Moet je ook niet te laat op de dag nemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vooral met preworkouts heb ik daar last van. Laatste paar weken gebruik ik Craze, en gvd wat slaap ik daar slecht van man.
Ik neem het vaak rond half 8. Maar als ik rond 3:00 wil gaan slapen, ben ik wel moe, maar in slaap vallen lukt niet echt snel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:26 schreef seto het volgende:
[..]
Moet je ook niet te laat op de dag nemen.
Whut? Waar?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef Diabox het volgende:
[..]
Zeker het proberen waard. Kost ook 'n drol, 4 eu voor 120 tabs van 3 mg.
Paleo-achtige adviezen bijna 1 op 1 overgenomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:03 schreef slacker_nl het volgende:
Btw, via een collega werd ik hierop gewezen:
Engelse OHM-versie: http://ds9a.nl/ohmfood/
Nederlandse versie:
Ik heb ze zelf nog niet bekeken, maar ik vertrouw m'n collega.
XXL, al zie ik dat ie voor particulieren 6 eu is. Nog steeds niks.quote:
Bekeken vanuit bodybuild perspectief is mTORC1 de regulator van de skeletspiereiwitsynthese. Integreert energie en aminozuren beschikbaarheid, groeifactoren en mechanische stress.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef Diabox het volgende:
[..]
XXL, al zie ik dat ie voor particulieren 6 eu is. Nog steeds niks.
[..]
Bekeken vanuit bodybuild perspectief is mTORC1 de regulator van de skeletspiereiwitsynthese. Integreert energie en aminozuren beschikbaarheid, groeifactoren en mechanische stress.
Primaire hypogonadie is een verminderde response van de testes op LH waardoor er te weinig testosteron wordt geproduceerd. Dit is het hekelpunt bij herstel van de HPG as (endogene testosteron productie) bij, met name de langere, kuren. Ik geloof dat dit volledig voorkomen te valt, correct gebruik van hCG (zoals ik hier beschrijf) is hierbij al een gigantische stap in de goede richting.
Ben je verder gekomen in je onderzoek naar je endogene testosteronproductie?quote:
Wel kan iig. celdood van de Leydig cellen afstrepen waarvan ik het vermoeden had dat het optrad getuige sommige mensen die permanent primair hypogonadaal blijven. Was er onbekend mee dat er mesenchymale stamcellen aanwezig waren die, wanneer de volledig populatie Leydig cellen wordt uitgeroeid, deze populatie weer volledig regenereren in een tijdsspanne van enkele weken. Boven het feit dat ik uberhaupt geen bewijs kon vinden van celdood.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je verder gekomen in je onderzoek naar je endogene testosteronproductie?
laatst nog foto's gepost.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb geduld, Ik ben benieuwd!!
[..]
Ik dacht dat jij al wat langer trainde, ben benieuwd naar je eerste half jaar gains.
[..]
Nee ik ook niet, maar er zijn hier veel users die spreken als Hercules maar nooit eens over de brug komen. Gewoon een keer van Wow die heeft wat waar gemaakt.
[..]
Hmmm, quote crast weer eens(halve tekst), gebeurd hier wel vaken.
Hmmmm, eigenlijk het zelfde antwoord als aan stinkie, mis de successen.
Weet je Snake, zoveel die trainen hier en zo weinig foto & video materiaal, dat ik mij dus hardop af vroeg of het allemaal praatjes waren of dat er echt vooruitgang geboekt wordt.
Kijk als je je echt 100% inzet dan schaam je je niet om een paar goede progressie foto`s of training filmpje te posten.
Laatste maanden heb ik maar 2 filmpjes gezien waarvan 1van mij was en we weten allemaal wie de ander was. (top video trouwens).
[..]
Tuurlijk begrijp ik, maar dat moet toch wel in een halfjaartje lukken!?
[..]
Ik loop regelmatig kilometertje of 10.
[..]
Wat is het alternatief als er geen squat rack is?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Daar ga je toch ook niet in squatten
Een andere sportschool zoeken, maar als je daar 100kg+ in legt flikkert dat ding om of die stangen breken af.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef banaliteit het volgende:
Dip assist machine... we hebben geen squat rack helaas
Daar leg ik de bar bij mijn gym ook altijd in, maar goddank krijgen we binnenkort als het goed is een squatrack na 2 jaar lobbyen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef banaliteit het volgende:
Ik kan niet meer squatten bij F4F.....Dit hing bij dip assist machine
[ afbeelding ]
Overigens heb ik vandaag 140 kg gedeadlift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn doel van 2013 behaald!met 63kg lichaamsgewicht.
Almere Centrumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef banaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens heb ik vandaag 140 kg gedeadlift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn doel van 2013 behaald!met 63kg lichaamsgewicht.
Almere sowiesoquote:
Almere Haven is wel ok.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Almere sowieso
Maar beter kopen ze gewoon een squat rack want blijkbaar wordt er dus genoeg gesquat om door t personeel opgemerkt te worden.
Muscle confusion -> gains. Lekker hard meppen terwijl je Allahu Akbar schreeuwt. Schrikken die spieren zich de tiefus van.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:58 schreef Basxt het volgende:
eckto vraag hier. Ik hoorde van een maat dat je na intensief spieren getraind te hebben, je op je spieren moet slaan voor meer effect. soort van met je vuist op je spieren zacht slaan net niet pijnlijk.
Wtf?
Ik zit me echt af te vragen hoe je squat in zo'n ding.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef banaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit serieus waar? of krijg ik nou een lulverhaal en blijkt het juist slecht te zijn:P weg spieren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Muscle confusion -> gains. Lekker hard meppen terwijl je Allahu Akbar schreeuwt. Schrikken die spieren zich de tiefus van.
Zeg de volgende keer tegen je maat dat het alleen helpt als het pijnlijk is en 'n ander het doet en dan sla je hem inelkaar.
Ja, zodra je geen gevoel meer hebt in de spier die je aan het slaan bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:07 schreef Basxt het volgende:
[..]
Is dit serieus waar? of krijg ik nou een lulverhaal en blijkt het juist slecht te zijn:P weg spieren.
Wanneer voel je dan of je muscle confusion hebt? is dat uberhoubt te voelen dat je weet oké nu kan ik stoppen met tikken
geloof er echt geen kut vanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja, zodra je geen gevoel meer hebt in de spier die je aan het slaan bent.
Waarom denk je dat (kick)boksers allemaal zo breed zijn? Ja, precies.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:10 schreef Basxt het volgende:
[..]
geloof er echt geen kut van![]()
I demand clarification!
Heb het even opgezocht en dat "MC" van jou is niet erop slaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat (kick)boksers allemaal zo breed zijn? Ja, precies.
Slaan activeert de COX-2 pathway die zorgt voor satelliet cel fusie en schenking van celkernen aan de myofibers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:10 schreef Basxt het volgende:
[..]
geloof er echt geen kut van![]()
I demand clarification!
Gewoon een keer geen chest + bi's pakken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik altijd doe voor muscle confusion is in het squatrack gaan staan en zoveel mogelijk geluid maken. Gewichten tegen elkaar slaan, met platen gooien, m'n waterfles wegschoppen, alles wat voor verwarring zorgt.
Daarna schreeuw en grom ik als ik aan het liften ben, dit zorgt voor brain confusion wat op zijn beurt weer voor muscle confusion zorgt.
Oftewel een diamond push up. Waarbij je meer extensie moet maken vanuit je elleboog, en grotere schouderflexie =Meer triceps en schouders. Nadeel is dat je minder van je pectoralis gebruikt, welke dus minder wordt gestimuleerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:09 schreef Basxt het volgende:
Newfag here,
Pushups doormiddel van extreem ver met je schouders voorbij je handen te leunen en je handen in een driehoek net onder je buik. Is het aan te raden? Helpt het meer in verhouding met de standaard pushup?
En af en toe door de gym schreeuwen dat je homosexueel bent: veroorzaak je bij andere confusie wat zich weer reflecteert op jouw spieren (met wat geluk slaan ze je ook).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon een keer geen chest + bi's pakken.Ze weten niet wat ze overkomen.
+ = - dus. Ja of nee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Oftewel een diamond push up. Waarbij je meer extensie moet maken vanuit je elleboog, en grotere schouderflexie =Meer triceps en schouders. Nadeel is dat je minder van je pectoralis gebruikt, welke dus minder wordt gestimuleerd.
Is een stuk zwaarder aangezien je triceps en schouder spieren meet werk moeten verrichten, welke zwakker zijn dan je pectoralis spieren.
Als je een zwaardere variant wil van een push-up en in verhouding meer triceps+schouders trainen. Dan ja.quote:
bedankt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als je een zwaardere variant wil van een push-up en in verhouding meer triceps+schouders trainen. Dan ja.
Wil je meer de pectoralis major trainen (in verhouding), Doe dan de normale push-up (eventueel weighted).
kut dat je niet meer kan squatten, geen andere opties in de buurt? Net dl ook, op naar 2,5x bw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef banaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Wel na het eten hèquote:
Ik zou er uit protest in gaan curlen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef banaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ben ik redelijk technisch, maar hoe kun je in godsnaam op een dip assist squatten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef banaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:45 schreef star_gazer het volgende:
Wat is een lichaam soms toch vreemd. Normaal gesproken begin ik het bij 3x5x77.5kg bench press lastig te krijgen en ik heb daar ook een aardige tijd gestalled. Gisteren moeiteloos 3x5x80kgStrength gainsszzz!
Leg de bar op die uitstekende dingen waar je normaal op leunt. Dan eronder staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou ben ik redelijk technisch, maar hoe kun je in godsnaam op een dip assist squatten?![]()
![]()
Dat zou ik wel eens willen weten
lolquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geweldig!Plateau doorbroken.
[..]
Leg de bar op die uitstekende dingen waar je normaal op leunt. Dan eronder staan.
Het is niet ideaal en een stuk lager dan een squat rack, maar beter dan niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |