nog veel sterker worden en nog meer massa bouwen
Het zal steeds langzamer gaan maar tot je 40ste kan je echt nog massa gains maken, na je 40ste kan je zelfs nog krachtgains maken.
Is goed, bedanktquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je bench form, kan je keer filmpje maken, kan ik je misschien nog tips geven!![]()
wat doen hodgetwins voor compounds buiten de bench om ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Hodgetwins zijn nog nooit zo sterk geweest als nu, evenals Frank Yang met de deadlift en squat.
Wat doet frank yang nou dan? Want ik zag hem jaren geleden al in de 405/500 zitten. Vind t altijd irritant dat hij de gewichten nummers er nooit bij zet in zijn filmpjes.
Maar iig, je kan niet zeggen op iemand op zijn top zit lol. Powerlifters blijven verbeteren totdat het lichaam afbreekt. Frank yang heeft mutanten genetics, die kan nog veel meer aan hahaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Frank Yang zegt dat zijn boxjumps achteruit zijn gegaan maar qua deadlift en squat is hij vooruit gegaan exacte stats weet ik zo niet. Hodgetwins doen geen deadlift of squats meer vanwege onderrug problemen wat ook mede aanleiding was voor mijn vraag of ik mijzelf restricties op zou moeten leggen. Zij trainen uiteraard nog wel rug en benen maar op machines en met dumbells.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat doen hodgetwins voor compounds buiten de bench om ?
Wat doet frank yang nou dan? Want ik zag hem jaren geleden al in de 405/500 zitten![]()
Mits je met goede vorm traint zal je geen onderrug problemen ondervinden met squats en deadlifts. Of jij jezelf restricties moet opleggen is aan jezelf... voel jij jezelf comfortabel bij het zwaar deadliften en squatten? Zo ja... waarom ermee stoppen? Het zijn 2 oefeningen die al decennia worden gedaan en altijd geprezen zijn. Uiteraard zullen er altijd blessures ontstaan bij sommige mensen, maar dat gebeurt ook bij benchpress, cleans of zelfs preacher curls(biceps afscheuren etc), calfs raises(achillespees afscheuren).quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Frank Yang zegt dat zijn boxjumps achteruit zijn gegaan maar qua deadlift en squat is hij vooruit gegaan exacte stats weet ik zo niet. Hodgetwins doen geen deadlift of squats meer vanwege onderrug problemen wat ook mede aanleiding was voor mijn vraag of ik mijzelf restricties op zou moeten leggen. Zij trainen uiteraard nog wel rug en benen maar op machines en met dumbells.
Zodra je wel problemen ondervind moet je naar je vorm kijken en beslissen of je er mee door wilt gaan of niet.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Bedankt voor je post.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Mits je met goede vorm traint zal je geen onderrug problemen ondervinden met squats en deadlifts. Of jij jezelf restricties moet opleggen is aan jezelf... voel jij jezelf comfortabel bij het zwaar deadliften en squatten? Zo ja... waarom ermee stoppen? Het zijn 2 oefeningen die al decennia worden gedaan en altijd geprezen zijn. Uiteraard zullen er altijd blessures ontstaan bij sommige mensen, maar dat gebeurt ook bij benchpress, cleans of zelfs preacher curls(biceps afscheuren etc), calfs raises(achillespees afscheuren).
Zodra je wel problemen ondervind moet je naar je vorm kijken en beslissen of je er mee door wilt gaan of niet.
Ik voel me er super goed bij en heb tot nu toe nog geen aanleiding gehad om te stoppen. Heb ondertussen toch maar even gegoogled naar artikelen over het verband tussen krachttraining en slechte gewrichten en daar stond dat er geen verband tussen is en dat de slechte gewrichten van sommige mensen zelfs beter werden na training.
http://www.fitness-scienc(...)chade-aan-gewrichten![]()
No problemo!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Bedankt voor je post.
Ik voel me er super goed bij en heb tot nu toe nog geen aanleiding gehad om te stoppen. Heb ondertussen toch maar even gegoogled naar artikelen over het verband tussen krachttraining en slechte gewrichten en daar stond dat er geen verband tussen is en dat de slechte gewrichten van sommige mensen zelfs beter werden na training.
http://www.fitness-scienc(...)chade-aan-gewrichten
Ja precies, waarschijnlijk is een onderrug die 200kg kan deadliften in betere staat dan een rug die niets deadlift en die het grootste gedeelte van de dag in een stoel/op een bank zit
Squatten kan inderdaad ook bepaalde knieproblemen oplossen.
Nogmaals, goeie stats!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hoe kan je met calf raises achillespees afscheuren?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef dreamerbulk het volgende:
ezelf... voel jij jezelf comfortabel bij het zwaar deadliften en squatten? Zo ja... waarom ermee stoppen? Het zijn 2 oefeningen die al decennia worden gedaan en altijd geprezen zijn. Uiteraard zullen er altijd blessures ontstaan bij sommige mensen, maar dat gebeurt ook bij benchpress, cleans of zelfs preacher curls(biceps afscheuren etc), calfs raises(achillespees afscheuren).![]()
![]()
*Kuch*quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef dreamerbulk het volgende:
Het zal steeds langzamer gaan maar tot je 40ste kan je echt nog massa gains maken, na je 40ste kan je zelfs nog krachtgains maken.
Net een nieuw kostuum gekocht waarbij ze het jasje voor me hebben moeten bestellen omdat Boss niet zoveel maakt in mijn maat. Maat.![]()
![]()
Rippetoe zegt dat hij MOET blijven deadliften, als hij dat niet doet krijgt hij last van zijn rug.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Frank Yang zegt dat zijn boxjumps achteruit zijn gegaan maar qua deadlift en squat is hij vooruit gegaan exacte stats weet ik zo niet. Hodgetwins doen geen deadlift of squats meer vanwege onderrug problemen wat ook mede aanleiding was voor mijn vraag of ik mijzelf restricties op zou moeten leggen. Zij trainen uiteraard nog wel rug en benen maar op machines en met dumbells.![]()
Als er al een zwak plekje in je pees zit, zal je met hele zware calves raises het risico op afscheuren vergroten. Calf raises worden vaak ook gedaan met een belachelijk zwaar gewicht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:34 schreef Maoist het volgende:
[..]
Hoe kan je met calf raises achillespees afscheuren?
Het gebeurt niet zo vaak als biceps/hamstring/pec afscheuren maar het gebeurt toch wel soms.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heerlijk gevoel is dat!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
*Kuch*
Net een nieuw kostuum gekocht waarbij ze het jasje voor me hebben moeten bestellen omdat Boss niet zoveel maakt in mijn maat. Maat.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik zie sommige mensen echt belachelijk diep gaan. Die stretch geeft je pezen een goeie opdonder volgens mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als er al een zwak plekje in je pees zit, zal je met hele zware calves raises het risico op afscheuren vergroten. Calf raises worden vaak ook gedaan met een belachelijk zwaar gewicht.
Het gebeurt niet zo vaak als biceps/hamstring/pec afscheuren maar het gebeurt toch wel soms.![]()
Ja ook dat inderdaad, gingen ze met squats maar zo diepquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie sommige mensen echt belachelijk diep gaan. Die stretch geeft je pezen een goeie opdonder volgens mij.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Mja, ja. Dat wel. Het is allemaal nogal gedoe. Ik heb ook een wetsuit besteld voor het duiken in NZ. Er is er geen die me past.quote:![]()
Edit: en ik moet broek en jasje apart kopen. Een broek bij hetzelfde jasje gaat niet, dan is de broek veels te groot. Dus dat limiteert je enorm in de keuze.
Als m'n schouders en borst passen dan sluit het niet aan om m'n armen en benen. Als het om m'n armen en benen goed aansluit blijft het 20 cm open staan op m'n rug.![]()
![]()
Heb ze zelden gedaan en mijn kuiten zijn echt gigantisch, vind het ook een vreselijk saaie oefening net als die machines die de binnenkant en buitenkant van je benen trainen die vooral vrouwen gebruikenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als er al een zwak plekje in je pees zit, zal je met hele zware calves raises het risico op afscheuren vergroten. Calf raises worden vaak ook gedaan met een belachelijk zwaar gewicht.
Het gebeurt niet zo vaak als biceps/hamstring/pec afscheuren maar het gebeurt toch wel soms.![]()
hahaa, het is geven en nemen in het leven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, ja. Dat wel. Het is allemaal nogal gedoe. Ik heb ook een wetsuit besteld voor het duiken in NZ. Er is er geen die me past.![]()
Edit: en ik moet broek en jasje apart kopen. Een broek bij hetzelfde jasje gaat niet, dan is de broek veels te groot. Dus dat limiteert je enorm in de keuze.
Als m'n schouders en borst passen dan sluit het niet aan om m'n armen en benen. Als het om m'n armen en benen goed aansluit blijft het 20 cm open staan op m'n rug.
Broeken kopen met smalle pijp die ook nog eens goed zitten rond mijn glutes met 72cm bovenbenen zijn best lastig te vinden bij de standaard jeans winkels. Ben benieuwd hoe het gaat als ik de 80 raakBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik heb mijn kuiten heel veel getraind, echt heel veel.. groeien ... ho maar... echt minimale groei.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:45 schreef Maoist het volgende:
[..]
Heb ze zelden gedaan en mijn kuiten zijn echt gigantisch, vind het ook een vreselijk saaie oefening net als die machines die de binnenkant en buitenkant van je benen trainen die vooral vrouwen gebruikenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Volgens mij de meest genetische spier die er is, terwijl je er weinig aan hebt. De beste atleten in de wereld hebben relatief dunne kuiten (Cristiano Ronaldo en Usain Bolt bijvoorbeeld)quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik heb mijn kuiten heel veel getraind, echt heel veel.. groeien ... ho maar... echt minimale groei.![]()
Klopt, ze zijn ook niet echt mini .. maar in vergelijking met mijn enorme bovenbenen lijken ze nog veel kleiner.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef Maoist het volgende:
[..]
Volgens mij de meest genetische spier die er is, terwijl je er weinig aan hebt. De beste atleten in de wereld hebben relatief dunne kuiten (Cristiano Ronaldo bijvoorbeeld)
Zwaar genetisch.. maatje van me heeft echt enorme kuiten zonder ze uberhaupt te trainen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Maar, wat ik met bovenstaande wilde zeggen is dat je na je 40ste nog prima massa gains kan maken. Ik ben nu bijna 48 en de afgelopen 2 jaar heb ik 3x nieuwe shirts moeten kopen omdat ik weer een maat omhoog ben gegaan. En langzamer dan een 20er of 30er ga ik ook niet. Het is dus niet waar dat je na je 40ste geen massa meer zou kunnen bouwen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef dreamerbulk het volgende:
Kracht gains precies hetzelfde. Als ik om me heen kijk naar jongere mensen lig ik absoluut niet achter, het tegendeel zelfs vaak. Ik ben wel altijd flink, en redelijk sterk geweest dus in die zin prijs ik mezelf gelukkig. Maar dat wijd ik vooral aan het feit dat ik bijna heel m'n leven wel iets aan sport gedaan heb.
Dus jongelui, dat is in ieder geval 1 ding minder om je druk over te maken.![]()
![]()
Indd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef Maoist het volgende:
[..]
Volgens mij de meest genetische spier die er is, terwijl je er weinig aan hebt. De beste atleten in de wereld hebben relatief dunne kuiten (Cristiano Ronaldo en Usain Bolt bijvoorbeeld)
Links hier Shawn Kemp, één van de hardste dunkers in de NBA ooit maar had toch super smalle kuiten![]()
![]()
Klopt, die tot 40 was ook maar gewoon een ruim getal, gainen kan nog tot ver erna zolang je maar blijft eten en trainen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:29 schreef Snakey het volgende:
Dus jongelui, dat is in ieder geval 1 ding minder om je druk over te maken.
wel respect hoor!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Een riem is aan te raden wanneer je een zware 1-3RM probeert waardoor je buik/rug musculatuur ergens tegen aan kan duwen. Dit zorgt voor een stabielere core omdat deze steviger is aangespannen. Minder correctie/stabilisatie zal zorgen voor een efficiëntere uitvoering en meer gewicht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volgens mij is een riem niet per definitie aan te raden, is volgens mij in het vorige deeltje e.e.a. over gezegd n.a.v. een vraag van mij![]()
En je volledig natuurlijke lichamelijke potentie merk je wel als je niet meer omhoog gaat in gewichten oftewel een plateau bereikt waar je niet meer natty doorheen kan komen?! Ik zeg dit wel zonder al te veel wetenschappelijke kennis btw.
Wanneer je geen relatief zware gewichten pakt is het ook niet nodig, omdat de musculatuur sterk genoeg is.Gewichtheffen (met name onder begeleiding) heeft de laagste blessure incidentie. Een voetballer heeft de hoogste kans op blessures en klachten. Dus voor je oude dag kan je beter gewichtheffen dan welke sport dan ook, omdat het minder blessuregevoelig is. daarnaast is het op iedereen aan te passen. Een stang of dumbbell is per kilo(of zelfs minder) te verzwaren en kan zo aansluiten op een individu. Tijdens contactsporten is dit niet te berekenen en in te schatten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb laatst nog straps en een riem gekocht voor het deadliften, verder geen lichamelijke klachten dus kan nog wel verder. Vraag me alleen af op langer termijn of het wel verstandig is. Stel je hebt je volledig natuurlijke lichamelijke potentie bereikt.Rond je 30ste zit je testosteron nog op hoog niveau. Elk jaar hierna zal het met ~1-2% zakken. Is niet echt drastisch, maar je zal het in verloop van de decennia steeds beter merken. Andere waardes zullen ook verslechteren rond de 30-50, blijven trainen zal dit enigszins tegenwerken. Zou zonde zijn om te denken; "Ach, ik ben tevreden en doe het wat rustiger aan (Ja jij panzer!).quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben wel pas/al 24, zie de Hodgetwins en Frank Yang nu pas ongeveer op hun top zitten nu ze rond de 30 jaar zitten.Wel benieuwd naar de komende 6 jaar, hoe ver het kan gaan.
Deze blessures komen weinig voor, alleen bij de elite zie je dit echt gebeuren. Waar de spier zo sterk is dat hij sterker is dan het bot en een stuk hiervan los trekt. Zoals al eerder vermeld; Gewichtheffen heeft de minste kans op blessures. Om de 100 werk uren zijn er ong 6 blessures bij voetballers en slechts ~0,0012 bij gewichtheffen. En volleybal zelfs 0,0004.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Mits je met goede vorm traint zal je geen onderrug problemen ondervinden met squats en deadlifts. Of jij jezelf restricties moet opleggen is aan jezelf... voel jij jezelf comfortabel bij het zwaar deadliften en squatten? Zo ja... waarom ermee stoppen? Het zijn 2 oefeningen die al decennia worden gedaan en altijd geprezen zijn. Uiteraard zullen er altijd blessures ontstaan bij sommige mensen, maar dat gebeurt ook bij benchpress, cleans of zelfs preacher curls(biceps afscheuren etc), calfs raises(achillespees afscheuren).
Zodra je wel problemen ondervind moet je naar je vorm kijken en beslissen of je er mee door wilt gaan of niet.Atrose heb je al op je 30ste maakt niet uit wie /wat hij doet/ genetisch bevoordeeld of wat dan ook. Bewegen helpt op oudere leeftijd juist de toevoer van voedingstoffen en het behouden van kapsel. Maakt dan niet heel veel uit in wat voor vorm, maar als krachttraining jou plezier brengt hoef je in ieder geval geen zorgen te maken of gewrichtsproblemen. Eerder wanneer je veelzijdig repetitieve bewegingen maakt zoals hardlopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Bedankt voor je post.
http://www.fitness-scienc(...)chade-aan-gewrichtenEr zijn een aantal plekken waar de achillespees of triceps surea(gastrocnemius en soleus) afscheuren. Dit is aan de onderzijde of bij de spier/pees overgang of aan de bovenkant.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:34 schreef Maoist het volgende:
[..]
Hoe kan je met calf raises achillespees afscheuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebeurt vaak bij excentrische bewegingen en bi-articulaire gewrichten(over 2 gewrichten, de kuiten lopen over de enkel en knie).Wanneer je net begint is er veel ruimte voor verbetering. Dat heb jij dus ook gemerkt en er zal nog genoeg ruimte zijn voor verbetering.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maar, wat ik met bovenstaande wilde zeggen is dat je na je 40ste nog prima massa gains kan maken. Ik ben nu bijna 48 en de afgelopen 2 jaar heb ik 3x nieuwe shirts moeten kopen omdat ik weer een maat omhoog ben gegaan. En langzamer dan een 20er of 30er ga ik ook niet. Het is dus niet waar dat je na je 40ste geen massa meer zou kunnen bouwen.
Kracht gains precies hetzelfde. Als ik om me heen kijk naar jongere mensen lig ik absoluut niet achter, het tegendeel zelfs vaak. Ik ben wel altijd flink, en redelijk sterk geweest dus in die zin prijs ik mezelf gelukkig. Maar dat wijd ik vooral aan het feit dat ik bijna heel m'n leven wel iets aan sport gedaan heb.
Dus jongelui, dat is in ieder geval 1 ding minder om je druk over te maken.Gelukkig maar, anders zou iedereen na zijn 40ste achter de geraniums gaan zitten.
#CarbonC modeOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik noem mezelf niet echt een beginner. Lang verhaal, zo´n 25 jaar langquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef Verbosity het volgende:
Wanneer je net begint is er veel ruimte voor verbetering. Dat heb jij dus ook gemerkt en er zal nog genoeg ruimte zijn voor verbetering.Gelukkig maar, anders zou iedereen na zijn 40ste achter de geraniums gaan zitten.
#CarbonC modeMaar (notendopje) voor deze twee jaar heb ik drie jaar achter elkaar getraind en werd ik behoorlijk groot. Ik bleef echter op een bepaald niveau hangen omdat vooral m´n voeding niet op orde was, en ik drie lang hetzelfde schema bleef doen.
Nu heb ik m´n voeding veel beter op orde, en train ik veel slimmer. Dus inderdaad, in het eerste jaar dat ik weer begon kwamen de gains vrij makkelijk, dat was 1 maatje meer. Daarna moest ik echt na gaan denken over m´n training, en voeding, om gains te blijven maken. Dat werkte want in het afgelopen jaar ben ik twee maten omhoog gegaan.![]()
Haha. Nee. Maar het helpt absoluut om met andere mensen over liften te praten ipv alles zelf proberen uit te vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Begon je met slimmer trainen toen je dit topic begon te moderaten Snakey?![]()
Ik ga morgen zink bestellen. Ik denk dat ik nog iets wil gaan bestellen maar ik weet nog niet wat. Mijn vraag aan jullie is welke supplementen je gebruikt naast eventuele whey en creatine en waarom.
Overigens deze zink: http://www.bodyenfitshop.(...)trition/tested-zinc/Together We Will Live Forever
Waarom zou je een supplement willen voor iets waar je niet te weinig van hebt? Sponsor van B&F?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef Klokov het volgende:
Ik ga morgen zink bestellen. Ik denk dat ik nog iets wil gaan bestellen maar ik weet nog niet wat. Mijn vraag aan jullie is welke supplementen je gebruikt naast eventuele whey en creatine en waarom.
Overigens deze zink: http://www.bodyenfitshop.(...)trition/tested-zinc/No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Sowieso al die supps. Gewoon whey nemen als je niet aan je eiwitten komt en evt visolie en een multi.![]()
Als ik uitga van de lijst met voedingsproducten met een redelijk gehalte van zink heb ik er wel te weinig van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
Waarom zou je een supplement willen voor iets waar je niet te weinig van hebt? Sponsor van B&F?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als ik uitga van de lijst met voedingsproducten met een redelijk gehalte van zink heb ik er wel te weinig van.Hahaha, en de eerdere reactie was omdat je zoekt naar een supplement. Als ik jou was zou ik het geld lekker voor wat anders gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Vitamine D.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef Klokov het volgende:
Mijn vraag aan jullie is welke supplementen je gebruikt naast eventuele whey en creatine en waarom.This isn't even my final form.![]()
Ik bedoel meer dat ik sowieso zink ga bestellen. Wellicht dat ik nog wat over het hoofd zie anders koop ik wel wat omega's erbijquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef esv7 het volgende:
[..]
Hahaha, en de eerdere reactie was omdat je zoekt naar een supplement. Als ik jou was zou ik het geld lekker voor wat anders gebruiken.
Together We Will Live Forever
Koop WTF Stack
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/what-fck-stack/quote:De naam What the F#ck Stack is gekozen omdat het de meest gehoorde opmerking was van de tientallen test personen die de Stack geprobeerd hebben. Na een week van gebruik zeiden de meesten nadat ze in de spiegel keken What the F#ck! Zoveel verschil na 1 week is niet normaal!![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
Koop WTF Stack
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/what-fck-stack/
[..]![]()
This isn't even my final form.![]()
Kan ik hierzo ook met Bitcoins betalen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
Koop WTF Stack
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/what-fck-stack/
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2013 02:07:02 ]![]()
Traps zijn ook zwaar genetisch. Ik heb volgens diverse fysios een 'goed ontwikkelde' trapezius. maar je ziet er geen flikker van. Dat kotm deels omdat mijn sleutelbeen omhoog krult, maar mijn traps zijn vooral breed en niet hoog. Daar baal ik op zich wel van, want dik opstaande traps geven een fysiek echt een buffel-look.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef Maoist het volgende:
[..]
Volgens mij de meest genetische spier die er is, terwijl je er weinig aan hebt. De beste atleten in de wereld hebben relatief dunne kuiten (Cristiano Ronaldo en Usain Bolt bijvoorbeeld)"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Zouden ze dat nou expres doen bij B&F shop, die beschrijvingen?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:13 schreef star_gazer het volgende:
Zouden ze dat nou expres doen bij B&F shop, die beschrijvingen?![]()
Mijn form op de squat begint nu wel groteske vormen aan te nemen. Ik zit er aan te denken de 3x5 te vervangen voor 5x3, omdat ik het gevoel heb dat de laatste twee reps in de set kut zijn.
Geeft 5x3 hetzelfde effect als 3x5?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
De nadruk op kracht is bij 5*3 iets groter dan bij 3*5.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:20 schreef star_gazer het volgende:
Mijn form op de squat begint nu wel groteske vormen aan te nemen. Ik zit er aan te denken de 3x5 te vervangen voor 5x3, omdat ik het gevoel heb dat de laatste twee reps in de set kut zijn.
Geeft 5x3 hetzelfde effect als 3x5?Together We Will Live Forever
http://www.bodyenfitshop.(...)ut/cobra-labs/curse/quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:13 schreef star_gazer het volgende:
Zouden ze dat nou expres doen bij B&F shop, die beschrijvingen?quote:-Sloop letterlijk de gym![]()
Letterlijk ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:13 schreef Maoist het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ut/cobra-labs/curse/
[..]
-
Jep idd, mijn traps zijn ook aardig groot, 1x per week deadliften is al genoeg. Heel af en toe pak ik nog traps op shoulder day, maar ze groeien echt als kool. Als m'n armen nou ook zo snel groeiden..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Traps zijn ook zwaar genetisch. Ik heb volgens diverse fysios een 'goed ontwikkelde' trapezius. maar je ziet er geen flikker van. Dat kotm deels omdat mijn sleutelbeen omhoog krult, maar mijn traps zijn vooral breed en niet hoog. Daar baal ik op zich wel van, want dik opstaande traps geven een fysiek echt een buffel-look.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
Het werkt erg goed, dus best slim om het zo te doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:13 schreef star_gazer het volgende:
Zouden ze dat nou expres doen bij B&F shop, die beschrijvingen?Betekend dat niet gewoon dat je het te zwaar doet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:20 schreef star_gazer het volgende:
Mijn form op de squat begint nu wel groteske vormen aan te nemen. Ik zit er aan te denken de 3x5 te vervangen voor 5x3, omdat ik het gevoel heb dat de laatste twee reps in de set kut zijn.![]()
Ik durf die shit niet in huis te halen. Hoe weet dat goedje het verschil tussen een gym en m'n huiskamer? Bovendien waarom zou je die shit kopen als het je gym sloopt? Dalijk kun je niet meer trainen. Raar spul hoorquote:![]()
Anyway ontopic.
Ik ga ook eens een PPL-schema in elkaar draaien na alle positieve berichten hier. Is ook wat makkelijker te combineren met hardlopen in vergelijking met een SS-achtig schema met meerdere keren per week squatten.Behulpzaam als een waterkraan.
Wat zijn de beste compounds en assistentie-oefeningen voor in een ppl schema dan?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Zo, terug van weekje vakantie (waar ik me die ziekte heb moeten liften aan duikmateriaal) en ik denk over te stappen naar een UB/LB split ipv 3 daagse. Dat heeft me het afgelopen jaar toch minder gebracht wat ik er van gehoopt had. Fullbody kost me teveel tijd als ik ook nog cardio in moet plannen en met een ub/lb kom ik goed uit qua hersteltijd en volgende training van een spiergroep.
Enige waarik mee zit is dat benen erg kort is en UB erg lang, dus ik denk schouders en armen samen met benen te doen. Ervaringen hiermee
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb het idee dat ik puisten op mijn schouders/rug/gezicht krijg van whey.
Heb het niet alleen met het huidige merk maar ook met andere merken die ik heb gebruikt (BSN, huismerk van Vitamins and more,GYMline en nu Pro85 van Fast Research). Ik gebruik geen vrijwel geen melkproducten want ik heb gemerkt dat ik er niet tegen kan, maar ja dacht er niet zo bij na dat whey net zo goed zo'n melk product is..
Heb altijd een mooi glad huidje gehad!!
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22988649quote:Accumulative evidence supports the role of nutritional factors in acne. I report here 5 healthy male adult patients developing acne after the consumption of whey protein, a favorite supplement of those engaged in bodybuilding. These observations are in line with biochemical and epidemiological data supporting the effects of milk and dairy products as enhancers of insulin/insulin-like growth factor 1 signaling and acne aggravation. Further prospective studies are required to determine the possible role of dietary supplements in the fitness and bodybuilding environment...
![]()
Zo zeg, het lukte me vanmorgen eens m'n glutes goed aan te spannen tijdens de DL. M'n assist werk lijkt vruchten af te werpen. Heb nu ook geen 'last' van m'n onderrug, en m'n hammies en glutes voelen lekker strak. Quads ook een beetje trouwens.![]()
Toen ik een paar maanden geleden m'n PADI haalde vroeg ik me af of al die instructeurs en instructrices veel squats deden, maar die hebben zulke grote benen van het vele duiken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef stinkie het volgende:
Zo, terug van weekje vakantie (waar ik me die ziekte heb moeten liften aan duikmateriaal) en ik denk over te stappen naar een UB/LB split ipv 3 daagse. Dat heeft me het afgelopen jaar toch minder gebracht wat ik er van gehoopt had. Fullbody kost me teveel tijd als ik ook nog cardio in moet plannen en met een ub/lb kom ik goed uit qua hersteltijd en volgende training van een spiergroep.
Enige waarik mee zit is dat benen erg kort is en UB erg lang, dus ik denk schouders en armen samen met benen te doen. Ervaringen hiermee![]()
![]()
Ik had de laatste dagen een dubbel 18 liter set op mijn rug, een 12 liter en een 5,5 liter los bij me + camerasysteem. Ik gok zo'n 90kg aan uitrusting aan mijn donder. En dat op een wiebelende bootquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toen ik een paar maanden geleden m'n PADI haalde vroeg ik me af of al die instructeurs en instructrices veel squats deden, maar die hebben zulke grote benen van het vele duiken.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Kon je dat normaal niet dan? Ik heb het altijd al heel erg in mijn glutes gevoeld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Snakey het volgende:
Zo zeg, het lukte me vanmorgen eens m'n glutes goed aan te spannen tijdens de DL. M'n assist werk lijkt vruchten af te werpen. Heb nu ook geen 'last' van m'n onderrug, en m'n hammies en glutes voelen lekker strak. Quads ook een beetje trouwens.![]()
Gelukkig voel je daar niks meer van zodra je in het water bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik had de laatste dagen een dubbel 18 liter set op mijn rug, een 12 liter en een 5,5 liter los bij me + camerasysteem. Ik gok zo'n 90kg aan uitrusting aan mijn donder. En dat op een wiebelende boot![]()
![]()
Nope, heb ik om eea reden behoorlijk moeite mee. Ik moet er echt bewust aan denken om m'n hele posterior chain mee te laten werken, en dan vooral m'n glutes omgeving. Bijna 16 jaar op een bureaustoel zitten helpt daar niet echt bij mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef seto het volgende:
[..]
Kon je dat normaal niet dan? Ik heb het altijd al heel erg in mijn glutes gevoeld.![]()
Er zijn ook post-workout eiwitten o.b.v. soja:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Heb het niet alleen met het huidige merk maar ook met andere merken die ik heb gebruikt (BSN, huismerk van Vitamins and more,GYMline en nu Pro85 van Fast Research). Ik gebruik geen vrijwel geen melkproducten want ik heb gemerkt dat ik er niet tegen kan, maar ja dacht er niet zo bij na dat whey net zo goed zo'n melk product is..
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22988649
[..]..
http://www.bodyenfitshop.(...)/soja-eiwit-isolaat/![]()
Pics van de instructrices.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toen ik een paar maanden geleden m'n PADI haalde vroeg ik me af of al die instructeurs en instructrices veel squats deden, maar die hebben zulke grote benen van het vele duiken.![]()
Dit. Omdat het verschikkelijk veel voordelen heeft, niet alleen m.b.t. groei van spieren, maar ook m.b.t. verminderde kans op bv. darmkanker en depressies (bij ouderen iig). Verder maak je zelf te weinig aan uit zonlicht als je de hele dag op kantoor zit en in de winter op een wat hogere breedtegraad. Dus m.u.v. Snakey op een Spaans strand en die gast die in Australie zit is vitamine D een must voor iedereen (niet alleen sporters).quote:![]()
Ik neem netjes mijn multivitamientjes met 100% adh vitamine D.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Omdat het verschikkelijk veel voordelen heeft, niet alleen m.b.t. groei van spieren, maar ook m.b.t. verminderde kans op bv. darmkanker en depressies (bij ouderen iig). Verder maak je zelf te weinig aan uit zonlicht als je de hele dag op kantoor zit en in de winter op een wat hogere breedtegraad. Dus m.u.v. Snakey op een Spaans strand en die gast die in Australie zit is vitamine D een must voor iedereen (niet alleen sporters).![]()
ADH is vrij laag met 400IU. Ik slik daarnaast nog 1000IU. Er zijn ook tabletjes van 2000IU en zelfs 5000IU. Het wettelijke maximum wat momenteel in NL verkocht mag worden is 400 of 500IU per tablet. De laatste jaren is er veel onderzoek vrijgekomen waaruit bleek dat hogere doseringen zeker wel effect hebben en dat negatieve effecten pas bij veel hogere doseringen optreden dan eerst werd gedacht. M.a.w.: de norm is achterhaald. Ik verwacht dat die binnen 5 jaar wel zal worden opgehoogd. Verder kost het geen kont: voor nog geen 10 euro kun je 3 maanden vooruit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik neem netjes mijn multivitamientjes met 100% adh vitamine D.![]()
Wat voor mij werkt is om de dag scrubben,1x per week zonnebank en veel zink. Vooral de zonnebank doet wonderenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:13 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22988649
[..]..
![]()
Ja klopt maar er wordt wel gesproken van een ADH maar deze ADH ligt altijd hoger dan wat een mens daadwerkelijk nodig heeft. Dit is zo omdat er van uitgegaan wordt dat niet iedereen zich aan de ADH houdt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
ADH is vrij laag met 400IU. Ik slik daarnaast nog 1000IU. Er zijn ook tabletjes van 2000IU en zelfs 5000IU. Het wettelijke maximum wat momenteel in NL verkocht mag worden is 400 of 500IU per tablet. De laatste jaren is er veel onderzoek vrijgekomen waaruit bleek dat hogere doseringen zeker wel effect hebben en dat negatieve effecten pas bij veel hogere doseringen optreden dan eerst werd gedacht. M.a.w.: de norm is achterhaald. Ik verwacht dat die binnen 5 jaar wel zal worden opgehoogd. Verder kost het geen kont: voor nog geen 10 euro kun je 3 maanden vooruit.![]()
Scrubben en zink doe ik al...Maar eens vaker een zonnebankje pakken. Maar ik wil het liefst even kijken waar het vandaan komt. Ik vind al die puisten het niet waard, dus stop dan liever met whey.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef Maoist het volgende:
[..]
Wat voor mij werkt is om de dag scrubben,1x per week zonnebank en veel zink. Vooral de zonnebank doet wonderen
En anders inderdaad overstappen op die Soja. Want ik durf geen risico te nemen om ipv concentraat, isolaat te nemen wat wel de kans op puisten verkleint.![]()
Vinzwemmen, prima bovenbenen trainingquote:
Dat is dus m.b.t. vitamine D niet meer zo, dankzij nieuwe inzichten. Alleen lopen de normen voor ADH nogal achter de feiten aan. Dus gewoon een potje bestellen bij B&F.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
... ADH ligt altijd hoger dan wat een mens daadwerkelijk nodig heeft. ...
[..]![]()
Hmmkay dan..hoe zit dat met biergist en zink?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is dus m.b.t. vitamine D niet meer zo, dankzij nieuwe inzichten. Alleen lopen de normen voor ADH nogal achter de feiten aan. Dus gewoon een potje bestellen bij B&F.![]()
Biergist: geen idee. Zink neem ik als ZMA voor het slapen. Maar echt: als ik 1 supplement zou mogen kiezen, zou ik Vitamine D nemen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmmkay dan..hoe zit dat met biergist en zink?![]()
Voor 7 euro kun je een jaar vooruit. 180 caps van 5000 iu. Om de dag een capsule.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
ADH is vrij laag met 400IU. Ik slik daarnaast nog 1000IU. Er zijn ook tabletjes van 2000IU en zelfs 5000IU. Het wettelijke maximum wat momenteel in NL verkocht mag worden is 400 of 500IU per tablet. De laatste jaren is er veel onderzoek vrijgekomen waaruit bleek dat hogere doseringen zeker wel effect hebben en dat negatieve effecten pas bij veel hogere doseringen optreden dan eerst werd gedacht. M.a.w.: de norm is achterhaald. Ik verwacht dat die binnen 5 jaar wel zal worden opgehoogd. Verder kost het geen kont: voor nog geen 10 euro kun je 3 maanden vooruit.Behulpzaam als een waterkraan.
Allemaal even opletten: ik heb de wiki van de OP ge-update. Vriendelijk verzoek de volgende OP op basis van de Wiki te maken. Verdere verbeteringen volgen later.![]()
Wij helpen wel ff vullenOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Forum Opties Forumhop: Hop naar: