abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130045273

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
pi_130045288
Hey weissman
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_130047054
ZMA gebruik ik wel. Potje is nu op btw.

Maar ach.... slapen doe ik altijd wel goed. Kids vreten ook energie. :)
Heb nu ook al een tijdje geen Whey meer. Gebruik nu eigenlijks alleen nog maar BCAA en probeer de rest eigenlijks alleen uit voeding te halen.
pi_130047432
ZMA werkt als je een zinc of magnesium tekort hebt, anders niet.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:23:57 #5
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130047572
Goeie TT, die Poolse Turinabol is ongekend.
Deathlift or Die.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:35:11 #6
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_130047707
Werkt ZMA nu echt? Volgens mij is het grotendeels placebo...

Hoe zit het met die nootropics? 5-HTP? GABA? Iemand weleens geprobeerd te stacken?

Ik ben een behoorlijk slechte slaper (moeilijk in slaap, slaap licht, etc), dus sta best open voor supps om dat te verbeteren.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:42:54 #7
77130 star_gazer
pi_130047807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:35 schreef slacker_nl het volgende:
Kwam deze tegen na een gesprek met een vriendin over cleans en muscle cleans:
(het is een playlist, maar fok doet het stom)
Ik kan niet eens zo zitten. Mijn rug moet altijd vet naar voren :{
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_130048119
quote:
5s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:35 schreef star_gazer het volgende:
Zinc en magnesium zijn erg belangrijk, als je deficient bent zal het zeker helpen.

Niet kunnen slapen heeft ook vaak psychische oorzaken, dus als je dankzij een placebo effect beter slaapt, helpt het natuurlijk ook. ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 09:11:20 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130048284
quote:
18s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:42 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zit em dat niet in je flexibiliteit ipv je korte benen in vergelijking met je romp?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130048626
quote:
18s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:42 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dit is Greg Everett van Catalyst Athletics
http://www.catalystathletics.com/index.php
Veel goede gratis informatie

http://www.youtube.com/user/CatalystAthletics
^O^
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_130048648
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:01 schreef Poidertje het volgende:
ZMA gebruik ik wel. Potje is nu op btw.

Maar ach.... slapen doe ik altijd wel goed. Kids vreten ook energie. :)
Heb nu ook al een tijdje geen Whey meer. Gebruik nu eigenlijks alleen nog maar BCAA en probeer de rest eigenlijks alleen uit voeding te halen.
Goed slapen als je kids hebt?? Die van mij worden 's nachts wakker of willen bij je in bed slapen waardoor je zelf in een kuthouding op het randje ligt.
pi_130049386
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:08 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ben veel te lang blijven hangen in een 4 day split. Tussendoor een paar keer geprobeerd naar een FB over te gaan, maar het stond me gewoon niet aan dus gaf ik op voor ik eigenlijk begonnen was. Ik heb er nu ineens enorme motivatie voor, geen idee waarom. :P

En ik vind het wel lekker. Na maandag dacht ik eigenlijk dat het niks zou worden vandaag. Heel m´n lichaam stijfjes, zere benen, en niet al te beste rust door de warmte hier. Maar het viel alles mee vanmorgen. Kon zelfs redelijk goed deadliften met 5 x 120. (Ik zat op 5 x 130 maar toen kreeg ik last van m´n been dus moest het even laten). Ik kreeg er zelfs nog twee setjes front squats uitgeperst. Wel lichte setjes van 40 kilo want het was de eerste keer dat ik front squats deed.

Maar, overall tevreden tot nu. Ben nog een beetje aan het puzzelen met m´n schema. Ik heb wel schema´s opgezocht, maar daar kon ik mezelf niet echt in vinden. Dus even zoeken naar een goed uitgebalanceerd schema.

Ik doe nu maandag 4 x 8, woensdag 3 x 12 en vrijdag 4 x 5 (of 6) Goed plan?
Veel mensen schrijven Fullbody af omdat ze minder gewicht kunnen squatten/deadliften/bp-en etc. Maar dat komt natuurlijk omdat er minder rust tussen het trainen van dezelfde spiergroep zit. Tijdelijk vaker met wat minder gewicht squatten (bv) wil nog niet zeggen dat je geen progressie maakt.

M.b.t. het aantal reps: ik heb hier geen mening over. Mijn manco is dat ik eigenlijk altijd 3 setjes van 10 reps doe. Waarom: geen idee. Ik wil vooral sterk en fit worden/blijven. Massa vind ik minder belangrijk.

(ik heb trouwens je post uit het BB topic per ongelijk in het ONZ topic gequate). Ik paste hem nu weer terug in BB).

Schema post ik ergens in de loop van de dag wel even.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 10:13:28 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130049391
Mm, bij de bench press competitie afgelopen zaterdag heeft een gozert van 85 kilo 225 gebenched. Dat is vreselijk sterk. :D

Kan er geen filmpje van vinden, alleen een filmpje van afgelopen jaar.

Maar ik denk dat hij wat zwaarder is dan 85 kilo.
pi_130049430
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef Snakey het volgende:
Mm, bij de bench press competitie afgelopen zaterdag heeft een gozert van 85 kilo 225 gebenched. Dat is vreselijk sterk. :D
Dat is ruim 2,5 keer BW!!!
quote:
Kan er geen filmpje van vinden, alleen een filmpje van afgelopen jaar.

Maar ik denk dat hij wat zwaarder is dan 85 kilo.
Ik denk het ook.

Overigens las ik net op Twitter dat Dorian Yates ook in Spanje is momenteel. Het is maar dat je het weet.
pi_130049465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:32 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Goed slapen als je kids hebt?? Die van mij worden 's nachts wakker of willen bij je in bed slapen waardoor je zelf in een kuthouding op het randje ligt.
Lol. Ja dat gebeurd ook wel eens. Maar hier liggen ze eenmaal op bed en dan hoor ik ze ook niet meer.

Nachtrust is wat dat betreft prima. Alleen wil zelf wel eens te laat gaan.
pi_130049499
Ik doe zelf push/pull/legs en doe alle compounds 5x5 omdat ik dan zwaarder kan gaan. Alleen met een fullbody ga je natuurlijk niet 3x per week max effort.

Dan is zo'n verdeling denk ik wel goed. Of je moet het indelen op % 1RM misschien, maar dat doe je denk ik ook. Wanneer je setjes van 10 reps doet, pak je vast minder gewicht dan bij de setjes van 6?
pi_130049540
Pff 225 bp dat is wel ziek. Ik ben blij als ik de 100kg weer aantik. Vond dat zelf nog best goed klinken, maar valt toch wel tegen. Al is dat wel 8 reps.

Doen mensen hier drop sets? Laatst weer mee begonnen en moet zeggen dat ik weer echt het gevoel had alles eruit te halen. Bijv bij mijn bp bouw ik op tot mijn max en daarna meteen nieuwe reps met 10-20kg minder tot fail, weer 10-20kg eraf etc. Ik had echt het idee dat mijn spieren van mijn botten afsprongen. Voel het nog steeds en het is toch drie dagen geleden.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 14 augustus 2013 @ 10:43:15 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130050005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:15 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dat is ruim 2,5 keer BW!!!

[..]

Ik denk het ook.

Overigens las ik net op Twitter dat Dorian Yates ook in Spanje is momenteel. Het is maar dat je het weet.
Ik zal eens kijken waar hij uithangt. Spanje is vrij groot. :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 10:50:25 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130050207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe zelf push/pull/legs en doe alle compounds 5x5 omdat ik dan zwaarder kan gaan. Alleen met een fullbody ga je natuurlijk niet 3x per week max effort.

Dan is zo'n verdeling denk ik wel goed. Of je moet het indelen op % 1RM misschien, maar dat doe je denk ik ook. Wanneer je setjes van 10 reps doet, pak je vast minder gewicht dan bij de setjes van 6?
Ik doe op die manier een gemiddeld zware dag, een lichte dag en een zware dag. En inderdaad, meer reps betekent minder gewicht. En hoewel 3 x 12 de lichte dag is is het toch vrij intensief. Zeker als je je vergist zoals ik en per ongeluk 4 x 12 doe. :') Beetje heel erg geprogrammeerd geloof ik. :P

Ik wissel het af om inderdaad niet 3x per week te maxen, dat hou je niet lang uit. Maar ook om een balans te hebben tussen hypertrophy en kracht training.
pi_130051423
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik doe op die manier een gemiddeld zware dag, een lichte dag en een zware dag. En inderdaad, meer reps betekent minder gewicht. En hoewel 3 x 12 de lichte dag is is het toch vrij intensief. Zeker als je je vergist zoals ik en per ongeluk 4 x 12 doe. :') Beetje heel erg geprogrammeerd geloof ik. :P

Ik wissel het af om inderdaad niet 3x per week te maxen, dat hou je niet lang uit. Maar ook om een balans te hebben tussen hypertrophy en kracht training.
Undulating periodization heet dat volgens mij.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:33:26 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130051488
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:31 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Undulating periodization heet dat volgens mij.
Inderdaad. Wordt trouwens ook toegepast bij UB/LB workouts.
pi_130052278
Rugpijn weer voorbij kan eindelijk met goede form m'n deadlifts weer doen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_130052961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Schema post ik ergens in de loop van de dag wel even.
Aangezien het me in een fullbody schema niet lukt om goed te deadliften en te squatten in 1 training, 2 iets wisselende schema's gemaakt. Verder probeer ik te supersetten, i.v.m. de tijd. Overdag gaat dit vrij goed (rustig in de gym).

Full-Body (A):
- superset: squat & bicep barbell curls
- superset: lunges & buikmeuk
- superset: bench press & lat pull down
- superset: flys & BOR
- superset: triceps kickback & overhead dumbbell press
- nog wat extra buikmeuk.

Full-Body (B):
- superset: deadlift & bench press
- superset: BOR & flys
- superset: legpress & bicep barbell curls
- superset: lying leg curl & buikmeuk
- superset: triceps kickback & overhead dumbbell press
- nog wat extra buikmeuk.

2-daagse split:

Dag 1: benen-rug-biceps
- 2 oefeningen benen
- 3 oefeningen rug
- 2 oefeningen biceps
Dag 2: borst-schouders-triceps
- 3 oefeningen borst
- 2 oefeningen schouders
- 2 oefeningen triceps

3-daagse split:

Dag 1: benen-schouders
- 4 oefeningen benen
- 3 oefeningen schouders

Dag 2: rug-biceps
- 4 oefeningen rug
- 3 oefeningen biceps (laatste isolatie, bijvoorbeeld: preachers curl)

Dag 3: borst-triceps
- 4 oefeningen borst (laatste isolatie, bijvoorbeeld: peck deck).
- 3 oefeningen triceps

Oefeningen vergelijkbaar, al wissel ik eens in de zoveel tijd barbell en dumbbell varianten af. Voor de rug vind ik roeien met een barbell tussen je benen een fijne oefening, triceps: kickback, skull crushers, extentions of zo'n stokje naar beneden drukken; schouders: omhoog, opzij en naar voren afwisselen.
pi_130053222
Carbon curlt in het squatrek
BEASTMODE
pi_130053297
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:36 schreef Awesome_ het volgende:
Carbon curlt in het squatrek
Bron?
pi_130053406
Enigzins aparte supersets imo, bedoeling is toch om contrasterende bewegingen te doen, of iig iets wat met elkaar te maken heeft. Upright rows + front raise, flies + pushups enz.
  FOK!fotograaf woensdag 14 augustus 2013 @ 12:53:57 #27
159915 -Menn0-
MNO
pi_130053677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Enigzins aparte supersets imo, bedoeling is toch om contrasterende bewegingen te doen, of iig iets wat met elkaar te maken heeft. Upright rows + front raise, flies + pushups enz.
Als ik superset doe ik altijd agonist en antagonist, bijv biceps/triceps of benchpress/facepull
,,/
pi_130053917
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:53 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Als ik superset doe ik altijd agonist en antagonist, bijv biceps/triceps of benchpress/facepull
Dat was wat ik bedoelde idd met contrasterende bewegingen :P .
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:02:50 #29
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130053960
Mja, superset of niet, het spaart wel veel tijd uit zo. Ik doe ongeveer de helft in mijn FB workout.
pi_130054776
O
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:53 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Dank voor de feedback.
OK, het zijn geen zuivere supersets; misschien had ik het ook niet zo moeten noemen.
Daarnaast ben je nooit te oud om te leren (zelfs met mijn leeftijd niet).
pi_130054879
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:02 schreef Snakey het volgende:
Mja, superset of niet, het spaart wel veel tijd uit zo. Ik doe ongeveer de helft in mijn FB workout.
Dat klopt wel inderdaad :) . Zie al 10 oefeningen excl buik, dus dan ben je wel even bezig als je het achter elkaar doet.
pi_130055704
Heeft iemand ervaring met TCM Mega Caps 1100?

pi_130055924
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_130056662
quote:
Die blokken: zijn dat gewoon extra stevige ladeblokken??
pi_130057031
quote:
5s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:35 schreef star_gazer het volgende:

Hoe zit het met die nootropics? 5-HTP? GABA? Iemand weleens geprobeerd te stacken?

Ik ben een behoorlijk slechte slaper (moeilijk in slaap, slaap licht, etc), dus sta best open voor supps om dat te verbeteren.
Ik gebruik zelf dagelijks (of eigenlijk nachtelijks) 3 mg melatonine.
pi_130057047
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:26 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Die blokken: zijn dat gewoon extra stevige ladeblokken??
pi_130057086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf dagelijks (of eigenlijk nachtelijks) 3 mg melatonine.
Hoe ver voor je slaap neem je dat in?
pi_130057125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef 1517 het volgende:

[..]

Hoe ver voor je slaap neem je dat in?
Kwartiertje ongeveer voor ik ga liggen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:53:55 #39
77130 star_gazer
pi_130057682
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef Diabox het volgende:

[..]

Kwartiertje ongeveer voor ik ga liggen.
Scheelt dat?
-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:59:15 #40
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130057871
Ook wel benieuwd, duurt vaak lang voor ik in slaap val.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_130058007
quote:
5s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:53 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Scheelt dat?
Voor mij scheelt het flink moet ik zeggen, word ook minder vaak wakker 's nachts.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:05:49 #42
77130 star_gazer
pi_130058081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef Diabox het volgende:

[..]

Voor mij scheelt het flink moet ik zeggen, word ook minder vaak wakker 's nachts.
Heb het zojuist besteld. Ga het ook maar eens proberen.
-
pi_130058227
Veel mensen die moeite hebben met slapen zo te lezen, ik ben blij dat ik daar geen last van heb :)
pi_130058496
Heb geen moeite met slapen, wel met pc uitzetten en in bed gaan liggen :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:32:11 #45
77130 star_gazer
pi_130058908
Ik lig altijd te draaien en zit bij de minste geringste verstoring overeind. Ik trap m'n vriendin zodra het kan ook altijd naar de andere kant van het bed :P
-
pi_130059100
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:10 schreef Questular het volgende:
Veel mensen die moeite hebben met slapen zo te lezen, ik ben blij dat ik daar geen last van heb :)
Ik slaap ook als een roos :Z

Gisteren na het trainen wel een dutje gedaan (voor het eerst) omdat ik gewoon zó vreselijk moe was. Misschien omdat ik mijn deadlifts zo verhoogd had. En nu dus ook last van mijn handen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130061095
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Heb het zojuist besteld. Ga het ook maar eens proberen.
Zeker het proberen waard. Kost ook 'n drol, 4 eu voor 120 tabs van 3 mg.

Ben tevens weer flink aan het liften en zo goed als afgestudeerd; weer alle tijd om studies te lezen (momenteel focus op regulatie van mTORC1 en in kaart brengen van AAS geinduceerde primaire hypogonadie op zoek naar het Ei van Columbus m.b.t. 'oneindig' kuren vanuit het perspectief van de HPG as). Peter van Mol is ook weer druk bezig met het samenstellen van 'n nieuw supplement voor XXL, kan er helaas nog niks over kwijt.
pi_130062379
Dutje na het trainen _O_
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:29:04 #49
157922 fathank
pi_130062966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ben tevens weer flink aan het liften en zo goed als afgestudeerd; weer alle tijd om studies te lezen (momenteel focus op regulatie van mTORC1 en in kaart brengen van AAS geinduceerde primaire hypogonadie op zoek naar het Ei van Columbus m.b.t. 'oneindig' kuren vanuit het perspectief van de HPG as). Peter van Mol is ook weer druk bezig met het samenstellen van 'n nieuw supplement voor XXL, kan er helaas nog niks over kwijt.
Godver ik snap er de ballen van :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:25:16 #50
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130064595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef seto het volgende:
Ook wel benieuwd, duurt vaak lang voor ik in slaap val.
Vooral met preworkouts heb ik daar last van. Laatste paar weken gebruik ik Craze, en gvd wat slaap ik daar slecht van man :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:26:39 #51
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130064622
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:25 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vooral met preworkouts heb ik daar last van. Laatste paar weken gebruik ik Craze, en gvd wat slaap ik daar slecht van man :{.
Moet je ook niet te laat op de dag nemen.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:28:22 #52
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130064661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:26 schreef seto het volgende:

[..]

Moet je ook niet te laat op de dag nemen.
Ik neem het vaak rond half 8. Maar als ik rond 3:00 wil gaan slapen, ben ik wel moe, maar in slaap vallen lukt niet echt snel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130065518
Btw, via een collega werd ik hierop gewezen:
Engelse OHM-versie: http://ds9a.nl/ohmfood/
Nederlandse versie:
Ik heb ze zelf nog niet bekeken, maar ik vertrouw m'n collega.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  FOK!fotograaf woensdag 14 augustus 2013 @ 19:15:07 #54
159915 -Menn0-
MNO
pi_130065786
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef Diabox het volgende:

[..]

Whut? Waar?
,,/
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:15:34 #55
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130065794
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:03 schreef slacker_nl het volgende:
Btw, via een collega werd ik hierop gewezen:
Engelse OHM-versie: http://ds9a.nl/ohmfood/
Nederlandse versie:
Ik heb ze zelf nog niet bekeken, maar ik vertrouw m'n collega.
Paleo-achtige adviezen bijna 1 op 1 overgenomen.

For further reading wordt aan het eind de Primal Blueprint en ook Perfect Health Diet genoemd, Paleo-achtige methodes, gelieerd aan de Ancestral Health movement.

Gemiddeld wordt daar minder onzin uitgekraamd dan mainstream, maar er zijn bepaalde foute dogma's die maar niet willen wijken, zoals de insuline-koolhydraat hypothese ('van koolhydraten wordt je dik') van Taubes die overduidelijk fout is.

Desalniettemin betere adviezen dan Voedingscentrum, al moeten ze ophouden met het verketteren van koolhydraten, en in het verlengde daarvan Gluten. Ook zouden ze meer nadruk moeten leggen op het feit dat fructose pas een probleem wordt als het een serieus groot deel van je dieet is. Een paar stuks fruit op een dag kan geen kwaad.
Confidence through competence
pi_130066931
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:15 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Whut? Waar?
XXL, al zie ik dat ie voor particulieren 6 eu is. Nog steeds niks.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Godver ik snap er de ballen van :')
Bekeken vanuit bodybuild perspectief is mTORC1 de regulator van de skeletspiereiwitsynthese. Integreert energie en aminozuren beschikbaarheid, groeifactoren en mechanische stress.

Primaire hypogonadie is een verminderde response van de testes op LH waardoor er te weinig testosteron wordt geproduceerd. Dit is het hekelpunt bij herstel van de HPG as (endogene testosteron productie) bij, met name de langere, kuren. Ik geloof dat dit volledig voorkomen te valt, correct gebruik van hCG (zoals ik hier beschrijf) is hierbij al een gigantische stap in de goede richting.

[ Bericht 24% gewijzigd door Diabox op 14-08-2013 19:56:46 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:17:24 #57
157922 fathank
pi_130067980
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef Diabox het volgende:

[..]

XXL, al zie ik dat ie voor particulieren 6 eu is. Nog steeds niks.

[..]

Bekeken vanuit bodybuild perspectief is mTORC1 de regulator van de skeletspiereiwitsynthese. Integreert energie en aminozuren beschikbaarheid, groeifactoren en mechanische stress.

Primaire hypogonadie is een verminderde response van de testes op LH waardoor er te weinig testosteron wordt geproduceerd. Dit is het hekelpunt bij herstel van de HPG as (endogene testosteron productie) bij, met name de langere, kuren. Ik geloof dat dit volledig voorkomen te valt, correct gebruik van hCG (zoals ik hier beschrijf) is hierbij al een gigantische stap in de goede richting.
_O_
pi_130071287
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef Diabox het volgende:

Ben jij GetXXL? :')
pi_130071441
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Ben jij GetXXL? :')
Duh.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:41:01 #60
55709 Stereotomy
pi_130072261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Diabox het volgende:

[..]

Duh.
Ben je verder gekomen in je onderzoek naar je endogene testosteronproductie?
pi_130072660
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben je verder gekomen in je onderzoek naar je endogene testosteronproductie?
Wel kan iig. celdood van de Leydig cellen afstrepen waarvan ik het vermoeden had dat het optrad getuige sommige mensen die permanent primair hypogonadaal blijven. Was er onbekend mee dat er mesenchymale stamcellen aanwezig waren die, wanneer de volledig populatie Leydig cellen wordt uitgeroeid, deze populatie weer volledig regenereren in een tijdsspanne van enkele weken. Boven het feit dat ik uberhaupt geen bewijs kon vinden van celdood.

Heb pijlers gezet op downregulatie van een of meerdere enzymen benodigd voor de steroidogenese in de Leydig cellen, maar ben eerst de Leydig cel goed in kaart aan het brengen, want daar wist ik ook nog niet het fijne van.
pi_130075141
Zo... vanavond weer ff gewogen na 3 weken.
Lijkt of ik ineens in een stroomversnelling ben geraakt. :)

90.3 KG

Ben over mijn streef heen. Natuurlijk moet ik het eigenlijks in de ochtend doen. Maargoed, het geeft wel ff een lekker gevoel. Motivatie wordt alleen maar beter zo.

Dem gainzzzz.
pi_130076486
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik heb geduld, Ik ben benieuwd!!

[..]

Ik dacht dat jij al wat langer trainde, ben benieuwd naar je eerste half jaar gains.

[..]

Nee ik ook niet, maar er zijn hier veel users die spreken als Hercules maar nooit eens over de brug komen. Gewoon een keer van Wow die heeft wat waar gemaakt.

[..]

Hmmm, quote crast weer eens(halve tekst), gebeurd hier wel vaken.
Hmmmm, eigenlijk het zelfde antwoord als aan stinkie, mis de successen.
Weet je Snake, zoveel die trainen hier en zo weinig foto & video materiaal, dat ik mij dus hardop af vroeg of het allemaal praatjes waren of dat er echt vooruitgang geboekt wordt.
Kijk als je je echt 100% inzet dan schaam je je niet om een paar goede progressie foto`s of training filmpje te posten.
Laatste maanden heb ik maar 2 filmpjes gezien waarvan 1van mij was en we weten allemaal wie de ander was. (top video trouwens).

[..]

Tuurlijk begrijp ik, maar dat moet toch wel in een halfjaartje lukken!?

[..]

Ik loop regelmatig kilometertje of 10.

[..]

^O^
laatst nog foto's gepost.
pi_130076775
Deze week al twee keer een stang van iemands borst moeten tillen :') Vriendelijke medelanders die iets teveel (en totaal verkeerd) gingen bankdrukken.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_130078301
Ik kan niet meer squatten bij F4F..... :') Dit hing bij dip assist machine

Overigens heb ik vandaag 140 kg gedeadlift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn doel van 2013 behaald! :D met 63kg lichaamsgewicht.
pi_130078473
Wat voor apparaat is het dan?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_130078543
Dip assist machine... we hebben geen squat rack helaas
pi_130078624
Twee uitroeptekens is wel een teken dat ze business menen.
BEASTMODE
pi_130078816
Overigens doe ik daar ook push press. Ik vraag me af of dat dan weer wel mag. Het gaat hier nadrukkelijk om het squatten haha
pi_130078927
Daar ga je toch ook niet in squatten :')
pi_130079193
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Daar ga je toch ook niet in squatten :')
Wat is het alternatief als er geen squat rack is?
pi_130079500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef banaliteit het volgende:
Dip assist machine... we hebben geen squat rack helaas
Een andere sportschool zoeken, maar als je daar 100kg+ in legt flikkert dat ding om of die stangen breken af.

[ Bericht 2% gewijzigd door tongytongylickylicky op 14-08-2013 23:46:41 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:39:45 #73
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_130079592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef banaliteit het volgende:

[ afbeelding ]

Overigens heb ik vandaag 140 kg gedeadlift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn doel van 2013 behaald! :D met 63kg lichaamsgewicht.
Daar leg ik de bar bij mijn gym ook altijd in, maar goddank krijgen we binnenkort als het goed is een squatrack na 2 jaar lobbyen.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_130079916
quote:

[ afbeelding ]

Almere Centrum :')
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:52:05 #75
157922 fathank
pi_130080251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef Diabox het volgende:

[..]

Almere Centrum :')
Almere sowieso :')

Maar beter kopen ze gewoon een squat rack want blijkbaar wordt er dus genoeg gesquat om door t personeel opgemerkt te worden.
pi_130080442
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Almere sowieso :')

Maar beter kopen ze gewoon een squat rack want blijkbaar wordt er dus genoeg gesquat om door t personeel opgemerkt te worden.
Almere Haven is wel ok.

Ah joh, bij ons gebruiken ze het squat rack nog wel eens als barbell rack.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:58:31 #77
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_130080620
eckto vraag hier. Ik hoorde van een maat dat je na intensief spieren getraind te hebben, je op je spieren moet slaan voor meer effect. soort van met je vuist op je spieren zacht slaan net niet pijnlijk.

Wtf?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_130080698
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:58 schreef Basxt het volgende:
eckto vraag hier. Ik hoorde van een maat dat je na intensief spieren getraind te hebben, je op je spieren moet slaan voor meer effect. soort van met je vuist op je spieren zacht slaan net niet pijnlijk.

Wtf?
Muscle confusion -> gains. Lekker hard meppen terwijl je Allahu Akbar schreeuwt. Schrikken die spieren zich de tiefus van.

Zeg de volgende keer tegen je maat dat het alleen helpt als het pijnlijk is en 'n ander het doet en dan sla je hem inelkaar. :)
pi_130080989
quote:

[ afbeelding ]

Ik zit me echt af te vragen hoe je squat in zo'n ding.

En Almere is mwah, al is het de afgelopen jaren behoorlijk verbeterd! Winkels zijn los op zondag, errug prettig! Zelfs in Almere Buiten.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:07:46 #80
391391 Basxt
pi_130081019
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:59 schreef Diabox het volgende:

[..]

Muscle confusion -> gains. Lekker hard meppen terwijl je Allahu Akbar schreeuwt. Schrikken die spieren zich de tiefus van.

Zeg de volgende keer tegen je maat dat het alleen helpt als het pijnlijk is en 'n ander het doet en dan sla je hem inelkaar. :)
Is dit serieus waar? of krijg ik nou een lulverhaal en blijkt het juist slecht te zijn:P weg spieren.

Wanneer voel je dan of je muscle confusion hebt? is dat uberhoubt te voelen dat je weet oké nu kan ik stoppen met tikken :7
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_130081088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:07 schreef Basxt het volgende:

[..]

Is dit serieus waar? of krijg ik nou een lulverhaal en blijkt het juist slecht te zijn:P weg spieren.

Wanneer voel je dan of je muscle confusion hebt? is dat uberhoubt te voelen dat je weet oké nu kan ik stoppen met tikken :7
Ja, zodra je geen gevoel meer hebt in de spier die je aan het slaan bent.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:09:45 #82
391391 Basxt
pi_130081097
Newfag here,
Pushups doormiddel van extreem ver met je schouders voorbij je handen te leunen en je handen in een driehoek net onder je buik. Is het aan te raden? Helpt het meer in verhouding met de standaard pushup?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:10:04 #83
391391 Basxt
pi_130081109
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:09 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ja, zodra je geen gevoel meer hebt in de spier die je aan het slaan bent.
geloof er echt geen kut van :')
I demand clarification!
pi_130081159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:10 schreef Basxt het volgende:

[..]

I demand clarification!
Waarom denk je dat (kick)boksers allemaal zo breed zijn? Ja, precies.
BEASTMODE
pi_130081197
Wat ik altijd doe voor muscle confusion is in het squatrack gaan staan en zoveel mogelijk geluid maken. Gewichten tegen elkaar slaan, met platen gooien, m'n waterfles wegschoppen, alles wat voor verwarring zorgt.
Daarna schreeuw en grom ik als ik aan het liften ben, dit zorgt voor brain confusion wat op zijn beurt weer voor muscle confusion zorgt.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:12:37 #86
391391 Basxt
pi_130081207
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat (kick)boksers allemaal zo breed zijn? Ja, precies.
Heb het even opgezocht en dat "MC" van jou is niet erop slaan :') nee dat is om de zoveel tijd een andere routine aanpakken voor je spieren zodat ze niet het platue effect krijgen (minder spier opbouw)
pi_130081209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:10 schreef Basxt het volgende:

[..]

I demand clarification!
Slaan activeert de COX-2 pathway die zorgt voor satelliet cel fusie en schenking van celkernen aan de myofibers.
pi_130081276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik altijd doe voor muscle confusion is in het squatrack gaan staan en zoveel mogelijk geluid maken. Gewichten tegen elkaar slaan, met platen gooien, m'n waterfles wegschoppen, alles wat voor verwarring zorgt.
Daarna schreeuw en grom ik als ik aan het liften ben, dit zorgt voor brain confusion wat op zijn beurt weer voor muscle confusion zorgt.
Gewoon een keer geen chest + bi's pakken. :') Ze weten niet wat ze overkomen.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:15:16 #89
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130081310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:09 schreef Basxt het volgende:
Newfag here,
Pushups doormiddel van extreem ver met je schouders voorbij je handen te leunen en je handen in een driehoek net onder je buik. Is het aan te raden? Helpt het meer in verhouding met de standaard pushup?
Oftewel een diamond push up. Waarbij je meer extensie moet maken vanuit je elleboog, en grotere schouderflexie =Meer triceps en schouders. Nadeel is dat je minder van je pectoralis gebruikt, welke dus minder wordt gestimuleerd.

Is een stuk zwaarder aangezien je triceps en schouder spieren meet werk moeten verrichten, welke zwakker zijn dan je pectoralis spieren.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_130081316
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Gewoon een keer geen chest + bi's pakken. :') Ze weten niet wat ze overkomen.
En af en toe door de gym schreeuwen dat je homosexueel bent: veroorzaak je bij andere confusie wat zich weer reflecteert op jouw spieren (met wat geluk slaan ze je ook).
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:18:21 #91
391391 Basxt
pi_130081431
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:15 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Oftewel een diamond push up. Waarbij je meer extensie moet maken vanuit je elleboog, en grotere schouderflexie =Meer triceps en schouders. Nadeel is dat je minder van je pectoralis gebruikt, welke dus minder wordt gestimuleerd.

Is een stuk zwaarder aangezien je triceps en schouder spieren meet werk moeten verrichten, welke zwakker zijn dan je pectoralis spieren.
+ = - dus. Ja of nee? :9 :D
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:27:00 #92
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130081742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:18 schreef Basxt het volgende:

[..]

+ = - dus. Ja of nee? :9 :D
Als je een zwaardere variant wil van een push-up en in verhouding meer triceps+schouders trainen. Dan ja.

Wil je meer de pectoralis major trainen (in verhouding), Doe dan de normale push-up (eventueel weighted).

P.s. Je spieren (zowel de pectoralis als triceps en schouders) worden meer gestimuleerd in de diamond push-up. Tenzij je de normale push-ups dus verzwaart met gewichten is beter om diamond push-ups te doen.
Verbo is terug?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:27:35 #93
391391 Basxt
pi_130081761
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:27 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als je een zwaardere variant wil van een push-up en in verhouding meer triceps+schouders trainen. Dan ja.

Wil je meer de pectoralis major trainen (in verhouding), Doe dan de normale push-up (eventueel weighted).
bedankt! :s)
pi_130082125
quote:

[ afbeelding ]

kut dat je niet meer kan squatten, geen andere opties in de buurt? Net dl ook, op naar 2,5x bw.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:43:35 #95
77130 star_gazer
pi_130083753
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef 1517 het volgende:
Dutje na het trainen _O_
Wel na het eten hè :{w
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:44:37 #96
77130 star_gazer
pi_130083777
quote:

[ afbeelding ]

Ik zou er uit protest in gaan curlen.
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:45:51 #97
77130 star_gazer
pi_130083797
Wat is een lichaam soms toch vreemd. Normaal gesproken begin ik het bij 3x5x77.5kg bench press lastig te krijgen en ik heb daar ook een aardige tijd gestalled. Gisteren moeiteloos 3x5x80kg :? Strength gainsszzz!
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 07:27:27 #98
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130085766
quote:

[ afbeelding ]

Nou ben ik redelijk technisch, maar hoe kun je in godsnaam op een dip assist squatten? :') :?

Dat zou ik wel eens willen weten
pi_130085776
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:45 schreef star_gazer het volgende:
Wat is een lichaam soms toch vreemd. Normaal gesproken begin ik het bij 3x5x77.5kg bench press lastig te krijgen en ik heb daar ook een aardige tijd gestalled. Gisteren moeiteloos 3x5x80kg :? Strength gainsszzz!
Geweldig! _O_ Plateau doorbroken. :D

quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:27 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nou ben ik redelijk technisch, maar hoe kun je in godsnaam op een dip assist squatten? :') :?

Dat zou ik wel eens willen weten
Leg de bar op die uitstekende dingen waar je normaal op leunt. Dan eronder staan.

Het is niet ideaal en een stuk lager dan een squat rack, maar beter dan niets. :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 07:43:13 #100
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130085836
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Leg de bar op die uitstekende dingen waar je normaal op leunt. Dan eronder staan.

Het is niet ideaal en een stuk lager dan een squat rack, maar beter dan niets. :P
lol

maar een dipassist gaat toch met load naar beneden, niet omhoog.
Als je zo'n ding los laat gaat de bar omhoog. Dan kun je toch geen squat doen? Dan doe je een squat met reversed load.
Die bar onder de handvaten oke, maar de rest snap niet, maar het zal wel 8)7

Wat ben jij er trouwens vroeg bij buffel? Toch wel netjes 8 uur geslapen he :o
:+
  donderdag 15 augustus 2013 @ 07:43:48 #101
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130085840
quote:
What panzer said
^O^
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:10:10 #102
77130 star_gazer
pi_130086041
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

What panzer said
^O^
Ja. Ben er ook erg blij mee. De helft van een plateau is volgens mij psychologisch. Nu ik er doorheen ben kan ik langzaam maar zeker naar de 100kg toe wat mij betreft. Er zal ongewtijfeld nog wel een plateau of twee tussen komen (cutting season begint in Oktober), maar als je dat in perspectief plaatst is een paar weken ergens blijven hangen ook weer zo erg niet. Zodra je lichaam er klaar voor is, gaat het.

Wat overigens goed helpt in mijn bench is de schouders goed naar achterren rollen. Dan haal je die verdomde front delts er uit en pak je je pecs + triceps meer, waar je toch iets meer mee kunt duwen.

[ Bericht 18% gewijzigd door star_gazer op 15-08-2013 08:16:43 ]
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:15:10 #103
77130 star_gazer
pi_130086093
quote:
Fark dat is echt goed. 2.2x lichaamsgewicht :D
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:28:24 #104
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130086223
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:10 schreef star_gazer het volgende:

[..]

[..]

Wat overigens goed helpt in mijn bench is de schouders goed naar achterren rollen. Dan haal je die verdomde front delts er uit en pak je je pecs + triceps meer, waar je toch iets meer mee kunt duwen.
Dat scheelt enorm idd. Dat je echt op je schouders/schouderbladen ligt en blijft liggen idd.
Dan voelt het ook alsof je meer kracht uit je rug kan halen.
En niet te breed pakken
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:36:26 #105
77130 star_gazer
pi_130086320
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat scheelt enorm idd. Dat je echt op je schouders/schouderbladen ligt en blijft liggen idd.
Dan voelt het ook alsof je meer kracht uit je rug kan halen.
En niet te breed pakken
Als je de bar uit de haak haalt, moet je hem ook meer naar voren 'schuiven' en niet zozeer tillen. Anders valt die spanning weg, met name als een spotter hem voor je optilt. Qua breedte zorg ik er altijd voor dat mijn ringvinger op de binnenste ring zit (makkelijk ezelsbruggetje :P). Dat komt altijd wel redelijk uit.
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:36:29 #106
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130086321
Als je trouwens "wide" grip pullups doet, is het dan de bedoeling helemaal uit te hangen onderaan?
Je lats komen dan helemaal naar buiten zegmaar als je echt helemaal gaat uithangen.

Voor m'n gevoel pak je ze dan veel directer.
Kan wel minder reps dan, maar voelt wel zwaarder/directer...

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 15-08-2013 08:59:02 ]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:39:20 #107
77130 star_gazer
pi_130086348
Ik kan geen wide grips doen. Zodra ik breed hang voel ik m'n borstbeen al ;( Ik probeer bij mijn (redelijk narrow grip chins) en pull-ups in ieder geval mijn schouders en ellebogen helemaal uit te hangen.

Wat ik overigens wel merk is dat je niet teveel naar 'achteren' moet gaan zegmaar als je jezelf optrekt. Als je echt recht van boven naar beneden gaat, pak je je lats veel directer.
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:41:58 #108
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130086379
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:36 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Als je de bar uit de haak haalt, moet je hem ook meer naar voren 'schuiven' en niet zozeer tillen. Anders valt die spanning weg. Qua breedte zorg ik er altijd voor dat mijn ringvinger op de binnenste ring zit (makkelijk ezelsbruggetje :P). Dat komt altijd wel redelijk uit.
ja.
bar helemaal achter op de legger leggen, zo gaan liggen als je net zei, en dan naar voren schuiven/tillen/duwen.

ik vind dat het hier altijd erg mooi wordt uitglegd:

starts @ 1:00 en dan vanaf 5:00 weer interessant stukkje
pi_130087030
quote:

[ afbeelding ]

Trouwens zelfde verbod gehad bij F4F Amstelveen, op zelfde apparaat.
Natuurlijk kan je nog wel squatten, gewoon barbell optellen van de grond en in je nek leggen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 09:36:33 #110
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130087170
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:36 schreef RaymondK het volgende:
Als je trouwens "wide" grip pullups doet, is het dan de bedoeling helemaal uit te hangen onderaan?
Je lats komen dan helemaal naar buiten zegmaar als je echt helemaal gaat uithangen.

quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:39 schreef star_gazer het volgende:
Ik kan geen wide grips doen. Zodra ik breed hang voel ik m'n borstbeen al ;( Ik probeer bij mijn (redelijk narrow grip chins) en pull-ups in ieder geval mijn schouders en ellebogen helemaal uit te hangen.

Wat ik overigens wel merk is dat je niet teveel naar 'achteren' moet gaan zegmaar als je jezelf optrekt. Als je echt recht van boven naar beneden gaat, pak je je lats veel directer.
Persoonlijk vind ik helemaal uithangen veel fijner, ik heb dan echt het gevoel dat ik alles uit m'n lats haal. Daarnaast voorkom ik wat ik bij vele anderen zie: een steeds korte beweging waardoor de oefening bijna nutteloos wordt.

Om m'n lichaam zo recht mogelijk te houden, buig ik m'n benen naar achteren en houd ik m'n lichaam recht met m'n buikspieren. Zo ongeveer:

F.K.A. SuperwormJim
pi_130090320
Jullie hadden het een tijdje terug over idioot advies van pt's, maar dieetadvies kan er ook wat van hoor KLB / Dieet geprobeerd |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130091569
Hoi allemaal,

een poosje terug, ca. 3 maanden heb ik hier wat berichten gepost omdat ik begonnen was met fanatiek trainen en letten op mijn eetpatroon. Dit ging allemaal goed, tot ik na een maand 'spit' kreeg in mijn onderrug en het voelde alsof ik volledig was 'vastgeroest'.

Heb toen 2 maanden weinig aan krachttraining kunnen doen, wel wat losse dingen, maar zoveel mogelijk de rug ontzien. Nu ben ik dus sinds 2 weken weer volop begonnen, ook met eten erbij. Inmiddels heb ik mijn streefgewicht bereikt, zo tussen de 80 en 81 kilo. Wat ik graag wil is dat de spieren er goed uitkomen. Ik hoef niet zo zeer een bodybuilder te worden, ik wil gewoon zover mogelijk komen om 'ripped' te worden, goede lijnen.

Nu ben ik dus weer 2 weken bezig. De eerste 4 weken doe ik een schema van 5 dagen per week, waarin ik de meeste setjes doe van 4x8 of 12,10,10,8. Ik wil deze maand eerst mijn kracht weer opbouwen. Nu heb ik dus een vraag waar een aantal van jullie vast wel een antwoord op hebben.

Op internet lees ik veel over bulken en cutten. Op dit moment zit ik op een mooi gewicht, en is mijn vetpercentage behoorlijk omlaag gegaan. Dit wil ik graag zo vol blijven houden, ik zou alleen willen aankomen door toename van spiermassa. Ik eet op dit moment 6 keer per dag, en let daarbij goed op de voeding. Alleen het avondeten eet ik vaak mee wat er met het gezin wordt gegeten. Op welke manier kan ik het beste nog wat meer spieropbouwen, en toch laag blijven in vetpercentage? Want op internet lees ik veel dat mensen gaan bulken en daarna doormiddel van de cut weer naar een laag percentage toe gaan. Moet dit perse zo worden gedaan of is het ook mogelijk zonder echt te bulken? (zoals gezegd, ik hoef geen bodybuilder te worden, ik wil het gewoon wat uitbouwen ).

Bedankt alvast voor eventuele antwoorden en als er dingen aan mijn verhaal onduidelijk zijn, vraag gerust :) .
pi_130091714
quote:

[ afbeelding ]

Respect voor je deadlift!
M.b.t. die gym: ik zou er onder schrijven: "waar is het squatrack?".
En zelfs in Almere zit wel een betere gym: tijd om over te stappen dus.
pi_130091814
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Daar leg ik de bar bij mijn gym ook altijd in, maar goddank krijgen we binnenkort als het goed is een squatrack na 2 jaar lobbyen.
Waarom 2 jaar blijven trainen in een "gym" zonder squatrack? Ik snap dat niet.
pi_130091853
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:36 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

Persoonlijk vind ik helemaal uithangen veel fijner, ik heb dan echt het gevoel dat ik alles uit m'n lats haal. Daarnaast voorkom ik wat ik bij vele anderen zie: een steeds korte beweging waardoor de oefening bijna nutteloos wordt.

Om m'n lichaam zo recht mogelijk te houden, buig ik m'n benen naar achteren en houd ik m'n lichaam recht met m'n buikspieren. Zo ongeveer:

[ afbeelding ]
Zo doe ik ze ook, maar dan kan ik er maar een paar.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:53:31 #116
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130092150
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:34 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hoi allemaal,

een poosje terug, ca. 3 maanden heb ik hier wat berichten gepost omdat ik begonnen was met fanatiek trainen en letten op mijn eetpatroon. Dit ging allemaal goed, tot ik na een maand 'spit' kreeg in mijn onderrug en het voelde alsof ik volledig was 'vastgeroest'.

Heb toen 2 maanden weinig aan krachttraining kunnen doen, wel wat losse dingen, maar zoveel mogelijk de rug ontzien. Nu ben ik dus sinds 2 weken weer volop begonnen, ook met eten erbij. Inmiddels heb ik mijn streefgewicht bereikt, zo tussen de 80 en 81 kilo. Wat ik graag wil is dat de spieren er goed uitkomen. Ik hoef niet zo zeer een bodybuilder te worden, ik wil gewoon zover mogelijk komen om 'ripped' te worden, goede lijnen.

Nu ben ik dus weer 2 weken bezig. De eerste 4 weken doe ik een schema van 5 dagen per week, waarin ik de meeste setjes doe van 4x8 of 12,10,10,8. Ik wil deze maand eerst mijn kracht weer opbouwen. Nu heb ik dus een vraag waar een aantal van jullie vast wel een antwoord op hebben.

Op internet lees ik veel over bulken en cutten. Op dit moment zit ik op een mooi gewicht, en is mijn vetpercentage behoorlijk omlaag gegaan. Dit wil ik graag zo vol blijven houden, ik zou alleen willen aankomen door toename van spiermassa. Ik eet op dit moment 6 keer per dag, en let daarbij goed op de voeding. Alleen het avondeten eet ik vaak mee wat er met het gezin wordt gegeten. Op welke manier kan ik het beste nog wat meer spieropbouwen, en toch laag blijven in vetpercentage? Want op internet lees ik veel dat mensen gaan bulken en daarna doormiddel van de cut weer naar een laag percentage toe gaan. Moet dit perse zo worden gedaan of is het ook mogelijk zonder echt te bulken? (zoals gezegd, ik hoef geen bodybuilder te worden, ik wil het gewoon wat uitbouwen ).

Bedankt alvast voor eventuele antwoorden en als er dingen aan mijn verhaal onduidelijk zijn, vraag gerust :) .
Als je, met wat je nu eet, op het zelfde gewicht blijft moet je uitrekenen hoeveel kcal je binnenkrijgt per dag. Om meer definitie te krijgen is het niet noodzakelijk meer spier op te bouwen, maar wat vet kwijt te raken. Dus als je je dagelijkse kcal intake weet trek je daar zo'n 200 kcal per dag vanaf en kijk je na een week of twee weken hoe het gaat.

Als je te snel gewicht verliest eet je 100kcal per dag meer, als het niet opschiet ga je naar - 300kcal per dag.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:38:40 #117
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130093721
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:34 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hoi allemaal,

Kracht opbouwen is het makkelijkst met zoveel mogelijk compounds (Starting Strenght) op lagere herhalingen (3-6).

Daarnaast zal je met krachttraining niet zo snel een bodybuilder worden tenzij je AAS gebruikt. Dan moet je al een jaar of 3-4 trainen wil je ook maar een klein beetje in de buurt komen van (naturel) bodybuilders.) Dus gewoon hard trainen en niet het domme excuus dat je om Schwarzenegger wilt lijken. Want dat bereik je nooit.

Daarnaast is het niet nodig om 6x per dag te eten. Als je honger makkelijker onderdrukt met 2 of 3 maaltijden is het beter om dit aan te passen. Zo hou je beter een 'dieet' vol.

Als beginner zal je nog vet kunnen verliezen en wat spiermassa winnen. Hoe langer je traint, hoe lastiger dit wordt. Uiteindelijk zal het niet meer lukken.
Verbo is terug?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:06:53 #118
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_130094759
Wat zijn nuttige stabiliserende oefeningen voor je schouders die je makkelijk thuis kan doen? Ik heb nog steeds klachten aan de rechterschouder namelijk. Ze denken dat het in de aanhechting zit van de borstspier op basis van de klachten (pijn voorkant schouder bij bench press/push up/vooruit wegduwende bewegingen met soms wat uitstralingen naar bovenkant schouder en bovenste stuk bovenarm), daar krijg ik nu shockwave behandelingen voor, maar mocht dit niet werken, dan kan ik waarschijnlijk wéér een heel orthopedisch traject in (zoals al eerder in dit topic vermeld is op MRI, foto's en echo niets te zien).

Ik heb al eerder schouderoefeningen gedaan voor 1 - 1,5 maand, dat hielp toen niet echt, maar dit was toen de klachten nog wel erger waren, en met name de standaard rotatorcuff oefeningen met dumbells (internal/external rotation op je zij met een dumbell etc). Heb ook een tijdje shoulder dislocations gedaan met zo'n bezemsteel, maar m'n schouders zijn al dusdanig mobiel dat ik die vrijwel meteen al vrij smal kon doen, en ik wil mezelf ook niet te flexibel maken.

Ter beschikking zijn verstelbare dumbells tot 12 kilo en pull-up deurpost-bar trouwens.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:10:23 #119
77130 star_gazer
pi_130094880

[ Bericht 100% gewijzigd door star_gazer op 15-08-2013 14:11:07 ]
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:21:58 #120
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130095298
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef BigSmurf het volgende:
Wat zijn nuttige stabiliserende oefeningen voor je schouders die je makkelijk thuis kan doen? Ik heb nog steeds klachten aan de rechterschouder namelijk. Ze denken dat het in de aanhechting zit van de borstspier op basis van de klachten (pijn voorkant schouder bij bench press/push up/vooruit wegduwende bewegingen met soms wat uitstralingen naar bovenkant schouder en bovenste stuk bovenarm), daar krijg ik nu shockwave behandelingen voor, maar mocht dit niet werken, dan kan ik waarschijnlijk wéér een heel orthopedisch traject in (zoals al eerder in dit topic vermeld is op MRI, foto's en echo niets te zien).

Ik heb al eerder schouderoefeningen gedaan voor 1 - 1,5 maand, dat hielp toen niet echt, maar dit was toen de klachten nog wel erger waren, en met name de standaard rotatorcuff oefeningen met dumbells (internal/external rotation op je zij met een dumbell etc). Heb ook een tijdje shoulder dislocations gedaan met zo'n bezemsteel, maar m'n schouders zijn al dusdanig mobiel dat ik die vrijwel meteen al vrij smal kon doen, en ik wil mezelf ook niet te flexibel maken.

Ter beschikking zijn verstelbare dumbells tot 12 kilo en pull-up deurpost-bar trouwens.
Heb je ook last bij het uitvoeren van flyes? En maakt hand plaatsing nog uit bij push-ups?
Verbo is terug?
pi_130096805
Bedankt voor de antwoorden. Moet er wel bij zeggen dat ik al zeker een jaar of 4 train, waarvan de laatste tijd dus echt intensief, zonder de combinatie met andere sporten. Ik ga er mee aan de gang!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:06:59 #122
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_130096896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Heb je ook last bij het uitvoeren van flyes? En maakt hand plaatsing nog uit bij push-ups?
Met lichtere gewichten niet, bij gewicht <10RM wel naar mate de set vordert. En nee, dat maakt weinig uit, zowel dicht bij elkaar als wijd last, waarbij het erger wordt naarmate ik dieper ga.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:26:43 #123
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130097696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:06 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Met lichtere gewichten niet, bij gewicht <10RM wel naar mate de set vordert. En nee, dat maakt weinig uit, zowel dicht bij elkaar als wijd last, waarbij het erger wordt naarmate ik dieper ga.
Oke, qua stabiliteit oefeningen voor de schouders kan je de standaard rotator cuff spieren trainen samen met turkish get-ups. Denk niet dat het je veel zal helpen, but it's worth a shot.
Verbo is terug?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:35:48 #124
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130098031
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef BigSmurf het volgende:

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:45:46 #125
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130098401
quote:
Retractie van scapula samen met wat rotator cuff oefeningen. Dat is alles wat hij uitvoert. Retractie hoor je al uit te voeren tijdens de bench samen en andere presses. Zo wordt de 'ruimte' in je schouder groter, waardoor er minder kans is op inklemming. Stretchen van de pectoralis helpt hier veel bij.

Rotator cuff oefeningen voer je al uit met die retractie dus dit is nogal dubbel op. Samen met een turkish get-up voor stabilisatie zou hij al genoeg voor zijn schouders doen. Daarnaast nog wat roei bewegingen zoals BoR of een T-bar row om het benchen te compenseren en dat is voor de meeste mensen genoeg om de schouder veilig te houden.

Het is zeker niet verkeerd om dit te doen. Alleen voert hij al soortgelijke oefeningen uit als ik me niet vergis.
Verbo is terug?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:55:16 #126
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_130098733
Momenteel doe ik eigenlijk niks, daarom wil ik vanaf nu gewoon elke avond oefeningen doen die echt vallen onder het "baat het niet, dan schaadt het niet". Dan weet ik in ieder geval helemaal zeker dat het daar niet aan ligt als de klachten blijven, en het houdt me ook een beetje bezig. Zit al sinds begin van het jaar zowat stil, om gek van te worden.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:59:41 #127
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130098914
Nou ja die 2 filmpjes kun je in ieder geval thuis goed doen
Luck is for losers
pi_130099593
Wat vinden jullie, nu alle DMAA PWO's een jaartje uit de markt zijn, nou de beste vervanger?

Ik hoor vele goede verhalen over Craze en de nieuwe Jack3d die nog niet in NL beschikbaar is (maar spoedig komt). Ook de nieuwe formule van UNLEASH van XXL hoor ik wel goede dingen over.

Echter heb ik het idee dat het allemaal elkaar niet zoveel ontloopt. Ook zit er natuurlijk allerlei filler troep bij... Misschien het beste om gewoon cafeine pillen los te kopen, geranamine los te kopen (¤15 = 5gr), en mixen maar? Is denk ik de goedkoopste oplossing, en heb je gewoon DMAA. Hop.
Of toch du vader?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:32:08 #129
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130099976
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat vinden jullie, nu alle DMAA PWO's een jaartje uit de markt zijn, nou de beste vervanger?

Ik hoor vele goede verhalen over Craze en de nieuwe Jack3d die nog niet in NL beschikbaar is (maar spoedig komt). Ook de nieuwe formule van UNLEASH van XXL hoor ik wel goede dingen over.

Echter heb ik het idee dat het allemaal elkaar niet zoveel ontloopt. Ook zit er natuurlijk allerlei filler troep bij... Misschien het beste om gewoon cafeine pillen los te kopen, geranamine los te kopen (¤15 = 5gr), en mixen maar? Is denk ik de goedkoopste oplossing, en heb je gewoon DMAA. Hop.
Gewoon Hyphy Mud joh _O_
Luck is for losers
pi_130100142
Kan ook gewoon een Red Bull drinken dan. :') Ik zoek iets wat verder gaat dan alleen wat cafeine.
Of toch du vader?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:37:43 #131
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130100168
Kan je net zo goed een banaan en een kop koffie nemen
Seto is zo ene baas he
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:42:14 #132
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130100339
PWO zijn sowieso aardig overrated hoor
Luck is for losers
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:00:39 #133
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130100910
Die shit is net crack,crash als het uitgewerkt is en snachts wakker liggen als het savonds neemt. hoef het niet meer.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:32:49 #134
391391 Basxt
pi_130101945
Jezus. Zo ver door mijn limiet heen gegaan dat ik me armen amper nog kan strekken :{
pi_130107557
quote:
Dat heb ik ook! Ik heb een keer zonder problemen 85kg bench gedaan in Bijlmer F4F. Vervolgens probeerde ik dat nog een keer in Almere en toen faalde ik hard. Ik snap dat niet. Misschien toch dat de gewichten en de bar niet zijn wat ze zouden moeten zijn. Misschien is het de omgeving. Misschien ligt het aan... Almere
pi_130107630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:28 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Trouwens zelfde verbod gehad bij F4F Amstelveen, op zelfde apparaat.
Natuurlijk kan je nog wel squatten, gewoon barbell optellen van de grond en in je nek leggen.
Gaat lastig met 100-120kg :P Alternatief is gewoon vanuit bench press rack squatten, maar dat voelt niet zo goed met te zware gewichten. Misschien toch maar gewoon schijt hebben en dip assist machine gebruiken. Binnenkort ga ik toch weg
pi_130116381
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef banaliteit het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! Ik heb een keer zonder problemen 85kg bench gedaan in Bijlmer F4F. Vervolgens probeerde ik dat nog een keer in Almere en toen faalde ik hard. Ik snap dat niet. Misschien toch dat de gewichten en de bar niet zijn wat ze zouden moeten zijn. Misschien is het de omgeving. Misschien ligt het aan... Almere
Ook niet elke barbell is even zwaar. Mijn gym heeft er van 18 en van 20 kg.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:08:35 #138
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130116793
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef kidkash19 het volgende:
Nou ja die 2 filmpjes kun je in ieder geval thuis goed doen
Dan kan het inderdaad prima, voert hij gelijk een combi uit van rotator cuff en schouder/rhomboideus/traps.
Verbo is terug?
pi_130117001
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Luchtkoker het volgende:
Kan ook gewoon een Red Bull drinken dan. :') Ik zoek iets wat verder gaat dan alleen wat cafeine.
tering nog meer suiker dan cola, proest..
pi_130117003
PWO's zijn echt overbodige troep. Snap niet waarom mensen dat nodig hebben.
pi_130117154
quote:

[..]

iedereen heeft een baaldag, gewone dagen en een superdag.
pi_130117778
Mijn PWO is muziek. No joke
pi_130117812
Mijn PWO is video's van powerlift meets kijken.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:57:15 #144
77130 star_gazer
pi_130119381
quote:

[..]

Volgens mij zit er een marge in het gewicht van die plates. De ene plate kan net een paar procent dan de ander. Als je tegen je max aanzit en je gooit toevallig een paar 'zware' plates op de bar, kan die marge van een paar procent je net de das omdoen.

Daarnaast is je lichaam op sommige dagen gewoon fitter dan andere. Voeding, slaap, enz. Als ik slecht slaap, lift ik als een natte drol.

SPOILER
-
pi_130119766
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

tering nog meer suiker dan cola, proest..
Wat een onzin, zit evenveel in. Allebei tevens 50 kcal per 100ml. Overigens drink ik de Zero variant.

Tevens gebruik ik ook nooit PWO, maar het kan toch handig zijn voor net die ene keer dat je kut hebt geslapen etc. Maar goed, ik was vergeten dat dit FOK! is, en wanneer je een vraag stelt iedereen je hun superieure mening gepresenteerd als feit door de strot duwt ipv dat je een enigszins zinnig antwoord krijgt :').
Of toch du vader?
pi_130122342
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:57 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Volgens mij zit er een marge in het gewicht van die plates. De ene plate kan net een paar procent dan de ander. Als je tegen je max aanzit en je gooit toevallig een paar 'zware' plates op de bar, kan die marge van een paar procent je net de das omdoen.

Daarnaast is je lichaam op sommige dagen gewoon fitter dan andere. Voeding, slaap, enz. Als ik slecht slaap, lift ik als een natte drol.

SPOILER
De ene stang is de andere niet en ik vermoed dat het bankje waarop je ligt ook invloed heeft. Ik druk in de ene gym ook meer dan in de andere.
pi_130122358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
PWO's zijn echt overbodige troep. [..]
Bron?
pi_130122378
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:35 schreef banaliteit het volgende:

[..]

Gaat lastig met 100-120kg :P Alternatief is gewoon vanuit bench press rack squatten, maar dat voelt niet zo goed met te zware gewichten. Misschien toch maar gewoon schijt hebben en dip assist machine gebruiken. Binnenkort ga ik toch weg
^O^
pi_130123228
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:

Ik stack sinds kort weer zelf: de eerste ervaringen zijn positief. Ik heb met name last van de caffeine in bijvoorbeeld NO-Xplode. Daar zit 250mg per scoop in. Dat zijn 3 blikjes Red-Bull.

Mijn voorlopige stack (zonder caffeine dus):

30 minuten voor:
2 x 500 mg Taurine: 1-2g
1 x 500 mg Tyrosine: 0.5-1g
2 x 750 mg Beta-alanine: 2-2.5g
1 x 400 IU Vitamine E: 100-400 IU
2 x 150mg Alpha Lipoic Acid: 200-400 mg
1 x 500 mg N-Acetyl-Cysteine (NAC): 300-600 mg
1 x 500 mg Arginine

direct voor:
3 g Citrulline Malate 3-6g
5 g Creatine Monohydraat
pi_130123322
Mijn PWO is CT Fletcher himself.
pi_130123621
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

direct voor:
5 g Creatine Monohydraat
Heb je een bepaalde reden om CM vlak voor de training te nemen? Aangezien CM niet meteen werkt.
pi_130123929
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Bron?
Mijn eigen ervaring (ja n=1 enz). Maar ik vergelijk PWO's altijd maar met kinderen die energydrink nemen, dat heb je helemaal niet nodig.

Ik lees soms gasten die elke training een PWO nemen, dan denk ik, wat als het op is, train je dan bagger? Imo is het gewoon een overbodige verslaving.

Ik train gewoon en als ik echt moe ben, dan neem ik wel een extra rustdagje en ga ik morgen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:53:06 #153
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130123947
quote:

[..]

Ik stack sinds kort weer zelf: de eerste ervaringen zijn positief. Ik heb met name last van de caffeine in bijvoorbeeld NO-Xplode. Daar zit 250mg per scoop in. Dat zijn 3 blikjes Red-Bull.

30 minuten voor:
1 x 500 mg Arginine

direct voor:
5 g Creatine Monohydraat
jazeker de apotheker B-) heb je dat allemaal los in potjes? En dan op een weegschaaltje scheppen? _O_

Ik kan alvast vertellen dat RAGE van Animal totaal niks doet. Athans bij mij niet.

Unleashed van Athletic Edge Nutrition is wel een goeie vond ik, alleen was na een maand of zo alles 1 grote klomp geworden, en moest ik stukken van de lomp gaan afbreken en oplossen lol.

Maar Carb, zonder cafeine is idd. wel fijn ja. Ik lig van 1 kopje koffie na 17:00 al wakker tot 3:00 's nachts namelijk
pi_130124062
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mijn eigen ervaring (ja n=1 enz). Maar ik vergelijk PWO's altijd maar met kinderen die energydrink nemen, dat heb je helemaal niet nodig.

Ik lees soms gasten die elke training een PWO nemen, dan denk ik, wat als het op is, train je dan bagger? Imo is het gewoon een overbodige verslaving.

Ik train gewoon en als ik echt moe ben, dan neem ik wel een extra rustdagje en ga ik morgen.
Dit. Al die drugs word ik naar van, ben maar een muis. Al genoeg nachtmerries aan mijn tijd in het lab. ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:41 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Heb je een bepaalde reden om CM vlak voor de training te nemen? Aangezien CM niet meteen werkt.
Yeah, denk ook niet dat het een verschil maakt of je het pre-workout neemt of in je post-workout shake.
pi_130124184
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:53 schreef RaymondK het volgende:

[..]

jazeker de apotheker B-) heb je dat allemaal los in potjes? En dan op een weegschaaltje scheppen? _O_

Ik kan alvast vertellen dat RAGE van Animal totaal niks doet. Athans bij mij niet.

Unleashed van Athletic Edge Nutrition is wel een goeie vond ik, alleen was na een maand of zo alles 1 grote klomp geworden, en moest ik stukken van de lomp gaan afbreken en oplossen lol.

Maar Carb, zonder cafeine is idd. wel fijn ja. Ik lig van 1 kopje koffie na 17:00 al wakker tot 3:00 's nachts namelijk
Meeste is pillen, dat staat er dan voor.

M.b.t. pre-workouts: iedereen reageert er verschillend op: wat bij de een goed werkt, werkt bij de ander totaal niet en andersom. Volgens mij heeft/had XXL ook een pre-workout zonder caffeine in het assortiment.

M.b.t. die klomp: kan het zijn dat er teveel vocht bijgekomen is?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:01:45 #156
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130124223
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:00 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Meeste is pillen, dat staat er dan voor.

M.b.t. pre-workouts: iedereen reageert er verschillend op: wat bij de een goed werkt, werkt bij de ander totaal niet en andersom. Volgens mij heeft/had XXL ook een pre-workout zonder caffeine in het assortiment.

M.b.t. die klomp: kan het zijn dat er teveel vocht bijgekomen is?
ja was denk vochtig geworden idd.
pi_130124631
Even vraagje over de Power Clean. Moeten de voeten bij de power clean op dezelfde startpositie terecht komen na een herhaling? Als een herhaling te zwaar is dan heb ik wel eens dat ik met mijn benen wijder en dus mijn voeten (denk aan sumo deadlift, maar niet zo extreem natuurlijk) eindig na een herhaling.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:03:39 #158
159915 -Menn0-
MNO
pi_130126112
Zal ik dan na een jaar trainen/lurken/meelullen ook maar eens wat foto's showen..

1,89 en 88kg.

SPOILER
Moet wel er bij zeggen dat ik ook 21 jaar op de judomat heb gestaan, maar sinds een jaar nu ook in de sportschool te vinden en goed eten (vooral dat eten is er de eerste 24 jaar een beetje bij in geschoten :') )
,,/
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:14:01 #159
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_130126407
Solid build. Looking thick.
BEASTMODE
pi_130126435
Horny Goat Weed. Kent iemand het?
Blijkt een natuurlijk plantenextract te zijn wat testosteron verhoogt
pi_130126533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef banaliteit het volgende:
Even vraagje over de Power Clean. Moeten de voeten bij de power clean op dezelfde startpositie terecht komen na een herhaling? Als een herhaling te zwaar is dan heb ik wel eens dat ik met mijn benen wijder en dus mijn voeten (denk aan sumo deadlift, maar niet zo extreem natuurlijk) eindig na een herhaling.
Je begint op je pull/deadlift positie en je eindigt op je squat positie.
Niet extreem naar buiten vallen. Het zijn de zelfde posities als de 'echte' clean.
Als je meer vragen hebt laat maar weten!

vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:36:11 #162
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_130126987
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:18 schreef 1517 het volgende:

[..]

Niet extreem naar buiten vallen. Het zijn de zelfde posities als de 'echte' clean.

Fascinerend blijft het, wat hebben die gasten een kracht.
pi_130126995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:32 schreef Basxt het volgende:
Jezus. Zo ver door mijn limiet heen gegaan dat ik me armen amper nog kan strekken :{
Ik heb daar ook een beetje last van. Vorige week met links echt last gehad dat ik hem niet meer goed kon strekken, maar nu gaat het wel al beter. Maar met dumbbells voel ik het wel nog in mijn linkerarm. Heb vandaag iets lichter getraind
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:53:58 #164
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130127402
Zo, een basis voor m'n full body opgezet.

Maandag

Bench press 4 x 8
Seated rows 4 x 8
Machine shoulder press 4 x 8
BB upright row 4 x 8
Legg press 4 x 8

Woensdag

Deadlift 3 x 5
Incline DB bench press 3 x 12
Cable pull downs 3 x 12
Dumbbell rows 3 x 15
Dumbbell presses 3 x 12
Front squats 3 x 10

Vrijdag

Squats 3 x 5
Bench press 5 x 3
T bar rows 3 x 6
OHP 3 x 6
Straight leg DL 3 x 6

Dips doe ik vaak als warming up. Chins/pull ups doe ik thuis tussendoor. :P

Afhankelijk van de tijd, bovenstaande kost me ongeveer een uur, doe ik core, armen, schouders, kuit(en) :P en andere isolatie na m'n schema. Ik laat dat open om keus te hebben in waar ik zin in heb/nodig vind. Hoewel ik probeer zo'n 50 - 100 reps per week aan core werk te spenderen.

Ging vandaag na een tijd op 5 x 90 kilo vast te hebben gezeten naar 3 x 100, en had er eigenlijk 1 rep meer uit kunnen persen.

En na een tijd vast gezeten te hebben op 5 x 60 kilo OHP deed ik vrij makkelijk 5 x 65 kilo. Daarbij had ik ook het gevoel wat meer te kunnen, maar ik vond het wel mooi zo voor vandaag. :)

Uiteraard staat bovenstaande open voor sugesties/kritiek.
pi_130127614
quote:

[..]

Jesus... die gast uit het filmpje... :o Ik zal een filmpje maken zo. Ik blijf het een moeilijke oefening vinden
pi_130128043
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef -Menn0- het volgende:
Zal ik dan na een jaar trainen/lurken/meelullen ook maar eens wat foto's showen..

1,89 en 88kg.

SPOILER
Moet wel er bij zeggen dat ik ook 21 jaar op de judomat heb gestaan, maar sinds een jaar nu ook in de sportschool te vinden en goed eten (vooral dat eten is er de eerste 24 jaar een beetje bij in geschoten :') )
Zier er strak uit! Wat is je leeftijd?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:17:43 #167
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130128187
quote:

1,89 en 88kg.

SPOILER
Erg netjes.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:24:31 #168
159915 -Menn0-
MNO
pi_130128415
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Zier er strak uit! Wat is je leeftijd?
Thnx, 25
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Erg netjes.
Gracias!
,,/
pi_130129706
quote:

1,89 en 88kg.

SPOILER
Nette core en benen, lekker bezig.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_130130553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:01 schreef banaliteit het volgende:

[..]

Jesus... die gast uit het filmpje... :o Ik zal een filmpje maken zo. Ik blijf het een moeilijke oefening vinden
Dit is natuurlijk wereld/olympisch niveau maar van de beste kun je het leren.
Als je een video maakt kan ik je wel wat feedback geven :)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:03:34 #171
253447 Ethanolic
pi_130131625
quote:

1,89 en 88kg.

SPOILER
^O^ Nice, heb je geen full frontal?
Deathlift or Die.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:23:02 #172
159915 -Menn0-
MNO
pi_130132276
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:03 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Thanks! Heb deze nog, met benen is lastig met de spiegels hier thuis. Zal vanavond proberen.

,,/
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:26:32 #173
253447 Ethanolic
pi_130132381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Thanks! Heb deze nog, met benen is lastig met de spiegels hier thuis. Zal vanavond proberen.

[ afbeelding ]
Oke ziet er keurig uit man!
Deathlift or Die.
pi_130132481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
'mirin!

edit: Zeta, behoefte bevredigd?
pi_130132882
quote:

[..]

30 minuten voor:
1 x 500 mg Arginine

direct voor:
5 g Creatine Monohydraat
Cool man, thanks.
Of toch du vader?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:02:01 #176
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130133598
Ben nog steeds op zoek naar een goed paar schoenen voor squatten en oly lifts(begin ze langzaam aan te leren). Maar de meeste moeten geïmporteerd worden en zijn 150+.

Zit nu te twijfelen tussen de addidas power perfect 2 (¤150), Adipower(¤170) of de Reebok Crossfit Lifter(¤150).

Iemand nog ervaring/tips met deze schoenen of eventueel een andere schoen?
Verbo is terug?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:02:37 #177
391621 Hiatus
pi_130133614
Voor een jaar is dat echt goed. Hoelang gebulkt/gecut? Of ben je alttijd vrij lean.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:22:51 #178
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130134237
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:36 schreef RaymondK het volgende:

quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:39 schreef star_gazer het volgende:

Ik heb het maar even gefilmd, hoe ik de pull up uitvoer:

Bij de laatste twee heb ik het beduidend moeilijker. Ik zie nu dat ik m'n benen behoorlijk laat meewerken.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:23:58 #179
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130134273
uhm ok.....

quote:
Afvallers en sporters die het middel Dexaprine slikken, moeten daar meteen mee stoppen. Daartoe heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag opgeroepen. De oproep komt naar aanleiding van meldingen die zijn binnengekomen bij de NVWA en bij het Nationaal Vergiftingen Informatie Centrum (NVIC) in Utrecht. Het middel zou ervoor zorgen dat mensen afvallen en dat ze meer energie krijgen.
Sinds maart hebben al 11 mensen zich gemeld met ernstige klachten na het gebruik van Dexaprine. Het middel leidde volgens de mensen die zich meldden tot hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en zelfs in een geval tot een hartstilstand.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)ddel-Dexaprine.dhtml
Luck is for losers
pi_130134751
Wil frontsquat gaan doen maar geen idee hoe ik die in mn schema ga doen. Ik wil die ipv een gewone squat gaan doen op de betreffende dag.
Op de pc en bp dag doen of de ohp en dl dag doen?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:47:30 #181
391391 Basxt
pi_130135075
Hebben jullie wel is dat je na een forse training je spieren eigenlijk gewoon matig onder controle hebt?
dan heb ik het bijv nadat je je biceps traint je moeilijk dingen op kan pakken, rare bewegingen met vastpakken etc.
pi_130135240
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:37 schreef Beach het volgende:
Wil frontsquat gaan doen maar geen idee hoe ik die in mn schema ga doen. Ik wil die ipv een gewone squat gaan doen op de betreffende dag.
Op de pc en bp dag doen of de ohp en dl dag doen?
Eerst weken front squat als opwarming van de normale squat doen.
Daarna elke training afwisselen tussen back en front.'

Keypoint bij front squat: torso verticaal, ellebogen zo hoog mogelijk, onderrug niet overstrekken maar core actief houden
pi_130135310
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:53 schreef 1517 het volgende:

[..]

Daarna elke training afwisselen tussen back en front.
Oke bedankt. Zal wel wennen worden qua balans denk ik dan. Ik heb het één keer geprobeerd maar viel zowat om.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:02:55 #184
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130135567
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:53 schreef 1517 het volgende:

[..]

Daarna elke training afwisselen tussen back en front.'

Keypoint bij front squat: torso verticaal, ellebogen zo hoog mogelijk, onderrug niet overstrekken maar core actief houden
Vooral je ellenbogen omhoog houden. Ik deed het van de week voor het eerst, wat prima ging, maar na een paar reps gingen m'n armen omlaag. Dan raak je je balans kwijt.
pi_130136348
Kwark is 25% korting bij AH
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:57:21 #186
55709 Stereotomy
pi_130137417
quote:
quote:
Veiligheidswaarschuwing voor afvallers en sporters: slik geen Dexaprine

Nieuwsbericht Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit | 16 augustus 2013
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) waarschuwt consumenten voor afslankpillen met de naam Dexaprine en adviseert hen direct met het middel te stoppen. Dexaprine is een product dat wordt gebruikt door sporters en mensen die willen afvallen. Het wordt in Nederland via webshops verkocht.

Bij het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) van UMC Utrecht en de NVWA zijn in totaal 11 ernstige klachten binnengekomen van mensen die Dexaprine gebruiken als afslankmiddel. Al na 1 tablet kunnen bijwerkingen optreden als hartstilstand, hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid en hoofdpijn. Op sociale media staan daarnaast berichten van bodybuilders die dergelijke klachten hebben gekregen na het innemen van Dexaprine. Deze sporters gebruiken het product om meer energie te krijgen en af te vallen.

Ondanks dat op dit moment niet duidelijk is om welke varianten Dexaprine het hier gaat, zijn de 11 ernstige meldingen voor de NVWA voldoende aanleiding om direct actie te ondernemen,

Dexaprine-gebruikers wordt dringend geadviseerd onmiddellijk te stoppen met het slikken van dit middel en bij lichamelijke klachten naar de huisarts te gaan.

Artsen met vragen over de behandeling van personen die Dexaprine hebben ingenomen, kunnen 24 uur per dag contact opnemen met het NVIC via (030) 274 88 88 (dit nummer is uitsluitend voor professionele hulpverleners).

Daarnaast heeft de NVWA webwinkels die Dexaprine verkopen opgedragen afdoende maatregelen te treffen en hun klanten zo snel en goed mogelijk te informeren.

Voor vragen over dit nieuwsbericht kunnen journalisten contact opnemen met het team persvoorlichting van de NVWA 088 - 22 33 700

http://www.vwa.nl/actueel(...)-slik-geen-dexaprine
Nouja, bodybuilders staan er dan ook om bekend watjes te zijn :P ('ik heb 10 gram suiker gegeten, ga ik nu dood of ik heb 20 gram eiwitten te weinig binnen gekregen, maak ik nu nog gains'?)
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:17:01 #187
159915 -Menn0-
MNO
pi_130138200
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:03 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

SPOILER
Nu ben ik wel klaar met die foto's :')
,,/
pi_130138344
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:35 schreef banaliteit het volgende:

[..]

Begrijp je. Ik pak daarom ook lichtere Squats, denk aan 50 kilo tot 80 Kilo.
50 til je makkelijk zo boven je hoofd, en met 80 gaat het nog net veilig.
Dan tig aantal reps doen,ipv een paar.
:)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2013 18:21:25 ]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:21:11 #189
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130138347
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:26 schreef Travel. het volgende:
Kwark is 25% korting bij AH
vreet al heel mijn leven die zaanse hoere kwark in die vierkante bakjes. Blijkt gewoon dat daar meer suiker inzit dan die jij nu bedoelt.
pi_130138432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Nouja, bodybuilders staan er dan ook om bekend watjes te zijn :P ('ik heb 10 gram suiker gegeten, ga ik nu dood of ik heb 20 gram eiwitten te weinig binnen gekregen, maak ik nu nog gains'?)
Dat krijg je van verboden op DMAA, dan gaan fabrikanten van alles in hun product stoppen om het zelfde te bereiken...
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:34:54 #191
55709 Stereotomy
pi_130138822
Ja, waspoeder enzo :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:35:28 #192
55709 Stereotomy
pi_130138845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:17 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

SPOILER
Linksdragende broeder
pi_130138878
quote:

[..]

SPOILER
Goeie bulge gains, wat is je routine?
Of toch du vader?
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:51:54 #194
159915 -Menn0-
MNO
pi_130139376
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Linksdragende broeder
:@
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:36 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Goeie bulge gains, wat is je routine?
Elke avond 500gram kwark op smeren doet wonderen!
,,/
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:45:20 #195
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_130141414
Had een discussie met een maatje over CR7 naar aanleiding van deze foto.

http://instagram.com/p/dElvD8MoGn/

Zoals jullie zien is hij één van de weinige voetballers die echt ripped is. Die maat van me claimt dus dat hij aan roids zit. Lijkt me dus niet vanwege o.a. dopingcontroles. Een physique zoals die van hem moet toch natural haalbaar zijn?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:48:23 #196
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130141556
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:45 schreef jeurse04 het volgende:
Had een discussie met een maatje over CR7 naar aanleiding van deze foto.

http://instagram.com/p/dElvD8MoGn/

Zoals jullie zien is hij één van de weinige voetballers die echt ripped is. Die maat van me claimt dus dat hij aan roids zit. Lijkt me dus niet vanwege o.a. dopingcontroles. Een physique zoals die van hem moet toch natural haalbaar zijn?
Waarom zouden voetballers niet aan de roids kunnen zitten? Gebeurt daar ook hoor. En ja, het lijkt er wel op, maar dat is niet met zekerheid te zeggen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:49:54 #197
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_130141612
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom zouden voetballers niet aan de roids kunnen zitten? Gebeurt daar ook hoor. En ja, het lijkt er wel op, maar dat is niet met zekerheid te zeggen.
Zeg niet dat het niet gebeurt, maar dat het me lijkt dat het niet zoveel gebeurt, en al helemaal niet bij een superster zoals Cristiano vanwege dopingcontroles etc.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:53:11 #198
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130141733
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

Zeg niet dat het niet gebeurt, maar dat het me lijkt dat het niet zoveel gebeurt, en al helemaal niet bij een superster zoals Cristiano vanwege dopingcontroles etc.
Fuentes heeft toegegeven ook topvoetballers te hebben geholpen. Er zijn altijd weer nieuwe middelen/manieren om doping onzichtbaar te maken voor dopingscontroles.

Ik zeg niet dat hij doping gebruikt, maar het zou me ook niet verbazen als het wel zo is.
pi_130141974
quote:

[..]

SPOILER
Er ligt een velletje toiletpapier op de grond.. :@.

Verder looking thick, solid, tight, precies zoals een jongen van 25 eruit hoort te zien.
pi_130153675
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:14 schreef 1517 het volgende:
Horny Goat Weed. Kent iemand het?
Blijkt een natuurlijk plantenextract te zijn wat testosteron verhoogt
Wel eens van gehoord ja. Scheen te werken. Was het niet illegaal of zo iets?

quote:

[..]

_O_

Echt veel explosiviteit mee ontwikkeld deze zomer. M'n nieuwe trainer is nu al fan van me 8-)
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_130156745
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:30 schreef Push. het volgende:

[..]

Wel eens van gehoord ja. Scheen te werken. Was het niet illegaal of zo iets?
Het is niet illegaal en zit in veel T-Boosters. Tijdens dierstudies in inderdaad aangetoond dat het Test verhoogd en cortisol verlaagd. Wellicht zal het ook een klein effect op mensen hebben.
pi_130157424
quote:

[..]

Dopingcontroles bij betaald voetbal zijn een lachertje vergeleken met die van de wielersport, en toch gebruikt ook iedereen bij de wielersport. Het is echt EXTREEM naïef om te denken dat er geen PEDs worden gebruikt in het betaald voetbal. En al helemaal bij top clubs zoals Real Madrid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diabox op 17-08-2013 03:36:09 ]
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:48:09 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130158453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 03:29 schreef Diabox het volgende:

[..]

Dopingcontroles bij betaald voetbal zijn een lachertje vergeleken met die van de wielersport, en toch gebruikt ook iedereen bij de wielersport. Het is echt EXTREEM naïef om te denken dat er geen PEDs worden gebruikt in het betaald voetbal. En al helemaal bij top clubs zoals Real Madrid.
Ja eens. Fuentes behandelde hordes sporters van grote clubs en ploegen. Het enige wat er na zijn ontmaskering en jarenlang lopend onderzoek aan het licht is gekomen is een handjevol sporters. De rest gaat vrijuit omdat de belangen te groot zijn.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:24:01 #204
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130158853
quote:

[..]

pak een plaatje van Nadal. Haal zijn hoofd eraf en kanl het hier neer en iedereen zegt dat het een goede BB-er is. Blijkt alleen tennisser te zijn. Yeah rigt, hij moet al het hele jaar reizen en ballen slaan. Hoe the fuck krijgt hij zo'n fysiek? Oh ja Fuentes.
pi_130159726
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

pak een plaatje van Nadal. Haal zijn hoofd eraf en kanl het hier neer en iedereen zegt dat het een goede BB-er is. Blijkt alleen tennisser te zijn. Yeah rigt, hij moet al het hele jaar reizen en ballen slaan. Hoe the fuck krijgt hij zo'n fysiek? Oh ja Fuentes.
Nadal staat goed droog, maar heeft absoluut geen BB-lichaam hoor.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:27:47 #206
77130 star_gazer
pi_130162846
quote:

1,89 en 88kg.

SPOILER
Goeie benen man _O_
-
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:32:08 #207
77130 star_gazer
pi_130162936
Wat vinden jullie van deze test booster stack? Ik vind hem persoonlijk wel interessant en overweeg 'm te proberen, omdat hij qua ingredienten en dosering volledig gebaseerd is op wetenschappelijke studies.
-
pi_130163680
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:32 schreef star_gazer het volgende:
Wat vinden jullie van deze test booster stack? Ik vind hem persoonlijk wel interessant en overweeg 'm te proberen, omdat hij qua ingredienten en dosering volledig gebaseerd is op wetenschappelijke studies.
Nog steeds lage T struggles bro?
BEASTMODE
pi_130164273
Wat vinden jullie de beste oefeningen voor de onderste buikspieren?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:34:54 #210
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_130164464
quote:

1,89 en 88kg.

SPOILER
mirin bro, dem quads _O_
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:11:45 #211
77130 star_gazer
pi_130165216
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:04 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Nog steeds lage T struggles bro?
Heb het niet laten meten, maar een boost kan nooit kwaad lijkt me.
-
pi_130166847
quote:
Dat gaat niet veel doen.
Yohimbine Bark en Sarsaparilla gaan veel meer doen.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:43:50 #213
55709 Stereotomy
pi_130170874
quote:
... omdat hij qua ingredienten en dosering volledig gebaseerd is op wetenschappelijke studies.
...die volledig uit verband gerukt worden om het pilletje te verkopen.

Neem het stukje over zink sulfaat:

quote:
Zinc Sulphate is included in the dose of 200mg. In this study highly trained wrestlers were
measured to have low zinc levels, which adversely affected their hormone levels. Once
supplemented with Zinc (Zinc Sulphate 200mg per day) their hormone levels were restored.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16648789
UITERAARD gaat het fokking helpen als je een overdosis zinc supplementeert aan mensen die fokking deficient zijn 8)7 8)7 maar da's het punt helemaal niet.

En wat moet je met langere termijn 200 mg (!!!!) zinc supplementatie als normaal persoon? Da's zo'n 4x de upper intake level en ook aangetoond dat dat op langere termijn schade kan geven; o.a. door koperdepletie.
pi_130181844
Ik ben nu bijna een jaar bezig met trainen, begon met ongeveer 55 kg en woog afgelopen Donderdag 66,5 kg. Redelijk tevreden met de progressie, maar ik had veel eerder mijn voeding serieus moeten nemen. Stats toen ik begon waren 20kg bp(met moeite) 20kg squat en 40kg deadlift, zit nu op 72,5kg bp x5, 95kg x 5 squat(zit meer in maar recent deload gehad) en 135kg deadlift single rep. Laatste 2 à 3 maanden probeer ik iedere dag zo dicht mogelijk bij de 2800kcals te zitten, wat duidelijk terug te zien was in de mate van progressie.

Hier dan maar een foto, matige belichting en zonder pomp.
SPOILER
Plannen voor de toekomst zijn iig doorbulken, en ga waarschijnlijk na de vakantie een push/pull/leg schema doen.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:43:07 #215
55709 Stereotomy
pi_130182052
Volgens mij kan ik me nog wel herinneren dat je hier binnen kwam vallen :) Heb je ook nog een voor foto? Na foto ziet er prima uit voor een jaar ectotraining. Hoe lang ben je?
pi_130182146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij kan ik me nog wel herinneren dat je hier binnen kwam vallen :) Heb je ook nog een voor foto? Na foto ziet er prima uit voor een jaar ectotraining. Hoe lang ben je?
Ik zal morgen even gaan zoeken en dan post ik hem, momenteel geen before foto's op mijn laptop of telefoon staan. Ik ben 1,78m, en bedankt *) .
pi_130184859
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Neem het stukje over zink sulfaat:

[..]

En wat moet je met langere termijn 200 mg (!!!!) zinc supplementatie als normaal persoon? Da's zo'n 4x de upper intake level en ook aangetoond dat dat op langere termijn schade kan geven; o.a. door koperdepletie.
Zinc sulfate is 22% zinc, dus 44mg in dit geval. Nog steeds best veel.

Wat ook lastig is met dit soort blends is dat ze vaak ondergedoseerd zijn met ingredienten die in theorie best kunnen helpen (zoals bijv. ARA). Als je er dan iets bij hebt zitten waarbij je na 1 serving al op je limiet zit (zoals zinc in dit geval), kun je niet zomaar meer nemen.

Veel B&F producten hebben daar ook last van (zoals Nr1 etc). Neem zoveel mogelijk ingredienten en stop er een heel klein beetje van in een product, lekker makkelijk te marketen maar veel effect zal het niet hebben.
pi_130185760
Met zink is het toch ook zo dat ik geloof één van die varianten minder goed of zelfs heel slecht wordt opgenomen door het lichaam? Je hebt acetate en sulfate ofzo, geen idee, heb het ergens gelezen een keer en er is vast wel iemand heir die er meer van weet.
  zondag 18 augustus 2013 @ 03:30:29 #219
77130 star_gazer
pi_130187733
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat gaat niet veel doen.
Yohimbine Bark en Sarsaparilla gaan veel meer doen.
Yohimbine (en dus niet Yohimbe Bark) maakt je hooguit wat hitsiger en helpt als vetverbrander, maar doet niks met T levels verder.
-
  zondag 18 augustus 2013 @ 03:31:03 #220
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_130187740
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:30 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Yohimbine (en dus niet Yohimbe Bark) maakt je hooguit wat hitsiger en helpt als vetverbrander, maar doet niks met T levels verder.
Heb je het geprobeerd dan?
  FOK!fotograaf zondag 18 augustus 2013 @ 03:35:46 #221
159915 -Menn0-
MNO
pi_130187779
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat vinden jullie de beste oefeningen voor de onderste buikspieren?
Je kan niet je onderste buikspieren trainen. Je traint altijd je hele buik.
,,/
  zondag 18 augustus 2013 @ 03:41:53 #222
77130 star_gazer
pi_130187837
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Heb je het geprobeerd dan?
Het effectieve ingredient in Yohimbine Bark is Yohimbine HCl (en een stereo-isomeer rauwolscine).

Ik heb hier inderdaad Yohimbine HCl liggen. Dat spul doet een hoop met je als het algemene doseringsprotocol (0.2 mg per kg lichaamsgewicht) volgt; klappertanden, willekeurige boners, algehele nervositeit, verhoogde hartslag, rode ogen, enz enz. Buitengewoon intens. Helaas ben ik momenteel te vet om het effect op vetverbanding te evalueren, maar dat ga ik in mijn cut doen. Ik geloof wel dat het een verschil kan maken.

Maar het is volgens mij niet aan mij om het gebrek aan effect op T levels te ontkrachten. Als jij bewijs hebt dat het wel zo is, zie ik dat graag verschijnen.
-
  zondag 18 augustus 2013 @ 03:43:16 #223
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_130187852
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:41 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Het effectieve ingredient in Yohimbine Bark is Yohimbine HCl (en een stereo-isomeer rauwolscine).

Ik heb hier inderdaad Yohimbine HCl liggen. Dat spul doet een hoop met je als het algemene doseringsprotocol (0.2 mg per kg lichaamsgewicht) volgt; klappertanden, willekeurige boners, algehele nervositeit, verhoogde hartslag, rode ogen, enz enz. Buitengewoon intens. Helaas ben ik momenteel te vet om het effect op vetverbanding te evalueren, maar dat ga ik in mijn cut doen. Ik geloof wel dat het een verschil kan maken.

Maar het is volgens mij niet aan mij om het gebrek aan effect op T levels te ontkrachten. Als jij bewijs hebt dat het wel zo is, zie ik dat graag verschijnen.
Als je veel naait, schieten je T-levels ook omhoog, alleen vereist het veel partners
pi_130188440
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
Met zink is het toch ook zo dat ik geloof één van die varianten minder goed of zelfs heel slecht wordt opgenomen door het lichaam? Je hebt acetate en sulfate ofzo, geen idee, heb het ergens gelezen een keer en er is vast wel iemand heir die er meer van weet.
Zinc komt voor in verschillende vormen. Wanneer je het over een bepaalde dosis hebt, gaat het om het element zinc.

Zinc citrate is ongeveer 34% zinc.
Zinc sulfate is ongeveer 22% zinc.
Zinc gluconate is ongeveer 13% zinc.

Als je dus een product hebt dat 200mg Zinc sulfate bevat, moet je het eerst omrekenen om te zien hoeveel zinc je dan binnenkrijgt. In dit geval 44mg.

Ik kan niets vinden over een verschil in absorptie.
  zondag 18 augustus 2013 @ 05:00:01 #225
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130188461
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:35 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Je kan niet je onderste buikspieren trainen. Je traint altijd je hele buik.
Hmm niet helemaal eens. Er zijn altijd oefeningen zoals hanging leg raises die meer je onderste buikspieren benadrukken.
  zondag 18 augustus 2013 @ 10:59:25 #226
253447 Ethanolic
pi_130190306
Ik heb gisteren eens preacher curls met 10 kg minder gedaan en ik heb zelden dergelijke spierpijn in de bi's gehad.
Deathlift or Die.
pi_130190572
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 04:49 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Zinc komt voor in verschillende vormen. Wanneer je het over een bepaalde dosis hebt, gaat het om het element zinc.

Zinc citrate is ongeveer 34% zinc.
Zinc sulfate is ongeveer 22% zinc.
Zinc gluconate is ongeveer 13% zinc.

Als je dus een product hebt dat 200mg Zinc sulfate bevat, moet je het eerst omrekenen om te zien hoeveel zinc je dan binnenkrijgt. In dit geval 44mg.

Ik kan niets vinden over een verschil in absorptie.
Bedankt voor de uitleg :) . Duidelijk.

Bedacht me na het posten dat het geloof ik magnesium was waar het over ging. Dat heb je in sulfaat en acetate enz toch? Maarja nogmaals geen idee of het zo is.
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:16:54 #228
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130190590
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb gisteren eens preacher curls met 10 kg minder gedaan en ik heb zelden dergelijke spierpijn in de bi's gehad.
Dan moet je maar eens een training op de eccentrische beweging focussen. Eccentrische training veroorzaakt de meeste DOMS.
Verbo is terug?
pi_130190710
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
Deed je nu ook een grotere ROM? Zeker bij biceps zie ik vaak dat mensen (mannen) een erg kleine ROM aanhouden.
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:26:32 #230
55709 Stereotomy
pi_130190763
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
Zinkoxide wordt niet goed opgenomen. Sowieso wordt van de oxidevarianten het vaak matig opgenomen - en toevalligerwijs is dit ook het goedkoopst om te maken, dus supplementenmakers gooien dit er vaak in.
  zondag 18 augustus 2013 @ 12:50:16 #231
253447 Ethanolic
pi_130193080
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:23 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Deed je nu ook een grotere ROM? Zeker bij biceps zie ik vaak dat mensen (mannen) een erg kleine ROM aanhouden.
Ik doe altijd volledige ROM. :)
Deathlift or Die.
  zondag 18 augustus 2013 @ 13:39:24 #232
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
  FOK!fotograaf zondag 18 augustus 2013 @ 14:39:38 #233
159915 -Menn0-
MNO
pi_130197604
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 05:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hmm niet helemaal eens. Er zijn altijd oefeningen zoals hanging leg raises die meer je onderste buikspieren benadrukken.
Je hebt 1 spier over je buik lopen, deze span je aan of je spant hem niet aan.
,,/
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:22:36 #234
253447 Ethanolic
pi_130199212
Heren (en dames),

Over 2 weken ga ik weer een harde cut in en ik ben toch in dubio welk trainingsschema ik ga volgen.
Push/pull/legs 3 dagen per week of Full-body 3 dagen per week?
Deathlift or Die.
pi_130199371
quote:
5s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:22 schreef Ethanolic het volgende:
Heren (en dames),

Over 2 weken ga ik weer een harde cut in en ik ben toch in dubio welk trainingsschema ik ga volgen.
Push/pull/legs 3 dagen per week of Full-body 3 dagen per week?
Hetzelfde trainingsschema als voor je cut.
pi_130200592
Pull/push/legs 3 dagen achter elkaar, 1 dag rust, pull/push/legs 3 dagen achter elkaar enz.
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:33:16 #237
55709 Stereotomy
pi_130206274
Brotip:

Pain & Gain (2013) - IMDb

Draait in de bioscopen momenteel. Over een bende bodybuilders die een rijke Sjonnie gaan kidnappen voor het geld. Met Mark Wahlberg en The Rock.

Matige film an zich, maar een paar BB-opmerkingen ertussendoor ('how much protein do you take?') deden me wel hardop lachen in de bios :@
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:34:09 #238
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_130206294
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip:

[ afbeelding ]

Draait in de bioscopen momenteel. Over een bende bodybuilders die een rijke Sjonnie gaan kidnappen voor het geld. Met Mark Wahlberg en The Rock.

Matige film an zich, maar een paar BB-opmerkingen ertussendoor ('how much protein do you take?') deden me wel hardop lachen in de bios :@
Draait ook op TPB.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:36:46 #239
253447 Ethanolic
pi_130206367
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:34 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Draait ook op TPB.
Goede kwaliteit?
Deathlift or Die.
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:37:13 #240
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_130206388
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:36 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Goede kwaliteit?
DVD kwaliteit.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 18:59:29 #241
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130207021
Ik ben er uit. Ondertussen heb ik een paar apps geprobeerd om progressie te volgen, maar Jefit blijft voor mij toch de beste.
F.K.A. SuperwormJim
pi_130207419
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben er uit. Ondertussen heb ik een paar apps geprobeerd om progressie te volgen, maar Jefit blijft voor mij toch de beste.
Ik blijf bij Gym Hero ;)
pi_130208142
Ik blijf bij spreadsheets :)

Gewoon briefje mee met reps en gewichten en dan thuis na de workout alles invoeren in de spreadsheet.
  zondag 18 augustus 2013 @ 19:49:39 #244
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_130208999
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:37 schreef LasTeR het volgende:

[..]

DVD kwaliteit.
bluray zelfs
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:05:24 #245
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_130209742
quote:
Brotip:

[ afbeelding ]

leuke film tot ik er achter kwam dat het een echt verhaal is

fucked up
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130210300
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

leuke film tot ik er achter kwam dat het een echt verhaal is

fucked up
Nee er staat "inspired on a true story". Dus dat kan van alles zijn, misschien komt maar 5% overeen met de realiteit :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:18:53 #247
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_130210316
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee er staat "inspired on a true story". Dus dat kan van alles zijn, misschien komt maar 5% overeen met de realiteit :')
true maar heb het even opgezocht en de sicke delen zijn wel waargebeurd :P (en zo buff waren ze niet dus het leuke deel is eigenlijk het fictie deel)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130210358
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:18 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

true maar heb het even opgezocht en de sicke delen zijn wel waargebeurd :P
Zoveel moeite had ik nog neit gedaan. Maar interessant :) . Film zelf nog niet gezien, binnenkort maar doen. Vrienden al wel, die zeiden dat hij vrij matig was.
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:21:31 #249
391621 Hiatus
pi_130210467
6.5/10 imo
oja en Yolanthe speelt in een scene van hooguit 30 sec :D
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:22:02 #250
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_130210499
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:21 schreef Hiatus het volgende:
6.5/10 imo
waarin in ze halve squats doet met een lege bar. ;(
pi_130210563
quote:
Brotip:

[ afbeelding ]

En het publiek weer mooi geven wat ze willen horen.

brb van anaboluh krimpt je pikkie
brb injecties rechtstreeks in je penis als fix

ok jeff
Of toch du vader?
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:27:28 #252
391621 Hiatus
pi_130210827
Doe nu wendler maar zou eigenlijk schouders en benen op zelfde dag willen doen.
Als ik op een dag naar de gym ga om enkel schouders te trainen ben ik klaar met gevoel nog meer te kunnen hebben gedaan.
En daarnaast ben ik sneller klaar met een cyclus waardoor ik weer aan volgende kan beginnen.

Is wel mogelijk dat ik dit aanpas toch? Of zou ik de fundering van het hele 5/3/1 systeem ondermijnen?
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:30:39 #253
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_130211007
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:21 schreef Hiatus het volgende:
6.5/10 imo
Hetzelfde stukje ook echt als in de trailer :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:44:23 #254
391621 Hiatus
pi_130211819
Fuck man , weet gewoon niet meer wat voor schema ik moet gaan volgen.
Push / pull / legs lijkt me ook wel wat.

Basically wil ik gewoon 3 a 4 keer per week trainen.
Graag ook wat sterker worden maar ook als een bodybuilder isolatie doen om gains te maken.
Deed altijd 3 day split , maar nu in tweede week wendler + accessory.
Bevalt wel , maar een dag enkel voor schouders kan ik moeilijk accepteren. Ik kan daar niet al mijn energie in kwijt en kost me toch weer ritje naar de gym.
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:50:44 #255
55709 Stereotomy
pi_130212200
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

En het publiek weer mooi geven wat ze willen horen.

brb van anaboluh krimpt je pikkie
brb injecties rechtstreeks in je penis als fix

ok jeff

:9
pi_130212286
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:44 schreef Hiatus het volgende:
Fuck man , weet gewoon niet meer wat voor schema ik moet gaan volgen.
Push / pull / legs lijkt me ook wel wat.

Basically wil ik gewoon 3 a 4 keer per week trainen.
Graag ook wat sterker worden maar ook als een bodybuilder isolatie doen om gains te maken.
Deed altijd 3 day split , maar nu in tweede week wendler + accessory.
Bevalt wel , maar een dag enkel voor schouders kan ik moeilijk accepteren. Ik kan daar niet al mijn energie in kwijt en kost me toch weer ritje naar de gym.
Ik doe push/pull/legs en wil echt niks anders meer. Had hier veel eerder mee moeten beginnen :P . Doe zelf eigenlijk pull/push/legs, omdat na pull m'n hamstrings en core altijd gaar zijn. Op die manier heb ik 1 dagje "rust" voor die spiergroepen als ik push doe en kan ik de dag erna maximaal benen pakken. Maximaal squatten werkt namelijk niet echt als je de dag ervoor maximaal hebt gedeadlift.

Maarja, als je alles 1x per week doet, met een dagje rust ertussen, kun je ook prima push/pull/legs pakken opzich. Dan heb je die rust ook voordat je legs doet.
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:29:09 #257
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_130214391
Net Pain & Gain gekeken. Voor de twijfelaars, ik zou het gewoon doen. Goede motivational/humoristische oneliners met vlagen. Verhaal is zo over de top dat je hard twijfelt aan de 'based/inspired on a true story'-kant
BEASTMODE
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:37:34 #258
391621 Hiatus
pi_130214901
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik doe push/pull/legs en wil echt niks anders meer. Had hier veel eerder mee moeten beginnen :P . Doe zelf eigenlijk pull/push/legs, omdat na pull m'n hamstrings en core altijd gaar zijn. Op die manier heb ik 1 dagje "rust" voor die spiergroepen als ik push doe en kan ik de dag erna maximaal benen pakken. Maximaal squatten werkt namelijk niet echt als je de dag ervoor maximaal hebt gedeadlift.

Maarja, als je alles 1x per week doet, met een dagje rust ertussen, kun je ook prima push/pull/legs pakken opzich. Dan heb je die rust ook voordat je legs doet.
Zeker wel goede rotatie. Pull push legs lijkt me inderdaad ook handiger. En als ik beslis 4x per week te trainen begin ik die rotatie gewoon binnen een week opnieuw.
Kan je nog eens je oefeningen posten, want ik meen te herinneren dat jij ook wisselt bij de push dag of je met ohp of bench begint.
Mijn schouders mogen nog wel wat size pakken dus vind ik het belangrijk dat die goed aan bod komen in nieuwe schema. Daarom lijkt ohp na bench op pushdag me een hekel punt. Al denk ik dat het niet veel uitmaakt omdat die stimulatie van bench en ohp wel voldoende moet zijn.
Is het dan een denkfout die velen maken dat wanneer je een oefeningen laat in training heb en je minder sterk ben dan je er zou mee beginnen je ook minder progress in gains maakt?
Kwam kracht gains denk ik dat het misschien wel minder is?

Wellicht beetje incoherent verhaal maar snapt denk wel de gedachte.
pi_130215364
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:37 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Zeker wel goede rotatie. Pull push legs lijkt me inderdaad ook handiger. En als ik beslis 4x per week te trainen begin ik die rotatie gewoon binnen een week opnieuw.
Kan je nog eens je oefeningen posten, want ik meen te herinneren dat jij ook wisselt bij de push dag of je met ohp of bench begint.
Mijn schouders mogen nog wel wat size pakken dus vind ik het belangrijk dat die goed aan bod komen in nieuwe schema. Daarom lijkt ohp na bench op pushdag me een hekel punt. Al denk ik dat het niet veel uitmaakt omdat die stimulatie van bench en ohp wel voldoende moet zijn.
Is het dan een denkfout die velen maken dat wanneer je een oefeningen laat in training heb en je minder sterk ben dan je er zou mee beginnen je ook minder progress in gains maakt?
Kwam kracht gains denk ik dat het misschien wel minder is?

Wellicht beetje incoherent verhaal maar snapt denk wel de gedachte.
Ja ik wissel het inderdaad af, schema staat hier gepost: SPT / [Bodybuilding] #385 Incline shoulder benchpress

Ik heb een push A en push B. Op de A-dag begin ik met max effort benchpress en werk ik daarna de rest af. Ik pak OHP ook, maar lichter dan op de B-dag. Op de B-dag doe ik namelijk max effort OHP als eerste in de training, dat is ook de training dat ik het gewicht ophoog.

De A-dag die daarna komt, pak ik ook OHP, maar dan doe ik vaak het gewicht wat ik op de B-dag daarvoor heb gedaan, of iets daaronder.

Gisteren bijv 45 5x5 gedaan met OHP, dat zal ik hopelijk woensdag als ik push A doe ook doen, maar waarschijnlijk wordt het dan iets als 42.5 5x5 of misschien 40 5x5, omdat ik na het benchen en incline bench al aardig gaar ben.

Verschil is wel dat ik in 1 week zowel alle A-dagen als alle B-dagen doe. Denk dat dit wel een nadeel is als je 3x per week traint, omdat je dan eigenlijk maar 1x per twee weken barbell bench doet bijvoorbeeld, terwijl je dat natuurlijk elke week wil doen. Dan moet je misschien alleen alle A-dagen doen, maar dan zit je idd wel constant met het feit dat je nooit max effort kunt gaan op je OHP.

Tenzij je de volgende omwisselt natuurlijk. Week 1 beginnen met bench, week 2 beginnen met OHP. Geen idee of er andere goede oplossingen zijn.
pi_130216488
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja ik wissel het inderdaad af, schema staat hier gepost: SPT / [Bodybuilding] #385 Incline shoulder benchpress

Ik heb een push A en push B. Op de A-dag begin ik met max effort benchpress en werk ik daarna de rest af. Ik pak OHP ook, maar lichter dan op de B-dag. Op de B-dag doe ik namelijk max effort OHP als eerste in de training, dat is ook de training dat ik het gewicht ophoog.

De A-dag die daarna komt, pak ik ook OHP, maar dan doe ik vaak het gewicht wat ik op de B-dag daarvoor heb gedaan, of iets daaronder.

Gisteren bijv 45 5x5 gedaan met OHP, dat zal ik hopelijk woensdag als ik push A doe ook doen, maar waarschijnlijk wordt het dan iets als 42.5 5x5 of misschien 40 5x5, omdat ik na het benchen en incline bench al aardig gaar ben.

Verschil is wel dat ik in 1 week zowel alle A-dagen als alle B-dagen doe. Denk dat dit wel een nadeel is als je 3x per week traint, omdat je dan eigenlijk maar 1x per twee weken barbell bench doet bijvoorbeeld, terwijl je dat natuurlijk elke week wil doen. Dan moet je misschien alleen alle A-dagen doen, maar dan zit je idd wel constant met het feit dat je nooit max effort kunt gaan op je OHP.

Tenzij je de volgende omwisselt natuurlijk. Week 1 beginnen met bench, week 2 beginnen met OHP. Geen idee of er andere goede oplossingen zijn.
Ik zit ook te kijken om push/pull/legg te gaan doen, waarschijnlijk ga ik dan 5 à 6 dagen p/week. Ik ga morgen denk ik de oefeningen invullen, ook met pull en push a en b, en een benen dag.
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:11:49 #261
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_130216769
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
Net Pain & Gain gekeken. Voor de twijfelaars, ik zou het gewoon doen. Goede motivational/humoristische oneliners met vlagen. Verhaal is zo over de top dat je hard twijfelt aan de 'based/inspired on a true story'-kant
pi_130216787
Moest in het begin wel even wennen aan het 3 dagen trainen, 1 dag rust, dan direct weer 3 dagen. Eerste paar weken best gaar geweest en constant doms in onderrug :P
pi_130221631
Hmmmm, zou je maandag push, dinsdag pull, woensdag legs, en dan donderdag weer push(b), vrijdag pull(b) en zaterdag legs kunnen doen, zondag dan rust? Dan zou je twee dagen rust hebben tussen push, pull en legs.
  maandag 19 augustus 2013 @ 00:18:13 #264
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130222583
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Moest in het begin wel even wennen aan het 3 dagen trainen, 1 dag rust, dan direct weer 3 dagen. Eerste paar weken best gaar geweest en constant doms in onderrug :P
Serieus? 3 dagen trainen achter elkaar en zo weinig rust? Dat gaat niet veel voor je doen volgens mij.

Voor hoe lang ga je dat doen?
pi_130222708
quote:
5s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Serieus? 3 dagen trainen achter elkaar en zo weinig rust? Dat gaat niet veel voor je doen volgens mij.

Voor hoe lang ga je dat doen?
Geen idee, tot ik het niet meer leuk vind :P vriend van me doet het nu een half jaar en is ziek gegroeid in kracht.

Lees ook veel dat als natural spieren 2x per week trainen juist goed is
  maandag 19 augustus 2013 @ 00:34:02 #266
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130223138
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef Sapstengel het volgende:

Lees ook veel dat als natural spieren 2x per week trainen juist goed is
Misschien moet ik je UB/LB workout wat beter lezen, maar drie dagen op 1 dag af lijkt me echt teveel.

De enigen waarvan ik weet die zo´n workout hebben zijn aan de AAS. :P

Hoeveel kcal doe je met deze workout?
pi_130223183
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien moet ik je UB/LB workout wat beter lezen, maar drie dagen op 1 dag af lijkt me echt teveel.

De enigen waarvan ik weet die zo´n workout hebben zijn aan de AAS. :P

Hoeveel kcal doe je met deze workout?
Ik doe pull/push/legs, met A en B dagen. A dagen zijn het zwaarst met max effort dl, bp en squat. B-dagen is vooral assisted werk, niet echt veel zware compounds.

Zit nu op 3000kal sinds een weekje ongeveer. Even kijken of ik daarmee een beetje aankom.
  maandag 19 augustus 2013 @ 00:50:49 #268
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130223596
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik doe pull/push/legs, met A en B dagen. A dagen zijn het zwaarst met max effort dl, bp en squat. B-dagen is vooral assisted werk, niet echt veel zware compounds.

Zit nu op 3000kal sinds een weekje ongeveer. Even kijken of ik daarmee een beetje aankom.
Je workout terug gelezen. Waar heb je dit vandaan?

Dit ga je niet trekken op 3000kcal. Als je dit al doet/wil doen moet minimaal je naar de 4K kcal.

Hoe lang doe je dit nu?
pi_130223733
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je workout terug gelezen. Waar heb je dit vandaan?

Dit ga je niet trekken op 3000kcal. Als je dit al doet/wil doen moet minimaal je naar de 4K kcal.

Hoe lang doe je dit nu?
Mjah ff kijken hoe het gaat, ben nu niet extreem moe of gaar ofzo op 3k.

Schema heeft die vriend van me doorgestuurd, hij volgt al een tijd ongeveer dit, alleen past het af en toe wat aan. Als hij moeite heeft met 1RM deadlift lockout, gooit hij er wat hamstring oefeningen in, rack pulls enz en haalt wat anders weg.

Doe het nu denk ik een maandje.
  maandag 19 augustus 2013 @ 01:01:54 #270
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130223873
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 01:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat is je progressie?
Op dit moment niet bizar veel, want eerste weken zat ik nog in een soort van cut. Daarna 1.5 week niet getraind door rugblessure en nu net weer begonnen een week.

Denk dat ik over een maand pas echt kan melden of ik progressie heb gemaakt. Nu wel her en der 2.5-5kg erop met oefeningen (BP, BOR, SQ), maar kan nog niet met zekerheid zeggen of dat komt van het schema.

Die vriend van me begon na z'n cut met dit schema op 2600kcal en is nu opgebouwd naar 4300. En in de tussentijd is bijv z'n squat van 130 5x5 naar 180 5x5 gegaan. Benchpress 1rm van 100 naar 140, deadlift 200 > 260. Vanaf eind januari tot nu.
  maandag 19 augustus 2013 @ 01:12:18 #272
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130224022
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 01:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Op dit moment niet bizar veel, want eerste weken zat ik nog in een soort van cut. Daarna 1.5 week niet getraind door rugblessure en nu net weer begonnen een week.

Denk dat ik over een maand pas echt kan melden of ik progressie heb gemaakt. Nu wel her en der 2.5-5kg erop met oefeningen (BP, BOR, SQ), maar kan nog niet met zekerheid zeggen of dat komt van het schema.

Die vriend van me begon na z'n cut met dit schema op 2600kcal en is nu opgebouwd naar 4300. En in de tussentijd is bijv z'n squat van 130 5x5 naar 180 5x5 gegaan. Benchpress 1rm van 100 naar 140, deadlift 200 > 260. Vanaf eind januari tot nu.
Dat klinkt allemaal erg onwaarschijnlijk. Hij zou de eerste PL zijn die zoveel progressed in iets meer dan 6 maanden.
pi_130224283
Erg onwaarschijnlijk betekent niet dat het niet kan :P . Je weet niet hoelang hij heeft gedaan om tot die initiële 130kg squat, 100kg bench en 200kg deadlift te komen. Er kan veel tijd aan vooraf gegaan zijn waarbij de focus voornamelijk op hypertrofie lag. Nu ligt de focus echt puur op kracht, alle compounds in 5x5. Plus zijn gewicht is toegenomen, van 88 na de cut in september tot 104 nu.

Nu heeft hij met PPL zijn schema zo aangepast dat hij dagen met speedwork doet, zijn faalpunten en zwakke kanten opzoekt en deze oplost met assistent oefeningen. Daarnaast door de hoge frequentie en het zware volume binnen zijn PPL plus de juiste repranges heeft hij blijkbaar zoveel kunnen gainen. Absoluut niet onmogelijk, zulke gevallen vind je ook op het bodybuilding.com forum en dan de powerlifting sectie. Dit zijn echt geen elite gewichten die hij pakt, hij zal gewoon eerder zijn naturel plateaus bereiken imo, die hij nu nog niet echt heeft gehad.

Is ongeveer wat ik op FB doorkreeg haha. Hij wil zelf ook wel komen posten maar heeft een ipban :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 01:35:45 #274
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130224474
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Erg onwaarschijnlijk betekent niet dat het niet kan :P . Je weet niet hoelang hij heeft gedaan om tot die initiële 130kg squat, 100kg bench en 200kg deadlift te komen. Er kan veel tijd aan vooraf gegaan zijn waarbij de focus voornamelijk op hypertrofie lag. Nu ligt de focus echt puur op kracht, alle compounds in 5x5. Plus zijn gewicht is toegenomen, van 88 na de cut in september tot 104 nu.

Nu heeft hij met PPL zijn schema zo aangepast dat hij dagen met speedwork doet, zijn faalpunten en zwakke kanten opzoekt en deze oplost met assistent oefeningen. Daarnaast door de hoge frequentie en het zware volume binnen zijn PPL plus de juiste repranges heeft hij blijkbaar zoveel kunnen gainen. Absoluut niet onmogelijk, zulke gevallen vind je ook op het bodybuilding.com forum en dan de powerlifting sectie. Dit zijn echt geen elite gewichten die hij pakt, hij zal gewoon eerder zijn naturel plateaus bereiken imo, die hij nu nog niet echt heeft gehad.

Is ongeveer wat ik op FB doorkreeg haha. Hij wil zelf ook wel komen posten maar heeft een ipban :')
Dat is wat je op FB door kreeg... Denk dat je snapt wat ik bedoel. Ik geloof niet dat wie dan ook 40 kilo in 6 maanden op zijn BP wint.

Maar anyway. Ik ben benieuwd naar jouw progress op deze workout. Wat zijn je stats nu?
  maandag 19 augustus 2013 @ 01:37:16 #275
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130224536
Nee klopt, hij was echt jaren geleden actief op Fok. Denk minimaal 3 jaar geleden.

Maar 100kg bench is ook geen ziek hoog gewicht, dan is er nog genoeg ruimte om te stijgen. Als je al op 180kg zit, gooi je er niet even 40kg bij op.

Maarja, ik ben ook erg benieuwd :) .

Stats nu zijn

Squat 90
Bench 80
DL 120
OHP 45
BOR 75

Alles 5x5, zelfde gewicht.
pi_130224902
Zou het dan te weinig rustdagen zijn? Ik ging er vanuit om 48 uur rust te houden tussen de training van dezelfde spiergroep. Per spiergroep zou je toch even veel rust houden als met een fb schema 3xp week?
  maandag 19 augustus 2013 @ 07:15:59 #278
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130226105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:22 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het maar even gefilmd, hoe ik de pull up uitvoer:

Bij de laatste twee heb ik het beduidend moeilijker. Ik zie nu dat ik m'n benen behoorlijk laat meewerken.
Thanks!
Zo doe ik ze ook ongeveer,(alleen dan met wat meer moeite lol) en wat minder wijd.

We hadden hier een keer een discussie gehad dat dat alleen je ROM maar kleiner maakt zo wijd pakken, en niet meer toevoegd voor w.b.t. je lats...
Hele nette uitvoeren trouwens :D Ik zie ze vaak heel "ondiep" gaan, maar zo uit hangen is volgens mij efficienter :D voor m'n gevoel athans ;)

Thanks!

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 19-08-2013 07:38:17 ]
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:30:12 #279
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130226492
SPOILER: dagboekpost
pi_130227835
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik doe push/pull/legs en wil echt niks anders meer. Had hier veel eerder mee moeten beginnen :P
Hehe, je doet net alsof je het al maanden doet. ;)

Ik ben wel benieuwd of je het met succes vol kunt houden. Hoeveel rust je nodig hebt is persoonlijk en ik geloof wel dat voor sommigen dit goed te doen is. Ik heb er zelf wel eens aan gedacht het te proberen, maar heb geen tijd om vaker dan 4x in de week te gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 02:04 schreef esv7 het volgende:
Zou het dan te weinig rustdagen zijn? Ik ging er vanuit om 48 uur rust te houden tussen de training van dezelfde spiergroep. Per spiergroep zou je toch even veel rust houden als met een fb schema 3xp week?
Je CNS heeft ook rust nodig, en dat kan dan maar 1x per week.

[ Bericht 43% gewijzigd door Nic1 op 19-08-2013 10:15:15 ]
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:26:15 #281
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130228307
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:05 schreef Nic1 het volgende:
Je CNS heeft ook rust nodig, en dat kan dan maar 1x per week.
Ik snap dat laatste niet. Je kan je spieren maar 1x pw trainen omdat je CNS rust nodig heeft? Volgens mij herstelt je CNS redelijk snel..
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:29:41 #282
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130228400
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:30 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILER: dagboekpost
Op naar de 140 8-)
Seto is zo ene baas he
pi_130229442
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik snap dat laatste niet. Je kan je spieren maar 1x pw trainen omdat je CNS rust nodig heeft? Volgens mij herstelt je CNS redelijk snel..
Dit gaat om een training waarbij je 6 dagen in de week traint en je lichaam dus in maar 1 dag echt rust heeft. Dat heeft niets te maken hoe vaak je bepaalde spieren traint.
pi_130229725
Als ik het me goed herinner was er hier iemand waar ze hammer strength apparatuur uit de gym hebben gehaald, nu kom ik vorige week in mijn gym hier in Polen, staat er allemaal hammer strength apparatuur met op sommige apparaten Nederlands opschrift. Dus denk dat wij het nu hier hebben :D
pi_130229931
quote:
6s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:18 schreef steinos het volgende:
Als ik het me goed herinner was er hier iemand waar ze hammer strength apparatuur uit de gym hebben gehaald, nu kom ik vorige week in mijn gym hier in Polen, staat er allemaal hammer strength apparatuur met op sommige apparaten Nederlands opschrift. Dus denk dat wij het nu hier hebben :D
:D dat zou natuurlijk prima kunnen! Veel plezier er mee, ik mis de apparaten wel hoor.
pi_130230058
quote:
6s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:18 schreef steinos het volgende:
Zou wel toevallig zijn
pi_130232019
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef Verbosity het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar een goed paar schoenen voor squatten en oly lifts(begin ze langzaam aan te leren). Maar de meeste moeten geïmporteerd worden en zijn 150+.

Zit nu te twijfelen tussen de addidas power perfect 2 (¤150), Adipower(¤170) of de Reebok Crossfit Lifter(¤150).

Iemand nog ervaring/tips met deze schoenen of eventueel een andere schoen?
Ik zelf heb de ironworks 3 van een aantal jaar geleden.

Ga niet voor de reebok schoenen. Dat is meer een marketing-crossfit product.

Met de adipowers zit je sowieso goed. Kijk anders ook eens naar NIKE of Do-wins.

Voor een betaalbare optie kijk eens naar:
http://www.sportquest.nl/sq/?page_id=205

Website met vergelijkingen
http://wlshoes.com/
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:43:25 #288
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130232772
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:08 schreef Nic1 het volgende:
Dit gaat om een training waarbij je 6 dagen in de week traint en je lichaam dus in maar 1 dag echt rust heeft. Dat heeft niets te maken hoe vaak je bepaalde spieren traint.
Als je 1 uur per dag traint heeft je lichaam 23 uur rust. Gewoon goed slapen, trainingen afwisselen (niet altijd tot de max gaan) dan kan je best 6 dagen per week trainen.
pi_130232886
pi_130233385
quote:
wow! Die eerste foto van hem van de voorkant (waar hij zijn hoofd nog zo mooi heeft afgeschermd) vergeleken met die laatste foto's. Gewoon wow! _O_
pi_130233424
quote:
tijdje geleden al tegengekomen, geweldig verhaal, echt een eindbaas. Waar 'ie ook allemaal binnen/terecht komt met z'n lengte, mooi.
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:08:31 #292
77130 star_gazer
pi_130233531
3x150kg deadlift fuck yeah *)

Vorige week 5x145kg maar vanwege form na rep 3 gestopt. Was meer dan genoeg :')
-
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:10:29 #293
77130 star_gazer
pi_130233594
quote:
erg netjes. Wel jammer dat ie een kippenborst heeft. Daar doe je erg weinig aan denk ik.
-
pi_130233615
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef star_gazer het volgende:

erg netjes. Wel jammer dat ie een kippenborst heeft. Daar doe je erg weinig aan denk ik.
Eh, verder lezen? (het is een bijzonder lange post!)
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:14:24 #295
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130233738
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef star_gazer het volgende:

[..]

die is gefixed die borst.
pi_130233750
Dat topic kijk ik ook geregeld terug ja, verderop staan volgens mij ook foto's van hem met zijn broertje die is als ik het mij goed herinner een paar cm kleiner en ook een beer.
pi_130233806
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:14 schreef esv7 het volgende:
Dat topic kijk ik ook geregeld terug ja, verderop staan volgens mij ook foto's van hem met zijn broertje die is als ik het mij goed herinner een paar cm kleiner en ook een beer.
Er staat een foto van hem tussen van iemand die zelf 2 meter is en een kleine vent lijkt naast hem :D
pi_130235396
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er staat een foto van hem tussen van iemand die zelf 2 meter is en een kleine vent lijkt naast hem :D
Laatst was er toevallig een Turkse gozer op de televisie die 2,47m was, die zou hem weer dwarfen. Hij kon alleen niet lopen zonder krukken en had allemaal gezondheidsproblemen.

En damn, 2 meter 72.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:03:42 #299
77130 star_gazer
pi_130235599
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

die is gefixed die borst.
oja inderdaad!

Wow.
-
pi_130236321
En...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')