SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Snakey op 04-10-2013 11:31:35 ]![]()
Die tan is inderdaad het ergste, net alsof ze met z'n allen in de Nutella geworsteld hebben voor ze dat podium oplopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:34 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind de bodybuilders die op het podium stonden bij Mr. Olympia echt verschrikkelijk lelijk trouwensZulk fysiek is echt afgrijselijk, laat staan die 'tan'
[ afbeelding ]
fullhomo
Wat is nou het voordeel van bruiner zijn? Neppe zooi
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Je spieren komen beter uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Die tan is inderdaad het ergste, net alsof ze met z'n allen in de Nutella geworsteld hebben voor ze dat podium oplopen.
[ afbeelding ]
Wat is nou het voordeel van bruiner zijn? Neppe zooi![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:24 schreef no1uknow het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold SchwarzeneggerSPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suggestie om de Mr. O. 2012 pics te vervangen door die van 2013:SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ afbeelding ]
1. Phil Heath
2. Kai Greene
3. Dennis Wolf![]()
![]()
Het blijft triest i.d.d.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:46 schreef seto het volgende:
Weer klagen over professionele bodybuilders in de bodybuilding-reeks, zucht.
Ik ga toch ook niet klagen over tatoo's in een tatoo-topic?
Of over voetbaltuig in een voetbaltopic?![]()
![]()
Je kan de wiki toch aanpassen evt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Suggestie om de Mr. O. 2012 pics te vervangen door die van 2013:
1. Phil Heath
[ afbeelding ]
2. Kai Greene
[ afbeelding ]
3. Dennis Wolf
[ afbeelding ]![]()
testSPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: volgens mij moet het nu kloppen en ook voor alle opvolgende topics.![]()
Die laatste pic mag eruit.
Plus dat die irritante newbie guide er weer ingeslopen is
Edit: als dit via die zgn. Wiki gemaakt is, is die Wiki niet goed en verouderd.![]()
Dafuq is er ineens met die header aan de hand? Sterkte ermee Carbon, ik heb nog andere dingen te doen![]()
![]()
Ik word hier zo moe van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef no1uknow het volgende:
Dafuq is er ineens met die header aan de hand? Sterkte ermee Carbon, ik heb nog andere dingen te doen
Verder moet ik ook werken.![]()
Ik neem aan dat je wel een beetje weer hoe BBcode werkt, anders kan je niet altijd van die prachtige multiquote posts in elkaar bouwen, druk onderin de OP op 'hier' en dan kom je op de wiki, bovenin zie je 'bewerken' en leef je uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Van die verneukte OP's elke keer. Wat de oorzaak dan ook mag zijn.
Edit: niet van jou iig.
edit: Newbieguide is eruit iov Carbon
Ter referentie:SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 96% gewijzigd door no1uknow op 04-10-2013 12:04:33 ]![]()
Zo bedoel ik het uiteraard niet. Er is niks mis met 6 maaltijden per dag, maar de redenatie die Tom Venuto opvoert, is dat het thermisch effect hoger zou zijn dan wanneer je dezelfde macro's in drie maaltijden zou eten. Dit is allang ontkracht en als je een beetje logisch nadenkt gaat het ook nergens overquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom is 6 maaltijden per dag achterhaald?
BTFFTM is op zich geen verkeerd boek, maar je moet wel in de gaten houden dat het al wat ouder is."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wat is OHP toch een lastige oefening... 3x5x52.5kg gaat prima, maar op 55kg faal ik halverwege de tweede set al
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Bij alle boven-je-hoofd-oefeningen heb ik het gevoel dat je snel instort. Bij de meeste andere oefeningen pers je er nog wel 1 of 2 reps uit als het moeilijk gaat, hier is het van de ene op de andere rep afgelopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef star_gazer het volgende:
Wat is OHP toch een lastige oefening... 3x5x52.5kg gaat prima, maar op 55kg faal ik halverwege de tweede set al![]()
Zeg ook nergens dat ik het slecht vond. Maar dat het nogal oppervlakkige info geeft van basisprincipes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het uiteraard niet. Er is niks mis met 6 maaltijden per dag, maar de redenatie die Tom Venuto opvoert, is dat het thermisch effect hoger zou zijn dan wanneer je dezelfde macro's in drie maaltijden zou eten. Dit is allang ontkracht en als je een beetje logisch nadenkt gaat het ook nergens over
BTFFTM is op zich geen verkeerd boek, maar je moet wel in de gaten houden dat het al wat ouder is.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ik blijf altijd op de helft ~ 3/4 hangen als het te zwaar wordt. Dat laatste stukje gaat dan echt niet meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bij alle boven-je-hoofd-oefeningen heb ik het gevoel dat je snel instort. Bij de meeste andere oefeningen pers je er nog wel 1 of 2 reps uit als het moeilijk gaat, hier is het van de ene op de andere rep afgelopen.![]()
Met een enorme >130db oerkreet wil het me nog wel eens lukken die af te makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik blijf altijd op de helft ~ 3/4 hangen als het te zwaar wordt. Dat laatste stukje gaat dan echt niet meer.![]()
![]()
Ik doe meestal; nnnnnnnnnnggggggnnnnnnnn, nee. Rack!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Met een enorme >130db oerkreet wil het me nog wel eens lukken die af te maken![]()
2500 kcal, 220 gram eiwit, 180 carb, 55 gram vet, in minder dan 10 minuten tijd in mijn maag .... sta op t punt om te kotsenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Water, shitloads water...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
2500 kcal, 220 gram eiwit, 180 carb, 55 gram vet, in minder dan 10 minuten tijd in mijn maag .... sta op t punt om te kotsen![]()
haha ja, net laatste slokje van mijn antichrist shake genomen.. hij is op .. kokhalzend.. maar het zit er nu helemaal in.quote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
stuk efficiënter ...tijdsbesparend...gemakkelijk... snel .. ipv koken/afwassen e.d., bijna de helft van mijn kcals.. kan ik me bezig houden met andere zaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:32 schreef Questular het volgende:
en waarom zo veel op zo een korte tijd?
plus ik vind het altijd een sport opzich om te kijken hoeveel macro's ik in een zo kort mogelijke tijd naar binnen kan krijgen. Daarom hou ik ook van bulken
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik maak mijn sets altijd af met push presses. Ik tel ze niet mee in mijn schrift, maar op die manier pak ik toch nog wat extra's mee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe meestal; nnnnnnnnnnggggggnnnnnnnn, nee. Rack!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Je pakt in ieder geval de eccentric mee dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik maak mijn sets altijd af met push presses. Ik tel ze niet mee in mijn schrift, maar op die manier pak ik toch nog wat extra's mee.![]()
als je pushpress omhoog gaat , gaat je stricte vrijwel ook altijd omhoog.
bij mij was dat wel het gevalBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Klopt, ik doe altijd gewoon laatste paar reps push press en dan zo langzaam mogelijk (4-5 sec lang) laten zakken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je pakt in ieder geval de eccentric mee dan.![]()
Ikdoe sinds een tijdje ook dumbbell en machine shoulder presses. Daarmee is m´n OHP in een week of 5 met 10 kilo omhoog gegaan naar 70 kilo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef dreamerbulk het volgende:
als je pushpress omhoog gaat , gaat je stricte vrijwel ook altijd omhoog.
bij mij was dat wel het geval![]()
Clean? Dan respect, dirty, dan easy.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
2500 kcal, 220 gram eiwit, 180 carb, 55 gram vet, in minder dan 10 minuten tijd in mijn maag .... sta op t punt om te kotsenBodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Gooi er anders een scheutje dreft bijquote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik besef me eigenlijk nu pas dat ik uit automatisme high bar squat met bijna ATG. Net in de gym een setje low bar geprobeerd, maar dat voelt heel vreemd om de bar zo laag op je rug te hebben liggen, alsof je continue bezig bent om hem niet ervan af te laten vallen.
Is het verschil qua gains te verwaarlozen, of zou ik toch moeten oefenen op low bar? Zit nu in de opbouwfase van SS op 65kg, en heb nog wel minimaal een kilo of 15-20 marge (op high bar dus).![]()
Ik ken geen clean of dirty... maar ik snap je punt welquote:suikers/fastfood etc ..
nee t was redelijk clean ... wat dat ook mag zijn
1300ml volle melk
225 gram havermout
200 gram whey
en nog scheutje olijfolie
in 1 grote monstershake kanBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
maakt niet uit welke je doet, zolang je maar squat en progressief overload. Je kan als je meer ervaren bent altijd nog overstappen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:14 schreef BigSmurf het volgende:
Ik besef me eigenlijk nu pas dat ik uit automatisme high bar squat met bijna ATG. Net in de gym een setje low bar geprobeerd, maar dat voelt heel vreemd om de bar zo laag op je rug te hebben liggen, alsof je continue bezig bent om hem niet ervan af te laten vallen.
Is het verschil qua gains te verwaarlozen, of zou ik toch moeten oefenen op low bar? Zit nu in de opbouwfase van SS op 65kg, en heb nog wel minimaal een kilo of 15-20 marge (op high bar dus).Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
^^
yes. Je lichaam weet niet wat voor oefening je aan het doen bent, net zoals het niet weet welke label op je whey staat of welke held je sportdrank in een reclame aanprijst.
Het lichaam reageert op steeds zwaardere prikkels (progressive overload) en groeit daardoor.Confidence through competence![]()
Dan John weet dat mooi te zeggen: don't forget its all about one thing; adaptation.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
^^
yes. Je lichaam weet niet wat voor oefening je aan het doen bent, net zoals het niet weet welke label op je whey staat of welke held je sportdrank in een reclame aanprijst.
Het lichaam reageert op steeds zwaardere prikkels (progressive overload) en groeit daardoor.![]()
^^ beide mooie waarheden op deze prachtige vrijdagavond.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Deze is echt baas haha. Kan die 200gram whey ook 200gram caseïne zijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik ken geen clean of dirty... maar ik snap je punt welsuikers/fastfood etc ..
nee t was redelijk clean ... wat dat ook mag zijn
1300ml volle melk
225 gram havermout
200 gram whey
en nog scheutje olijfolie
in 1 grote monstershake kan![]()
Jazekers!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:19 schreef Atemno het volgende:
[..]
Deze is echt baas haha. Kan die 200gram whey ook 200gram caseïne zijn?
ik ga zo weer zo'n behemoth shake nemenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Vanaf november eindigt mijn cut eindelijk en wil ik 4x per week gaan trainen (nu is het tijdelijk 3x), maar ik kan alleen op dinsdag, vrijdag, zaterdag en zondag naar de gym.
Het liefst train ik elke spiergroep 2x per week, dus dan zou ik op een UB/LB schema uitkomen denk ik. Heeft iemand een beter idee?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: