abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:29:17 #176
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_131934189
Carbon pls stop :D :')
BEASTMODE
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:45:16 #177
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_131934651
:D :D _O- _O- Dit is zó slecht. Geen woorden voor. _O-
Deathlift or Die.
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:46:24 #178
253447 Ethanolic
pi_131934687
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:10 schreef Diabox het volgende:

[..]

Nee, nooit geweest.

Ik ga gewoon geen discussies meer aan.
Jij bent wel mijn favo user op DBB. #beetjehomo
Deathlift or Die.
pi_131934780
sterke wk praktijken ITT
Of toch du vader?
pi_131934897
Moeite doen voor een vrouw :') Of nog erger: jezelf veranderen voor een vrouw en je laten kneden tot de ideale vriend/echtgenoot :')
pi_131934912
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Moeite doen voor een vrouw :') Of nog erger: jezelf veranderen voor een vrouw en je laten kneden tot de ideale vriend/echtgenoot :')
Been there done that ;(
pi_131934960
quote:
13s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:54 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Been there done that ;(
Haha same :@ Maarja fouten maken is menselijk en daar kun je alleen maar van leren.

#spreukvooropeentegeltje
pi_131935973
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Zeg, prutser: ik heb CY niet, maar op basis van wat ze hier post zie ik een intelligente, assertieve vrouw die geen moeite heeft met je BB-hobbylevensstijl: doe verdomme eens wat meer moeite voor haar!!!
Zo bar slecht dit. :D Je neemt je zelfaangemeten papa rol hier op fok iets te serieus nu.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:47:08 #184
253447 Ethanolic
pi_131936387
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha same :@ Maarja fouten maken is menselijk en daar kun je alleen maar van leren.

#spreukvooropeentegeltje
die chick van de befaamde badkamerpic?
Deathlift or Die.
pi_131936436
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

die chick van de befaamde badkamerpic?
Haha ja. Het kneden viel wel mee, maar wel meer moeite voor gedaan dan ik eigenlijk zou moeten.
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:49:16 #186
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131936455
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:34 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Jup voor directe spierpijn tijdens een setje wat de meeste verzuren noemen. DOMS wordt beschouwd als een ontstekingseffect. Vandaar dat behandeling van een ontsteking ook werkt voor spierpijn (Hitte, kou, compressie etc.)
Zouden NSAIDs ook werken? Zou mooi zijn als je zware benen DOMS hebt. Ibuprofennetje en je kan weer normaal lopen ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:50:52 #187
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131936505
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:04 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Het zijn niet de melkzuren (lactaat) die voor spierpijn zorgen. De schuldige zijn H+ ionen die de PH waardes doet stijgen met acute spierpijn als gevolg. Lactaat zorgt voor afvoer van deze H+ ionen welke bijproduct zijn van de ATP-ase. Het zorgt dus voor het minder worden van spierpijn. DOMS is weer een ander verhaal waar nog veel discussie over is.

Oefeningen met een eccentrische beweging zoals squats en bench press, zorgen voor veel DOMS. Dit komt doordat de spier moet contraheren en ondertussen stretchen. Oefeningen zonder deze eccentrische beweging hebben (bijna) geen spierpijn als gevolg. Fietsen is hier een voorbeeld van. Elke beweging vraagt om een concentrische beweging(verkorting van de spier) en nergens moet hij kracht zetten onder rek.
Even mierenneuken: H+ verlaagt toch juist de PH?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:19:19 #188
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131937373
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Even mierenneuken: H+ verlaagt toch juist de PH?
Klopt, foutje van mijn kant een zuur is altijd lager in PH. Zat op mobiel uit te typen...
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:33:27 #189
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131937808
quote:
5s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:49 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zouden NSAIDs ook werken? Zou mooi zijn als je zware benen DOMS hebt. Ibuprofennetje en je kan weer normaal lopen ^O^
Het komt overeen met het ontstekingsproces en NSAIDS helpen inderdaad lichtelijk, maar er zijn studies die aantonen dat het herstel slechter verloopt en bij veel/frequent gebruiken kan het zelf leiden tot leverschade. Maar een positief effect van NSAIDS is er niet echt voor DOMS, wel mogelijke complicaties.

De DOMS overleef je ook wel zonder ibuprofen, tenzij je zo heftig zijn dat je raar loopt. Alleen gaat er dan wat verkeerd in je programmering. Bijvoorbeeld te fanatiek beginnen na een stop van een paar maanden. Je zenuwstelsel is dan nog altijd efficiënt genoeg om zware gewichten te tillen (onderdeel van 'muscle memory'), maar je spieren zijn niet voorbereid op deze lading.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_131938401
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2013 07:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Godverdomme, vreten jij en pompen met die handel.
Of moet ik soms persoonlijk naar Groningen komen om je die gym in te slaan?

Edit:
>:) Jongens, Groningen was het toch? Ik stap nu in m'n Kever, ben d'r over 6 uur.

Maak foto's nu, en bedenk als je weer een gym dipje hebt dat je het nooit meer zo ver laat komen dude.

Je bent zo weer de oude als je d'r vol voor gaat. ^O^
Gewoon een goeie eet en train routine voor jezelf krijgen weer c_/
Hahahaha. :') _O- Amsterdam tegenwoordig. Maar thanks man, dit is inderdaad een no-no op dit moment. Moet niet meer zo.

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:12 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

Shit man, hoe heb je het zo ver kunnen laten komen? Als ik het goed heb ben/was jij een grote inspiratie voor velen in dit topic. Had je gewoon geen motivatie meer? Echt zonde man! Maar komt wel weer terug O+ .
Het ging vrij snel eigenlijk, daar schrik ik ook van. Een paar maand terug zat ik al op een punt waarop ik het zelf gewoon goed vond, en het meer in stand hield omdat het gewoon slecht voelde om terug te laten vallen. Bovendien was maintainen gewoon goed te doen, omdat ik destijds stage liep en gewoon altijd vaste prik eten ging klaarmaken voor ik weg ging en dat over de hele dag opeten etc. :9 :D

Na mijn stage was het einde zoek. :') Geen ritme meer (want geen school), ik was al teruggevallen en had geen zin om dat nog weer in te lopen (voor wie? voor mezelf niet in ieder geval), en die 'mate van terugval' (lees: verloren gains) is alleen nog maar meer geworden. Vanaf een gegeven moment werd het verschil voor mijn gevoel te groot om me nog te motiveren om het weer op te pakken. ;(

Vanaf dat punt was het aantrekkelijker om de boel te boel te laten, ervoor kiezen dat dat het verleden was en gewoon tijd te steken in andere dingen waar ik minstens zoveel voldoening uit haalde. :P Het laten hangen had immers ook geen consequenties, ik was nog steeds tevreden met mezelf, had op die manier meer tijd over, hoefde niet al dat eten te smeren en te verstouwen, en zelfs mijn vriendin vond het allemaal prima dat het nu minder was. (en vond het zelfs mooier, dem pecs :') )

Ik kan me gewoon bar slecht inzetten voor doelen waar ik niet 100% voor wil gaan. Vanaf het punt dat ik dacht 'nu hoef ik mezelf niet meer te overtreffen' is de klad er in gekomen, en zodra de terugval te groot werd heb ik de hele hobby en levensstijl achter me gelaten en ben ik tijd in andere dingen gaan steken. Ik was er immers niet meer 100% mee bezig en dan deed ik het liever niet. :{ Perfectionisme, alles-of-niets, dit dat. Ik ga niet graag voor 70% resultaat, dan steek ik liever 130% in iets anders. Vandaar dat ik dan ook een uitstekende kandidaat ben voor een toekomstige burnout. :') 100% op dit gebied kon me gewoon niet meer boeien, en de gedachte van de achterstand in lopen was ook alles behalve aantrekkelijk.

ANYWAY, ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het toch wel weer erg mis en dat ik het weer op ga pakken, maar alleen met de instelling dat ik mezelf weer ga overtreffen. :P

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Zeg, prutser: ik heb CY niet, maar op basis van wat ze hier post zie ik een intelligente, assertieve vrouw die geen moeite heeft met je BB-hobbylevensstijl: doe verdomme eens wat meer moeite voor haar!!!
Thanks voor je erkenning en heads up brah. Ik ga ook weer bezig nu. Maar laat duidelijk zijn dat het niet is puur om haar te pleasen ofzo. :') :P Het kan haar eigenlijk ook gestolen worden, mits ik maar niet chubby word of gewoon geen conditie meer heb. Liften voor chicks is nooit viable geweest, je moet het doel voor jezelf kunnen rechtvaardigen en daar ontbrak het de afgelopen tijd aan.

Minus avondeten en broodbeleg. Multivitamine erbij, later creatine. Drie liter kraanwater bovenop bovenstaande. (6 flesjes) Ik weet zeker dat ik hier heel snel mijn energie weer mee terugheb. :D Driedaagse split, 15 minuten crosstrainer na elke workout en 1x per week hardlopen.

Eigenlijk is het (in ieder geval voor mij) een cirkel. Zonder genoeg te eten heb ik gewoon niet de energie om serieus te trainen. En zonder serieus te trainen krijg ik gewoon niet meer het hongergevoel dat ik nodig had om te blijven eten, ik kon weer gemakkelijk een dag zonder hongergevoel. Bovendien voelt serieus eten ook als onzin wanneer je toch niet traint. En andersom. :') ANYWAY. GO OG GO.

[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 07-10-2013 15:58:57 ]
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:21:36 #191
253447 Ethanolic
pi_131939298
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hahahaha. :') _O- Amsterdam tegenwoordig. Maar thanks man, dit is inderdaad een no-no op dit moment. Moet niet meer zo.

[..]

Het ging vrij snel eigenlijk, daar schrik ik ook van. Een paar maand terug zat ik al op een punt waarop ik het zelf gewoon goed vond, en het meer in stand hield omdat het gewoon slecht voelde om terug te laten vallen. Bovendien was maintainen gewoon goed te doen, omdat ik destijds stage liep en gewoon altijd vaste prik eten ging klaarmaken voor ik weg ging en dat over de hele dag opeten etc. :9 :D

Na mijn stage was het einde zoek. :') Geen ritme meer (want geen school), ik was al teruggevallen en had geen zin om dat nog weer in te lopen (voor wie? voor mezelf niet in ieder geval), en die 'mate van terugval' (lees: verloren gains) is alleen nog maar meer geworden. Vanaf een gegeven moment werd het verschil voor mijn gevoel te groot om me nog te motiveren om het weer op te pakken. ;(

Vanaf dat punt was het aantrekkelijker om de boel te boel te laten, ervoor kiezen dat dat het verleden was en gewoon tijd te steken in andere dingen waar ik minstens zoveel voldoening uit haalde. :P Het laten hangen had immers ook geen consequenties, ik was nog steeds tevreden met mezelf, had op die manier meer tijd over, hoefde niet al dat eten te smeren en te verstouwen, en zelfs mijn vriendin vond het allemaal prima dat het nu minder was. (en vond het zelfs mooier, dem pecs :') )

Ik kan me gewoon bar slecht inzetten voor doelen waar ik niet 100% voor wil gaan. Vanaf het punt dat ik dacht 'nu hoef ik mezelf niet meer te overtreffen' is de klad er in gekomen, en zodra de terugval te groot werd heb ik de hele hobby en levensstijl achter me gelaten en ben ik tijd in andere dingen gaan steken. Ik was er immers niet meer 100% mee bezig en dan deed ik het liever niet. :{ Perfectionisme, alles-of-niets, dit dat. Ik ga niet graag voor 70% resultaat, dan steek ik liever 130% in iets anders. Vandaar dat ik dan ook een uitstekende kandidaat ben voor een toekomstige burnout. :') 100% op dit gebied kon me gewoon niet meer boeien, en de gedachte van de achterstand in lopen was ook alles behalve aantrekkelijk.

ANYWAY, ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het toch wel weer erg mis en dat ik het weer op ga pakken, maar alleen met de instelling dat ik mezelf weer ga overtreffen. :P

[..]

Thanks voor je erkenning en heads up brah. Ik ga ook weer bezig nu. Maar laat duidelijk zijn dat het niet is puur om haar te pleasen ofzo. :') :P Het kan haar eigenlijk ook gestolen worden, mits ik maar niet chubby word of gewoon geen conditie meer heb. Liften voor chicks is nooit viable geweest, je moet het doel voor jezelf kunnen rechtvaardigen en daar ontbrak het de afgelopen tijd aan.

[ afbeelding ]

Minus avondeten en broodbeleg. Multivitamine erbij, later creatine. Drie liter kraanwater bovenop bovenstaande. (6 flesjes) Ik weet zeker dat ik hier heel snel mijn energie weer mee terugheb. :D Driedaagse split, 15 minuten crosstrainer na elke workout en 1x per week hardlopen.

Eigenlijk is het (in ieder geval voor mij) een cirkel. Zonder genoeg te eten heb ik gewoon niet de energie om serieus te trainen. En zonder serieus te trainen krijg ik gewoon niet meer het hongergevoel dat ik nodig had om te blijven eten, ik kon weer gemakkelijk een dag zonder hongergevoel. Bovendien voelt serieus eten ook als onzin wanneer je toch niet traint. En andersom. :') ANYWAY. GO OG GO.
Succes gogogo
Deathlift or Die.
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:24:57 #192
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131939406
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

ANYWAY, ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het toch wel weer erg mis en dat ik het weer op ga pakken
, maar alleen met de instelling dat ik mezelf weer ga overtreffen. :P

[..]

[ [url=http://cl.ly
oh yeah :) ;)
lolz

Iedereen heeft wel eens een tijdje dat het wat minder is kwa energie en zo, maar gewoon goed blijven eten scheelt een hoop. Ook om uit zo'n dalletje te komen. Als dat er gewoon in zit (niet voor een paar weken maar voor maanden/ jaren) dan weet je gewoon niet anders meer. Dan gaat het vanzelf goed, en kost het tracen je 30 seconden per dag...

^O^
pi_131947269
Lekkere training gehad zojuist. Met DL bijna op me niveau van voor de zomer.

Ik denk trouwens dat mijn motivatieprobleem kwam doordat het contstant druk is in onze gym. Vrij weinig zin altijd daardoor.
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:12:09 #194
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_131947307
Goedenavond lifting bro's,

Lang geleden dat ik hier heb gepost, met de progressie gaat het goed.
Ondertussen zijn dit mijn 1 rep stats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ging ik deadliften en een superbrede neger kwam naar mij toe om te vragen waarom ik zo zwaar ga. Hijzelf gaat nooit zo zwaar als ik maar is toch stukken breder, daarbij zei hij ook nog dat hij altijd is verteld dat met deze oefeningen zo zwaar gaan slecht voor de gewrichten is.

Mijn uitzicht hierop is dat ik zo sterk en fit mogelijk wil worden, zou ik eigenlijk lichter moeten gaan tillen om mijn gewrichten niet te verneuken? Hebben jullie jezelf restricties opgelegd bij bepaalde oefeningen?
pi_131947313
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:11 schreef XSbig het volgende:
Lekkere training gehad zojuist. Met DL bijna op me niveau van voor de zomer.

Ik denk trouwens dat mijn motivatieprobleem kwam doordat het contstant druk is in onze gym. Vrij weinig zin altijd daardoor.
Hoeveel DL je?
pi_131947650
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Hoeveel DL je?
45 kg maar haha

Maargoed voor iemand van 1,84m, 63kg(?, twee weken geleden gewogen) is het nog wel redelijk denk ik.
pi_131947699
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef XSbig het volgende:

[..]

45 kg maar haha

Maargoed voor iemand van 1,84m, 63kg(?, twee weken geleden gewogen) is het nog wel redelijk denk ik.
Kablam dat is gudverdumme licht, hoe lang train je al en wat is je schema?
pi_131947920
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:20 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Kablam dat is gudverdumme licht, hoe lang train je al en wat is je schema?
Sinds afgelopen november bijna een jaar dus. Woog toen 53 kg.
Wel paar periodes tussendoor niet getrained enz.

Schema is;
Ma; borst en rug
Wo; armen
Vr; benen en schouders
Tijdje SS gedaan maar vond het op een of andere manier geen fijn schema
pi_131947980
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef XSbig het volgende:

[..]

Sinds afgelopen november bijna een jaar dus. Woog toen 53 kg.
Wel paar periodes tussendoor niet getrained enz.

Schema is;
Ma; borst en rug
Wo; armen
Vr; benen en schouders
Tijdje SS gedaan maar vond het op een of andere manier geen fijn schema
En je deadlift is nu nog maar 45 KG? Deadlift bedoel je toch? Waarom overigens de keuze om borst/rug op 1 dag te doen en biceps/triceps op 1 dag?
pi_131948117
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef no1uknow het volgende:

[..]

En je deadlift is nu nog maar 45 KG? Deadlift bedoel je toch? Waarom overigens de keuze om borst/rug op 1 dag te doen en biceps/triceps op 1 dag?
Ja. Ik DP ook maar 32 kg ofzo..
Achja alles op zn tijd.

En een vriend can me haf een artikel waarin Arnold het uitlegde waarom je armen beter apart kon doen. Zal het weer eens opzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')