Dat doet me er aan denken, het is gewoon ook onze anniversary vanavondquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brotip voor vavond; 0.75 kg Angus Burgers met zijn tweetjes. Dat is liefde
hoe lang hebben jullie al?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken, het is gewoon ook onze anniversary vanavondThanks, zal er wat mee doen
Wat een butt-app. Kun je niet gewoon je streefgewicht instellen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Congratulations mensen.
Bro: lezen: een vrouw die >= 5x70kg squat kwalificeert zich als "sterk", IMHO.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude, JB heeft vandaag 8*70 gesquat. Niets geen grens.
Foto's?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I look like SHIT! Rondingen van schouders zijn zo goed als weg, waardoor armen (die nu te dun lijken voor de wijdte van rug) maar raar uit mijn lijf lijken te steken. Benen is weinig meer van over. Abs zijn wel te zien (het vet is er immers niet) maar staat totaal geen spanning op.
Voor de rest zie ik er heel 'flabby' en 'leeg' uit. Geen spanning, geen pump, geen solid/thick/tight, te weinig massa. Gewoon als een normaal iemand. Maar dan met een v-taper en pecs, die blijven dan weer wel.
Ik zou het alleen al terug moeten hebben omdat ik nu alles ben geworden wat ik niet wilde zijn.Hoeveel kcal surplus zou ik nu kunnen doen zonder echt weer chubby te worden? Muscle memory dit dat?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
Panzer is net zoals al die wijven die 20 kilo aankomen als ze een man aan de haak hebben geslagen
hahah iddquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
Panzer is net zoals al die wijven die 20 kilo aankomen als ze een man aan de haak hebben geslagen
Of zoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:33 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Als je het maar niet zo doet. Z'n rug.![]()
Daar zit een pijnlijke kern van waarheid in. Mijn vriendin doet ook mee aan die trend: ze is langzaam maar zeker haar strakke aziatische lijfje aan het verkloten met donuts en chocola. Gelukkig pleeg ik op tijd interventie en is ze afgelopen zondag met me het squatrack in gegaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
mirin dying cat formquote:Op zondag 6 oktober 2013 06:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of zo
Serieus, mijn rug breekt al als ik er naar kijk.
yeah, die bitches moeten in check worden gehouden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 06:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar zit een pijnlijke kern van waarheid in. Mijn vriendin doet ook mee aan die trend: ze is langzaam maar zeker haar strakke aziatische lijfje aan het verkloten met donuts en chocola. Gelukkig pleeg ik op tijd interventie en is ze afgelopen zondag met me het squatrack in gegaan.
Er is niks beters dan de filmpjes van Diesel Weasel als je even het gevoel hebt dat je beter op je form moet lettenquote:Op zondag 6 oktober 2013 06:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of zo
Serieus, mijn rug breekt al als ik er naar kijk.
Diesel Weasel is altijd gegarandeerd genieten whahahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef seto het volgende:
[..]
Er is niks beters dan de filmpjes van Diesel Weasel als je even het gevoel hebt dat je beter op je form moet letten
Die startpositie alleen al
Nog zo'n kotsende kat met diarree form.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef seto het volgende:
[..]
Er is niks beters dan de filmpjes van Diesel Weasel als je even het gevoel hebt dat je beter op je form moet letten
Die startpositie alleen al
Delts/upper pecs/Absquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.
De stapediusquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |