abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 augustus 2013 @ 07:43:48 #101
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130085840
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:45 schreef star_gazer het volgende:
Wat is een lichaam soms toch vreemd. Normaal gesproken begin ik het bij 3x5x77.5kg bench press lastig te krijgen en ik heb daar ook een aardige tijd gestalled. Gisteren moeiteloos 3x5x80kg :? Strength gainsszzz!
What panzer said
^O^
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:10:10 #102
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_130086041
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Geweldig! _O_ Plateau doorbroken. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

What panzer said
^O^
Ja. Ben er ook erg blij mee. De helft van een plateau is volgens mij psychologisch. Nu ik er doorheen ben kan ik langzaam maar zeker naar de 100kg toe wat mij betreft. Er zal ongewtijfeld nog wel een plateau of twee tussen komen (cutting season begint in Oktober), maar als je dat in perspectief plaatst is een paar weken ergens blijven hangen ook weer zo erg niet. Zodra je lichaam er klaar voor is, gaat het.

Wat overigens goed helpt in mijn bench is de schouders goed naar achterren rollen. Dan haal je die verdomde front delts er uit en pak je je pecs + triceps meer, waar je toch iets meer mee kunt duwen.

[ Bericht 18% gewijzigd door star_gazer op 15-08-2013 08:16:43 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:15:10 #103
77130 star_gazer
pi_130086093
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef banaliteit het volgende:
Overigens heb ik vandaag 140 kg gedeadlift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn doel van 2013 behaald! :D met 63kg lichaamsgewicht.
Fark dat is echt goed. 2.2x lichaamsgewicht :D
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:28:24 #104
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130086223
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:10 schreef star_gazer het volgende:

[..]

[..]

Wat overigens goed helpt in mijn bench is de schouders goed naar achterren rollen. Dan haal je die verdomde front delts er uit en pak je je pecs + triceps meer, waar je toch iets meer mee kunt duwen.
Dat scheelt enorm idd. Dat je echt op je schouders/schouderbladen ligt en blijft liggen idd.
Dan voelt het ook alsof je meer kracht uit je rug kan halen.
En niet te breed pakken
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:36:26 #105
77130 star_gazer
pi_130086320
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat scheelt enorm idd. Dat je echt op je schouders/schouderbladen ligt en blijft liggen idd.
Dan voelt het ook alsof je meer kracht uit je rug kan halen.
En niet te breed pakken
Als je de bar uit de haak haalt, moet je hem ook meer naar voren 'schuiven' en niet zozeer tillen. Anders valt die spanning weg, met name als een spotter hem voor je optilt. Qua breedte zorg ik er altijd voor dat mijn ringvinger op de binnenste ring zit (makkelijk ezelsbruggetje :P). Dat komt altijd wel redelijk uit.
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:36:29 #106
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130086321
Als je trouwens "wide" grip pullups doet, is het dan de bedoeling helemaal uit te hangen onderaan?
Je lats komen dan helemaal naar buiten zegmaar als je echt helemaal gaat uithangen.

Voor m'n gevoel pak je ze dan veel directer.
Kan wel minder reps dan, maar voelt wel zwaarder/directer...

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 15-08-2013 08:59:02 ]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:39:20 #107
77130 star_gazer
pi_130086348
Ik kan geen wide grips doen. Zodra ik breed hang voel ik m'n borstbeen al ;( Ik probeer bij mijn (redelijk narrow grip chins) en pull-ups in ieder geval mijn schouders en ellebogen helemaal uit te hangen.

Wat ik overigens wel merk is dat je niet teveel naar 'achteren' moet gaan zegmaar als je jezelf optrekt. Als je echt recht van boven naar beneden gaat, pak je je lats veel directer.
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:41:58 #108
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130086379
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:36 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Als je de bar uit de haak haalt, moet je hem ook meer naar voren 'schuiven' en niet zozeer tillen. Anders valt die spanning weg. Qua breedte zorg ik er altijd voor dat mijn ringvinger op de binnenste ring zit (makkelijk ezelsbruggetje :P). Dat komt altijd wel redelijk uit.
ja.
bar helemaal achter op de legger leggen, zo gaan liggen als je net zei, en dan naar voren schuiven/tillen/duwen.

ik vind dat het hier altijd erg mooi wordt uitglegd:

starts @ 1:00 en dan vanaf 5:00 weer interessant stukkje
pi_130087030
quote:
Ik kan niet meer squatten bij F4F..... :') Dit hing bij dip assist machine

[ afbeelding ]

Overigens heb ik vandaag 140 kg gedeadlift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn doel van 2013 behaald! :D met 63kg lichaamsgewicht.
Trouwens zelfde verbod gehad bij F4F Amstelveen, op zelfde apparaat.
Natuurlijk kan je nog wel squatten, gewoon barbell optellen van de grond en in je nek leggen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 09:36:33 #110
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130087170
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:36 schreef RaymondK het volgende:
Als je trouwens "wide" grip pullups doet, is het dan de bedoeling helemaal uit te hangen onderaan?
Je lats komen dan helemaal naar buiten zegmaar als je echt helemaal gaat uithangen.

quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:39 schreef star_gazer het volgende:
Ik kan geen wide grips doen. Zodra ik breed hang voel ik m'n borstbeen al ;( Ik probeer bij mijn (redelijk narrow grip chins) en pull-ups in ieder geval mijn schouders en ellebogen helemaal uit te hangen.

Wat ik overigens wel merk is dat je niet teveel naar 'achteren' moet gaan zegmaar als je jezelf optrekt. Als je echt recht van boven naar beneden gaat, pak je je lats veel directer.
Persoonlijk vind ik helemaal uithangen veel fijner, ik heb dan echt het gevoel dat ik alles uit m'n lats haal. Daarnaast voorkom ik wat ik bij vele anderen zie: een steeds korte beweging waardoor de oefening bijna nutteloos wordt.

Om m'n lichaam zo recht mogelijk te houden, buig ik m'n benen naar achteren en houd ik m'n lichaam recht met m'n buikspieren. Zo ongeveer:

F.K.A. SuperwormJim
pi_130090320
Jullie hadden het een tijdje terug over idioot advies van pt's, maar dieetadvies kan er ook wat van hoor KLB / Dieet geprobeerd |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130091569
Hoi allemaal,

een poosje terug, ca. 3 maanden heb ik hier wat berichten gepost omdat ik begonnen was met fanatiek trainen en letten op mijn eetpatroon. Dit ging allemaal goed, tot ik na een maand 'spit' kreeg in mijn onderrug en het voelde alsof ik volledig was 'vastgeroest'.

Heb toen 2 maanden weinig aan krachttraining kunnen doen, wel wat losse dingen, maar zoveel mogelijk de rug ontzien. Nu ben ik dus sinds 2 weken weer volop begonnen, ook met eten erbij. Inmiddels heb ik mijn streefgewicht bereikt, zo tussen de 80 en 81 kilo. Wat ik graag wil is dat de spieren er goed uitkomen. Ik hoef niet zo zeer een bodybuilder te worden, ik wil gewoon zover mogelijk komen om 'ripped' te worden, goede lijnen.

Nu ben ik dus weer 2 weken bezig. De eerste 4 weken doe ik een schema van 5 dagen per week, waarin ik de meeste setjes doe van 4x8 of 12,10,10,8. Ik wil deze maand eerst mijn kracht weer opbouwen. Nu heb ik dus een vraag waar een aantal van jullie vast wel een antwoord op hebben.

Op internet lees ik veel over bulken en cutten. Op dit moment zit ik op een mooi gewicht, en is mijn vetpercentage behoorlijk omlaag gegaan. Dit wil ik graag zo vol blijven houden, ik zou alleen willen aankomen door toename van spiermassa. Ik eet op dit moment 6 keer per dag, en let daarbij goed op de voeding. Alleen het avondeten eet ik vaak mee wat er met het gezin wordt gegeten. Op welke manier kan ik het beste nog wat meer spieropbouwen, en toch laag blijven in vetpercentage? Want op internet lees ik veel dat mensen gaan bulken en daarna doormiddel van de cut weer naar een laag percentage toe gaan. Moet dit perse zo worden gedaan of is het ook mogelijk zonder echt te bulken? (zoals gezegd, ik hoef geen bodybuilder te worden, ik wil het gewoon wat uitbouwen ).

Bedankt alvast voor eventuele antwoorden en als er dingen aan mijn verhaal onduidelijk zijn, vraag gerust :) .
pi_130091714
quote:
Ik kan niet meer squatten bij F4F..... :') Dit hing bij dip assist machine

[ afbeelding ]

Respect voor je deadlift!
M.b.t. die gym: ik zou er onder schrijven: "waar is het squatrack?".
En zelfs in Almere zit wel een betere gym: tijd om over te stappen dus.
pi_130091814
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Daar leg ik de bar bij mijn gym ook altijd in, maar goddank krijgen we binnenkort als het goed is een squatrack na 2 jaar lobbyen.
Waarom 2 jaar blijven trainen in een "gym" zonder squatrack? Ik snap dat niet.
pi_130091853
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:36 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

Persoonlijk vind ik helemaal uithangen veel fijner, ik heb dan echt het gevoel dat ik alles uit m'n lats haal. Daarnaast voorkom ik wat ik bij vele anderen zie: een steeds korte beweging waardoor de oefening bijna nutteloos wordt.

Om m'n lichaam zo recht mogelijk te houden, buig ik m'n benen naar achteren en houd ik m'n lichaam recht met m'n buikspieren. Zo ongeveer:

[ afbeelding ]
Zo doe ik ze ook, maar dan kan ik er maar een paar.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:53:31 #116
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130092150
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:34 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hoi allemaal,

een poosje terug, ca. 3 maanden heb ik hier wat berichten gepost omdat ik begonnen was met fanatiek trainen en letten op mijn eetpatroon. Dit ging allemaal goed, tot ik na een maand 'spit' kreeg in mijn onderrug en het voelde alsof ik volledig was 'vastgeroest'.

Heb toen 2 maanden weinig aan krachttraining kunnen doen, wel wat losse dingen, maar zoveel mogelijk de rug ontzien. Nu ben ik dus sinds 2 weken weer volop begonnen, ook met eten erbij. Inmiddels heb ik mijn streefgewicht bereikt, zo tussen de 80 en 81 kilo. Wat ik graag wil is dat de spieren er goed uitkomen. Ik hoef niet zo zeer een bodybuilder te worden, ik wil gewoon zover mogelijk komen om 'ripped' te worden, goede lijnen.

Nu ben ik dus weer 2 weken bezig. De eerste 4 weken doe ik een schema van 5 dagen per week, waarin ik de meeste setjes doe van 4x8 of 12,10,10,8. Ik wil deze maand eerst mijn kracht weer opbouwen. Nu heb ik dus een vraag waar een aantal van jullie vast wel een antwoord op hebben.

Op internet lees ik veel over bulken en cutten. Op dit moment zit ik op een mooi gewicht, en is mijn vetpercentage behoorlijk omlaag gegaan. Dit wil ik graag zo vol blijven houden, ik zou alleen willen aankomen door toename van spiermassa. Ik eet op dit moment 6 keer per dag, en let daarbij goed op de voeding. Alleen het avondeten eet ik vaak mee wat er met het gezin wordt gegeten. Op welke manier kan ik het beste nog wat meer spieropbouwen, en toch laag blijven in vetpercentage? Want op internet lees ik veel dat mensen gaan bulken en daarna doormiddel van de cut weer naar een laag percentage toe gaan. Moet dit perse zo worden gedaan of is het ook mogelijk zonder echt te bulken? (zoals gezegd, ik hoef geen bodybuilder te worden, ik wil het gewoon wat uitbouwen ).

Bedankt alvast voor eventuele antwoorden en als er dingen aan mijn verhaal onduidelijk zijn, vraag gerust :) .
Als je, met wat je nu eet, op het zelfde gewicht blijft moet je uitrekenen hoeveel kcal je binnenkrijgt per dag. Om meer definitie te krijgen is het niet noodzakelijk meer spier op te bouwen, maar wat vet kwijt te raken. Dus als je je dagelijkse kcal intake weet trek je daar zo'n 200 kcal per dag vanaf en kijk je na een week of twee weken hoe het gaat.

Als je te snel gewicht verliest eet je 100kcal per dag meer, als het niet opschiet ga je naar - 300kcal per dag.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:38:40 #117
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130093721
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:34 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hoi allemaal,

Kracht opbouwen is het makkelijkst met zoveel mogelijk compounds (Starting Strenght) op lagere herhalingen (3-6).

Daarnaast zal je met krachttraining niet zo snel een bodybuilder worden tenzij je AAS gebruikt. Dan moet je al een jaar of 3-4 trainen wil je ook maar een klein beetje in de buurt komen van (naturel) bodybuilders.) Dus gewoon hard trainen en niet het domme excuus dat je om Schwarzenegger wilt lijken. Want dat bereik je nooit.

Daarnaast is het niet nodig om 6x per dag te eten. Als je honger makkelijker onderdrukt met 2 of 3 maaltijden is het beter om dit aan te passen. Zo hou je beter een 'dieet' vol.

Als beginner zal je nog vet kunnen verliezen en wat spiermassa winnen. Hoe langer je traint, hoe lastiger dit wordt. Uiteindelijk zal het niet meer lukken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:06:53 #118
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_130094759
Wat zijn nuttige stabiliserende oefeningen voor je schouders die je makkelijk thuis kan doen? Ik heb nog steeds klachten aan de rechterschouder namelijk. Ze denken dat het in de aanhechting zit van de borstspier op basis van de klachten (pijn voorkant schouder bij bench press/push up/vooruit wegduwende bewegingen met soms wat uitstralingen naar bovenkant schouder en bovenste stuk bovenarm), daar krijg ik nu shockwave behandelingen voor, maar mocht dit niet werken, dan kan ik waarschijnlijk wéér een heel orthopedisch traject in (zoals al eerder in dit topic vermeld is op MRI, foto's en echo niets te zien).

Ik heb al eerder schouderoefeningen gedaan voor 1 - 1,5 maand, dat hielp toen niet echt, maar dit was toen de klachten nog wel erger waren, en met name de standaard rotatorcuff oefeningen met dumbells (internal/external rotation op je zij met een dumbell etc). Heb ook een tijdje shoulder dislocations gedaan met zo'n bezemsteel, maar m'n schouders zijn al dusdanig mobiel dat ik die vrijwel meteen al vrij smal kon doen, en ik wil mezelf ook niet te flexibel maken.

Ter beschikking zijn verstelbare dumbells tot 12 kilo en pull-up deurpost-bar trouwens.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:10:23 #119
77130 star_gazer
pi_130094880

[ Bericht 100% gewijzigd door star_gazer op 15-08-2013 14:11:07 ]
-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:21:58 #120
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130095298
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef BigSmurf het volgende:
Wat zijn nuttige stabiliserende oefeningen voor je schouders die je makkelijk thuis kan doen? Ik heb nog steeds klachten aan de rechterschouder namelijk. Ze denken dat het in de aanhechting zit van de borstspier op basis van de klachten (pijn voorkant schouder bij bench press/push up/vooruit wegduwende bewegingen met soms wat uitstralingen naar bovenkant schouder en bovenste stuk bovenarm), daar krijg ik nu shockwave behandelingen voor, maar mocht dit niet werken, dan kan ik waarschijnlijk wéér een heel orthopedisch traject in (zoals al eerder in dit topic vermeld is op MRI, foto's en echo niets te zien).

Ik heb al eerder schouderoefeningen gedaan voor 1 - 1,5 maand, dat hielp toen niet echt, maar dit was toen de klachten nog wel erger waren, en met name de standaard rotatorcuff oefeningen met dumbells (internal/external rotation op je zij met een dumbell etc). Heb ook een tijdje shoulder dislocations gedaan met zo'n bezemsteel, maar m'n schouders zijn al dusdanig mobiel dat ik die vrijwel meteen al vrij smal kon doen, en ik wil mezelf ook niet te flexibel maken.

Ter beschikking zijn verstelbare dumbells tot 12 kilo en pull-up deurpost-bar trouwens.
Heb je ook last bij het uitvoeren van flyes? En maakt hand plaatsing nog uit bij push-ups?
Verbo is terug?
pi_130096805
Bedankt voor de antwoorden. Moet er wel bij zeggen dat ik al zeker een jaar of 4 train, waarvan de laatste tijd dus echt intensief, zonder de combinatie met andere sporten. Ik ga er mee aan de gang!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:06:59 #122
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_130096896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Heb je ook last bij het uitvoeren van flyes? En maakt hand plaatsing nog uit bij push-ups?
Met lichtere gewichten niet, bij gewicht <10RM wel naar mate de set vordert. En nee, dat maakt weinig uit, zowel dicht bij elkaar als wijd last, waarbij het erger wordt naarmate ik dieper ga.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:26:43 #123
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130097696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:06 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Met lichtere gewichten niet, bij gewicht <10RM wel naar mate de set vordert. En nee, dat maakt weinig uit, zowel dicht bij elkaar als wijd last, waarbij het erger wordt naarmate ik dieper ga.
Oke, qua stabiliteit oefeningen voor de schouders kan je de standaard rotator cuff spieren trainen samen met turkish get-ups. Denk niet dat het je veel zal helpen, but it's worth a shot.
Verbo is terug?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:35:48 #124
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130098031
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef BigSmurf het volgende:

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:45:46 #125
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130098401
quote:
Retractie van scapula samen met wat rotator cuff oefeningen. Dat is alles wat hij uitvoert. Retractie hoor je al uit te voeren tijdens de bench samen en andere presses. Zo wordt de 'ruimte' in je schouder groter, waardoor er minder kans is op inklemming. Stretchen van de pectoralis helpt hier veel bij.

Rotator cuff oefeningen voer je al uit met die retractie dus dit is nogal dubbel op. Samen met een turkish get-up voor stabilisatie zou hij al genoeg voor zijn schouders doen. Daarnaast nog wat roei bewegingen zoals BoR of een T-bar row om het benchen te compenseren en dat is voor de meeste mensen genoeg om de schouder veilig te houden.

Het is zeker niet verkeerd om dit te doen. Alleen voert hij al soortgelijke oefeningen uit als ik me niet vergis.
Verbo is terug?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:55:16 #126
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_130098733
Momenteel doe ik eigenlijk niks, daarom wil ik vanaf nu gewoon elke avond oefeningen doen die echt vallen onder het "baat het niet, dan schaadt het niet". Dan weet ik in ieder geval helemaal zeker dat het daar niet aan ligt als de klachten blijven, en het houdt me ook een beetje bezig. Zit al sinds begin van het jaar zowat stil, om gek van te worden.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:59:41 #127
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130098914
Nou ja die 2 filmpjes kun je in ieder geval thuis goed doen
Luck is for losers
pi_130099593
Wat vinden jullie, nu alle DMAA PWO's een jaartje uit de markt zijn, nou de beste vervanger?

Ik hoor vele goede verhalen over Craze en de nieuwe Jack3d die nog niet in NL beschikbaar is (maar spoedig komt). Ook de nieuwe formule van UNLEASH van XXL hoor ik wel goede dingen over.

Echter heb ik het idee dat het allemaal elkaar niet zoveel ontloopt. Ook zit er natuurlijk allerlei filler troep bij... Misschien het beste om gewoon cafeine pillen los te kopen, geranamine los te kopen (¤15 = 5gr), en mixen maar? Is denk ik de goedkoopste oplossing, en heb je gewoon DMAA. Hop.
Of toch du vader?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:32:08 #129
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130099976
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat vinden jullie, nu alle DMAA PWO's een jaartje uit de markt zijn, nou de beste vervanger?

Ik hoor vele goede verhalen over Craze en de nieuwe Jack3d die nog niet in NL beschikbaar is (maar spoedig komt). Ook de nieuwe formule van UNLEASH van XXL hoor ik wel goede dingen over.

Echter heb ik het idee dat het allemaal elkaar niet zoveel ontloopt. Ook zit er natuurlijk allerlei filler troep bij... Misschien het beste om gewoon cafeine pillen los te kopen, geranamine los te kopen (¤15 = 5gr), en mixen maar? Is denk ik de goedkoopste oplossing, en heb je gewoon DMAA. Hop.
Gewoon Hyphy Mud joh _O_
Luck is for losers
pi_130100142
Kan ook gewoon een Red Bull drinken dan. :') Ik zoek iets wat verder gaat dan alleen wat cafeine.
Of toch du vader?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:37:43 #131
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130100168
Kan je net zo goed een banaan en een kop koffie nemen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:42:14 #132
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130100339
PWO zijn sowieso aardig overrated hoor
Luck is for losers
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:00:39 #133
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130100910
Die shit is net crack,crash als het uitgewerkt is en snachts wakker liggen als het savonds neemt. hoef het niet meer.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:32:49 #134
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_130101945
Jezus. Zo ver door mijn limiet heen gegaan dat ik me armen amper nog kan strekken :{
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_130107557
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:45 schreef star_gazer het volgende:
Wat is een lichaam soms toch vreemd. Normaal gesproken begin ik het bij 3x5x77.5kg bench press lastig te krijgen en ik heb daar ook een aardige tijd gestalled. Gisteren moeiteloos 3x5x80kg :? Strength gainsszzz!
Dat heb ik ook! Ik heb een keer zonder problemen 85kg bench gedaan in Bijlmer F4F. Vervolgens probeerde ik dat nog een keer in Almere en toen faalde ik hard. Ik snap dat niet. Misschien toch dat de gewichten en de bar niet zijn wat ze zouden moeten zijn. Misschien is het de omgeving. Misschien ligt het aan... Almere
pi_130107630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:28 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Trouwens zelfde verbod gehad bij F4F Amstelveen, op zelfde apparaat.
Natuurlijk kan je nog wel squatten, gewoon barbell optellen van de grond en in je nek leggen.
Gaat lastig met 100-120kg :P Alternatief is gewoon vanuit bench press rack squatten, maar dat voelt niet zo goed met te zware gewichten. Misschien toch maar gewoon schijt hebben en dip assist machine gebruiken. Binnenkort ga ik toch weg
pi_130116381
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef banaliteit het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! Ik heb een keer zonder problemen 85kg bench gedaan in Bijlmer F4F. Vervolgens probeerde ik dat nog een keer in Almere en toen faalde ik hard. Ik snap dat niet. Misschien toch dat de gewichten en de bar niet zijn wat ze zouden moeten zijn. Misschien is het de omgeving. Misschien ligt het aan... Almere
Ook niet elke barbell is even zwaar. Mijn gym heeft er van 18 en van 20 kg.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:08:35 #138
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130116793
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef kidkash19 het volgende:
Nou ja die 2 filmpjes kun je in ieder geval thuis goed doen
Dan kan het inderdaad prima, voert hij gelijk een combi uit van rotator cuff en schouder/rhomboideus/traps.
Verbo is terug?
pi_130117001
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Luchtkoker het volgende:
Kan ook gewoon een Red Bull drinken dan. :') Ik zoek iets wat verder gaat dan alleen wat cafeine.
tering nog meer suiker dan cola, proest..
pi_130117003
PWO's zijn echt overbodige troep. Snap niet waarom mensen dat nodig hebben.
pi_130117154
quote:

[..]

iedereen heeft een baaldag, gewone dagen en een superdag.
pi_130117778
Mijn PWO is muziek. No joke
pi_130117812
Mijn PWO is video's van powerlift meets kijken.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:57:15 #144
77130 star_gazer
pi_130119381
quote:

[..]

Volgens mij zit er een marge in het gewicht van die plates. De ene plate kan net een paar procent dan de ander. Als je tegen je max aanzit en je gooit toevallig een paar 'zware' plates op de bar, kan die marge van een paar procent je net de das omdoen.

Daarnaast is je lichaam op sommige dagen gewoon fitter dan andere. Voeding, slaap, enz. Als ik slecht slaap, lift ik als een natte drol.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
pi_130119766
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

tering nog meer suiker dan cola, proest..
Wat een onzin, zit evenveel in. Allebei tevens 50 kcal per 100ml. Overigens drink ik de Zero variant.

Tevens gebruik ik ook nooit PWO, maar het kan toch handig zijn voor net die ene keer dat je kut hebt geslapen etc. Maar goed, ik was vergeten dat dit FOK! is, en wanneer je een vraag stelt iedereen je hun superieure mening gepresenteerd als feit door de strot duwt ipv dat je een enigszins zinnig antwoord krijgt :').
Of toch du vader?
pi_130122342
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:57 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Volgens mij zit er een marge in het gewicht van die plates. De ene plate kan net een paar procent dan de ander. Als je tegen je max aanzit en je gooit toevallig een paar 'zware' plates op de bar, kan die marge van een paar procent je net de das omdoen.

Daarnaast is je lichaam op sommige dagen gewoon fitter dan andere. Voeding, slaap, enz. Als ik slecht slaap, lift ik als een natte drol.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ene stang is de andere niet en ik vermoed dat het bankje waarop je ligt ook invloed heeft. Ik druk in de ene gym ook meer dan in de andere.
pi_130122358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
PWO's zijn echt overbodige troep. [..]
Bron?
pi_130122378
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:35 schreef banaliteit het volgende:

[..]

Gaat lastig met 100-120kg :P Alternatief is gewoon vanuit bench press rack squatten, maar dat voelt niet zo goed met te zware gewichten. Misschien toch maar gewoon schijt hebben en dip assist machine gebruiken. Binnenkort ga ik toch weg
^O^
pi_130123228
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:

Ik stack sinds kort weer zelf: de eerste ervaringen zijn positief. Ik heb met name last van de caffeine in bijvoorbeeld NO-Xplode. Daar zit 250mg per scoop in. Dat zijn 3 blikjes Red-Bull.

Mijn voorlopige stack (zonder caffeine dus):

30 minuten voor:
2 x 500 mg Taurine: 1-2g
1 x 500 mg Tyrosine: 0.5-1g
2 x 750 mg Beta-alanine: 2-2.5g
1 x 400 IU Vitamine E: 100-400 IU
2 x 150mg Alpha Lipoic Acid: 200-400 mg
1 x 500 mg N-Acetyl-Cysteine (NAC): 300-600 mg
1 x 500 mg Arginine

direct voor:
3 g Citrulline Malate 3-6g
5 g Creatine Monohydraat
pi_130123322
Mijn PWO is CT Fletcher himself.
pi_130123621
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

direct voor:
5 g Creatine Monohydraat
Heb je een bepaalde reden om CM vlak voor de training te nemen? Aangezien CM niet meteen werkt.
pi_130123929
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Bron?
Mijn eigen ervaring (ja n=1 enz). Maar ik vergelijk PWO's altijd maar met kinderen die energydrink nemen, dat heb je helemaal niet nodig.

Ik lees soms gasten die elke training een PWO nemen, dan denk ik, wat als het op is, train je dan bagger? Imo is het gewoon een overbodige verslaving.

Ik train gewoon en als ik echt moe ben, dan neem ik wel een extra rustdagje en ga ik morgen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:53:06 #153
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130123947
quote:

[..]

Ik stack sinds kort weer zelf: de eerste ervaringen zijn positief. Ik heb met name last van de caffeine in bijvoorbeeld NO-Xplode. Daar zit 250mg per scoop in. Dat zijn 3 blikjes Red-Bull.

30 minuten voor:
1 x 500 mg Arginine

direct voor:
5 g Creatine Monohydraat
jazeker de apotheker B-) heb je dat allemaal los in potjes? En dan op een weegschaaltje scheppen? _O_

Ik kan alvast vertellen dat RAGE van Animal totaal niks doet. Athans bij mij niet.

Unleashed van Athletic Edge Nutrition is wel een goeie vond ik, alleen was na een maand of zo alles 1 grote klomp geworden, en moest ik stukken van de lomp gaan afbreken en oplossen lol.

Maar Carb, zonder cafeine is idd. wel fijn ja. Ik lig van 1 kopje koffie na 17:00 al wakker tot 3:00 's nachts namelijk
pi_130124062
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mijn eigen ervaring (ja n=1 enz). Maar ik vergelijk PWO's altijd maar met kinderen die energydrink nemen, dat heb je helemaal niet nodig.

Ik lees soms gasten die elke training een PWO nemen, dan denk ik, wat als het op is, train je dan bagger? Imo is het gewoon een overbodige verslaving.

Ik train gewoon en als ik echt moe ben, dan neem ik wel een extra rustdagje en ga ik morgen.
Dit. Al die drugs word ik naar van, ben maar een muis. Al genoeg nachtmerries aan mijn tijd in het lab. ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:41 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Heb je een bepaalde reden om CM vlak voor de training te nemen? Aangezien CM niet meteen werkt.
Yeah, denk ook niet dat het een verschil maakt of je het pre-workout neemt of in je post-workout shake.
pi_130124184
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:53 schreef RaymondK het volgende:

[..]

jazeker de apotheker B-) heb je dat allemaal los in potjes? En dan op een weegschaaltje scheppen? _O_

Ik kan alvast vertellen dat RAGE van Animal totaal niks doet. Athans bij mij niet.

Unleashed van Athletic Edge Nutrition is wel een goeie vond ik, alleen was na een maand of zo alles 1 grote klomp geworden, en moest ik stukken van de lomp gaan afbreken en oplossen lol.

Maar Carb, zonder cafeine is idd. wel fijn ja. Ik lig van 1 kopje koffie na 17:00 al wakker tot 3:00 's nachts namelijk
Meeste is pillen, dat staat er dan voor.

M.b.t. pre-workouts: iedereen reageert er verschillend op: wat bij de een goed werkt, werkt bij de ander totaal niet en andersom. Volgens mij heeft/had XXL ook een pre-workout zonder caffeine in het assortiment.

M.b.t. die klomp: kan het zijn dat er teveel vocht bijgekomen is?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:01:45 #156
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130124223
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:00 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Meeste is pillen, dat staat er dan voor.

M.b.t. pre-workouts: iedereen reageert er verschillend op: wat bij de een goed werkt, werkt bij de ander totaal niet en andersom. Volgens mij heeft/had XXL ook een pre-workout zonder caffeine in het assortiment.

M.b.t. die klomp: kan het zijn dat er teveel vocht bijgekomen is?
ja was denk vochtig geworden idd.
pi_130124631
Even vraagje over de Power Clean. Moeten de voeten bij de power clean op dezelfde startpositie terecht komen na een herhaling? Als een herhaling te zwaar is dan heb ik wel eens dat ik met mijn benen wijder en dus mijn voeten (denk aan sumo deadlift, maar niet zo extreem natuurlijk) eindig na een herhaling.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:03:39 #158
159915 -Menn0-
MNO
pi_130126112
Zal ik dan na een jaar trainen/lurken/meelullen ook maar eens wat foto's showen..

1,89 en 88kg.

SPOILER
Moet wel er bij zeggen dat ik ook 21 jaar op de judomat heb gestaan, maar sinds een jaar nu ook in de sportschool te vinden en goed eten (vooral dat eten is er de eerste 24 jaar een beetje bij in geschoten :') )
,,/
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:14:01 #159
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_130126407
Solid build. Looking thick.
BEASTMODE
pi_130126435
Horny Goat Weed. Kent iemand het?
Blijkt een natuurlijk plantenextract te zijn wat testosteron verhoogt
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_130126533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef banaliteit het volgende:
Even vraagje over de Power Clean. Moeten de voeten bij de power clean op dezelfde startpositie terecht komen na een herhaling? Als een herhaling te zwaar is dan heb ik wel eens dat ik met mijn benen wijder en dus mijn voeten (denk aan sumo deadlift, maar niet zo extreem natuurlijk) eindig na een herhaling.
Je begint op je pull/deadlift positie en je eindigt op je squat positie.
Niet extreem naar buiten vallen. Het zijn de zelfde posities als de 'echte' clean.
Als je meer vragen hebt laat maar weten!

A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:36:11 #162
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_130126987
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:18 schreef 1517 het volgende:

[..]

Niet extreem naar buiten vallen. Het zijn de zelfde posities als de 'echte' clean.

Fascinerend blijft het, wat hebben die gasten een kracht.
pi_130126995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:32 schreef Basxt het volgende:
Jezus. Zo ver door mijn limiet heen gegaan dat ik me armen amper nog kan strekken :{
Ik heb daar ook een beetje last van. Vorige week met links echt last gehad dat ik hem niet meer goed kon strekken, maar nu gaat het wel al beter. Maar met dumbbells voel ik het wel nog in mijn linkerarm. Heb vandaag iets lichter getraind
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:53:58 #164
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130127402
Zo, een basis voor m'n full body opgezet.

Maandag

Bench press 4 x 8
Seated rows 4 x 8
Machine shoulder press 4 x 8
BB upright row 4 x 8
Legg press 4 x 8

Woensdag

Deadlift 3 x 5
Incline DB bench press 3 x 12
Cable pull downs 3 x 12
Dumbbell rows 3 x 15
Dumbbell presses 3 x 12
Front squats 3 x 10

Vrijdag

Squats 3 x 5
Bench press 5 x 3
T bar rows 3 x 6
OHP 3 x 6
Straight leg DL 3 x 6

Dips doe ik vaak als warming up. Chins/pull ups doe ik thuis tussendoor. :P

Afhankelijk van de tijd, bovenstaande kost me ongeveer een uur, doe ik core, armen, schouders, kuit(en) :P en andere isolatie na m'n schema. Ik laat dat open om keus te hebben in waar ik zin in heb/nodig vind. Hoewel ik probeer zo'n 50 - 100 reps per week aan core werk te spenderen.

Ging vandaag na een tijd op 5 x 90 kilo vast te hebben gezeten naar 3 x 100, en had er eigenlijk 1 rep meer uit kunnen persen.

En na een tijd vast gezeten te hebben op 5 x 60 kilo OHP deed ik vrij makkelijk 5 x 65 kilo. Daarbij had ik ook het gevoel wat meer te kunnen, maar ik vond het wel mooi zo voor vandaag. :)

Uiteraard staat bovenstaande open voor sugesties/kritiek.
pi_130127614
quote:

[..]

Jesus... die gast uit het filmpje... :o Ik zal een filmpje maken zo. Ik blijf het een moeilijke oefening vinden
pi_130128043
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef -Menn0- het volgende:
Zal ik dan na een jaar trainen/lurken/meelullen ook maar eens wat foto's showen..

1,89 en 88kg.

SPOILER
Moet wel er bij zeggen dat ik ook 21 jaar op de judomat heb gestaan, maar sinds een jaar nu ook in de sportschool te vinden en goed eten (vooral dat eten is er de eerste 24 jaar een beetje bij in geschoten :') )
Zier er strak uit! Wat is je leeftijd?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:17:43 #167
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130128187
quote:

1,89 en 88kg.

SPOILER
Erg netjes.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:24:31 #168
159915 -Menn0-
MNO
pi_130128415
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Zier er strak uit! Wat is je leeftijd?
Thnx, 25
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Erg netjes.
Gracias!
,,/
pi_130129706
quote:

1,89 en 88kg.

SPOILER
Nette core en benen, lekker bezig.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_130130553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:01 schreef banaliteit het volgende:

[..]

Jesus... die gast uit het filmpje... :o Ik zal een filmpje maken zo. Ik blijf het een moeilijke oefening vinden
Dit is natuurlijk wereld/olympisch niveau maar van de beste kun je het leren.
Als je een video maakt kan ik je wel wat feedback geven :)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:03:34 #171
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130131625
quote:

1,89 en 88kg.

SPOILER
^O^ Nice, heb je geen full frontal?
Deathlift or Die.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:23:02 #172
159915 -Menn0-
MNO
pi_130132276
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:03 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Thanks! Heb deze nog, met benen is lastig met de spiegels hier thuis. Zal vanavond proberen.

,,/
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:26:32 #173
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130132381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Thanks! Heb deze nog, met benen is lastig met de spiegels hier thuis. Zal vanavond proberen.

[ afbeelding ]
Oke ziet er keurig uit man!
Deathlift or Die.
pi_130132481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
'mirin!

edit: Zeta, behoefte bevredigd?
pi_130132882
quote:

[..]

30 minuten voor:
1 x 500 mg Arginine

direct voor:
5 g Creatine Monohydraat
Cool man, thanks.
Of toch du vader?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:02:01 #176
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_130133598
Ben nog steeds op zoek naar een goed paar schoenen voor squatten en oly lifts(begin ze langzaam aan te leren). Maar de meeste moeten geïmporteerd worden en zijn 150+.

Zit nu te twijfelen tussen de addidas power perfect 2 (¤150), Adipower(¤170) of de Reebok Crossfit Lifter(¤150).

Iemand nog ervaring/tips met deze schoenen of eventueel een andere schoen?
Verbo is terug?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:02:37 #177
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130133614
Voor een jaar is dat echt goed. Hoelang gebulkt/gecut? Of ben je alttijd vrij lean.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:22:51 #178
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130134237
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:36 schreef RaymondK het volgende:

quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:39 schreef star_gazer het volgende:

Ik heb het maar even gefilmd, hoe ik de pull up uitvoer:

Bij de laatste twee heb ik het beduidend moeilijker. Ik zie nu dat ik m'n benen behoorlijk laat meewerken.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:23:58 #179
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130134273
uhm ok.....

quote:
Afvallers en sporters die het middel Dexaprine slikken, moeten daar meteen mee stoppen. Daartoe heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag opgeroepen. De oproep komt naar aanleiding van meldingen die zijn binnengekomen bij de NVWA en bij het Nationaal Vergiftingen Informatie Centrum (NVIC) in Utrecht. Het middel zou ervoor zorgen dat mensen afvallen en dat ze meer energie krijgen.
Sinds maart hebben al 11 mensen zich gemeld met ernstige klachten na het gebruik van Dexaprine. Het middel leidde volgens de mensen die zich meldden tot hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en zelfs in een geval tot een hartstilstand.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)ddel-Dexaprine.dhtml
Luck is for losers
pi_130134751
Wil frontsquat gaan doen maar geen idee hoe ik die in mn schema ga doen. Ik wil die ipv een gewone squat gaan doen op de betreffende dag.
Op de pc en bp dag doen of de ohp en dl dag doen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:47:30 #181
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_130135075
Hebben jullie wel is dat je na een forse training je spieren eigenlijk gewoon matig onder controle hebt?
dan heb ik het bijv nadat je je biceps traint je moeilijk dingen op kan pakken, rare bewegingen met vastpakken etc.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_130135240
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:37 schreef Beach het volgende:
Wil frontsquat gaan doen maar geen idee hoe ik die in mn schema ga doen. Ik wil die ipv een gewone squat gaan doen op de betreffende dag.
Op de pc en bp dag doen of de ohp en dl dag doen?
Eerst weken front squat als opwarming van de normale squat doen.
Daarna elke training afwisselen tussen back en front.'

Keypoint bij front squat: torso verticaal, ellebogen zo hoog mogelijk, onderrug niet overstrekken maar core actief houden
pi_130135310
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:53 schreef 1517 het volgende:

[..]

Daarna elke training afwisselen tussen back en front.
Oke bedankt. Zal wel wennen worden qua balans denk ik dan. Ik heb het één keer geprobeerd maar viel zowat om.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:02:55 #184
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130135567
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:53 schreef 1517 het volgende:

[..]

Daarna elke training afwisselen tussen back en front.'

Keypoint bij front squat: torso verticaal, ellebogen zo hoog mogelijk, onderrug niet overstrekken maar core actief houden
Vooral je ellenbogen omhoog houden. Ik deed het van de week voor het eerst, wat prima ging, maar na een paar reps gingen m'n armen omlaag. Dan raak je je balans kwijt.
pi_130136348
Kwark is 25% korting bij AH
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:57:21 #186
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130137417
quote:
quote:
Veiligheidswaarschuwing voor afvallers en sporters: slik geen Dexaprine

Nieuwsbericht Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit | 16 augustus 2013
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) waarschuwt consumenten voor afslankpillen met de naam Dexaprine en adviseert hen direct met het middel te stoppen. Dexaprine is een product dat wordt gebruikt door sporters en mensen die willen afvallen. Het wordt in Nederland via webshops verkocht.

Bij het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) van UMC Utrecht en de NVWA zijn in totaal 11 ernstige klachten binnengekomen van mensen die Dexaprine gebruiken als afslankmiddel. Al na 1 tablet kunnen bijwerkingen optreden als hartstilstand, hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid en hoofdpijn. Op sociale media staan daarnaast berichten van bodybuilders die dergelijke klachten hebben gekregen na het innemen van Dexaprine. Deze sporters gebruiken het product om meer energie te krijgen en af te vallen.

Ondanks dat op dit moment niet duidelijk is om welke varianten Dexaprine het hier gaat, zijn de 11 ernstige meldingen voor de NVWA voldoende aanleiding om direct actie te ondernemen,

Dexaprine-gebruikers wordt dringend geadviseerd onmiddellijk te stoppen met het slikken van dit middel en bij lichamelijke klachten naar de huisarts te gaan.

Artsen met vragen over de behandeling van personen die Dexaprine hebben ingenomen, kunnen 24 uur per dag contact opnemen met het NVIC via (030) 274 88 88 (dit nummer is uitsluitend voor professionele hulpverleners).

Daarnaast heeft de NVWA webwinkels die Dexaprine verkopen opgedragen afdoende maatregelen te treffen en hun klanten zo snel en goed mogelijk te informeren.

Voor vragen over dit nieuwsbericht kunnen journalisten contact opnemen met het team persvoorlichting van de NVWA 088 - 22 33 700

http://www.vwa.nl/actueel(...)-slik-geen-dexaprine
Nouja, bodybuilders staan er dan ook om bekend watjes te zijn :P ('ik heb 10 gram suiker gegeten, ga ik nu dood of ik heb 20 gram eiwitten te weinig binnen gekregen, maak ik nu nog gains'?)
Confidence through competence
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:17:01 #187
159915 -Menn0-
MNO
pi_130138200
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:03 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

SPOILER
Nu ben ik wel klaar met die foto's :')
,,/
pi_130138344
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:35 schreef banaliteit het volgende:

[..]

Begrijp je. Ik pak daarom ook lichtere Squats, denk aan 50 kilo tot 80 Kilo.
50 til je makkelijk zo boven je hoofd, en met 80 gaat het nog net veilig.
Dan tig aantal reps doen,ipv een paar.
:)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2013 18:21:25 ]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:21:11 #189
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130138347
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:26 schreef Travel. het volgende:
Kwark is 25% korting bij AH
vreet al heel mijn leven die zaanse hoere kwark in die vierkante bakjes. Blijkt gewoon dat daar meer suiker inzit dan die jij nu bedoelt.
pi_130138432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Nouja, bodybuilders staan er dan ook om bekend watjes te zijn :P ('ik heb 10 gram suiker gegeten, ga ik nu dood of ik heb 20 gram eiwitten te weinig binnen gekregen, maak ik nu nog gains'?)
Dat krijg je van verboden op DMAA, dan gaan fabrikanten van alles in hun product stoppen om het zelfde te bereiken...
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:34:54 #191
55709 Stereotomy
pi_130138822
Ja, waspoeder enzo :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:35:28 #192
55709 Stereotomy
pi_130138845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:17 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

SPOILER
Linksdragende broeder
pi_130138878
quote:

[..]

SPOILER
Goeie bulge gains, wat is je routine?
Of toch du vader?
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:51:54 #194
159915 -Menn0-
MNO
pi_130139376
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Linksdragende broeder
:@
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:36 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Goeie bulge gains, wat is je routine?
Elke avond 500gram kwark op smeren doet wonderen!
,,/
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:45:20 #195
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_130141414
Had een discussie met een maatje over CR7 naar aanleiding van deze foto.

http://instagram.com/p/dElvD8MoGn/

Zoals jullie zien is hij één van de weinige voetballers die echt ripped is. Die maat van me claimt dus dat hij aan roids zit. Lijkt me dus niet vanwege o.a. dopingcontroles. Een physique zoals die van hem moet toch natural haalbaar zijn?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:48:23 #196
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130141556
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:45 schreef jeurse04 het volgende:
Had een discussie met een maatje over CR7 naar aanleiding van deze foto.

http://instagram.com/p/dElvD8MoGn/

Zoals jullie zien is hij één van de weinige voetballers die echt ripped is. Die maat van me claimt dus dat hij aan roids zit. Lijkt me dus niet vanwege o.a. dopingcontroles. Een physique zoals die van hem moet toch natural haalbaar zijn?
Waarom zouden voetballers niet aan de roids kunnen zitten? Gebeurt daar ook hoor. En ja, het lijkt er wel op, maar dat is niet met zekerheid te zeggen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:49:54 #197
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_130141612
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom zouden voetballers niet aan de roids kunnen zitten? Gebeurt daar ook hoor. En ja, het lijkt er wel op, maar dat is niet met zekerheid te zeggen.
Zeg niet dat het niet gebeurt, maar dat het me lijkt dat het niet zoveel gebeurt, en al helemaal niet bij een superster zoals Cristiano vanwege dopingcontroles etc.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:53:11 #198
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130141733
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

Zeg niet dat het niet gebeurt, maar dat het me lijkt dat het niet zoveel gebeurt, en al helemaal niet bij een superster zoals Cristiano vanwege dopingcontroles etc.
Fuentes heeft toegegeven ook topvoetballers te hebben geholpen. Er zijn altijd weer nieuwe middelen/manieren om doping onzichtbaar te maken voor dopingscontroles.

Ik zeg niet dat hij doping gebruikt, maar het zou me ook niet verbazen als het wel zo is.
pi_130141974
quote:

[..]

SPOILER
Er ligt een velletje toiletpapier op de grond.. :@.

Verder looking thick, solid, tight, precies zoals een jongen van 25 eruit hoort te zien.
pi_130153675
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:14 schreef 1517 het volgende:
Horny Goat Weed. Kent iemand het?
Blijkt een natuurlijk plantenextract te zijn wat testosteron verhoogt
Wel eens van gehoord ja. Scheen te werken. Was het niet illegaal of zo iets?

quote:

[..]

_O_

Echt veel explosiviteit mee ontwikkeld deze zomer. M'n nieuwe trainer is nu al fan van me 8-)
"Fear is only as deep as the mind allows."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')