Ik noem mezelf niet echt een beginner. Lang verhaal, zo´n 25 jaar langquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef Verbosity het volgende:
Wanneer je net begint is er veel ruimte voor verbetering. Dat heb jij dus ook gemerkt en er zal nog genoeg ruimte zijn voor verbetering.Gelukkig maar, anders zou iedereen na zijn 40ste achter de geraniums gaan zitten.
#CarbonC mode
Haha. Nee. Maar het helpt absoluut om met andere mensen over liften te praten ipv alles zelf proberen uit te vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Begon je met slimmer trainen toen je dit topic begon te moderaten Snakey?
Waarom zou je een supplement willen voor iets waar je niet te weinig van hebt? Sponsor van B&F?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef Klokov het volgende:
Ik ga morgen zink bestellen. Ik denk dat ik nog iets wil gaan bestellen maar ik weet nog niet wat. Mijn vraag aan jullie is welke supplementen je gebruikt naast eventuele whey en creatine en waarom.
Overigens deze zink: http://www.bodyenfitshop.(...)trition/tested-zinc/
Als ik uitga van de lijst met voedingsproducten met een redelijk gehalte van zink heb ik er wel te weinig van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
Waarom zou je een supplement willen voor iets waar je niet te weinig van hebt? Sponsor van B&F?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als ik uitga van de lijst met voedingsproducten met een redelijk gehalte van zink heb ik er wel te weinig van.Hahaha, en de eerdere reactie was omdat je zoekt naar een supplement. Als ik jou was zou ik het geld lekker voor wat anders gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Vitamine D.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef Klokov het volgende:
Mijn vraag aan jullie is welke supplementen je gebruikt naast eventuele whey en creatine en waarom.
Ik bedoel meer dat ik sowieso zink ga bestellen. Wellicht dat ik nog wat over het hoofd zie anders koop ik wel wat omega's erbijquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef esv7 het volgende:
[..]
Hahaha, en de eerdere reactie was omdat je zoekt naar een supplement. Als ik jou was zou ik het geld lekker voor wat anders gebruiken.
quote:De naam What the F#ck Stack is gekozen omdat het de meest gehoorde opmerking was van de tientallen test personen die de Stack geprobeerd hebben. Na een week van gebruik zeiden de meesten nadat ze in de spiegel keken What the F#ck! Zoveel verschil na 1 week is niet normaal!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
Koop WTF Stack
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/what-fck-stack/
[..]
Kan ik hierzo ook met Bitcoins betalen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
Koop WTF Stack
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/what-fck-stack/
[..]
Traps zijn ook zwaar genetisch. Ik heb volgens diverse fysios een 'goed ontwikkelde' trapezius. maar je ziet er geen flikker van. Dat kotm deels omdat mijn sleutelbeen omhoog krult, maar mijn traps zijn vooral breed en niet hoog. Daar baal ik op zich wel van, want dik opstaande traps geven een fysiek echt een buffel-look.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef Maoist het volgende:
[..]
Volgens mij de meest genetische spier die er is, terwijl je er weinig aan hebt. De beste atleten in de wereld hebben relatief dunne kuiten (Cristiano Ronaldo en Usain Bolt bijvoorbeeld)
Ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:13 schreef star_gazer het volgende:
Zouden ze dat nou expres doen bij B&F shop, die beschrijvingen?
De nadruk op kracht is bij 5*3 iets groter dan bij 3*5.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:20 schreef star_gazer het volgende:
Mijn form op de squat begint nu wel groteske vormen aan te nemen. Ik zit er aan te denken de 3x5 te vervangen voor 5x3, omdat ik het gevoel heb dat de laatste twee reps in de set kut zijn.
Geeft 5x3 hetzelfde effect als 3x5?
http://www.bodyenfitshop.(...)ut/cobra-labs/curse/quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:13 schreef star_gazer het volgende:
quote:-Sloop letterlijk de gym
Letterlijk ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:13 schreef Maoist het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ut/cobra-labs/curse/
[..]
Jep idd, mijn traps zijn ook aardig groot, 1x per week deadliften is al genoeg. Heel af en toe pak ik nog traps op shoulder day, maar ze groeien echt als kool. Als m'n armen nou ook zo snel groeiden..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Traps zijn ook zwaar genetisch. Ik heb volgens diverse fysios een 'goed ontwikkelde' trapezius. maar je ziet er geen flikker van. Dat kotm deels omdat mijn sleutelbeen omhoog krult, maar mijn traps zijn vooral breed en niet hoog. Daar baal ik op zich wel van, want dik opstaande traps geven een fysiek echt een buffel-look.
Het werkt erg goed, dus best slim om het zo te doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:13 schreef star_gazer het volgende:
Betekend dat niet gewoon dat je het te zwaar doet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:20 schreef star_gazer het volgende:
Mijn form op de squat begint nu wel groteske vormen aan te nemen. Ik zit er aan te denken de 3x5 te vervangen voor 5x3, omdat ik het gevoel heb dat de laatste twee reps in de set kut zijn.
Ik durf die shit niet in huis te halen. Hoe weet dat goedje het verschil tussen een gym en m'n huiskamer? Bovendien waarom zou je die shit kopen als het je gym sloopt? Dalijk kun je niet meer trainen. Raar spul hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |