Het is niet illegaal en zit in veel T-Boosters. Tijdens dierstudies in inderdaad aangetoond dat het Test verhoogd en cortisol verlaagd. Wellicht zal het ook een klein effect op mensen hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:30 schreef Push. het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord ja. Scheen te werken. Was het niet illegaal of zo iets?
Dopingcontroles bij betaald voetbal zijn een lachertje vergeleken met die van de wielersport, en toch gebruikt ook iedereen bij de wielersport. Het is echt EXTREEM naïef om te denken dat er geen PEDs worden gebruikt in het betaald voetbal. En al helemaal bij top clubs zoals Real Madrid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Zeg niet dat het niet gebeurt, maar dat het me lijkt dat het niet zoveel gebeurt, en al helemaal niet bij een superster zoals Cristiano vanwege dopingcontroles etc.
Ja eens. Fuentes behandelde hordes sporters van grote clubs en ploegen. Het enige wat er na zijn ontmaskering en jarenlang lopend onderzoek aan het licht is gekomen is een handjevol sporters. De rest gaat vrijuit omdat de belangen te groot zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 03:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dopingcontroles bij betaald voetbal zijn een lachertje vergeleken met die van de wielersport, en toch gebruikt ook iedereen bij de wielersport. Het is echt EXTREEM naïef om te denken dat er geen PEDs worden gebruikt in het betaald voetbal. En al helemaal bij top clubs zoals Real Madrid.
pak een plaatje van Nadal. Haal zijn hoofd eraf en kanl het hier neer en iedereen zegt dat het een goede BB-er is. Blijkt alleen tennisser te zijn. Yeah rigt, hij moet al het hele jaar reizen en ballen slaan. Hoe the fuck krijgt hij zo'n fysiek? Oh ja Fuentes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Zeg niet dat het niet gebeurt, maar dat het me lijkt dat het niet zoveel gebeurt, en al helemaal niet bij een superster zoals Cristiano vanwege dopingcontroles etc.
Nadal staat goed droog, maar heeft absoluut geen BB-lichaam hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
pak een plaatje van Nadal. Haal zijn hoofd eraf en kanl het hier neer en iedereen zegt dat het een goede BB-er is. Blijkt alleen tennisser te zijn. Yeah rigt, hij moet al het hele jaar reizen en ballen slaan. Hoe the fuck krijgt hij zo'n fysiek? Oh ja Fuentes.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef -Menn0- het volgende:
Zal ik dan na een jaar trainen/lurken/meelullen ook maar eens wat foto's showen..
1,89 en 88kg.Goeie benen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel er bij zeggen dat ik ook 21 jaar op de judomat heb gestaan, maar sinds een jaar nu ook in de sportschool te vinden en goed eten (vooral dat eten is er de eerste 24 jaar een beetje bij in geschoten)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Nog steeds lage T struggles bro?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:32 schreef star_gazer het volgende:
Wat vinden jullie van deze test booster stack? Ik vind hem persoonlijk wel interessant en overweeg 'm te proberen, omdat hij qua ingredienten en dosering volledig gebaseerd is op wetenschappelijke studies.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef -Menn0- het volgende:
Zal ik dan na een jaar trainen/lurken/meelullen ook maar eens wat foto's showen..
1,89 en 88kg.mirin bro, dem quadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel er bij zeggen dat ik ook 21 jaar op de judomat heb gestaan, maar sinds een jaar nu ook in de sportschool te vinden en goed eten (vooral dat eten is er de eerste 24 jaar een beetje bij in geschoten)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Heb het niet laten meten, maar een boost kan nooit kwaad lijkt me.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nog steeds lage T struggles bro?
Dat gaat niet veel doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:32 schreef star_gazer het volgende:
Wat vinden jullie van deze test booster stack? Ik vind hem persoonlijk wel interessant en overweeg 'm te proberen, omdat hij qua ingredienten en dosering volledig gebaseerd is op wetenschappelijke studies.
...die volledig uit verband gerukt worden om het pilletje te verkopen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:32 schreef star_gazer het volgende:
... omdat hij qua ingredienten en dosering volledig gebaseerd is op wetenschappelijke studies.
UITERAARD gaat het fokking helpen als je een overdosis zinc supplementeert aan mensen die fokking deficient zijnquote:Zinc Sulphate is included in the dose of 200mg. In this study highly trained wrestlers were
measured to have low zinc levels, which adversely affected their hormone levels. Once
supplemented with Zinc (Zinc Sulphate 200mg per day) their hormone levels were restored.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16648789
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plannen voor de toekomst zijn iig doorbulken, en ga waarschijnlijk na de vakantie een push/pull/leg schema doen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Ik zal morgen even gaan zoeken en dan post ik hem, momenteel geen before foto's op mijn laptop of telefoon staan. Ik ben 1,78m, en bedanktquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij kan ik me nog wel herinneren dat je hier binnen kwam vallenHeb je ook nog een voor foto? Na foto ziet er prima uit voor een jaar ectotraining. Hoe lang ben je?
Zinc sulfate is 22% zinc, dus 44mg in dit geval. Nog steeds best veel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neem het stukje over zink sulfaat:
[..]
En wat moet je met langere termijn 200 mg (!!!!) zinc supplementatie als normaal persoon? Da's zo'n 4x de upper intake level en ook aangetoond dat dat op langere termijn schade kan geven; o.a. door koperdepletie.
Yohimbine (en dus niet Yohimbe Bark) maakt je hooguit wat hitsiger en helpt als vetverbrander, maar doet niks met T levels verder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat gaat niet veel doen.
Yohimbine Bark en Sarsaparilla gaan veel meer doen.
Heb je het geprobeerd dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Yohimbine (en dus niet Yohimbe Bark) maakt je hooguit wat hitsiger en helpt als vetverbrander, maar doet niks met T levels verder.
Je kan niet je onderste buikspieren trainen. Je traint altijd je hele buik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat vinden jullie de beste oefeningen voor de onderste buikspieren?
Het effectieve ingredient in Yohimbine Bark is Yohimbine HCl (en een stereo-isomeer rauwolscine).quote:
Als je veel naait, schieten je T-levels ook omhoog, alleen vereist het veel partnersquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het effectieve ingredient in Yohimbine Bark is Yohimbine HCl (en een stereo-isomeer rauwolscine).
Ik heb hier inderdaad Yohimbine HCl liggen. Dat spul doet een hoop met je als het algemene doseringsprotocol (0.2 mg per kg lichaamsgewicht) volgt; klappertanden, willekeurige boners, algehele nervositeit, verhoogde hartslag, rode ogen, enz enz. Buitengewoon intens. Helaas ben ik momenteel te vet om het effect op vetverbanding te evalueren, maar dat ga ik in mijn cut doen. Ik geloof wel dat het een verschil kan maken.
Maar het is volgens mij niet aan mij om het gebrek aan effect op T levels te ontkrachten. Als jij bewijs hebt dat het wel zo is, zie ik dat graag verschijnen.
Zinc komt voor in verschillende vormen. Wanneer je het over een bepaalde dosis hebt, gaat het om het element zinc.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
Met zink is het toch ook zo dat ik geloof één van die varianten minder goed of zelfs heel slecht wordt opgenomen door het lichaam? Je hebt acetate en sulfate ofzo, geen idee, heb het ergens gelezen een keer en er is vast wel iemand heir die er meer van weet.
Hmm niet helemaal eens. Er zijn altijd oefeningen zoals hanging leg raises die meer je onderste buikspieren benadrukken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je kan niet je onderste buikspieren trainen. Je traint altijd je hele buik.
Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:49 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zinc komt voor in verschillende vormen. Wanneer je het over een bepaalde dosis hebt, gaat het om het element zinc.
Zinc citrate is ongeveer 34% zinc.
Zinc sulfate is ongeveer 22% zinc.
Zinc gluconate is ongeveer 13% zinc.
Als je dus een product hebt dat 200mg Zinc sulfate bevat, moet je het eerst omrekenen om te zien hoeveel zinc je dan binnenkrijgt. In dit geval 44mg.
Ik kan niets vinden over een verschil in absorptie.
Dan moet je maar eens een training op de eccentrische beweging focussen. Eccentrische training veroorzaakt de meeste DOMS.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb gisteren eens preacher curls met 10 kg minder gedaan en ik heb zelden dergelijke spierpijn in de bi's gehad.
Deed je nu ook een grotere ROM? Zeker bij biceps zie ik vaak dat mensen (mannen) een erg kleine ROM aanhouden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb gisteren eens preacher curls met 10 kg minder gedaan en ik heb zelden dergelijke spierpijn in de bi's gehad.
Zinkoxide wordt niet goed opgenomen. Sowieso wordt van de oxidevarianten het vaak matig opgenomen - en toevalligerwijs is dit ook het goedkoopst om te maken, dus supplementenmakers gooien dit er vaak in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
Met zink is het toch ook zo dat ik geloof één van die varianten minder goed of zelfs heel slecht wordt opgenomen door het lichaam? Je hebt acetate en sulfate ofzo, geen idee, heb het ergens gelezen een keer en er is vast wel iemand heir die er meer van weet.
Ik doe altijd volledige ROM.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Deed je nu ook een grotere ROM? Zeker bij biceps zie ik vaak dat mensen (mannen) een erg kleine ROM aanhouden.
Je hebt 1 spier over je buik lopen, deze span je aan of je spant hem niet aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 05:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm niet helemaal eens. Er zijn altijd oefeningen zoals hanging leg raises die meer je onderste buikspieren benadrukken.
Hetzelfde trainingsschema als voor je cut.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:22 schreef Ethanolic het volgende:
Heren (en dames),
Over 2 weken ga ik weer een harde cut in en ik ben toch in dubio welk trainingsschema ik ga volgen.
Push/pull/legs 3 dagen per week of Full-body 3 dagen per week?
Draait ook op TPB.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip:
[ afbeelding ]
Pain & Gain (2013) - IMDb
Draait in de bioscopen momenteel. Over een bende bodybuilders die een rijke Sjonnie gaan kidnappen voor het geld. Met Mark Wahlberg en The Rock.
Matige film an zich, maar een paar BB-opmerkingen ertussendoor ('how much protein do you take?') deden me wel hardop lachen in de bios
DVD kwaliteit.quote:
Ik blijf bij Gym Heroquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben er uit. Ondertussen heb ik een paar apps geprobeerd om progressie te volgen, maar Jefit blijft voor mij toch de beste.
bluray zelfsquote:
leuke film tot ik er achter kwam dat het een echt verhaal isquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip:
[ afbeelding ]
Pain & Gain (2013) - IMDb
Draait in de bioscopen momenteel. Over een bende bodybuilders die een rijke Sjonnie gaan kidnappen voor het geld. Met Mark Wahlberg en The Rock.
Matige film an zich, maar een paar BB-opmerkingen ertussendoor ('how much protein do you take?') deden me wel hardop lachen in de bios
Nee er staat "inspired on a true story". Dus dat kan van alles zijn, misschien komt maar 5% overeen met de realiteitquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
leuke film tot ik er achter kwam dat het een echt verhaal is
fucked up
true maar heb het even opgezocht en de sicke delen zijn wel waargebeurdquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee er staat "inspired on a true story". Dus dat kan van alles zijn, misschien komt maar 5% overeen met de realiteit
Zoveel moeite had ik nog neit gedaan. Maar interessantquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true maar heb het even opgezocht en de sicke delen zijn wel waargebeurd
waarin in ze halve squats doet met een lege bar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:21 schreef Hiatus het volgende:
6.5/10 imo
oja en Yolanthe speelt in een scene van hooguit 30 sec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |