Op zich kan de tijd dat het je gaat kosten om terug te komen best meevallen. Zelf heb ik dit jaar een pauze van 3 a 4 maanden moeten nemen, en met een klein kcal tekort (was aan het cutten, nu nog steeds) duurde het bijna 2 maanden voordat ik weer op mijn oude niveau zat (had ongeveer 50% van mijn kracht verloren). Zelf heb ik toen weinig gewicht verloren, bij jou zal het niet meer dan 5kg aan spiermassa zijn lijkt me. Wel jammer natuurlijk, maar niet iets waar je een jaar mee bezig zult zijn om terug te krijgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I look like SHIT! Rondingen van schouders zijn zo goed als weg, waardoor armen (die nu te dun lijken voor de wijdte van rug) maar raar uit mijn lijf lijken te steken. Benen is weinig meer van over. Abs zijn wel te zien (het vet is er immers niet) maar staat totaal geen spanning op.
Voor de rest zie ik er heel 'flabby' en 'leeg' uit. Geen spanning, geen pump, geen solid/thick/tight, te weinig massa. Gewoon als een normaal iemand. Maar dan met een v-taper en pecs, die blijven dan weer wel.
Ik zou het alleen al terug moeten hebben omdat ik nu alles ben geworden wat ik niet wilde zijn.Hoeveel kcal surplus zou ik nu kunnen doen zonder echt weer chubby te worden? Muscle memory dit dat?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef dreamerbulk het volgende:
gisteren na 7 weken eindelijk weer mijn 260kg deadlift gepakt, 265 schoot omhoog...stopte helaas net 3cm onder de lockout. soon!
Ben weer flink aan het focussen op de pulls, dus hoop dit jaar nog wel de 280 te halen!
lolled, kan zijn onderrug niet zo goed zien... maar hij stort redelijk in ja haha heupen schieten te snel omhoog. geen hamstring spanningquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:33 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Als je het maar niet zo doet. Z'n rug.![]()
Gewoon doorgaan met bulken tot maart 2015 ofzo, lekker minimaal 1.5 jaar gainen. Cutten voor de zomerquote:
Intense liefde voor het ijzer ontwikkelen en niet liften voor externe factoren .. dan zal er een permanente motivatie ontstaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met bulken tot maart 2015 ofzo, lekker minimaal 1.5 jaar gainen. Cutten voor de zomerJe bent toch geen beachboy?
Verder sterkte met het verlies. RIP Panzergains.
Het is een liefde voor het leven. Als je het voor andere redenen doet hou je het niet lang uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Intense liefde voor het ijzer ontwikkelen en niet liften voor externe factoren .. dan zal er een permanente motivatie ontstaan.
De barbell en ik zijn bloedbroeders.
Ik ben een big ass voedingsschema aan het maken as we speak. Deze man komt er niet meer in voordat hij weer minimaal 4x per week naar de gym gaat en 3500+ kcal per dag weg werktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Haha, deze man is verliefd.
Dat je chick je niet rechtstreeks naar de gym schopt man, dat doet JB wel met mij als ik een dagje verzaak.
dus jij bent de succubus die zijn gains heeft gestolen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben een big ass voedingsschema aan het maken as we speak. Deze man komt er niet meer in voordat hij weer minimaal 4x per week naar de gym gaat en 3500+ kcal per dag weg werkt
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dus jij bent de succubus die zijn gains heeft gestolen?
Zie mijn signature.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Intense liefde voor het ijzer ontwikkelen en niet liften voor externe factoren .. dan zal er een permanente motivatie ontstaan.
De barbell en ik zijn bloedbroeders.
Zie mijn signature.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een liefde voor het leven. Als je het voor andere redenen doet hou je het niet lang uit.
M.a.w.: schop elkaar naar de gym.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Om me te verdedigen: mijn sportschoolprestaties zijn er ook niet beter op geworden sinds Mr. Maus in m'n leven isHoewel m'n streef wel dichterbij komt zo, met een lager vetpercentage
Goed bezig. Respect.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef dreamerbulk het volgende:
gisteren na 7 weken eindelijk weer mijn 260kg deadlift gepakt, 265 schoot omhoog...stopte helaas net 3cm onder de lockout. soon!
Ben weer flink aan het focussen op de pulls, dus hoop dit jaar nog wel de 280 te halen!
Uit pure nieuwsgierigheid: waar ligt die grens van sterk zijn dan? Ik ben bijv al heel trots als 1 pullup me luktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
M.a.w.: schop elkaar naar de gym.
Verder zijn vrouwen die zowel slim als sterk zijn per definitie
2x bw squatquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid: waar ligt die grens van sterk zijn dan? Ik ben bijv al heel trots als 1 pullup me lukt![]()
Dat laatste gaat m niet worden denk ikquote:
Pull-ups zijn kut om te doen. Verder doet in de meeste gyms alleen het prachtwijkvolk pull-ups. Ik vind iets van 5x70kg squat wel een redelijke grens voor een vrouw. Overigens heb ik ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid: waar ligt die grens van sterk zijn dan? Ik ben bijv al heel trots als 1 pullup me lukt![]()
Ah nice. Dat vind ik zelf ook wel een mooi streven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pull-ups zijn kut om te doen. Verder doet in de meeste gyms alleen het prachtwijkvolk pull-ups. Ik vind iets van 5x70kg squat wel een redelijke grens voor een vrouw. Overigens heb ik ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte.
That's right. Feed 'm. Inject zijn glute als het moet. 70kg heb ik sinds mijn 12de niet meer gewogen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben een big ass voedingsschema aan het maken as we speak. Deze man komt er niet meer in voordat hij weer minimaal 4x per week naar de gym gaat en 3500+ kcal per dag weg werkt
Dude, JB heeft vandaag 8*70 gesquat. Niets geen grens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pull-ups zijn kut om te doen. Verder doet in de meeste gyms alleen het prachtwijkvolk pull-ups. Ik vind iets van 5x70kg squat wel een redelijke grens voor een vrouw. Overigens heb ik ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte.
Yeah als arts in opleiding heb ik toch wel een lichte morele struggle bij hem roids inspuiten. Laatst nog een gozer bij het plastisch chirurgie spreekuur die na 1(!) kuur een tiet van hier tot Tokyo gekregen had. En nou weet ik dat dat extremen zijn, maar tochquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
That's right. Feed 'm. Inject zijn glute als het moet. 70kg heb ik sinds mijn 12de niet meer gewogen!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah als arts in opleiding heb ik toch wel een lichte morele struggle bij hem roids inspuiten. Laatst nog een gozer bij het plastisch chirurgie spreekuur die na 1(!) kuur een tiet van hier tot Tokyo gekregen had. En nou weet ik dat dat extremen zijn, maar toch
Ik forcefeed hem wel gewoon en dreig met couchduty als hij niet gaat buffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |