D'r zijn wel wat afgelegen lokalen te vinden hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7785291
Kan iemand aub deze voor mij krijgen?
Ik heb hem al eens eerder gepost, niemand kon mij helpen..
Waarom werkt het wel als Diabox het doet?
Fokken op school is risky business...
quote:mijn vriendin speelt graag met mijn ballen en die zijn nu zo klein als een pindanootje. Maandag knallen met hcg dan maar 2 shots ma en do en hopen dat ze weer groeien
Daar heb ik nu last van, net borst triceps schouders gehad, ben even een kwartiertje op m'n bed gaan liggen, niet omdat ik zo moe ben of voor een powernap, maar om m'n schouders een beetje rust te kunnen gevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. heerlijk he.
Dat je van gekkigheid niet weet welke houding je aan moet nemen. Armen ergens op legggen en naar beneden hangen.
Of op je hurken (diepe doorgezakte squat ontspannen) gaan zitten en je schouders naar voren over je knieeen laten hangen en je handen ontspannen op de grond. Dan gaat er meer bloed naar boven
Ik ken ook zo'n gozer. Zichzelf helemaal de tering in gekuurd met test, dbol en clen en nooit een PCT gedaan. En nu maar klagen dat 'ie niet kan slapen, kleine ballen heeft, impotent is, geen libido heeft en z'n gains kwijt is. Idioot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zulke verdienen toch gewoon een spuitje![]()
Squirrel nuts
of een pct daar wat aan verandert zou hebben weet ik niet, je herstelt alleen "sneller" en met minder kans op tieten, maar uiteindelijk is het o.a. gewoon je eigen test stil leggen wat verneukeratief is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n gozer. Zichzelf helemaal de tering in gekuurd met test, dbol en clen en nooit een PCT gedaan. En nu maar klagen dat 'ie niet kan slapen, kleine ballen heeft, impotent is, geen libido heeft en z'n gains kwijt is. Idioot.
Met juiste PCT overkomt je dat niet hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
of een pct daar wat aan verandert zou hebben weet ik niet, je herstelt alleen "sneller" en met minder kans op tieten, maar uiteindelijk is het o.a. gewoon je eigen test stil leggen wat verneukeratief is.
Ken d'r ook 1 (indirect dan) die op z'n 30e niet meer kan krikken omdat i totaal niet meer omhoog komt van het juicegebruik in het verleden.![]()
![]()
fantastisch lichaam heb je dan
Het zijn niet de melkzuren (lactaat) die voor spierpijn zorgen. De schuldige zijn H+ ionen die de PH waardes doet stijgen met acute spierpijn als gevolg. Lactaat zorgt voor afvoer van deze H+ ionen welke bijproduct zijn van de ATP-ase. Het zorgt dus voor het minder worden van spierpijn. DOMS is weer een ander verhaal waar nog veel discussie over is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik denk dat als je in bepaalde delen van je lichaam een betere doorbloeding hebt dan een ander persoon dat dat wel uit kan maken in de hoeveelheid/gevoeligheid voor spierpijn op een bepaalde plek ja. melkzuren worden dan beter of minder goed afgevoerd...
Dit. Zover ik weet is een combo van HCG, Clomid en Nolva genoeg om vrijwel alle problemen tegen te gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Met juiste PCT overkomt je dat niet hoor.
ok dit kan ik wel begrijpen, weer wat geleerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het zijn niet de melkzuren (lactaat) die voor spierpijn zorgen. De schuldige zijn H+ ionen die de PH waardes doet stijgen met acute spierpijn als gevolg. Lactaat zorgt voor afvoer van deze H+ ionen welke bijproduct zijn van de ATP-ase.
Jup voor directe spierpijn tijdens een setje wat de meeste verzuren noemen. DOMS wordt beschouwd als een ontstekingseffect. Vandaar dat behandeling van een ontsteking ook werkt voor spierpijn (Hitte, kou, compressie etc.)quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ok dit kan ik wel begrijpen, weer wat geleerd![]()
Maargoed, dit gaat dus alleen maar over de verzuring die je voelt op het moment aan het eind van je setje... (athans, dat ervaar ik/wordt gezien als de directe vorm van spierpijn toch?)
whaha ja mooi beschreven lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Idioot is dat he, dat je dan net niet kan locken terwijl de hele beweging daarvoor 100x zwaarder was kwa inspanning
Sta je te shaken met die bar in je handen als een 55 jarige alcoholist die z'n eerste wijntje nog niet gehad heeft lol
bar die aan de uiteinden op en neer zwiebert.![]()
Kan er niet bij. Misschien bij de centrale bibliotheek van je hoge school beschikbaar?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whaha ja mooi beschreven lol
heb gisteren maar meteen zware glute bridges gedaan voor de lockout power, ook handig voor in de slaapkamer.
whahaha ja, mijn laatste set deed ik met 150kg ... dat is een beste bitch lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zie in eens een hond voor me die een bitch gepulseerd staat aan te duwen van achter
vanuit de heupen
die ga ik ook eens doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whahaha ja, mijn laatste set deed ik met 150kg ... dat is een beste bitch lol
is zeker doable, shit deed alleen beetje pijn aan mijn heupbotten/bekkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die ga ik ook eens doen.
ff kijken hoe ze reageren hier in de gym. Ziet er vrij doable uit i.i.g.
Met yoga doen we de bodyweight versie wel zeg maar. Nog nooit loaded gedaan...
Jij was toch moderator op DBB of iets dergelijks?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Met juiste PCT overkomt je dat niet hoor.
Heb je een DM gestuurd met linkquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee, nooit geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Maoist het volgende:
[..]
Jij was toch moderator op DBB of iets dergelijks?
Hoe hou je het uit?
Nee dat was Mr.J ofzo toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Maoist het volgende:
[..]
Jij was toch moderator op DBB of iets dergelijks?
Hoe hou je het uit?
Voel jij je daar niet een beetje als gehandicaptebegeleider? Zodra je daar iets wetenschappelijks aanhaalt zijn ze het spoor al bijsterquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest.
Ik ga gewoon geen discussies meer aan.
tranen over mn wangenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:12 schreef Maoist het volgende:
[..]
Voel jij je daar niet een beetje als gehandicaptebegeleider? Zodra je daar iets wetenschappelijks aanhaalt zijn ze het spoor al bijster
Soms. Men ziet daar i.h.a. nog geen contradictie in een en dezelfde zin, dus is vaak moeilijk discussiėren. Desalniettemin, er zitten wat slimme gasten tussen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:12 schreef Maoist het volgende:
[..]
Voel jij je daar niet een beetje als gehandicaptebegeleider? Zodra je daar iets wetenschappelijks aanhaalt zijn ze het spoor al bijster
Zeg, prutser: ik heb CY niet, maar op basis van wat ze hier post zie ik een intelligente, assertieve vrouw die geen moeite heeft met je BB-hobbylevensstijl: doe verdomme eens wat meer moeite voor haar!!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Later jongens, iets meer dan twee maand gewoon compleet geen fuck eten en weinig tot niet trainen. The verdict? Weegschaal van 81 kg naar 70 kg morningweight. No joke. Vetpercentage gelijk gebleven. (10-11%)
Hoe snel gaat dit terugkomen?Met een surplus van 500 kcal ben ik tot mijn 30e nog bezig.
En ik ga nog wel op strandvakantie eind deze week.
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |