Dat doet me er aan denken, het is gewoon ook onze anniversary vanavondquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brotip voor vavond; 0.75 kg Angus Burgers met zijn tweetjes. Dat is liefde
hoe lang hebben jullie al?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken, het is gewoon ook onze anniversary vanavondThanks, zal er wat mee doen
Wat een butt-app. Kun je niet gewoon je streefgewicht instellen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Congratulations mensen.
Bro: lezen: een vrouw die >= 5x70kg squat kwalificeert zich als "sterk", IMHO.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude, JB heeft vandaag 8*70 gesquat. Niets geen grens.
Foto's?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I look like SHIT! Rondingen van schouders zijn zo goed als weg, waardoor armen (die nu te dun lijken voor de wijdte van rug) maar raar uit mijn lijf lijken te steken. Benen is weinig meer van over. Abs zijn wel te zien (het vet is er immers niet) maar staat totaal geen spanning op.
Voor de rest zie ik er heel 'flabby' en 'leeg' uit. Geen spanning, geen pump, geen solid/thick/tight, te weinig massa. Gewoon als een normaal iemand. Maar dan met een v-taper en pecs, die blijven dan weer wel.
Ik zou het alleen al terug moeten hebben omdat ik nu alles ben geworden wat ik niet wilde zijn.Hoeveel kcal surplus zou ik nu kunnen doen zonder echt weer chubby te worden? Muscle memory dit dat?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
Panzer is net zoals al die wijven die 20 kilo aankomen als ze een man aan de haak hebben geslagen
hahah iddquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
Panzer is net zoals al die wijven die 20 kilo aankomen als ze een man aan de haak hebben geslagen
Of zoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:33 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Als je het maar niet zo doet. Z'n rug.![]()
Daar zit een pijnlijke kern van waarheid in. Mijn vriendin doet ook mee aan die trend: ze is langzaam maar zeker haar strakke aziatische lijfje aan het verkloten met donuts en chocola. Gelukkig pleeg ik op tijd interventie en is ze afgelopen zondag met me het squatrack in gegaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
mirin dying cat formquote:Op zondag 6 oktober 2013 06:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of zo
Serieus, mijn rug breekt al als ik er naar kijk.
yeah, die bitches moeten in check worden gehouden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 06:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar zit een pijnlijke kern van waarheid in. Mijn vriendin doet ook mee aan die trend: ze is langzaam maar zeker haar strakke aziatische lijfje aan het verkloten met donuts en chocola. Gelukkig pleeg ik op tijd interventie en is ze afgelopen zondag met me het squatrack in gegaan.
Er is niks beters dan de filmpjes van Diesel Weasel als je even het gevoel hebt dat je beter op je form moet lettenquote:Op zondag 6 oktober 2013 06:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of zo
Serieus, mijn rug breekt al als ik er naar kijk.
Diesel Weasel is altijd gegarandeerd genieten whahahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef seto het volgende:
[..]
Er is niks beters dan de filmpjes van Diesel Weasel als je even het gevoel hebt dat je beter op je form moet letten
Die startpositie alleen al
Nog zo'n kotsende kat met diarree form.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef seto het volgende:
[..]
Er is niks beters dan de filmpjes van Diesel Weasel als je even het gevoel hebt dat je beter op je form moet letten
Die startpositie alleen al
Delts/upper pecs/Absquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.
De stapediusquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
Wat vinden jullie de bodypart die het moeilijkst is om te groeien.ik delts, wellicht komt dat doordat ik vergelijk met die roid delts. En calfs is ook lastig.
Zie TTquote:
De Musculus bulbospongiosusquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
nee, ik word sacho als ik zie wat voor een klootjes volk er wat wel niet in spuit achter elkaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef Maoist het volgende:
Zijn hier nog mensen die op DBB posten?
Ik lees elke dag het AAS gedeelte als ik even wil lachen, wat een debielen zitten daar
Godverdomme, vreten jij en pompen met die handel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in momenteel maar dit slaat echt alles.
Fucking Panda is ook allang uit de markt gehaald.
Delts groeien bij mij juist super makkelijk (dat wil zeggen, ik kill ze compleet 2x per week, rondom, in een bulk, no mercy)quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef Hiatus het volgende:
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tussenwervelschijven vliegen je om de oren met die form![]()
Idioot is dat he, dat je dan net niet kan locken terwijl de hele beweging daarvoor 100x zwaarder was kwa inspanningquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef dreamerbulk het volgende:
gisteren na 7 weken eindelijk weer mijn 260kg deadlift gepakt, 265 schoot omhoog...stopte helaas net 3cm onder de lockout.
Mooiste zijn die mensen van 19 die 74kg en 173cm lang zijn en elk weekend aan de xtc en drank zitten en dan ook nog willen kurenquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, ik word sacho als ik zie wat voor een klootjes volk er wat wel niet in spuit achter elkaar.
Sowiezo als je op DBB een pic post, krijg je 10 leuke/motiverende reacties, en 1 reactie van een undercouver juice head van 19 die dan ff moet zeggen dat je nog maar door moet bulken![]()
![]()
Om zichzelf beter te voelen denk.
Zal nog wel eens een keer een pic update doen, maar kom d'r nauwelijks meer lol. Laatste inlog was met dat super topic van Strtsoldaat![]()
ja,quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:06 schreef Maoist het volgende:
[..]
Mooiste zijn die mensen van 19 die 74kg en 173cm lang zijn en elk weekend aan de xtc en drank zitten en dan ook nog willen kuren
Na een zware workout heb ik de volgende dag/2 dagen erna bijna altijd flinke spierpijn in het betreffende lichaamsdeel, behalve bij delts eigenlijk. Alleen traps en rear delts voel ik echt goed de volgende dag, front delts en side delts amper, terwijl m'n delts gewoon goed groeien, vind ik. Zal dit persoonsgebonden zijn?quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Delts groeien bij mij juist super makkelijk (dat wil zeggen, ik kill ze compleet 2x per week, rondom, in een bulk, no mercy)![]()
Beetje spelen met je rep range misschien? Drop setje dumbel overhead press is ook goddelijk soms![]()
En jezelf gewoon verplichten om elke week een nieuw record te zetten. Is het niet een rep extra, dan wel 2kg te zwaar en je setje dan maar falen op 3 reps. En iemand d'r achter laten staan die je alleen heel licht pushed onder je ellebogen bij je fail reps. En dan nog ff 2 of 3x met hulp. Je moet die delts zo zuur maken dat je je fles water niet meer aan je mond kan zetten (srs) en dat je niet meer weet hoe je het hebt de rest v.d. training![]()
![]()
ik denk dat als je in bepaalde delen van je lichaam een betere doorbloeding hebt dan een ander persoon dat dat wel uit kan maken in de hoeveelheid/gevoeligheid voor spierpijn op een bepaalde plek ja. melkzuren worden dan beter of minder goed afgevoerd...quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Na een zware workout heb ik de volgende dag/2 dagen erna bijna altijd flinke spierpijn in het betreffende lichaamsdeel, behalve bij delts eigenlijk. Alleen traps en rear delts voel ik echt goed de volgende dag, front delts en side delts amper, terwijl m'n delts gewoon goed groeien, vind ik. Zal dit persoonsgebonden zijn?
lol. heerlijk he.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:07 schreef Snakey het volgende:
Ik krijg ook bijna geen spierpijn in m'n schouders. Ik doe nu 1x per week machine shoulder press als assist waarbij ik niet zwaarder ga dan een kilo of 40 - 50 x 12 reps. Na 3 setjes heb ik dan ook dat ik m'n fles even niet meer naar m'n mond krijg.
Ik leg m'n handen altijd op de preacher curl of de bar op de BP, dan ontspannen m'n schouders een beetje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. heerlijk he.
Dat je van gekkigheid niet weet welke houding je aan moet nemen. Armen ergens op legggen en naar beneden hangen.
Of op je hurken (diepe doorgezakte squat ontspannen) gaan zitten en je schouders naar voren over je knieeen laten hangen en je handen ontspannen op de grond. Dan gaat er meer bloed naar boven
Shit man, hoe heb je het zo ver kunnen laten komen? Als ik het goed heb ben/was jij een grote inspiratie voor velen in dit topic. Had je gewoon geen motivatie meer? Echt zonde man! Maar komt wel weer terugquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Later jongens, iets meer dan twee maand gewoon compleet geen fuck eten en weinig tot niet trainen. The verdict? Weegschaal van 81 kg naar 70 kg morningweight. No joke. Vetpercentage gelijk gebleven. (10-11%)
Hoe snel gaat dit terugkomen?Met een surplus van 500 kcal ben ik tot mijn 30e nog bezig.
En ik ga nog wel op strandvakantie eind deze week.
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?
quote:Hallo dbb
Ja sorry dat ik weer een topic open maar moet dit even kwijt.
Zit nu in week 5 van mijn test e kuur 500 mg ew en als ik ejaculeer komt er bijna tot geen sperma. Mijn testo gehalte is super hoog komt dit doordat mijn testikels plat liggen want ze zijn ook enorm klein geworden.
Ik ben van plan om vanaf maandag hcg te gebruiken tot einde van me kuur (500 iu 2 keer per week dus totaal 1000iu) zou dit mijn spermaproductie weer verhogen?
D'r zijn wel wat afgelegen lokalen te vinden hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7785291
Kan iemand aub deze voor mij krijgen?
Ik heb hem al eens eerder gepost, niemand kon mij helpen..
Waarom werkt het wel als Diabox het doet?
Fokken op school is risky business...
quote:mijn vriendin speelt graag met mijn ballen en die zijn nu zo klein als een pindanootje. Maandag knallen met hcg dan maar 2 shots ma en do en hopen dat ze weer groeien
Daar heb ik nu last van, net borst triceps schouders gehad, ben even een kwartiertje op m'n bed gaan liggen, niet omdat ik zo moe ben of voor een powernap, maar om m'n schouders een beetje rust te kunnen gevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. heerlijk he.
Dat je van gekkigheid niet weet welke houding je aan moet nemen. Armen ergens op legggen en naar beneden hangen.
Of op je hurken (diepe doorgezakte squat ontspannen) gaan zitten en je schouders naar voren over je knieeen laten hangen en je handen ontspannen op de grond. Dan gaat er meer bloed naar boven
Ik ken ook zo'n gozer. Zichzelf helemaal de tering in gekuurd met test, dbol en clen en nooit een PCT gedaan. En nu maar klagen dat 'ie niet kan slapen, kleine ballen heeft, impotent is, geen libido heeft en z'n gains kwijt is. Idioot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zulke verdienen toch gewoon een spuitje![]()
Squirrel nuts
of een pct daar wat aan verandert zou hebben weet ik niet, je herstelt alleen "sneller" en met minder kans op tieten, maar uiteindelijk is het o.a. gewoon je eigen test stil leggen wat verneukeratief is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n gozer. Zichzelf helemaal de tering in gekuurd met test, dbol en clen en nooit een PCT gedaan. En nu maar klagen dat 'ie niet kan slapen, kleine ballen heeft, impotent is, geen libido heeft en z'n gains kwijt is. Idioot.
Met juiste PCT overkomt je dat niet hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
of een pct daar wat aan verandert zou hebben weet ik niet, je herstelt alleen "sneller" en met minder kans op tieten, maar uiteindelijk is het o.a. gewoon je eigen test stil leggen wat verneukeratief is.
Ken d'r ook 1 (indirect dan) die op z'n 30e niet meer kan krikken omdat i totaal niet meer omhoog komt van het juicegebruik in het verleden.![]()
![]()
fantastisch lichaam heb je dan
Het zijn niet de melkzuren (lactaat) die voor spierpijn zorgen. De schuldige zijn H+ ionen die de PH waardes doet stijgen met acute spierpijn als gevolg. Lactaat zorgt voor afvoer van deze H+ ionen welke bijproduct zijn van de ATP-ase. Het zorgt dus voor het minder worden van spierpijn. DOMS is weer een ander verhaal waar nog veel discussie over is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik denk dat als je in bepaalde delen van je lichaam een betere doorbloeding hebt dan een ander persoon dat dat wel uit kan maken in de hoeveelheid/gevoeligheid voor spierpijn op een bepaalde plek ja. melkzuren worden dan beter of minder goed afgevoerd...
Dit. Zover ik weet is een combo van HCG, Clomid en Nolva genoeg om vrijwel alle problemen tegen te gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Met juiste PCT overkomt je dat niet hoor.
ok dit kan ik wel begrijpen, weer wat geleerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het zijn niet de melkzuren (lactaat) die voor spierpijn zorgen. De schuldige zijn H+ ionen die de PH waardes doet stijgen met acute spierpijn als gevolg. Lactaat zorgt voor afvoer van deze H+ ionen welke bijproduct zijn van de ATP-ase.
Jup voor directe spierpijn tijdens een setje wat de meeste verzuren noemen. DOMS wordt beschouwd als een ontstekingseffect. Vandaar dat behandeling van een ontsteking ook werkt voor spierpijn (Hitte, kou, compressie etc.)quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ok dit kan ik wel begrijpen, weer wat geleerd![]()
Maargoed, dit gaat dus alleen maar over de verzuring die je voelt op het moment aan het eind van je setje... (athans, dat ervaar ik/wordt gezien als de directe vorm van spierpijn toch?)
whaha ja mooi beschreven lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Idioot is dat he, dat je dan net niet kan locken terwijl de hele beweging daarvoor 100x zwaarder was kwa inspanning
Sta je te shaken met die bar in je handen als een 55 jarige alcoholist die z'n eerste wijntje nog niet gehad heeft lol
bar die aan de uiteinden op en neer zwiebert.![]()
Kan er niet bij. Misschien bij de centrale bibliotheek van je hoge school beschikbaar?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whaha ja mooi beschreven lol
heb gisteren maar meteen zware glute bridges gedaan voor de lockout power, ook handig voor in de slaapkamer.
whahaha ja, mijn laatste set deed ik met 150kg ... dat is een beste bitch lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zie in eens een hond voor me die een bitch gepulseerd staat aan te duwen van achter
vanuit de heupen
die ga ik ook eens doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whahaha ja, mijn laatste set deed ik met 150kg ... dat is een beste bitch lol
is zeker doable, shit deed alleen beetje pijn aan mijn heupbotten/bekkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die ga ik ook eens doen.
ff kijken hoe ze reageren hier in de gym. Ziet er vrij doable uit i.i.g.
Met yoga doen we de bodyweight versie wel zeg maar. Nog nooit loaded gedaan...
Jij was toch moderator op DBB of iets dergelijks?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Met juiste PCT overkomt je dat niet hoor.
Heb je een DM gestuurd met linkquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee, nooit geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Maoist het volgende:
[..]
Jij was toch moderator op DBB of iets dergelijks?
Hoe hou je het uit?
Nee dat was Mr.J ofzo toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Maoist het volgende:
[..]
Jij was toch moderator op DBB of iets dergelijks?
Hoe hou je het uit?
Voel jij je daar niet een beetje als gehandicaptebegeleider? Zodra je daar iets wetenschappelijks aanhaalt zijn ze het spoor al bijsterquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest.
Ik ga gewoon geen discussies meer aan.
tranen over mn wangenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:12 schreef Maoist het volgende:
[..]
Voel jij je daar niet een beetje als gehandicaptebegeleider? Zodra je daar iets wetenschappelijks aanhaalt zijn ze het spoor al bijster
Soms. Men ziet daar i.h.a. nog geen contradictie in een en dezelfde zin, dus is vaak moeilijk discussiëren. Desalniettemin, er zitten wat slimme gasten tussen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:12 schreef Maoist het volgende:
[..]
Voel jij je daar niet een beetje als gehandicaptebegeleider? Zodra je daar iets wetenschappelijks aanhaalt zijn ze het spoor al bijster
Zeg, prutser: ik heb CY niet, maar op basis van wat ze hier post zie ik een intelligente, assertieve vrouw die geen moeite heeft met je BB-hobbylevensstijl: doe verdomme eens wat meer moeite voor haar!!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Later jongens, iets meer dan twee maand gewoon compleet geen fuck eten en weinig tot niet trainen. The verdict? Weegschaal van 81 kg naar 70 kg morningweight. No joke. Vetpercentage gelijk gebleven. (10-11%)
Hoe snel gaat dit terugkomen?Met een surplus van 500 kcal ben ik tot mijn 30e nog bezig.
En ik ga nog wel op strandvakantie eind deze week.
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?
Jij bent wel mijn favo user op DBB. #beetjehomoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest.
Ik ga gewoon geen discussies meer aan.
Been there done thatquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Moeite doen voor een vrouwOf nog erger: jezelf veranderen voor een vrouw en je laten kneden tot de ideale vriend/echtgenoot
Haha samequote:
Zo bar slecht dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeg, prutser: ik heb CY niet, maar op basis van wat ze hier post zie ik een intelligente, assertieve vrouw die geen moeite heeft met je BB-hobbylevensstijl: doe verdomme eens wat meer moeite voor haar!!!
die chick van de befaamde badkamerpic?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha sameMaarja fouten maken is menselijk en daar kun je alleen maar van leren.
#spreukvooropeentegeltje
Haha ja. Het kneden viel wel mee, maar wel meer moeite voor gedaan dan ik eigenlijk zou moeten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die chick van de befaamde badkamerpic?
Zouden NSAIDs ook werken? Zou mooi zijn als je zware benen DOMS hebt. Ibuprofennetje en je kan weer normaal lopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jup voor directe spierpijn tijdens een setje wat de meeste verzuren noemen. DOMS wordt beschouwd als een ontstekingseffect. Vandaar dat behandeling van een ontsteking ook werkt voor spierpijn (Hitte, kou, compressie etc.)
Even mierenneuken: H+ verlaagt toch juist de PH?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het zijn niet de melkzuren (lactaat) die voor spierpijn zorgen. De schuldige zijn H+ ionen die de PH waardes doet stijgen met acute spierpijn als gevolg. Lactaat zorgt voor afvoer van deze H+ ionen welke bijproduct zijn van de ATP-ase. Het zorgt dus voor het minder worden van spierpijn. DOMS is weer een ander verhaal waar nog veel discussie over is.
Oefeningen met een eccentrische beweging zoals squats en bench press, zorgen voor veel DOMS. Dit komt doordat de spier moet contraheren en ondertussen stretchen. Oefeningen zonder deze eccentrische beweging hebben (bijna) geen spierpijn als gevolg. Fietsen is hier een voorbeeld van. Elke beweging vraagt om een concentrische beweging(verkorting van de spier) en nergens moet hij kracht zetten onder rek.
Klopt, foutje van mijn kant een zuur is altijd lager in PH. Zat op mobiel uit te typen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Even mierenneuken: H+ verlaagt toch juist de PH?
Het komt overeen met het ontstekingsproces en NSAIDS helpen inderdaad lichtelijk, maar er zijn studies die aantonen dat het herstel slechter verloopt en bij veel/frequent gebruiken kan het zelf leiden tot leverschade. Maar een positief effect van NSAIDS is er niet echt voor DOMS, wel mogelijke complicaties.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zouden NSAIDs ook werken? Zou mooi zijn als je zware benen DOMS hebt. Ibuprofennetje en je kan weer normaal lopen
Hahahaha.quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Godverdomme, vreten jij en pompen met die handel.
Of moet ik soms persoonlijk naar Groningen komen om je die gym in te slaan?
Edit:
Jongens, Groningen was het toch? Ik stap nu in m'n Kever, ben d'r over 6 uur.
Maak foto's nu, en bedenk als je weer een gym dipje hebt dat je het nooit meer zo ver laat komen dude.
Je bent zo weer de oude als je d'r vol voor gaat.
Gewoon een goeie eet en train routine voor jezelf krijgen weer![]()
Het ging vrij snel eigenlijk, daar schrik ik ook van. Een paar maand terug zat ik al op een punt waarop ik het zelf gewoon goed vond, en het meer in stand hield omdat het gewoon slecht voelde om terug te laten vallen. Bovendien was maintainen gewoon goed te doen, omdat ik destijds stage liep en gewoon altijd vaste prik eten ging klaarmaken voor ik weg ging en dat over de hele dag opeten etc.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:12 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Shit man, hoe heb je het zo ver kunnen laten komen? Als ik het goed heb ben/was jij een grote inspiratie voor velen in dit topic. Had je gewoon geen motivatie meer? Echt zonde man! Maar komt wel weer terug.
Thanks voor je erkenning en heads up brah. Ik ga ook weer bezig nu. Maar laat duidelijk zijn dat het niet is puur om haar te pleasen ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeg, prutser: ik heb CY niet, maar op basis van wat ze hier post zie ik een intelligente, assertieve vrouw die geen moeite heeft met je BB-hobbylevensstijl: doe verdomme eens wat meer moeite voor haar!!!
Succes gogogoquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Amsterdam tegenwoordig. Maar thanks man, dit is inderdaad een no-no op dit moment. Moet niet meer zo.
[..]
Het ging vrij snel eigenlijk, daar schrik ik ook van. Een paar maand terug zat ik al op een punt waarop ik het zelf gewoon goed vond, en het meer in stand hield omdat het gewoon slecht voelde om terug te laten vallen. Bovendien was maintainen gewoon goed te doen, omdat ik destijds stage liep en gewoon altijd vaste prik eten ging klaarmaken voor ik weg ging en dat over de hele dag opeten etc.![]()
Na mijn stage was het einde zoek.Geen ritme meer (want geen school), ik was al teruggevallen en had geen zin om dat nog weer in te lopen (voor wie? voor mezelf niet in ieder geval), en die 'mate van terugval' (lees: verloren gains) is alleen nog maar meer geworden. Vanaf een gegeven moment werd het verschil voor mijn gevoel te groot om me nog te motiveren om het weer op te pakken.
Vanaf dat punt was het aantrekkelijker om de boel te boel te laten, ervoor kiezen dat dat het verleden was en gewoon tijd te steken in andere dingen waar ik minstens zoveel voldoening uit haalde.Het laten hangen had immers ook geen consequenties, ik was nog steeds tevreden met mezelf, had op die manier meer tijd over, hoefde niet al dat eten te smeren en te verstouwen, en zelfs mijn vriendin vond het allemaal prima dat het nu minder was. (en vond het zelfs mooier, dem pecs
)
Ik kan me gewoon bar slecht inzetten voor doelen waar ik niet 100% voor wil gaan. Vanaf het punt dat ik dacht 'nu hoef ik mezelf niet meer te overtreffen' is de klad er in gekomen, en zodra de terugval te groot werd heb ik de hele hobby en levensstijl achter me gelaten en ben ik tijd in andere dingen gaan steken. Ik was er immers niet meer 100% mee bezig en dan deed ik het liever niet.Perfectionisme, alles-of-niets, dit dat. Ik ga niet graag voor 70% resultaat, dan steek ik liever 130% in iets anders. Vandaar dat ik dan ook een uitstekende kandidaat ben voor een toekomstige burnout.
100% op dit gebied kon me gewoon niet meer boeien, en de gedachte van de achterstand in lopen was ook alles behalve aantrekkelijk.
ANYWAY, ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het toch wel weer erg mis en dat ik het weer op ga pakken, maar alleen met de instelling dat ik mezelf weer ga overtreffen.
[..]
Thanks voor je erkenning en heads up brah. Ik ga ook weer bezig nu. Maar laat duidelijk zijn dat het niet is puur om haar te pleasen ofzo.![]()
Het kan haar eigenlijk ook gestolen worden, mits ik maar niet chubby word of gewoon geen conditie meer heb. Liften voor chicks is nooit viable geweest, je moet het doel voor jezelf kunnen rechtvaardigen en daar ontbrak het de afgelopen tijd aan.
[ afbeelding ]
Minus avondeten en broodbeleg. Multivitamine erbij, later creatine. Drie liter kraanwater bovenop bovenstaande. (6 flesjes) Ik weet zeker dat ik hier heel snel mijn energie weer mee terugheb.Driedaagse split, 15 minuten crosstrainer na elke workout en 1x per week hardlopen.
Eigenlijk is het (in ieder geval voor mij) een cirkel. Zonder genoeg te eten heb ik gewoon niet de energie om serieus te trainen. En zonder serieus te trainen krijg ik gewoon niet meer het hongergevoel dat ik nodig had om te blijven eten, ik kon weer gemakkelijk een dag zonder hongergevoel. Bovendien voelt serieus eten ook als onzin wanneer je toch niet traint. En andersom.ANYWAY. GO OG GO.
oh yeahquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
ANYWAY, ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het toch wel weer erg mis en dat ik het weer op ga pakken, maar alleen met de instelling dat ik mezelf weer ga overtreffen.
[..]
[ [url=http://cl.ly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ging ik deadliften en een superbrede neger kwam naar mij toe om te vragen waarom ik zo zwaar ga. Hijzelf gaat nooit zo zwaar als ik maar is toch stukken breder, daarbij zei hij ook nog dat hij altijd is verteld dat met deze oefeningen zo zwaar gaan slecht voor de gewrichten is.
Mijn uitzicht hierop is dat ik zo sterk en fit mogelijk wil worden, zou ik eigenlijk lichter moeten gaan tillen om mijn gewrichten niet te verneuken? Hebben jullie jezelf restricties opgelegd bij bepaalde oefeningen?
Hoeveel DL je?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:11 schreef XSbig het volgende:
Lekkere training gehad zojuist. Met DL bijna op me niveau van voor de zomer.
Ik denk trouwens dat mijn motivatieprobleem kwam doordat het contstant druk is in onze gym. Vrij weinig zin altijd daardoor.
45 kg maar hahaquote:
Kablam dat is gudverdumme licht, hoe lang train je al en wat is je schema?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef XSbig het volgende:
[..]
45 kg maar haha
Maargoed voor iemand van 1,84m, 63kg(?, twee weken geleden gewogen) is het nog wel redelijk denk ik.
Sinds afgelopen november bijna een jaar dus. Woog toen 53 kg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kablam dat is gudverdumme licht, hoe lang train je al en wat is je schema?
En je deadlift is nu nog maar 45 KG? Deadlift bedoel je toch? Waarom overigens de keuze om borst/rug op 1 dag te doen en biceps/triceps op 1 dag?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef XSbig het volgende:
[..]
Sinds afgelopen november bijna een jaar dus. Woog toen 53 kg.
Wel paar periodes tussendoor niet getrained enz.
Schema is;
Ma; borst en rug
Wo; armen
Vr; benen en schouders
Tijdje SS gedaan maar vond het op een of andere manier geen fijn schema
Ja. Ik DP ook maar 32 kg ofzo..quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En je deadlift is nu nog maar 45 KG? Deadlift bedoel je toch? Waarom overigens de keuze om borst/rug op 1 dag te doen en biceps/triceps op 1 dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |