Water, shitloads water...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
2500 kcal, 220 gram eiwit, 180 carb, 55 gram vet, in minder dan 10 minuten tijd in mijn maag .... sta op t punt om te kotsen
haha ja, net laatste slokje van mijn antichrist shake genomen.. hij is op .. kokhalzend.. maar het zit er nu helemaal in.quote:
stuk efficiënter ...tijdsbesparend...gemakkelijk... snel .. ipv koken/afwassen e.d., bijna de helft van mijn kcals.. kan ik me bezig houden met andere zaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:32 schreef Questular het volgende:
en waarom zo veel op zo een korte tijd?
Ik maak mijn sets altijd af met push presses. Ik tel ze niet mee in mijn schrift, maar op die manier pak ik toch nog wat extra's mee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe meestal; nnnnnnnnnnggggggnnnnnnnn, nee. Rack!
Je pakt in ieder geval de eccentric mee dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik maak mijn sets altijd af met push presses. Ik tel ze niet mee in mijn schrift, maar op die manier pak ik toch nog wat extra's mee.
Klopt, ik doe altijd gewoon laatste paar reps push press en dan zo langzaam mogelijk (4-5 sec lang) laten zakken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je pakt in ieder geval de eccentric mee dan.
Ikdoe sinds een tijdje ook dumbbell en machine shoulder presses. Daarmee is m´n OHP in een week of 5 met 10 kilo omhoog gegaan naar 70 kilo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef dreamerbulk het volgende:
als je pushpress omhoog gaat , gaat je stricte vrijwel ook altijd omhoog.
bij mij was dat wel het geval
Clean? Dan respect, dirty, dan easy.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
2500 kcal, 220 gram eiwit, 180 carb, 55 gram vet, in minder dan 10 minuten tijd in mijn maag .... sta op t punt om te kotsen
Gooi er anders een scheutje dreft bijquote:
Ik ken geen clean of dirty... maar ik snap je punt welquote:
maakt niet uit welke je doet, zolang je maar squat en progressief overload. Je kan als je meer ervaren bent altijd nog overstappen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:14 schreef BigSmurf het volgende:
Ik besef me eigenlijk nu pas dat ik uit automatisme high bar squat met bijna ATG. Net in de gym een setje low bar geprobeerd, maar dat voelt heel vreemd om de bar zo laag op je rug te hebben liggen, alsof je continue bezig bent om hem niet ervan af te laten vallen.
Is het verschil qua gains te verwaarlozen, of zou ik toch moeten oefenen op low bar? Zit nu in de opbouwfase van SS op 65kg, en heb nog wel minimaal een kilo of 15-20 marge (op high bar dus).
Dan John weet dat mooi te zeggen: don't forget its all about one thing; adaptation.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
^^
yes. Je lichaam weet niet wat voor oefening je aan het doen bent, net zoals het niet weet welke label op je whey staat of welke held je sportdrank in een reclame aanprijst.
Het lichaam reageert op steeds zwaardere prikkels (progressive overload) en groeit daardoor.
Deze is echt baas haha. Kan die 200gram whey ook 200gram caseïne zijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik ken geen clean of dirty... maar ik snap je punt welsuikers/fastfood etc ..
nee t was redelijk clean ... wat dat ook mag zijn
1300ml volle melk
225 gram havermout
200 gram whey
en nog scheutje olijfolie
in 1 grote monstershake kan
Jazekers!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:19 schreef Atemno het volgende:
[..]
Deze is echt baas haha. Kan die 200gram whey ook 200gram caseïne zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |