Zie TTquote:
De Musculus bulbospongiosusquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.
nee, ik word sacho als ik zie wat voor een klootjes volk er wat wel niet in spuit achter elkaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef Maoist het volgende:
Zijn hier nog mensen die op DBB posten?
Ik lees elke dag het AAS gedeelte als ik even wil lachen, wat een debielen zitten daar
Godverdomme, vreten jij en pompen met die handel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in momenteel maar dit slaat echt alles.
Fucking Panda is ook allang uit de markt gehaald.
Delts groeien bij mij juist super makkelijk (dat wil zeggen, ik kill ze compleet 2x per week, rondom, in een bulk, no mercy)quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tussenwervelschijven vliegen je om de oren met die form![]()
Idioot is dat he, dat je dan net niet kan locken terwijl de hele beweging daarvoor 100x zwaarder was kwa inspanningquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef dreamerbulk het volgende:
gisteren na 7 weken eindelijk weer mijn 260kg deadlift gepakt, 265 schoot omhoog...stopte helaas net 3cm onder de lockout.
Mooiste zijn die mensen van 19 die 74kg en 173cm lang zijn en elk weekend aan de xtc en drank zitten en dan ook nog willen kurenquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, ik word sacho als ik zie wat voor een klootjes volk er wat wel niet in spuit achter elkaar.
Sowiezo als je op DBB een pic post, krijg je 10 leuke/motiverende reacties, en 1 reactie van een undercouver juice head van 19 die dan ff moet zeggen dat je nog maar door moet bulken![]()
![]()
Om zichzelf beter te voelen denk.
Zal nog wel eens een keer een pic update doen, maar kom d'r nauwelijks meer lol. Laatste inlog was met dat super topic van Strtsoldaat![]()
ja,quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:06 schreef Maoist het volgende:
[..]
Mooiste zijn die mensen van 19 die 74kg en 173cm lang zijn en elk weekend aan de xtc en drank zitten en dan ook nog willen kuren
Na een zware workout heb ik de volgende dag/2 dagen erna bijna altijd flinke spierpijn in het betreffende lichaamsdeel, behalve bij delts eigenlijk. Alleen traps en rear delts voel ik echt goed de volgende dag, front delts en side delts amper, terwijl m'n delts gewoon goed groeien, vind ik. Zal dit persoonsgebonden zijn?quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Delts groeien bij mij juist super makkelijk (dat wil zeggen, ik kill ze compleet 2x per week, rondom, in een bulk, no mercy)![]()
Beetje spelen met je rep range misschien? Drop setje dumbel overhead press is ook goddelijk soms![]()
En jezelf gewoon verplichten om elke week een nieuw record te zetten. Is het niet een rep extra, dan wel 2kg te zwaar en je setje dan maar falen op 3 reps. En iemand d'r achter laten staan die je alleen heel licht pushed onder je ellebogen bij je fail reps. En dan nog ff 2 of 3x met hulp. Je moet die delts zo zuur maken dat je je fles water niet meer aan je mond kan zetten (srs) en dat je niet meer weet hoe je het hebt de rest v.d. training![]()
![]()
ik denk dat als je in bepaalde delen van je lichaam een betere doorbloeding hebt dan een ander persoon dat dat wel uit kan maken in de hoeveelheid/gevoeligheid voor spierpijn op een bepaalde plek ja. melkzuren worden dan beter of minder goed afgevoerd...quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Na een zware workout heb ik de volgende dag/2 dagen erna bijna altijd flinke spierpijn in het betreffende lichaamsdeel, behalve bij delts eigenlijk. Alleen traps en rear delts voel ik echt goed de volgende dag, front delts en side delts amper, terwijl m'n delts gewoon goed groeien, vind ik. Zal dit persoonsgebonden zijn?
lol. heerlijk he.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:07 schreef Snakey het volgende:
Ik krijg ook bijna geen spierpijn in m'n schouders. Ik doe nu 1x per week machine shoulder press als assist waarbij ik niet zwaarder ga dan een kilo of 40 - 50 x 12 reps. Na 3 setjes heb ik dan ook dat ik m'n fles even niet meer naar m'n mond krijg.
Ik leg m'n handen altijd op de preacher curl of de bar op de BP, dan ontspannen m'n schouders een beetje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. heerlijk he.
Dat je van gekkigheid niet weet welke houding je aan moet nemen. Armen ergens op legggen en naar beneden hangen.
Of op je hurken (diepe doorgezakte squat ontspannen) gaan zitten en je schouders naar voren over je knieeen laten hangen en je handen ontspannen op de grond. Dan gaat er meer bloed naar boven
Shit man, hoe heb je het zo ver kunnen laten komen? Als ik het goed heb ben/was jij een grote inspiratie voor velen in dit topic. Had je gewoon geen motivatie meer? Echt zonde man! Maar komt wel weer terugquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Later jongens, iets meer dan twee maand gewoon compleet geen fuck eten en weinig tot niet trainen. The verdict? Weegschaal van 81 kg naar 70 kg morningweight. No joke. Vetpercentage gelijk gebleven. (10-11%)
Hoe snel gaat dit terugkomen?Met een surplus van 500 kcal ben ik tot mijn 30e nog bezig.
En ik ga nog wel op strandvakantie eind deze week.
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?
quote:Hallo dbb
Ja sorry dat ik weer een topic open maar moet dit even kwijt.
Zit nu in week 5 van mijn test e kuur 500 mg ew en als ik ejaculeer komt er bijna tot geen sperma. Mijn testo gehalte is super hoog komt dit doordat mijn testikels plat liggen want ze zijn ook enorm klein geworden.
Ik ben van plan om vanaf maandag hcg te gebruiken tot einde van me kuur (500 iu 2 keer per week dus totaal 1000iu) zou dit mijn spermaproductie weer verhogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |